DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí 1. testů: Ferrari nejrychlejší, Honda chválena. Jak je na tom Mercedes?

Jak probíhal první týden předsezónních testů v Barceloně, kdo si v něm vedl nejlépe a jaké závěry z něj můžeme vyvodit?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí 1. testů: Ferrari nejrychlejší, Honda chválena. Jak je na tom Mercedes?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 85, poslední 24.02.2019 15:48 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Neví se, proč Renault poslední den ujel tak málo Km? Jinak moc nerozumím, proč se mezi špičku nepasoval i Renault (dle dostupných čísel prostě je na úrovni M + RB) a na výpary narozdíl od TR a Sauberu nejezdil, navíc prý používal pouze konzervativní módy motoru. Jinak řečeno, nemyslím si, že již ukázal skutečnou rychlost stejně jako TOP3 týmy. Za mě již nyní nejlepší práce na voze od r 2012, kdy taky kluci z Enstone vyhráli jeden či dva dny testů, nikdo jim nevěřil a pak se Kimi "pronudil" k pohodlnému vítězství v Melbourne. Nebýt to tehdy chudý Lotus (Genii), který něměl na vývoj, kdo ví, jak by sezóna dopadla. Samozřejmě po letech mám konečně důvod k radosti a je jasný, že soušástí mého hodnocení jsou i emoce, ale myslím, že by se s REnaultem mělo více počítat, TOP3 není svatá a není neměnná 03 Za mě tedy: 1. Ferrari, 2.- 4. R, RB, M, 5.-6. TR, Sauber, 7.-8. Mclaren, Haas, 9. RP, 10. Williams

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Týmy mají po trati prý senzory, takže oni vědí více.... vše je jen odhad, bez módu motoru a váhy a to včetně paliva.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Hádám, že to zkoušejí spočítat s dlouhých stintů a ne z těch nejrychlejších kol. Při dlouhém stintu nemůžeš jet s prázdnou nádrží.
      Ale stejně nikdo netuší, jak konzervativním módy kdo měl a s jakým nastevením jezdil. Když někdo použije křídlo z Montrealu v Barceloně, asi mu nejde o to, zajet nejrychlejší kolo. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama