DISKUZE K ČLÁNKU Cosworth by se do F1 nejspíše nevrátil ani po zjednodušení motorů

Britský výrobce motorů Cosworth připouští, že by se do Formule 1 nevrátil jako nezávislý dodavatel ani při změně pravidel a zjednodušení současných pohonných jednotek.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Cosworth by se do F1 nejspíše nevrátil ani po zjednodušení motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 18.01.2018 22:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 12.01.2018 13:22
a chápej ty, že pokud bude liberty diktovat bez… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 13.01.2018 11:58
On ten důvod neúčasti automobilek bude asi někde… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 12.01.2018 16:33
Nový majitel by měl ale brát v úvahu i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Ja osobne jen doufam, ze vubec zustanou dlouho nejaci vyrobci typu Ferrari plus dalsi aspon tri vyrobci, Mercedes, Renault, Honda, plus by tomu slusel jeste tak jeden, ale to by byl uz luxus. Kdyz se podivame kamkoli je skoro luxus kdyz tam jsou 3 vyrobci. Takze kdyz vydrzi soucasny stav tak 10 let meli by si u Liberty mnout ruce.

Myslim, ze v tomto tady panuje vyborna schoda, ted jen uz aby zacali testy a jezdilo se 11 Teda doufam, ze nebudeme stat v boxech 18
Peknej vikend 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
a chápej ty, že pokud bude liberty diktovat bez ohledu na stávající dodavate, tak se naděje akorát toho, že budou mít serii bez motoru a pokud něco seženou tak max na úrovni GP2, takže mi ukaž hlupáka, co se na to potom bude dívat.
Uvědom si, že cena vývoje motorů je šílená - mercedes dal jenom za první rok miliardu éček a ferrari na tom nebylo o nic lépe v další sezoně a teď tyhle motory musí dodávat třetím stranám za ceny, za které to sotva vyrobí. Myslíš si, že se jim chce ostatní stáje takhle dotovat? Rozhodně ne, takže chtějí aby se jim alespoň něco vrátilo a aby mohli říct, že jejich motory jsou vrcholem co je v motorsportu.
Kecy od ostatních rádoby výrobců, jak by chtěli vstoupit jsou směšné - aston jenom mele, sám nemá ani finance ani kapacitu postavit konkurenceschopnou jednotkua red bull mu peníze nedá, cosworth nebyl schopen postavit konkurenceschopnou ani tu jednoduchou V8, takže tihle výrobci se pouze snaží na F1 zviditelnit, ale nikdy nevstoupí do prostředí, kde bude někdo jako mercedes a ferrari

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Berte kluci v potaz, že novej majitel nechce a logicky, aby si týmy mohli "neomezeně" diktovat.Mám na mysli "některé" týmy.Oni vlastní tu značku a pořádají závody.Musí to být vyvážené, pak to funguje a je potřeba aby občas někdo další přišel či měl možnost přijít.Což dnes díky motorů nejde. Kapku nechápu proč je problém, když pár těch elektrických a složitých věcí "vyndaj". Jasně , je to zase další nový motor, vše odznovu, ale pokud má být F1 závislá na 3-4 dodavatelích,(do tohoto nikdo už investovat nebude) je to pro budoucnost F1 problém z pozice vlastníka značky. Chápu že nechtějí být závislý na automobilkách.....a systém vždy uplatím Ferrari a zbytek se přidá by nemusel v budoucnu fungovat.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Je to velká neznáma a riziko neúspěchu je mnohem větší než ve WRC. Tam dva roky vyvíjeli auto, rok testovali, načež vstoupili a byli za krále. To ve formuli jedna nehrozí. Investice jsou mnohem větší a faktorů, které mohou ovlivnit neúspěch, je několikanásobně více.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
To co píšeš si myslím už dlouhou dobu, nezávislí výrobci motorů na to aby ve Formuli 1 dnes uspěli nemají, pomohlo by jim jedině totální zmrvení pravidel, maximum unifikace, zmražení vývoje atd. prostě všechno co do Formule 1 historicky nepatří. A jedin efekt který by to přineslo, by byl za prve pád technické úrovně Formule 1 na úroveň Formule 2/GP2, a za druhé odchod několika současných automobilek z pozice dodavateme motorů a provozovatele týmů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Je to otazka, ve WRC si plati svuj tym e nikde se to moc nevrati. V F1 muze motory prodavat a pokud by tam nebylo drahe MGU-H, tak by ten vyvoj nebyl az tak drahy. Nerikam ze Porsche je jistota, pokud dojde ke zmenam, ale je to asi jedina rozumna firma. Motory ted delali, penize maji, mohlo by to spolehlive fungovat a i jezdit s nejakym slusnym vykonem.
Osobne ale take neverim, ze Porsche vstoupi. Neverim ze vubec nekdo vstoupi at dojde ke zmenam nebo ne. Kdyby se Honda nenudila, tak neverim, ze by do F1 vstupovala. A az se rozjede Formoule-E nebo jina eko-formule na vyssi uroven, tak mam pochyby, ze v F1 zustanou 4 vyrobci 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
O penezich souhlas, proste tam ale v pozadi jsou. Zato Cosworth nema ani jedno, ani technicke zkusenosti ani penize nikde za sebou 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Já si nemyslím že kterýkoliv člen skupiny VW v dohledné době do formule jedna zamíří. Koncern má díky aféře dieselgate dost velké finanční starosti a dokonce před rokem odtroubil účast ve WRC, kde jsou náklady nesrovnatelně nižší. Sice se v příštím roce do soutěží vrátí díky levnějšímu modelu VW Polo R5, ale pouze prostřednictvím klientských vozů. Účast tohoto koncernu v F1 je proto v současné době vyloučena a platí to i pro dceřinné společnosti.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
FantomasMan

FantomasMan

87.197.124.XXX
Súhlas s tvojim názorom. Ale stým, že za Astonom stoja peniaze od Red Bullu. Lebo Aston Martin je malá automobilka na vstup do F1. Tam sa hrá na rozloženie vstupných nákladov. Taktiež pochybujem, že samotné Porsche by malo na vstup do F1. Tam sú peniaze koncernu VW.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Od zacatku bylo jasne, ze na to vetsina potencialnich vyrobcu, dodavatelu mit nebude. Ted se jeste ukazuje, ze na to nemaji jak po technicke strance tak ani po financni. Ten kdo na to ma po technicke tak na to ma asi i po financni, takze asi jediny kdo by tedy mozna mohl vstoupit nakonec bude to Porsche. No mozna kdyz to da Cosworth dohromady s Astonem a pak to nekdo vymysli, ze by mohli vstoupit, akorat ta jejich ucast bude spise do poctu nez ze by neco predvedli 03
Z tohoto duvodu nevidim duvod menit a mrvit pravdila tem, kteri tam jiz jezdi a vyvijeji a strkaji do toho uz nejakou dobu finance, kor kdyz hrozi, ze by mohl nekdo jeste odejit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama