DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá
Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe připouští, že na počátku sezóny 2019 kvůli své ztrátě na špici očekávali horší výsledky, než nakonec dosáhli. Nicméně na špičku podle jeho slov stále nemají, dále proto chtějí tvrdě pracovat na snížení své ztráty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
14:38 20.08.2019 77.236.218.XXX
Mezinárodní automobilová federace plánuje od roku 2021 zavést u pneumatik pro F1 sledování tlaku v nich. Jedná se o technologii, která je již pod zkratkou TPMS standardem pro automobily v běžném provozu.
Na rozdíl od „civilní“ verze však jejím prostřednictvím půjde zaznamenávat i teplotu. Důvod je jasný. Počínaje sezonou 2021 přejde F1 na osmnáctipalcová kola a současně bude zakázáno předehřívání gum. FIA potřebuje nástroj, kterým by restrikci kontrolovala. Kromě toho se rychle zjistí, zda týmy dodržují výrobcem Pirelli předepsaný minimální tlak.Na monopostech F1 bude zařízení poprvé vyzkoušeno během speciálních testů v prosinci 2020. V únoru 2021 ho mají obdržet všichni účastníci.
Na rozdíl od „civilní“ verze však jejím prostřednictvím půjde zaznamenávat i teplotu. Důvod je jasný. Počínaje sezonou 2021 přejde F1 na osmnáctipalcová kola a současně bude zakázáno předehřívání gum. FIA potřebuje nástroj, kterým by restrikci kontrolovala. Kromě toho se rychle zjistí, zda týmy dodržují výrobcem Pirelli předepsaný minimální tlak.Na monopostech F1 bude zařízení poprvé vyzkoušeno během speciálních testů v prosinci 2020. V únoru 2021 ho mají obdržet všichni účastníci.
daaviid23
14:31 20.08.2019 90.182.169.XXX
Nějak ti ta Honda leží v žaludku, řekl bych ![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Nepochybně o nějaký ten koník zaostává ale když to vezmu globálně, tak je momentálně RB výkonnostně před Ferrari a to srovnáváme nejsilnějšího motoráře s pravděpodobně nejslabším. Co sem tím chtěl říct je to, že ty rozdíly už jsou naštěstí tak malé, že netvoří zásadní rozdíly mezi týmy.
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Nepochybně o nějaký ten koník zaostává ale když to vezmu globálně, tak je momentálně RB výkonnostně před Ferrari a to srovnáváme nejsilnějšího motoráře s pravděpodobně nejslabším. Co sem tím chtěl říct je to, že ty rozdíly už jsou naštěstí tak malé, že netvoří zásadní rozdíly mezi týmy.
Ferda
13:34 20.08.2019 46.47.176.XXX
Psalo se o tom jako reakce na spolupráci Haasu s Ferrari.
Letos může RB hodně zaválet a proto je docela možné, že TR využije především pro testování dílu, které by pak mohl použít jako osvědčené. To ale samozřejmě znamená, že by musely mít oba týmy stejný základ.
Letos může RB hodně zaválet a proto je docela možné, že TR využije především pro testování dílu, které by pak mohl použít jako osvědčené. To ale samozřejmě znamená, že by musely mít oba týmy stejný základ.
Aktuálně
Poslední závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 30.06.2024
GP Rakouska 71 kol (306.452 km)
Spielbergdní | hod | min | sek