DISKUZE K ČLÁNKU Cosworth by se do F1 nejspíše nevrátil ani po zjednodušení motorů
Britský výrobce motorů Cosworth připouští, že by se do Formule 1 nevrátil jako nezávislý dodavatel ani při změně pravidel a zjednodušení současných pohonných jednotek.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Cosworth by se do F1 nejspíše nevrátil ani po zjednodušení motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001639
14:13 12.01.2018 89.111.77.XXX
Ja osobne jen doufam, ze vubec zustanou dlouho nejaci vyrobci typu Ferrari plus dalsi aspon tri vyrobci, Mercedes, Renault, Honda, plus by tomu slusel jeste tak jeden, ale to by byl uz luxus. Kdyz se podivame kamkoli je skoro luxus kdyz tam jsou 3 vyrobci. Takze kdyz vydrzi soucasny stav tak 10 let meli by si u Liberty mnout ruce.
Myslim, ze v tomto tady panuje vyborna schoda, ted jen uz aby zacali testy a jezdilo se Teda doufam, ze nebudeme stat v boxech
Peknej vikend
Myslim, ze v tomto tady panuje vyborna schoda, ted jen uz aby zacali testy a jezdilo se Teda doufam, ze nebudeme stat v boxech
Peknej vikend
jumpman
13:22 12.01.2018 178.255.168.XXX
a chápej ty, že pokud bude liberty diktovat bez ohledu na stávající dodavate, tak se naděje akorát toho, že budou mít serii bez motoru a pokud něco seženou tak max na úrovni GP2, takže mi ukaž hlupáka, co se na to potom bude dívat.
Uvědom si, že cena vývoje motorů je šílená - mercedes dal jenom za první rok miliardu éček a ferrari na tom nebylo o nic lépe v další sezoně a teď tyhle motory musí dodávat třetím stranám za ceny, za které to sotva vyrobí. Myslíš si, že se jim chce ostatní stáje takhle dotovat? Rozhodně ne, takže chtějí aby se jim alespoň něco vrátilo a aby mohli říct, že jejich motory jsou vrcholem co je v motorsportu.
Kecy od ostatních rádoby výrobců, jak by chtěli vstoupit jsou směšné - aston jenom mele, sám nemá ani finance ani kapacitu postavit konkurenceschopnou jednotkua red bull mu peníze nedá, cosworth nebyl schopen postavit konkurenceschopnou ani tu jednoduchou V8, takže tihle výrobci se pouze snaží na F1 zviditelnit, ale nikdy nevstoupí do prostředí, kde bude někdo jako mercedes a ferrari
Uvědom si, že cena vývoje motorů je šílená - mercedes dal jenom za první rok miliardu éček a ferrari na tom nebylo o nic lépe v další sezoně a teď tyhle motory musí dodávat třetím stranám za ceny, za které to sotva vyrobí. Myslíš si, že se jim chce ostatní stáje takhle dotovat? Rozhodně ne, takže chtějí aby se jim alespoň něco vrátilo a aby mohli říct, že jejich motory jsou vrcholem co je v motorsportu.
Kecy od ostatních rádoby výrobců, jak by chtěli vstoupit jsou směšné - aston jenom mele, sám nemá ani finance ani kapacitu postavit konkurenceschopnou jednotkua red bull mu peníze nedá, cosworth nebyl schopen postavit konkurenceschopnou ani tu jednoduchou V8, takže tihle výrobci se pouze snaží na F1 zviditelnit, ale nikdy nevstoupí do prostředí, kde bude někdo jako mercedes a ferrari
GRAHAM
12:10 12.01.2018 77.236.218.XXX
Berte kluci v potaz, že novej majitel nechce a logicky, aby si týmy mohli "neomezeně" diktovat.Mám na mysli "některé" týmy.Oni vlastní tu značku a pořádají závody.Musí to být vyvážené, pak to funguje a je potřeba aby občas někdo další přišel či měl možnost přijít.Což dnes díky motorů nejde. Kapku nechápu proč je problém, když pár těch elektrických a složitých věcí "vyndaj". Jasně , je to zase další nový motor, vše odznovu, ale pokud má být F1 závislá na 3-4 dodavatelích,(do tohoto nikdo už investovat nebude) je to pro budoucnost F1 problém z pozice vlastníka značky. Chápu že nechtějí být závislý na automobilkách.....a systém vždy uplatím Ferrari a zbytek se přidá by nemusel v budoucnu fungovat.
Pepan
11:58 12.01.2018 89.24.157.XXX
Je to velká neznáma a riziko neúspěchu je mnohem větší než ve WRC. Tam dva roky vyvíjeli auto, rok testovali, načež vstoupili a byli za krále. To ve formuli jedna nehrozí. Investice jsou mnohem větší a faktorů, které mohou ovlivnit neúspěch, je několikanásobně více.
airwar1939
10:56 12.01.2018 176.74.141.XXX
To co píšeš si myslím už dlouhou dobu, nezávislí výrobci motorů na to aby ve Formuli 1 dnes uspěli nemají, pomohlo by jim jedině totální zmrvení pravidel, maximum unifikace, zmražení vývoje atd. prostě všechno co do Formule 1 historicky nepatří. A jedin efekt který by to přineslo, by byl za prve pád technické úrovně Formule 1 na úroveň Formule 2/GP2, a za druhé odchod několika současných automobilek z pozice dodavateme motorů a provozovatele týmů.
uzivatel001639
10:05 12.01.2018 89.111.73.XXX
Je to otazka, ve WRC si plati svuj tym e nikde se to moc nevrati. V F1 muze motory prodavat a pokud by tam nebylo drahe MGU-H, tak by ten vyvoj nebyl az tak drahy. Nerikam ze Porsche je jistota, pokud dojde ke zmenam, ale je to asi jedina rozumna firma. Motory ted delali, penize maji, mohlo by to spolehlive fungovat a i jezdit s nejakym slusnym vykonem.
Osobne ale take neverim, ze Porsche vstoupi. Neverim ze vubec nekdo vstoupi at dojde ke zmenam nebo ne. Kdyby se Honda nenudila, tak neverim, ze by do F1 vstupovala. A az se rozjede Formoule-E nebo jina eko-formule na vyssi uroven, tak mam pochyby, ze v F1 zustanou 4 vyrobci
Osobne ale take neverim, ze Porsche vstoupi. Neverim ze vubec nekdo vstoupi at dojde ke zmenam nebo ne. Kdyby se Honda nenudila, tak neverim, ze by do F1 vstupovala. A az se rozjede Formoule-E nebo jina eko-formule na vyssi uroven, tak mam pochyby, ze v F1 zustanou 4 vyrobci
uzivatel001639
09:59 12.01.2018 89.111.77.XXX
O penezich souhlas, proste tam ale v pozadi jsou. Zato Cosworth nema ani jedno, ani technicke zkusenosti ani penize nikde za sebou
Pepan
09:49 12.01.2018 89.24.157.XXX
Já si nemyslím že kterýkoliv člen skupiny VW v dohledné době do formule jedna zamíří. Koncern má díky aféře dieselgate dost velké finanční starosti a dokonce před rokem odtroubil účast ve WRC, kde jsou náklady nesrovnatelně nižší. Sice se v příštím roce do soutěží vrátí díky levnějšímu modelu VW Polo R5, ale pouze prostřednictvím klientských vozů. Účast tohoto koncernu v F1 je proto v současné době vyloučena a platí to i pro dceřinné společnosti.
FantomasMan
08:27 12.01.2018 87.197.124.XXX
Súhlas s tvojim názorom. Ale stým, že za Astonom stoja peniaze od Red Bullu. Lebo Aston Martin je malá automobilka na vstup do F1. Tam sa hrá na rozloženie vstupných nákladov. Taktiež pochybujem, že samotné Porsche by malo na vstup do F1. Tam sú peniaze koncernu VW.
uzivatel001639
08:19 12.01.2018 89.111.73.XXX
Od zacatku bylo jasne, ze na to vetsina potencialnich vyrobcu, dodavatelu mit nebude. Ted se jeste ukazuje, ze na to nemaji jak po technicke strance tak ani po financni. Ten kdo na to ma po technicke tak na to ma asi i po financni, takze asi jediny kdo by tedy mozna mohl vstoupit nakonec bude to Porsche. No mozna kdyz to da Cosworth dohromady s Astonem a pak to nekdo vymysli, ze by mohli vstoupit, akorat ta jejich ucast bude spise do poctu nez ze by neco predvedli
Z tohoto duvodu nevidim duvod menit a mrvit pravdila tem, kteri tam jiz jezdi a vyvijeji a strkaji do toho uz nejakou dobu finance, kor kdyz hrozi, ze by mohl nekdo jeste odejit.
Z tohoto duvodu nevidim duvod menit a mrvit pravdila tem, kteri tam jiz jezdi a vyvijeji a strkaji do toho uz nejakou dobu finance, kor kdyz hrozi, ze by mohl nekdo jeste odejit.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek