DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá
Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe připouští, že na počátku sezóny 2019 kvůli své ztrátě na špici očekávali horší výsledky, než nakonec dosáhli. Nicméně na špičku podle jeho slov stále nemají, dále proto chtějí tvrdě pracovat na snížení své ztráty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
09:14 21.08.2019 85.70.164.XXX
Uvidíme jaký pokrok RedBull s Hondou letos na tratích s nízkým přítlakem udělal. Monza je trať s nejmenším přítlakem vůbec a srovnání můžeme vidět s Kanadou kde pokud se nepletu je to v tomhle hned za Monzou. A je fakt že od RedBullu na jejich poměry to tam teda oslnivé nebylo a od továrního Renaultu to byl na ně velmi dobrý výkon (letos jejich nejlepší). V Kanadě to jelo výborně Ferrari, Vettel vyhrál kvalifikaci a o vítězství přišel tou chybou kdy vyjel z tratě, jinak by možná vyhrál. Pokud mám vycházet z toho závodu, pak pro Monzu by mělo být favoritem Ferrari, pak Mercedes a až pak RedBull který by na ně přece jen měl něco ztrácet. Ale nějaký čas uběhl a vývoj RedBull umí, teď bych jim ve Španělsku docela věřil přitom před pár měsíci to nebylo moc dobré. No uvidíme, ono v šasi u nízkých přítlaků toho zase tolik vymyslet nejde. No a Renault na tom dle mě bude v Monze opět dobře, ale za normálních podmínek určitě ne na bednu, minimálně Mercedes a Ferrari jim tu sekundu na kolo je schopno dávat.
jon
08:49 21.08.2019 90.176.154.XXX
Dakar je soutěž soutěží. S F1 bych v soutěžích srovnal spíš WRC. Dakar je trochu jiný šálek čaje. Není to jen o výkonnosti, ale o zkušenostech. Stačí se podívat na Loeba. Totální král WRC a Dakar má problém dojet, protože na té distanci udělal nějakou malou chybu, kdy ale totálně rozsekal speciál a bylo vymalováno.
jon
08:45 21.08.2019 90.176.154.XXX
RB má větší odpor? A jak je možné, že v Rakousku si Max vyšlápl na LeClerca na konci cílovky?
Pokud je tam v motoru taková ztráta, tak by to mělo vypadat jako v roce 2014, když se Ricci snažil držet za Mercedesy i s DRS a bylo mu to prd platné.
Pokud je tam v motoru taková ztráta, tak by to mělo vypadat jako v roce 2014, když se Ricci snažil držet za Mercedesy i s DRS a bylo mu to prd platné.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
jon
08:43 21.08.2019 90.176.154.XXX
Monza není pouze motor. Pořád je tam pár zatáček, kde RB těch pár desetin z rovinky eliminuje. Navíc platí další věc, kdy vůz s výbornou aerodynamikou je zároveň hodně rychlý bez přítlaku, protože se může zbavit více odporu.
Jestli se Renault na Monze dostane do 0,5s k RB, tak mohou hovořit o úspěchu. McLaren má povedené šasí a umí pracovat s pneu, takže u nich vidím šance vyšší. Ale Renault letos není ani důstojný soupeř Béček Ferrari.
Jestli se Renault na Monze dostane do 0,5s k RB, tak mohou hovořit o úspěchu. McLaren má povedené šasí a umí pracovat s pneu, takže u nich vidím šance vyšší. Ale Renault letos není ani důstojný soupeř Béček Ferrari.
Triper
06:21 21.08.2019 88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Hormón
22:31 20.08.2019 5.102.4.XXX
Pritlak potreba nebude a motor je dle spousty ludi OK, takze by nic nemelo branit McL bojovat o bedny. S pneu problem u McL neni, takze nevidim sebemensi důvod aby nebyl McL blizko bedny. Pocitam, ze by mel byt RB za McL. RB by mel mit auto asi z vetsim odporem a mene vykonu. Z toho jasne vychazi, ze v Monze musi byt McL pred RB.
HellHogr
22:12 20.08.2019 86.49.242.XXX
Není, motor není nejvýkonnější to je u Ferrari a špetku výkonu navíc má v rukávu i Mercedes, který už dost utahuje peníze do vývoje motorů a to z jednoduchého hlediska, vyměnil se šéf v AMG a Mercedes už nedostává takové prostředky na vývoj hybridů a dávají větší peníze na vývoj elektra ve Formuli E, protože to pak chtějí dávat do svých výrobků, takže Mercedes pro F1 ty peníze strká už hlavně do aera, když může
Hormón
21:53 20.08.2019 5.102.4.XXX
Nekde se psalo, ze kdyz ma Renault motor na urovni Mercedesu, ze by mohl bojovat o bedny, vitezstvi, potazmo spise McL bojovat o to vitezstvi, bedny, kdyz videme letosni tovarnu. Myslite, ze by to mohla byt Monza, kdyz je tam potreba ten vykon motoru a malo pritlaku?
Aktuálně
Poslední závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 30.06.2024
GP Rakouska 71 kol (306.452 km)
Spielbergdní | hod | min | sek