DISKUZE K ČLÁNKU Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO
Ve čtvrtek pokračují předsezónní testy v Barceloně již celkově sedmým dnem. Týmy se budou více zaměřovat na výkonnost svých vozů, kvalifikační i závodní simulace. Zvládne McLaren konečně jízdy bez problémů? A dotáhne se Ferrari blíže k Mercedesu? Průběh zde můžete podrobně sledovat s námi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
21:28 08.03.2018 194.228.59.XXXDělali, ale mělo to větší řád. Nechci být za hnidopicha, ale Whitmarsh byl moc měkký a tandem Brown + Brojler jsou jak parta cirkusáků. Velká slova, plácání se po ramenou a pak skutek utek. Už jsem to tady psal výše, je to podobná parta jak Montezemolo a Domenicali.
-
-
-
manson
20:11 08.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
jon
10:22 09.03.2018 194.228.59.XXXPřesně tak. Už se to tady píšeme delší dobu. Továrny si ohlídají náskok. A rozumím tomu. Do F1 nejdou nazdárci, ale automobilky, které mají motorsport v DNA. Tak je jasné, že když vyvinou špičkový motor, schválí si stovky milionů na provoz stáje jako hobby a reklamu, tak určitě nemají zájem dlouhodobě dojíždět za Force Indií. Představenstvo v každé firmě vždy zajímá jen - víc a lépe. Když to není, padají hlavy. Nejen v F1 ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
14:28 08.03.2018 77.236.218.XXXTipl bych si že výrobce motorů ve spolupráci s dodavatelem maziv a odběratelem. Taková Wiliamsová pouze věří, že mají stejnou specifikaci motoru a softu, takže to valstně neví. Myslím že tohle má pod kontrolou dodvatel.Ale třeba Petr řekne přesněji... -
-
-
Mac_
14:15 08.03.2018 89.24.109.XXXHonda se evidentně posunula jak spolehlivostí, tak i výkonem. Z jejích potíží s rekuperací nebo nespolehlivým MGU-H McLaren těžko vinit. nicméně McL odvedl "špinavou", vývojovou práci a vypadá to, že letošní verze japonského motoru bude první konkurenceschopná v delším časovém horizontu a na různých tratích. Nevypadá to, že by TR nějak zásadně omezovalo přítlak, aby získalo vyšší maximálku, kterou má docela slušnou, z laického pohledu. Když si ulevím, tak zatím jsem docela "rozpačitej a nasranej", nemám totiž rád výraz "frustrovanej". Tím si totiž neulevím . Řekl bych, že z hlediska aerodynamiky nemá McLaren moc co testovat, protože mu téměř k ničemu není, přijde-li před Austrálií s podstatným vylepšením aera a bude-li musek upravovat kapotáž kvůli chlazení. Jak tu už padlo, nemá "velký" dynamometr, který umožňuje otestovat zakapotovaný motor a reprezentativně zjistit, jak se budou vyvíjet teploty pod karoserií. Zatím, ač nerad, obdivuju Toro Rosso, jak se s tou změnou na rozdíl od nás vypořádalo. Klobouk dolů.-
-
Mac_
14:41 08.03.2018 89.24.109.XXXNo, třeba to, že Honda zatím neměla jediný problém s motorem, alespoň navenek. Má odjeto spoustu kilometrů, má dobrou maximálku s kterou TR současně dokáže zajet kvalitní čas... A máš-li na mysli McL, tak při pohledu na aero nemá zdaleka tolik nových prvků jako špička pole, hlavně deflektory se mi zdá, že čekají na doplnění. Ani nevíš, jak rád bych se pletl...-
GRAHAM
14:59 08.03.2018 77.236.218.XXXProto nemá smysl předjímat. Holt i další týmy jsou na tom asi dobře, nemus=i to být o tom, že Mclaren je na tom špatně. Jen že to je vyrovnané. Mclaren většinou ten vývoj v sezóně má velice slušný, takže kalhoty netřeba stahovat. A že se Honda zlepšila je dobře, ač frustrující to být může, ale dalo se čekat.....jen nebyla jistota.Uvidíme v sezóně. -
-
-
uzivatel002995
17:10 08.03.2018 178.255.168.XXXMas Alonsa, to je ti malo? Jinak spise musis doufat, ze Tost z TR nebude mit pravdu, kdyz veri, ze na konci sezony bude mit TR rychlejsi auto nez McL
No budou mit penize, tovarni podporu, no bude to dle dnesnich vysledku jeste zajimave
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek