DISKUZE K ČLÁNKU Mattiacci a Alonso - další detaily o skutečném příběhu, do kterého zasahoval Briatore

Jak se vyvíjely vztahy a jednání bývalého šéfa Ferrari Marca Mattiacciho s Fernandem Alonsem? Jak do nich zasahoval Flavio Briatore a v čem se se svým svěřencem přepočítali? A co bylo skutečně v pozadí "opakující se historie?"

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mattiacci a Alonso - další detaily o skutečném příběhu, do kterého zasahoval Briatore

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 162, poslední 10.12.2014 17:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000046 (Hlasovalo 48 lidí) 04.12.2014 11:38
Nerád Vám beriem ilúzie, ale Alonso nejednal… »
» Plecháček (Hlasovalo 40 lidí) 04.12.2014 10:46
Ti dva se mi snad zdají ... Už vidím Briatoreho,… »
» uzivatel000046 (Hlasovalo 26 lidí) 04.12.2014 13:15
Podľa ktorej zmluvy? Podľa tej podpísanej,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      194.228.216.XXX
      Nerád Vám beriem ilúzie, ale Alonso nejednal korektne.
      Jednal vyložene nekorektne. Dokonca dvakrát.
      Najprv podpísal lukratívnejšiu zmluvu bez možnosti predčasného ukončenia, potom si od Montezemolla vydrankal skorší odchod. Dokonca trval na tom, aby Mattiaci ctil ústnu dohodu viac ako podpísanú zmluvu.
      Potom, keď ho v Mercedese odkopli, v RedBulle sa mu vysmiali a Ron si kládol podmienky otočil, a chcel vo Ferrari predsa len "prezimovať" za podmienok ešte lepších ako v pôvodnej "lukratívnejšej" zmluve.
      Nečudo, že ho vykopli a označili za "podrazáka". Nič iné si ani nezaslúžil. 03

      + 48 / − 21

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Alfred

        78.41.168.XXX
        Nerad Vám beru iluze, ale článek může a dle mne taky je pouze elaborát domněnek, i když třeba logických, ale stále nedoložitelných. Když mi šéf nabídne jako poslední nabídnutou možnost odejít dřív než se původně dohodlo, tak nevidím na tom nic nekorektního když se ji budu snažit využít.
        Ať tak nebo onak, tak dle článku chtěl Mattiaci udržet Alonsa v týmu dokonce déle než do r.2016, přičemž to není tak dávno, co tady všichni tleskali údajné snaze vyhodit jej. No a nakonec jej Mattiaci "vyhodil" asi jen proto, že jej nedokázal udržet.

        + 16 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000046

          uzivatel000046

          194.228.216.XXX
          Takže ešte pred chvíľou článok potvrdzoval údajnú Alonsovu férovosť, ale zrazu je to len "elaborát domnienok".
          Zaujímavé......03

          Mimochodom, prečítajte si to ešte raz. Poriadne.
          Mattiaci síce chcel Alonsa udržať, ale za podmienok, ktoré stanoví on, nie Alonso. To akosi neustále prehliadate.
          Pokiaľ ich Alonso dodržať nechcel, alebo si chcel rovno presadiť svoje podmienky, v tom momente ho Mattiaci vykopol. To je niečo celkom iné, ako tvrdíte Vy, že Alonso chcel a urobil. Nie neurobil. Urobil to niekto za neho.

          + 21 / − 15

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Alfred

            78.41.168.XXX
            Promiňte, ale kde jsem tvrdil že článek potvrzuje Alonsovu férovost? Poněkud senátní poznámka....velká škoda že taky v Senátu nebyla položena

            Číst to můžu třeba 100x, ale znění Alonsovy smlouvy tam při vší snaze nenaleznu a vy taky ne. I kdybych to vzal jako bernou minci, tak by měla dvě strany - jako třeba ta kde si Mattiaci chtěl udržet Alonsa za podmínek, které odmítl. Ostatně na netu plovou desítky článků renomovaných autorů ve kterých se tvrdí, nebo spekuluje (stejně jako se spekuluje v tomhle článku) že měl Alonso smlouvu s výkonostní klausulí, která mu odchod umožňovala...

            Když si vemu současnou situaci Ferrari v posledních letech, tak mi z toho vychází že to spíš byl Mattiaci, kdo byl v pozici ze které se podmínky nekladou. Alonso který byl snad jediný článek řetězu ve Ferrari, který odváděl takovou práci, jaká se od něj čekala si nijak významně neuškodí přestupem do McLarenu (jestli vůbec) byť by se tomu nasnadě i nedařilo a jestli si polepší Ferrari sestavou dvou poražených jezdců kteří během jedné sezony dali zapomenout takřka na vše co do té doby dosáhli je když nic jiného, tak přinejmenším nejisté.

            + 15 / − 13

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000046

              uzivatel000046

              194.228.216.XXX
              Ospravedlňujem sa. To tvrdil na začiatku vlákna Michal. Myslel som, že pokračujem v diskusii s ním. To som prehliadol.

              S ostatným nesúhlasím. Pre mňa je prvý tím a vždy je to tím, kto určuje pravidlá. Tímov máme len deväť, top tímov ešte menej. Jazdcov minimálne desať na každú voľnú sedačku.
              Kto si polepší a kto poškodí uvidíme na rok, To je názor proti názoru. Čas to rozrieši.

              + 10 / − 13

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Alfred

                78.41.168.XXX
                Právě proto, že tým by měl být na prvním místě....teď bude mí možná Ferrari pevnou ruku ve vedení ale taky možná dva letošní Räikkoneny v kokpitu.

                + 11 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000046

                  uzivatel000046

                  194.228.216.XXX
                  Je to možné. Rovnako je možné, že bude mať v kokpite vlaňajšieho, predvlaňajšieho, predpredvlaňajšieho, predpredpredvlaňajšieho Vettela. Uvidíme.

                  + 8 / − 10

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Alfred

                    78.41.168.XXX
                    I kdyby měli nasnadě v kokpitu loňského,předloňského a předpředloňského a předpředpředloňského Vettela, tak ten Alonsa nenahradí...Málokdy prejudikuji, ale jsem zcela přesvědčen, že Alonso by se v dominantních vozech typu RB6/8 netřásl o titul v posledních závodech sezony. Nemluvě o tom, že Vettel alespoň zatím, se nedokáže plně přizpůsobit vozu, který není ideální....v jistých částech sezon měl potíže i s Webberem, kterého ve vší úctě nemohu popsat nijak jinak než průměrného jezdce.

                    + 13 / − 12

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel000046

                      uzivatel000046

                      194.228.216.XXX
                      Nie netriasol, to máte pravdu.
                      Alonso v dominantnom voze dvakrát v "posledných" pretekoch o titul rovno prišiel. Načo sa zbytočne triasť 03

                      + 15 / − 16

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Alfred

                        78.41.168.XXX
                        Hm, že zhodnotíte Ferrari z let 2010 a 2012 jako dominantní vozy bych čekal od kohokolov jiného, ale od Vás opravdu ne. Chudák Massa, jestli tehdy jezdil v dominantním voze, tak letos přišel o titul sir Frank, nebo Vy o zbytky objektivity v téhle diskuzi03

                        + 16 / − 8

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • uzivatel000046

                          uzivatel000046

                          194.228.216.XXX
                          Máte pravdu, dnes som celkom roztržitý. Neustále robím chyby.
                          Na McLaren 07 som celkom zabudol.
                          Čiže podčiarknuté a sčítané. Alonso dokázal prísť o tri tituly v dominantnom voze.

                          Ja nie som Massovým fanúšikom a tento rok opäť ukázal, že medzi top pilotov rozhodne nepatrí.
                          Len je trochu s podivom, že mu museli trhať plomby, aby sa Alonso pred neho vôbec dostal. 03

                          + 10 / − 14

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Alfred

                            78.41.168.XXX
                            Inu v senátní konírně to možná dominantní vozy byli, ale insideři F1 mluví poněkud jinak03
                            btw já vím jen o jedné Massově utržené plombě...ale koukám že v Senátu snad plomby pršely nebo co...

                            + 13 / − 7

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Speedy

                              109.81.245.XXX
                              Černochu, nech senátora být. Vždyť má pravdu.

                              + 5 / − 17

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Alfred

                                78.41.168.XXX
                                Rudochu a ty jsi z kterého kmene? Senátor má toho opravdu hodně, to je fakt, ale pravda mu zatím chybí a tobě toho chybí daleko víc...

                                + 12 / − 6

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                            • uzivatel000046

                              uzivatel000046

                              194.228.216.XXX
                              Sranda je sranda a celkom si tieto podpichovania užívam. Hlavne pokiaľ sa bavíme o Probléme niekoho iného.

                              Ale chvíľu vážne.
                              Alonso vstupoval do druhej polovici sezóny 2012 s viac ako 40 bodovým náskokom na oba RedBully. Ako ináč sa dá nazývať jeho monopost?
                              Že to opäť nezvládol je len a len jeho vina. Nikoho iného. Plombu síce trhali Massovi len raz, ale v druhej polovici na neho Alonso nestačil opakovane.
                              Do letnej prestávky získal Alonso 164 bodov a Massa 25.
                              Od prestávky získal Alonso 114 bodov a Massa 97. Očividne to Alonso v druhej časti pokašľal. Nebolo to v aute. Bolo to v ňom.

                              + 13 / − 15

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • anonym

                                183.86.209.XXX
                                Do druhé půle sezony nastupoval Alonso se 34b náskokem, ovšem Ferrari do ní nastupovalo s 54bodovou ztrátou na RBR.

                                Počty Vám taky moc nejdou, ale fakt je jeden - sezona měla 20 závodů a když nebudu počítat Belgii a Suzuku, kde Alonso nedojel a ne zrovna vlastní vinou, tak Massa neporazil Alonsa ani v jednom závodě a v kvalifikacích se mu to podařilo všehošudy jen 3x, z toho jednou na Monze díky větrnému pytli který mu neposkytl nikdo jiný než Alonso, který měl na voze závadu DRS. Ostatně v kvalifikacích bylo jasně vidět jak byl ten vůz dominantní....když zrovna nepršelo, tak byli rádi za třetí řadu.

                                Očividně jste pokašlali svou argumentaci pane Senátore, je to prostě asi ve Vás, nebo nevim jestli jsem to měl vůbec brát vážně jak jste žádal

                                + 12 / − 11

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • anonym

                                  162.243.243.XXX
                                  ze nekdo nastavuje auto primarne na zavod automaticky neznamena, ze je to plecka, kdyz v kvalifikacich koncil ve treti rade. Ze mel potom v zavode kolikrat nejlepsi zavodni rychlost, ale podle vas a dalsich Alonsovych fanatickych fandu asi bylo pouze Alonsovym umem a nikoli strategii tymu, ze?

                                  + 1 / − 8

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                              • Nasir

                                213.216.61.XXX
                                Pěkně smyšlená hloupost. Právě po letní přestávce 2012 nasadil RB takové vylepšení, že měl šňůru 4 vítězství v řadě a nikdo se na ně nechytal. To se změnilo až zhruba poslední 2 závody, kdy se dotáhl McL, ale Ferrari už nestíhalo. Vtipné je, že žongluješ s bodovým náskokem, ale opět sis nevšiml, jakým způsobem se ten náskok ztenčil. Podle tvé logiky asi Ferrari nepostavilo auto, když tehdy vedoucí jezdec ve 2 závodech ani nebral body. 12
                                2010 to zůstalo otevřené jen díky tomu, že RB poztrácel plno bodů kvůli nespolehlivosti techniky a nesmyslných chyb Vettela (vražení do Webbera a Buttona ap.). Jinak by se žádné drama nekonalo a dopadlo by to tak, jak to taky dopadlo. Většinu sezony měl nejlepší auto právě RB. Radši jsi měl zůstat u té srandy, to bylo lepší. 03

                                + 7 / − 8

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama