DISKUZE K ČLÁNKU Navrhované změny v pravidlech: Je F1 příliš pomalá?

Vrcholná disciplína motorsportu - Formule 1 - je v poslední době kritizována kvůli tomu, že je příliš pomalá a jízda s jejími monoposty moc jednoduchá. Podíváme se na to, jak se v poslední době vyvíjely časy, a na některé závěry Strategické skupiny F1, které ji mají pomoci zrychlit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Navrhované změny v pravidlech: Je F1 příliš pomalá?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 20.05.2015 10:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 17 lidí) 18.05.2015 16:53
Pneumatiky na zpomalení rozhodně neměly "… »
» mi88ki (Hlasovalo 8 lidí) 18.05.2015 16:50
Záleží co považuješ za předjetí? Jezdec, který… »
» skejpa (Hlasovalo 6 lidí) 18.05.2015 11:14
Přítlak Já teda nevím jak Vám ale mě nejde ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Přítlak Já teda nevím jak Vám ale mě nejde ani tak o rekordy (ano, chtěl bych aby F1 byla rychlejší ale...) jako spíš o předjíždění. Předjíždění dělá celou F1 zajímavou. Rychlejší předjíždí pomalejšího. Lepší formule horší. Lepší pilot horšího. Jenže na to se nyní prakticky nehraje protože auta za sebou nemůžou jezdit v bezprostřední blízkosti. Tak ať radši vymyslí něco, co to umožní. Širší pneumatiky a větší mechanický grip je jednoznačně krok vpřed ale chce to i větší přední pneumatiky, aby auto vzadu neztrácelo grip a nezačalo být nedotáčivé. Dále je potřeba omezit ty víry za vozy, které berou přítlak těm vzadu. Tohle by měli řešit... Že budou o 2 sekundy na kolo pomalejší než byli v roce 2005 už pak bude všem úplně jedno.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Tak to bylo vždy a vždy to tak bude... Čím rychlejší vozy budou, tím horší to bude...

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Nemusí. Když se auta zrychlej o 2 sekundy, tak to v televizi ani nepoznáš. Ale když díky upravené aerodynamice budou moci jezdit nalepení na sobě, tak to uvidíš hned.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.228.208.XXX
          Jj jsi nejspíš první koho to napadlo... Buď jsi genius nebo...

          PS: Tento problém řeší snad každý rok a nalepit se jim auta k sobě ještě nepodařilo, proto tu máme DRS...

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      jestli problém nebude v tom, že rychlejší jezdec nebo lépe řečeno jezdec s rychlejším vozem nemá důvod být na pozici za pomalejším jezdcem ? Tím, že chceš předjíždění, tím chceš vlastně navodit nenormální situaci, kdy je z nějaké důvodu rychlejší jezdec za pomalejším.
      Takže chceš spíš ulehčit jezdcům s lepším technikou dostat se před jezdce s horší technikou, když se náhodou resp. z nějaké důvodu propadnou na spodnější pozice než jejich vůz umožňuje. A aby bylo více takových situací, tak je nějak potřeba vymyslet aby tam spadli i několikrát za závod, tím by bylo více objíždění pomocí DRS, kterému se dnes říká předjíždění ?

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Právě že by DRS nebylo potřeba. A není to ulehčení předjetí jezdce s lepší technikou jako spíš s lepší výkoností v tu chvíli (pneumatiky / stav nádrže apod.)... Aby i Ferrari mohlo předjet Mercedes/Williams a ne aby za nima jezdili 20 kol a neměli šanci ikdyž v zatáčkách byli výrazně rychlejší...

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • KApor

    194.160.178.XXX
    Takže hystória sa opakuje,... ...najprv ak je prítlak dobrý, tak sa oproti tomu bojuje všetkými prostriedkami a keď sa zistí, že to inak nejde, tak sa na to zase pristúpi. 11 Je to ako tanec, do kolečka, do kola.

    + 21 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama