DISKUZE K ČLÁNKU Zvýší Mercedes v roce 2015 svůj náskok? Soupeři se toho vážně obávají
Dominance Mercedesu byla v letošní sezóně drtivá. Soupeři se však obávají, že náskok stáhnout nedokážou a naopak se ještě navýší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zvýší Mercedes v roce 2015 svůj náskok? Soupeři se toho vážně obávají
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Rostislav M.
(Hlasovalo 22 lidí)
03.12.2014 13:25
haha.... Když vyhrává jen Hornerův tým, tak je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Mike17
16:10 03.12.2014 93.99.87.XXXHmmm. Byly tu něčí domněnky. Ale od nikoho relevantního. A byly spousty testů a kontrol na tyto domněnky s negativními výsledky. Kontrola trakce je naprosto stupidní nápad (musel by se velice lehce zjistit) a nos kontrolovali mnohokrát a vždy prošel.
Takže pořád nevím, v čem anonym konkrétně lhal.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jake HorseRadisher
21:44 03.12.2014 78.102.112.XXXŠasi McLarenu na konci roku bylo v Buttonových rukou docela nebezpečné (myšleno na poměry závodního pole mimo Mercedes hodně dobré) takže bych je zase úplně neházel "do koše"... Je každému jasné, že motor co měl Mercedes a McLaren nebyl vůbec srovnatelný, hlavně tedy po stránce softwaru, ale jako kdo by se divil Mercedesu, aby dávat Hondě informace na podnose :) )
-
-
-
-
Kapor
12:57 03.12.2014 194.160.178.XXXÁno, tá koncepcia pohonnej jednotky,... ...má tendenciu navýšenia výkonu a tak isto ich šasi navýšenie prítlaku. Záleží však, aké pneumatiky sa na rok budú používať a akých rozmerov. Podstata je, aby ten výkon pneumatiky vedeli preniesť bez straty na vozovku a to isté je to o prítlaku, aby bol dostatočný a nie na úkor zvýšenia odporu. Ale ak sa rozmer pneumatík nezmení, tak budú určite svoj náskok navyšovať, lebo majú dobrý zaklad, na rozdiel od konkurencie, ktorá stráca stále viac.-
uzivatel000968
17:17 03.12.2014 78.99.111.XXX... veľmi by ma zaujímalo ako si prišiel k myšlienke ...
"tá koncepcia pohonnej jednotky má tendenciu navýšenia výkonu a tak isto ich šasi navýšenie prítlaku"
... veľmi by ma zaujímala tiež Tvoja "odborná" teória o motore RENAULT a šasi RED BULL-u ...
... ich pohonná jednotka nebude mať tendenciu zvýšenia výkonu...a šasi navýšenia prítlaku...?
... a ako to vidíš u Ferrari...?
... ...-
Kapor
10:16 04.12.2014 194.160.178.XXXMercedes je úplne v pohode,.. ...takže sa o ňom nebudem baviť. Renautl keď videl, že pochybil, mal ihneď konať, a pracovať na novej koncepcii pohonnej jednotky a odstrániť jej slabiny. Hodiť turbo ani nie do prednej časti ako ho má Mercedes, ale nad motor mierne dopredu, aby vstup nad hlavou závodníka smetoval rovno do kompresoru čo najväčšou rýchlosťou a zároveň tak, aby turbo bolo dostatočne veľké a poskytovalo prebytok tlaku vzduchu pre druhý stupeň chladenia vstupnáho vzduchu (všetok vzduch, ktorý prepúšťa bezpečnostný ventil do atmosféry). Ak chce ostať Renaul u osvedčeného turba, ktoré mu dodáva značkový dodávateľ, potom je treba urobiť, čo najkradšie sacie potrubie ako som už povedal, ale tiež aj výfukové potrubia do turbíny (spravidla od všetkých valcov v rovnakej dĺžke), aby sa eliminovali straty termálnej energie a aj tu využiť spôsob, aby spaliny prúdili na turbínu, čo najväčšou rýchlosťou a. Využiť dvojstupňové chladenie vstupného vzduchu v I. stupni ako náporové v druhom na princípe dochladenia, ako u kompresorovej chladničky s využitím prebytočného vzduchu, ktorý by išiel cez poistný ventil von a takto sa využije. Takto dostanem väčší gradiet telôt medzi vstupom a výstupom do motora, môžem ísť s kompresným pomerom v Motore 1,6 V6 Turbo nahor a efekt je vyšší výkon a krútiaci moment a nižšia spotreba, lebo do menšieho priestoru vstreknem menej paliva, ktoré horí pri vyššom tlaku a rýchlejšie. Ak pohonné jednotky nebudú rozmrazené a žetóny na tieto úpravy nebudú stačiť, tak Red Bull jednoducho Renault kúpi a premenuje ho na pohonnú jednotku Red Bull 1,6 V6 Turbo + ERS a je vymaľované, Imré ! Je to úplne jednoduché, pre človeka mysliaceho. Ferrari si myslím vedia poradiť, ale pri premenovaní motoru budú mať bolesti brucha, lebo vzdať sa koníka, to bude o držku.
-
-
-
-
-
Jake HorseRadisher
14:53 03.12.2014 78.102.112.XXXAno postavíme nový motor, snížíme náklady... :D I když za současné konstalace můžou mezi sezonama postavit nový motor, protože až na 3 součástky můžou celý motor přestavět... Navíc podle drbů, Ferrari kopíruje řešení turba podle Mercedesu, takže...
-
-
-
-
Mike17
09:16 04.12.2014 93.99.87.XXXJestli to nebude třeba tím, že loni to "druhé nejlepší" auto bylo v některých závodech (třeba Monako nebo Maďarsko) rychlejší než to nejlepší. Zatímco letos se k výkonnosti Mercedesu v žádném závodě nikdo ani nepřiblížil.
Jestli tu někteří psali, že s loňským RB by vyhrál jakýkoliv průměrný pilot (Webber podle nich asi není ani průměrný), pak by letos musela s Mercedesem vyhrát i cvičená opice. Protože o takové dominanci si loni mohl RB nechat jen zdát.-
jon
09:38 04.12.2014 194.228.11.XXXV Madarsku mi prislo, ze Vettel jasne v poslednich par kolech demonstroval, kolik toho mel v zaloze do zavodu a co se tyka druhe pulky sezony, predevsim pak Singapore, tak se neda mluvit o dominanci?
Ale nebudeme zbytecne dal flamovat. Kazdy mame sveho oblibence a budeme ho hajit, takze se stejne nikam nepohneme. Pristi rok me treba donuti zmenit nazor a letosni sezona treba byla pouze nepovedenou ze strany SV. :-)-
Mike17
10:13 04.12.2014 93.99.87.XXXPokud měl loni v Maďarsku Vettel něco v záloze, pak nechápu proč nevyhrál ani kvalifikaci, ani závod. Jasně, druhou půlku sezony měl nejspíš RB dominantní auto (jak jsem v první příspěvku napsal). Ale ani zdaleka tak dominantní, jako měl letos Mercedes (snad z vyjímkou zmíněného Singapuru).
Mým oblíbencem je Button (který v tomto nehraje žádnou roli) a po něm mám asi nejraději Rosberga. Ale kvůli tomu nebudu tvrdit, že je lepší jak Vettel, když k tomu nemám žádný důkaz ani jakékoliv srovnání. A nebudu zpochybňovat, že jeho jediným soupeřem byl LH. Zbytek pole byl odsouzen jen na boj o poslední místo na bedně (s vyjímkou problémů Mercedesu).
Že se Vettelovi sezona nepovedla, to ví celý svět. To není nic nového.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek