DISKUZE K ČLÁNKU Caterham: Renault se musí zlepšit ve všem
Šéf týmu Caterham nebyl v Jerezu spokojen ani s výkonem ani se spolehlivostí nového francouzského motoru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Caterham: Renault se musí zlepšit ve všem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001398
13:08 04.02.2014 213.168.188.XXX
no to právě moc není.Koncem února bbudou motory homologizovány a další úpravy budou dělat v rámci pravidel.Otázkou je,jak zásadní ten problém s motorem je.To tady asi neví nikdo,avšak to prohlášení,že chybné jsou základní parametry při testech na brzdě moc povzbudivé nejsou pro jejich zákazníky.Nejvíc to asi postihne RB,protože jejich zástavba a chlazení jsou na limitu.Uvidíme už poměrně brzo.
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
anonym
12:58 04.02.2014 178.40.128.XXX
to co predviedol renault je neospravedlnitelne a nema to nic spolocne s tym ci ten motor testovali len v tovarni na brzde alebo aj v nejakom aute
aby motor co ma vydrzat 4/5 pretekov nedokazal odjazdit ani par kol?
to na tej brzde ho museli chladit asi tekutym dusikom aby s nim dokazali odjazdit vzdialenost aspon 1 pretekov
aby motor co ma vydrzat 4/5 pretekov nedokazal odjazdit ani par kol?
to na tej brzde ho museli chladit asi tekutym dusikom aby s nim dokazali odjazdit vzdialenost aspon 1 pretekov
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
erdedy
12:25 04.02.2014 178.41.35.XXX
Chybaju "neviditelne" kilometre... ;-) Ferrari si zatestovalo vo Fiorane, v dobrej viere
Medvedi niekde (kde urcite ani neboli) asi este viac...
Co uz... Treba kopnut Whitea aj Taffinom do zad.u, ked Renault jazdil doteraz "zas" len na brzde...
![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Co uz... Treba kopnut Whitea aj Taffinom do zad.u, ked Renault jazdil doteraz "zas" len na brzde...
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
uzivatel001437
12:15 04.02.2014 89.103.251.XXX
Renault Renault určitě potřebuje pořádně zapracovat na svých problémech, a to v takovém čase, aby to jeho zákazníky nestálo drahocenné body. Nicméně ne všechny týmy mají problémy jen kvůli chabé kvalitě pohonných jednotek. Například Red Bull až moc poddimenzoval své chlazení, a bude také muset vynaložit nemalé úsilí, aby poskytl svému agregátu dostatek tolik potřebného proudu vzduchu. Tím jsem chtěl jen říct, že nelze svalovat celá vinna jen na Renault. Za určité problémy si mohou týmy určitě i samy. Nicméně se stále pohybujeme v testovacím období, a já nevidím jediný důvod, proč by tyto inkriminované týmy nemohly své problémy vyřešit, a k prvnímu závodu dorazit v obstojné formě. Nemyslím si, že by se aktuální problémy musely nutně odrazit na bodových ziscích. Stále je dost času.
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek