DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje

Technický ředitel Williamsu Paddy Lowe říká, že si moc dobře uvědomují, jak velkou hrozbou pro ně bude letos McLaren, který přešel z pohonných jednotek Hondy k Renaultu. S vývojem svého vozu v poslední třetině sezóny 2017 je však spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 14.01.2018 15:24 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Ten Lowe tomu vůbec nerozumí. Mclaren jede na titul, tedy bude o vteřinu na kolo před nimi. O nějakém soupeři se tedy bavit vůbec nedá. A mluvit o tom, že Honda vypadala na konci sezony celkem silně.... To už doslova pos... 12

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      01 11 12

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Nevím zda rovnou budou bojovat o titul, to bude těžké a spíše ne, ale sekundu před Willimsem na většině tratí, to je podle mě celkem dost možné. Už teď byly na minimálně stejné úrovni a sekundu by motor Renault měl přihodit 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        1s ??? 16 17 18
        Myslis, ze motor pro rok 2017 by ji dal???
        Myslis, ze ji da ten pro rok 2018???

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jo, myslím že pro rok 2017 byl mezi Hondou a Renaultem sekunda rozdíl. Záleží samo na typu tratě. 50 koní tam podle mě bylo, navíc Honda je žrout, takže kde se muselo šetřit palivo tak tam to bylo znát ještě více.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Hmmm, jestli 50k dělá 1s, pak měl RB mezi Singapurem a Mexikem o 0,5s lepší šasi než Mercedes (Renault v tu donu udával ztrátu 25k). A kolik koní tedy ztrácel motor Renault, když ztrácel RB v posledních 2 závodech přes 0,5s na kolo s o 0,5s rychlejším šasi? Mně to vychází na 50k. 12
            Pro jistotu: já to netvrdím, to je výpočet z tvých úvah. 03

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Hlavně že tomu rozumíš ty Majku.To nám fakt stačí. 11 Jo a vtipný to není, ač na tvůj věk asi v normě. 11

      Vždyť ať Wiliams k tý Hondě jde.... 12 12

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        No a pak prijde AMuS a odhaduje ztraty uplne jinak. Krasne na techto uvahach je to, ze jsou uplne o nicem, protoze za chvilku nam to muze kazdy ukazat, jak na tom skutecne je.
        Jinak mi prijdou ztraty co uvadel AMuS realny, vychazi z toho, ze na konci sezony Mercedes, Ferrari maji vyborne sasi, RB primo spickove, Renault se zacina dost zvedat a dostal se za prvni trojku. Jedine co nesedi je McL.
        Pokud by ale McL s Renaultem mel zrychlit o 1s a platily by ty odhady ztraty cca 50 koni, co se zde prezentuji, tak by McL musel v poslednich kvaldach bojovat o bednu, byt nekde mezi Mercedesem a RB. To se mi nezda, takze predpokladam, ze zrychli McL-Renault o cca 0,5s, coz odpovida tomu co rika AMuS. To pak take rika, ze McL ma sasi na urovni tovarniho Renaultu, lehce pred, tzn. 4.-5. misto. Pak by to v pripade posunu sasi FI a Williamsu znamenalo boj o 4.-7. misto 03. Takze pseimisticky to bude takto, optimisticky 3.-4. misto a realisticky nekde uprostred, 4.-5.??? 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No hlavně když víš, kolik mi je let. 12
        K Hondě neee, Williams se všemi možnými prostředky snaží dostat k Renaultu. 12

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          01

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Koukám ty tu už vlastně nic nepíšeš a jen se snažíš ostatním vysmívat, no posluž si, myslím si že přechodem na motory Renault tu sekundu k dobru získá, a že Honda na Renault ztrácí minimálně těch 50 koní, to si myslím taky. Jinak to že ke konci měl RedBull lepší šasi než Mercedes, tak to si myslím rozhodně 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Myslím si, že příspěvků k f1 jsem tu napsal dost. Ale jo, dobře, máš pravdu. Omlouvám se, ten smailík jsem si mohl odpustit. Jen mne představa, že připouštíš ztrátu Renaultu 50k na konci sezony, rozesmála. Doteď jste tu tvrdili, že se Renault dotáhl a ztrácí 25k.
            A stejně tak u šasi RB. Jo, nejlepší na konci ai měl, ale 0,5s????? To je fakt dost. 03

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Aha, ono je to o smajlíku 12 No u tebe asi jo. Je fajn že tě rozesmívá co jsem ani nenapsal, a ještě mi píšeš co jsme doteď tvrdili, ani nevím koho do té skupiny počítáš. Věcně se už spolu asi těžko pobavíme, s takovým přístupem.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Promiň. Můžeš mi vysvětlit co je na tom mém příspěvku ze 14:25 zesměšňujícího??? Kromě toho smailíka? Konkrétně jaká část toho výpočtu?
                A jak nenapsal? Napsal jsi doslova, že 50k ztráty u Hondy dělá 1s na kolo. Nebo ne? Abiteboul řekl, že se jejich motor dostal na ztrátu 25k na Mercedes. Jestli tomu rozumím a umím počítat, pak je to přesně polovina. Nebo ne? A protože jezdil v té době RB srovnatelné časy s Mercedesem (+-5s na závod), pak tedy podle tebe musel mít o 0,5s na kolo lepší šasi, když měl o 0,5s horší motor, ne? Nebo jak to mám chápat??? U Hondy 50k=1s a u Renaultu 25k=0,5s neplatí? U Renaultu mají koníky nějaký jiný význam?

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Já ale nechápu proč by RedBull nemohl mít o půl sekundy lepší šasi než Mercedes? Ty se všemu divíš a vše zesměšňuješ, ale tím to končí. To je slabé 03 A kdybys zase nevěděl kde co zesměšňuješ tak si ještě jednou přečti jakým způsobem tu komentuješ, třeba tě to trkne, a když ne, nech to bejt 04

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    A o slušném komentování a úctě k protivníkovi se mám učit od tebe ne? 03
                    Dobře, podle tebe měl RB o 0,5s lepší šasi než Mercedes. Podle mne je to výhradně u šasi docela dost velký náskok na f1, ale OK, beru. Tedy se dostáváme ke konci výpočtu. Pokud měl v posledních 2 závodech o 0,5s na kolo lepší šasi a ztrácel 0,5s na kolo, pak máme deficit výkonu 1s na kolo. Tedy tebou samotným vyčíslený na 50k. Už to chápeš? Není na tom nic zesměšňujícího, prosté sčítání a odčítání dvoumístných čísel.
                    A věř mi nebo ne, ten výsledek z tvých čísel mne pobavil. Omlouvám se, že mne to pobavilo, neberu všechno tak smrtelně vážně. Mám takový pocit, že výkon Renaultu je mi celkem u zádele a tyto úvahy mi o mém životě nerozhodují. Tedy jsou k pobavení. 03

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    A zkus se opravdu do té diskuse podívat a zhodnotit, kdo z nás dvou tu napsal víc invektiv proti tomu druhému. Třeba tě to trkne taky...

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Na to že ti je Renault celkem u zádele se mu sakra věnuješ. Podle mě před navýšením výkonu Renaultu ztrácela Honda na Renault asi stejně jako Renault na Mercedes, čili nějakých 50 koní, což podle mě (záleží na typu tratě) atakuje sekundovou ztrátu. Ano, klidně se pobav jak si to můžu myslet, dopočítávej si že RedBull je teda o půl sekundy v šasi lepší, snaž se to zesměšňovat jenom proto že ti to nejde přes nos. Dříve rozhodovalo převážně šasi, a RedBull dokázal předčit i přes půl sekundy ostatní nesčetněkrát 03

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          To nepotřebuji, protože když je někdo chytrolín, tak je to v každém věku,To splňuješ ze 100 % a věřím že to jako správný svazák budeš plnit na 120 %. 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Počkej a ty víš zda Amus uvádí výkon v race módu a nebo maximální výkon při kvaldě? Nevíš a proto tápeš.... 12

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ty jsi tím zesměšňováním nějaký posedlý ne? Našel jsem v celé naší diskusi 1 smailíka, vyjadřujícího pobavení nad výsledkem výpočtu (za kterého jsem se navíc omluvil, což je něco, co jsem od tebe neviděl nikdy) a 1 invektivu proti tobě (že se mám chování učit od tebe). Ty jsi invektivy proti mne měl v KAŽDÉM komentáři. A neustále se pohoršuješ nad mým chováním. Můžeš mi prosím ukázat, kde zesměšňuji tvůj názor na šasi RB??? Nikde že? Hlavně, že ses potřeboval do mne navézt. Co trocha sebereflexe?
              Teď k věci:
              OK, na začátku měl Renault ztrátu 50k. Nic proti. Protože podle tebe to dělá (podle tratě) zhruba 1s a RB neztrácel v průměru ani 1s na Mercedes, tak měl asi lepší šasi už tenkrát. V pohodě, proti tomu nic nemám. Jen doufám, že to čte Adi. V druhé půlce sezony měl dle tebe RB šasi zrhuba o 0,5s lepší. Napsal jsem, že se mi to zdá jako dost velký náskok jen u šasi, ale že to beru (možné to je). Nějakým záhadným způsobem souhlas bereš jako zesměšňování, ale on to byl víceméně souhlas. Já bych tipl o nějakou desetinku míň, ale 0,5s není nereálné (to opravdu není zesměšňování). Problém je v posledních dvou závodech. Protože podle tvých výpočtů a opakuji pouze odečítám TVÁ čísla, musel mít Renault deficit opět 50k. Protože RB ztrácel s o 0,5s lepším šasim (což tvrdíš ty) víc jak 0,5s na kolo. A rozdíl 1s na kolo jsi ocenil TY na 50k. A ty dvě tratě nejsou nějak vyjímečné (jako Monako nebo Monza), aby se to svedlo na charakter tratě.
              Jen jsem tě chtěl upozornit, co vlastně tvrdíš a dovést k zamyšlení, jestli je to co tvrdíš opravdu pravda. Ale nevím jak uvést prostá čísla, aniž bych ranil tvé city a neměl jsi pocit ze zesmšňování.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak hlavně že jsem na svůj věk v normě v jakémkoliv věku. 12
            Ale budu se snažit těch 120% překonat, třeba tě doženu (ale to dost pochybuji). 11

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Mé city jsou v pořádku, nedělej si starosti 03 Jen jsem napsal jak věci vidím a ty jsi tu vlastně jako vždy jen v roli oponenta. Nedoplnil jsi vlastně nic co by z mého pohledu na věc dělal nesmysl, tak zkus příště jen napsat že si to nemyslíš a proč, jestli to na tebe není až moc. Jinak rozdíly mezi týmy u různých tratí, a to i přes 0,5s, se normálně v sezoně objevují, a to nemusí jít jen o Monako či Monzu, tak je třeba se na to dívat více obecně, jinak se nikam nedostaneme, ale to ty asi rád. Navíc Renault si ke konci hrál s výkonem, jak s navýšením, tak s následným přiškrcením, a v posledním závodě asi něco mezi tím.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • achmed-cz

              achmed-cz

              212.24.138.XXX
              To ani sám Amus neví 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Nejspíš ti to uniklo, ale v tomto vlákně jsi ty reagoval na můj příspěvek. Tedy začal jsi oponovat ty mně. Takže tvůj úvod nechápu. Taky ti uniklo, že jsem nikde nepsal, že tvůj pohled je úplný nesmysl. Jen, že vychází nějaké číslo. Já bych to viděl o nějakou desetinku jinde, ale to neznamená, že celý tvůj příspěvek je pitomost. Jen jsem tě upozornil na výsledek tvých výpočtů a celé jsem to napsal bez vysmívání a sarkasmů. Tedy ani tu prostřední část nechápu.
                A opět k věci: Ano, občas se výkyvy projevují. Zvlášť, když někdo startuje zezadu, má technický problém, kolizi, nebo se za někým zasekne a někdy charakterem tratě. V Brazílii a Abu (celkem průměrné tratě) RB žádné takové problémy neměl, naopak Mercedes ano. Tedy vzhledem k těmto okolnostem by byl rozdíl ještě větší. Takže kupodivu opět souhlasím (což není sarkasmus), že si Renault hrál s výkonem, v těchto závodech výkon evidentně přiškrtil. Rozdíl mezi námi bude asi ve vysvětlení, proč to Renault udělal. Ale to už je úplně jiné téma.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Normálně jsem ti napsal můj názor že v tvém zesměšňujícím komentáři, ten jak popisuješ že Lowe tomu vůbec nerozumí, že opravdu McLaren může Williamsu tu sekundu nadělovat, a napsal jsem proč. O tom to je 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    A já ti napsal bez sarkasmů, co z toho vyplývá a že bych to lehce korigoval, protože z toho vyplývá že Renault v posledních 2 závodech ztrácel tolik, že Honda na něj 50k nemohla mít. Nic víc. Netřeba z toho dělat aféru.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Honda nemohla mít ke konci na Renault ztrátu 50 koní?! Tak to pardon. To se pak nedivím že moje názory vnímáš jako aféry 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        No, aspoň že jsi tu posměšnou urážku nakonec smazal. Když už ti "vysmívání" tak moc vadí a z tebe si mám brát příklad seriozního vystupování. 12
                        Podle mne Honda ztrácela 50k mezi Singapurem a Mexikem. Tam jezdil RB konstantně na špici. V posledních 2 závodech ztrácel 0,5s na kolo. Tebou vyčíslená ztráta 25k. Mclaren taká snížil ztrátu na RB a na Mercedes zůstala stejná. Nebo jestli měla 50k na konci, kolik měla mezi Singapurem a Mexikem? 75k? OK, tak si to mysli. Nebudu tě proto nazývat mistrem omoletou, jako ty. 03
                        Jako aféru nevidím tvé názory na techniku, ale tvé pohoršování nad jedním smailíkem a následující sérii osobních invektiv, které jistě nejsou vysmíváním. Aneb takový "sebereflektivní" a objektivní pohled.
                        Taky se nedivím, když si vzpomenu na objektivní porovnávání HondaxRenault, FerraixMclaren, Vettela....

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Zase píšeš o smajlíkovi? No ty opravdu nejsi schopen posunout se dál. A ještě opět přidáváš Vettela a staré rány, sorry, ale to už je zbytečné zdržování.
                          Honda podle mě ztrácela 50 koní a více, čím blíže k začátku sezony, tím více, a také to narostlo když Renault přidal na výkonu, což pak ale kvůli nespolehlivosti korigoval. Mysli si něco jiného, máš na to právo, mě tvé analýzy ovšem nepřesvědčili, protože to kolik RedBull ztrácí na Mercedes či McLaren na RedBull neovlivňuje jen ten motor, ale také typ tratě, šasi, jeho nastavení a to také s různým vývojem během času. Sám jsem třeba psal že RedBull podle mě dokáže mít lepší šasi o 0,5s od ostatních, což už nesčetněkrát dokázal, ale na to už si nereagoval, protože tomu asi prostě nevěříš a hotovo, při tom o tom podle mě není pochyb. Singapur podle mě o jejich šasi vypovídá celkem slušně, motor Renault nebyl v kvalifikačním režimu lepší než Mercedes, nebo jo? Já že tam dostal Mercedes na frak 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            A o čem mám psát? Ptal jsem se tě, kde jsem tě kromě smailíka zesměšňoval. Žádná odpověď. Tak se buď vyjádři, nebo budu psát o čem vím. Nebo mám psát o něčem, co si ty někde myslíš a nenapíšeš, domýšlet si tvoje pocity?
                            Dobře, na výkon Renaultu máš nějaký názor. Mám trochu jiný.
                            Na šasi jsem reagoval. Citace: "V druhé půlce sezony měl dle tebe RB šasi zrhuba o 0,5s lepší. Napsal jsem, že se mi to zdá jako dost velký náskok jen u šasi, ale že to beru (možné to je)." Tedy opět nerozumím tomu, jak jsi došel k názoru, že jsem na to nereagoval nebo dokonce že lepší šasi RB zpochybňuji. Nevím, fakt netuším, jak jsi z tohoto svoje závěry vydedukoval. Já myslel, že to píšu celkem jasně a jednoznačně. A ano, s Vettel to bylo přesně o tom samém.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Fajn, takže jsi připustil že RedBull může mít o 0,5 sekundy rychlejší šasi, ono to totiž bylo to co ti nejprve vrtalo hlavou a pozastavoval jsi se nad tím při tvé analýze mého názoru, tak jsem rád že jsme se někam posunuli.
                              Co máš s Vettelem už netuším, asi ještě to jak si nedokázal uznat že uznání a přijmutí viny mělo v Baku u Vettela svůj vývoj, ale to už je tvůj problém, nemusíme se snad jen shodnout aby jsi mohl jít dál a nevytahovat to, že ne.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Klonil bych se k menšímu náskoku (0,2-0,4), ale připouštím, že to 0,5s může být.
                                S Vettelem jsem vývoj připustil a to doslova, ale dobře, nechme to spát. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  85.70.164.XXX
                                  No a jsme doma. Tolik otazníků když si zhruba vyčíslil dle mého názoru ztrátu 0,5s a teď připouštíš 0,2-0,4, šokující a opravdu to stálo za to. A vytáhnutí Vettela jakbysmet 11

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama