DISKUZE K ČLÁNKU Honda díky Illienovi dosahuje ve vývoji motorů pokrok, ztěžuje tím rozhodování McLarenu
McLaren stále není rozhodnutý, kterým směrem se v oblasti motorů příští rok vydá. Situaci nepomáhá ani vývoj Hondy, která má dosahovat po příchodu Maria Illiena slušných pokroků.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda díky Illienovi dosahuje ve vývoji motorů pokrok, ztěžuje tím rozhodování McLarenu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
14:44 23.08.2017 89.111.77.XXXZacnu od konce. Myslim, ze prvni urovne Mercedesu z roku 2014 dosahuje. Ty vykony sli hodne nahoru. Uz jsem se na to ptal jednou nekde na foru, ale je to spise otazka na PH, aby nam rekl jake ty vykony byly a jsou ted a porovnal to. Bylo by i hezke, kdyby se objevila nekde tabulka, clanek, o tom, jak sel dosavadni vyvoj motoru po letech a jak se nahoru jejich vykon.
"Honda bych řekl, velmi podcenila náročnost technologie a šla tam s kompletně nezkušeným týmem lidí, kteří obecně o motorech něco vědí, ale určitě né o této konkrétní hybridní technologii. To je prostě znát."
Souhlas, myslim, ze si verili, ale proste nemeli zkusenosti a znalosti. Z druheho pohledu je zase jasne, ze jak jinak ty zkusenosti a znalosti ziskat nez vstupem do F1. Proto si myslim, ze tam Honda sla a je dnes dle meho i celkem spokojena s vyvojem. Skoda druheho tymu.
"á si nemyslím, že je žetony brzdili. Osobně si myslím, že se jim hodili jako omluva, proč nenasazují vylešení."
Tady jsem to myslel tak, ze preci jen musela premyslet do ceho vrazit zeton, cas na vyvoj, co upravit, takze nemelo cenu vyvijet vse. Nemela zkusenosti a znalosti, tak to slo i pomalu. Ted si vezmi ze jim rok 2015 trvalo nez doladili MGU-H a letos 2017 musi zase nanovo a pul sezony ztratili zase vyvojem MGU-H. Nemaji najezdene km, nemaji data pro vyvoj motoru jako celku. Proste se to dost nakupilo a neslo to dle jejich planu uz pocatku 2015.
Ve vysledku si myslim, ze jim ani mozna nevadi zmeny pravidel co se pripravuji, protoze ziskavaji znalosti a muzou jit dopredu. Akorat ted vsichni vime, vcetne Hondy, ze vyvoj tohoto motoru na spickove urovni neni bez znalosti otazka jednoho ci dvou let. A nemyslim si ze bude i jednoduchy vstup po roce 2021. Sice si myslis, ze:
"Moc se mi líbí, že by třeba Cosworth udělal "základní" návrh motoru a třeba velké týmy by si udělali divize na vývoj těchto motorů a každý by si ho upravil dle sebe. Najednou by se do hry dostalo víc velkých hráčů, než jen automobilky. týmy jako Red Bull, McLaren a možná i Williams na to mají "
Ale to si nemyslim ja. Vyvoj samotneho spalovaku je dnes zasadni a Honda z hlediska vykonu s nim ma z hlediska zapalovani HCCI nejvetsi problem. Takze v teto dobe a i pozdeji budou moci do F1 vstoupit pouze vyrobci, kteri uz o HCCI budou vedet a umet. Jinak bohuzel nekolik let budou okupovat konec zavodniho pole.
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
12:52 23.08.2017 89.111.77.XXXMe dostavaji takovyto experti do kolen. Honda kdyz vyvijela motory pro F1 a testovala je komplet na stolici, tak si jeste mozna nebyl ani na svete. Staci se podivat po youtubu a dat Honda engine f1. Ty motory se zkouseji i s prevodovkami, tak bud v klidu.-
achmed-cz
13:47 23.08.2017 212.24.138.XXXono u starých jednoduchých atmosfér to bylo poněkud jinak, než u současné generace. A tenhle článek už je několikátý, ty experte, kde vyjadřují velké překvapení Hondy nad tím, že jim nefunguje něco, co jim na jednoválci fungovalo. To jejich zděšení, že 6válec funguje jinak, než 6 jednoválců se opakuje už poněkolikáté - takže evidentně problém s logikou navrhování motoru mají, a to naprosto zásadní.-
uzivatel001639
14:26 23.08.2017 89.111.77.XXXJe to porad dokola. V tomto clanku je zmineny i vyvoj na jednom valci u Renaultu, kde maji asi take zasadni problem s navrhem, protoze jim to stale nejede jak by melo. No dalsi clanek byl u Hondy o tom, ze jim nekoreluji data podobne jako treba u aera ruznych vyrobcu sasi. Ti maji take naprosto zasadni problem s navrhem. Chce to vedet duvody proc tomu tak bylo, zrejme z casovych. Chce to se probudit a nemyslet si ze nejvetsi vyrobce spalovacich motoru je zemedelec z Mlade Boleslavi
-
-
-
-
Situs
12:24 23.08.2017 85.70.164.XXXOsobně vnímám větší otevřenost Hondy pro externí konzultanty jako dílčí minivítězství McLarenu, neboť Honda očividně chtěla vše zvládnout zcela sama a moc jí to nešlo. Doufám že na číslech Hondy to bude brzkým a viditelným pokrokem. Bylo by dobré kdyby ty čísla McLaren přesvědčila a mohli by se pak spolu pokusit s Hondou lépe spolupracovat.-
uzivatel001639
13:01 23.08.2017 89.111.77.XXXTake doufam, ze to bude znat. Mam ale trochu obavu, aby je nektery rady konzultantu nezavedli do slepe ulicky, kdy nebude vykonostni cesty neustale vpred. Verim, ale ze jsou u Hondy spickovy odbornici, kteri si prinosne info preberou a neplodne veci zamitnou.Ono to nebude ani tak o nejake extra pomoci, ale spise o spravnem nasmerovani.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek