DISKUZE K ČLÁNKU Zvýší Mercedes v roce 2015 svůj náskok? Soupeři se toho vážně obávají

Dominance Mercedesu byla v letošní sezóně drtivá. Soupeři se však obávají, že náskok stáhnout nedokážou a naopak se ještě navýší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zvýší Mercedes v roce 2015 svůj náskok? Soupeři se toho vážně obávají

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 04.12.2014 15:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 22 lidí) 03.12.2014 13:25
haha.... Když vyhrává jen Hornerův tým, tak je… »
» zipp (Hlasovalo 12 lidí) 03.12.2014 14:56
A co tě k této myšlence vede? Letos měli… »
» zipp (Hlasovalo 9 lidí) 03.12.2014 14:59
Co je to za lež? Minulý roky se jen… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Hmmm. Byly tu něčí domněnky. Ale od nikoho relevantního. A byly spousty testů a kontrol na tyto domněnky s negativními výsledky. Kontrola trakce je naprosto stupidní nápad (musel by se velice lehce zjistit) a nos kontrolovali mnohokrát a vždy prošel.
              Takže pořád nevím, v čem anonym konkrétně lhal. 03

              + 5 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • anonym

          88.146.158.XXX
          Jenom testuje v černých helmách "pneumatiky" kdy najede 2000km... jo jo to je všechno čistě průhledné....

          + 9 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    Mercedes vs McLaren tak to vidím příští rok a i když McLaren s Alonsem vyhrají jen 7 závodů, nakonec jim to k titulu bude stačit, jo holt Honda ..

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.111.77.XXX
      verim, ze bude McL-Honda pristi rok patrit do TOP 3, neni duvod aby to tak nebylo

      + 1 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zipp

        zipp

        81.19.3.XXX
        A co tě k této myšlence vede? Letos měli nejlepší motor a stejně je porážely renaulty i ferrari. Příští rok můžou mít taky top motor, ale pokud opět postaví šasi na ****, motor je nezachrání - jako letos

        + 12 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jake HorseRadisher

          Jake HorseRadisher

          78.102.112.XXX
          Šasi McLarenu na konci roku bylo v Buttonových rukou docela nebezpečné (myšleno na poměry závodního pole mimo Mercedes hodně dobré) takže bych je zase úplně neházel "do koše"... Je každému jasné, že motor co měl Mercedes a McLaren nebyl vůbec srovnatelný, hlavně tedy po stránce softwaru, ale jako kdo by se divil Mercedesu, aby dávat Hondě informace na podnose :) )

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, tá koncepcia pohonnej jednotky,... ...má tendenciu navýšenia výkonu a tak isto ich šasi navýšenie prítlaku. Záleží však, aké pneumatiky sa na rok budú používať a akých rozmerov. Podstata je, aby ten výkon pneumatiky vedeli preniesť bez straty na vozovku a to isté je to o prítlaku, aby bol dostatočný a nie na úkor zvýšenia odporu. Ale ak sa rozmer pneumatík nezmení, tak budú určite svoj náskok navyšovať, lebo majú dobrý zaklad, na rozdiel od konkurencie, ktorá stráca stále viac. 01

    + 13 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      78.99.111.XXX
      ... veľmi by ma zaujímalo ako si prišiel k myšlienke ...

      "tá koncepcia pohonnej jednotky má tendenciu navýšenia výkonu a tak isto ich šasi navýšenie prítlaku"

      ... veľmi by ma zaujímala tiež Tvoja "odborná" teória o motore RENAULT a šasi RED BULL-u ...

      ... ich pohonná jednotka nebude mať tendenciu zvýšenia výkonu...a šasi navýšenia prítlaku...?

      ... a ako to vidíš u Ferrari...?

      ... 04 03 12 ...

      + 5 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Mercedes je úplne v pohode,.. ...takže sa o ňom nebudem baviť. Renautl keď videl, že pochybil, mal ihneď konať, a pracovať na novej koncepcii pohonnej jednotky a odstrániť jej slabiny. Hodiť turbo ani nie do prednej časti ako ho má Mercedes, ale nad motor mierne dopredu, aby vstup nad hlavou závodníka smetoval rovno do kompresoru čo najväčšou rýchlosťou a zároveň tak, aby turbo bolo dostatočne veľké a poskytovalo prebytok tlaku vzduchu pre druhý stupeň chladenia vstupnáho vzduchu (všetok vzduch, ktorý prepúšťa bezpečnostný ventil do atmosféry). Ak chce ostať Renaul u osvedčeného turba, ktoré mu dodáva značkový dodávateľ, potom je treba urobiť, čo najkradšie sacie potrubie ako som už povedal, ale tiež aj výfukové potrubia do turbíny (spravidla od všetkých valcov v rovnakej dĺžke), aby sa eliminovali straty termálnej energie a aj tu využiť spôsob, aby spaliny prúdili na turbínu, čo najväčšou rýchlosťou a. 01 Využiť dvojstupňové chladenie vstupného vzduchu v I. stupni ako náporové v druhom na princípe dochladenia, ako u kompresorovej chladničky s využitím prebytočného vzduchu, ktorý by išiel cez poistný ventil von a takto sa využije. 01 Takto dostanem väčší gradiet telôt medzi vstupom a výstupom do motora, môžem ísť s kompresným pomerom v Motore 1,6 V6 Turbo nahor a efekt je vyšší výkon a krútiaci moment a nižšia spotreba, lebo do menšieho priestoru vstreknem menej paliva, ktoré horí pri vyššom tlaku a rýchlejšie. Ak pohonné jednotky nebudú rozmrazené a žetóny na tieto úpravy nebudú stačiť, tak Red Bull jednoducho Renault kúpi a premenuje ho na pohonnú jednotku Red Bull 1,6 V6 Turbo + ERS a je vymaľované, Imré ! 11 18 Je to úplne jednoduché, pre človeka mysliaceho. 01 Ferrari si myslím vedia poradiť, ale pri premenovaní motoru budú mať bolesti brucha, lebo vzdať sa koníka, to bude o držku. 19

        + 10 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ondrej_V

    89.177.52.XXX
    RedFujj Anebylo depresivní, když vyhrával jen a jen Vettel? Teď aspoň bojují dva skvělí piloti ve skvělém autě... Předtím to bylo jen skvělé auto...

    + 23 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.111.77.XXX
      To sice ano, ale na kazdy rok by mela byt moznost postavit zcela novy motor. Pokud se postavi spatne zaklad, tak bude asi hodne omezujici do pristi sezony

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        78.102.112.XXX
        Ano postavíme nový motor, snížíme náklady... :D I když za současné konstalace můžou mezi sezonama postavit nový motor, protože až na 3 součástky můžou celý motor přestavět... Navíc podle drbů, Ferrari kopíruje řešení turba podle Mercedesu, takže...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          88.146.158.XXX
          Přesně tak snížíme náklady tím, že nové motory stojí o 30% víc než ty staré... to je logické....

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Bylo, ale bylo to depresivní jen půl sezony. Jak jsi poznal, že LH a NR jsou lepší piloti a nemají jen skvělé auto? 13

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        188.95.127.XXX
        Kdyz nic jineho, vloni dokazali lazdy alsspon jednou vyhrat v druhem nejlepsim aute na rostu :)) Coz se letos neda rici o vsech pilotech druhe nejlepsi staje. :)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jestli to nebude třeba tím, že loni to "druhé nejlepší" auto bylo v některých závodech (třeba Monako nebo Maďarsko) rychlejší než to nejlepší. Zatímco letos se k výkonnosti Mercedesu v žádném závodě nikdo ani nepřiblížil.
          Jestli tu někteří psali, že s loňským RB by vyhrál jakýkoliv průměrný pilot (Webber podle nich asi není ani průměrný), pak by letos musela s Mercedesem vyhrát i cvičená opice. Protože o takové dominanci si loni mohl RB nechat jen zdát. 04

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.11.XXX
            V Madarsku mi prislo, ze Vettel jasne v poslednich par kolech demonstroval, kolik toho mel v zaloze do zavodu a co se tyka druhe pulky sezony, predevsim pak Singapore, tak se neda mluvit o dominanci?
            Ale nebudeme zbytecne dal flamovat. Kazdy mame sveho oblibence a budeme ho hajit, takze se stejne nikam nepohneme. Pristi rok me treba donuti zmenit nazor a letosni sezona treba byla pouze nepovedenou ze strany SV. :-)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Pokud měl loni v Maďarsku Vettel něco v záloze, pak nechápu proč nevyhrál ani kvalifikaci, ani závod. Jasně, druhou půlku sezony měl nejspíš RB dominantní auto (jak jsem v první příspěvku napsal). Ale ani zdaleka tak dominantní, jako měl letos Mercedes (snad z vyjímkou zmíněného Singapuru).
              Mým oblíbencem je Button (který v tomto nehraje žádnou roli) a po něm mám asi nejraději Rosberga. Ale kvůli tomu nebudu tvrdit, že je lepší jak Vettel, když k tomu nemám žádný důkaz ani jakékoliv srovnání. A nebudu zpochybňovat, že jeho jediným soupeřem byl LH. Zbytek pole byl odsouzen jen na boj o poslední místo na bedně (s vyjímkou problémů Mercedesu).
              Že se Vettelovi sezona nepovedla, to ví celý svět. To není nic nového. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama