DISKUZE K ČLÁNKU Williams oznamuje finanční výsledky za rok 2014: ztráta přes 1,3 miliardy Kč

Williams dnes oznámil finanční výsledky své skupiny za fiskální rok 2014. Zaznamenal v něm ztrátu ve výši 34,3 milionu liber (v přepočtu přes 1,3 miliardy Kč).

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams oznamuje finanční výsledky za rok 2014: ztráta přes 1,3 miliardy Kč

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 27.04.2015 15:58 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Dyzl_

    90.178.29.XXX
    Prodělat je také kšeft. Říkají Židé. Když si ale představím, kolik lidí se napinoží aby tu ztrátu vyrobili, tak jsem z toho na rozpacích. Tedy pokud nežijí v nejmenovaných zemích, kde se dluhy neplatí.
    Teď jen musí doufat v problémy ostatních, aby alespoň udrželi výsledky z loňska.
    Docela by mne zajímala celková ztráta za sezónu v součtu v součtu všech týmů. A případně, pokud by se odečetly dvě fabriky.
    V noci jsem koukal na Indycar v Alabamě a naprosto super závody, hejna předjíždění i bez DRS a do posledního kola se válčilo, i ty jejich pity s omezeným počtem mechaniků byly zábavnější. K tomu lepší zvuk, barevnější auta a nádherná trať. Je to samozřejmě byznys, jsem si ale jist, že takového eklestona by hnali sviňským krokem.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Ztráta neznamená dluhy a je součástí každého podnikání. To jen u nás, jsou odborářské svazy, které si myslí, že normální je mít každý rok o 2-3% víc.
      Myslím, že se ztrátou u Williamsu počítali, při tvorbě nového vozu se tomu asi nevyhla většina stájí.
      03

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        Jasně, chápu a vím jak to myslíš. Stejně je to ale spousty prachů. Pokud je vlastní kapitál, tak ztráta nemusí být samozřejmě i dluhem, je otázkou kolik kapitálu mají a o tom se nepíše.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Rok před tím, měli zisk, těžko říct jak na tom byli roky předtím. Mohli čerpat z toho, nebo mít úvěr na část této ztráty. I úvěr není tragedie, hodně společností má úvěry na svoje podnikání a v cashflow počítají i s úroky.
          Jo, je to balík, ale neviděl bych to nijak černě. 03

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.228.XXX
      Alabama byla skvělá, ale taky to neplatí univerzálně. Minule v Long Beach to byla nuda k uzoufání. Vláček od začátku do konce, asi tak na úrovni F1 v přístavu Valencie (podle mne s přehledem nejhorší trať, na jakou v poslední době F1 zabloudila) blahé paměti.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.228.XXX
        Pokud vím, tak od rozchodu s BMW byli skoro každou sezónu v červených číslech.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        Určitě se ale shodneme, že jim budeme držet palce, aby se dostali do černých čísel.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        Long Beach jsem viděl jen konec, křížilo se s motorkami a nelituji, ty byly naprosto super.
        Před cca 3 lety jsem se díval na Sport5 na opakované záznamy. V průměru byla většina závodů zajímavých. Tehdy tam jezdil Barik a o to to bylo pro mne zajímavější.
        Je tedy fakt, že v F1 mám více svých oblíbenců. U Indy tedy Montoyu a ty dva Frantíky.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama