DISKUZE K ČLÁNKU Vettel dominoval Velké ceně Bahrajnu

Velké ceně Bahrajnu dominoval už krátce po startu Sebastian Vettel. Za ním se ale dělo hodně zajímavých situací.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel dominoval Velké ceně Bahrajnu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 79, poslední 23.04.2013 11:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 21.04.2013 16:01
Bahrain Vettel jel jinou ligu a zaslouženě… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 12 lidí) 21.04.2013 16:10
Závod super, lotusy a jejich strategie výborná.… »
» erdedy (Hlasovalo 11 lidí) 21.04.2013 20:25
Rypnem si 03 - predstav si, ze by Pirelli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        No nevím. Ale myslím si, že mají omezenou velikost nádrže. Tak že zase tolik paliva navíc vozit nemohou. Spíše musí šetřit. Ale nevím to určitě. Možná by se k tomu mohl vyjádřit Petr.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Frentzen

          77.48.143.XXX
          A nebo...ale ten rozdíl oproti kvaldě...ta špatná rychlost hned po startu, to prostě není otázka pneu...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Možná to bude i v nastavení. Protože mi připadá Mercedes jako pravý opak Lotusu. V kvaldě jsou jedni z nejrychlejších a v závodech ztrácejí. A Lotus právě naopak.

            + 5 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        89.24.20.XXX
        Dneska to po startu vypadalo,že má Rosberg ještě dva kanystry pod nohama.Takovej jezdící špunt sem dlouho neviděl.Udělali by líp,kdyby auto nastavili na jízdu s plnou bandou a vyprdli se na honění kvalifikací.Pak to akorát všechno brzděj a dochází ke zbytečným kolizím.Dneska pro Medvěda žádná pochvala!

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • CaesarF1

        CaesarF1

        109.202.91.XXX
        Taky bych se přiklonil spíše nastavení až mi bylo Nica líto. Nevím proč,ale on sám před závodem říkal, že se bude od začátku propadat dolů.Je pravda,že to vypadalo,jako by měl naložený ještě bágly na dovolenou, podle mě hodně pomalý rozjezdy ze zatáček, rovinky docela udržel.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          89.24.14.XXX
          Tak to by spíš odpovídalo nastavení stálého převodu v diferenciálu.Vzhledem k tomu, že od kvaldy je auto v parc ferme a má nastavení od kvalifikace kde nemělo problém vidim to spíš na hmotnost s plnou nádrží.Tomu by odpovídala i rychlost Hamiltona s prázdnou nádrží.Můj tip je benzín.Takových aut bylo dřív opravdu dost.A třeba Lotusy za doby Petersona byly naprosto stejné.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • CaesarF1

            CaesarF1

            109.202.91.XXX
            Přesně, třeba red bully nějak nebyly nastavovaný na maximální rychlost, teda aspoň minulý rok, ale na tratích jako právě Bahrain, Monaco.. těch kratších je pro ně výhoda diferenciál s menším převodem a nižší maximálkou a ze zatáček prostě vyletí. Nejsem teda zas odborník,já jen čumím, ale že je auto jak tank poznám :) Možná vyjde článek ohledně těhle nastavení, co jsou nastálo a nedá se s nima při kvaldě a vlastně i na závod hýbat.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Arnoux

              89.24.14.XXX
              Ale přesto si to myslím trefil přesně.Jestli si vzpomínáš, tak stejně přišel Alonso o titul v souboji s Petrovem a jeho Renaultem před třemi roky? Petrov měl kratší převod a při výjezdu ze zatáčky mu vždycky odjel,než ho dojel na rovině, tak další zatáčka a znovu.K zbláznění.
              Technicky jde jen o poměr hřídele (mrkve) k poměru oběžného kola diferáku.Tipuju, že to bude stejné jako u každého auta.Bez rozebrání skříně nejde přestavit.Alchymie je ale to, že pokud bude mít rychlé výjezdy ze zatáček, na rovině točí a tim spotřeba jak tryskáč.Ted měli spotřebu v normě, ale zase vyjezd katastrofa-zvlášt s plnou nádrží.Takže v podstatě jde o šílenou situaci jak auto nastavit na závod a to vše ještě s mírou přítlaku a váhou paliva na startu.A pokud se auto nepovede, nenastaví ho nikdo.Jsem na ně zvědav, ale tipuju, že jdou momentálně špatnou cestou protože se upínají na nastavení auta bez paliva.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Biblbrox

                94.138.104.XXX
                Myslím, že na rovinkách mají hlavní slovo omezovače otáček u všech aut.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    91.127.41.XXX
    Famooozne! Kde je ta banda Lotusacka zo vcera...? 14

    Vcera som fakt neveril, ze by sa mohlo podarit nieco take znova.
    Ciastocne ma na tom zasluhu Ferrari s ich problemami, ale celkovo OK (hlavne po prvych boxoch) - startovat z lepsich pozicii, asi by sme...03

    Ked sa tu objavi Arnoux - ze oddnes uz tipujem len podla neho!01
    Petrovi diky, za dorucenie poziadaviek!03

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      89.177.88.XXX
      Poslušně se hlásím 14 , kvalifikace strašlivá, ale nakonec kvalitní podium. Good job, good. Až jsem to ani nečekal.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        91.127.41.XXX
        Tak je!01
        Inak som sa absolutne v tom stracal miestami dnes...

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        89.102.107.XXX
        Nápodobně :) Já tipoval Kimiho tak top 5. Druhej flek je bomba a ještě lepší, že Romain zajel taky bednu, takže se Lotusu nasypalo pár bodíků :))

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      89.24.20.XXX
      Zdravim věrný fanoušky černozlatých rakviček.Tak jsme jim natrhli prd...Ale vážně Sebův RB byl dneska nad naše síly, to je potřeba sportovně uznat a nahrálo i pár jiných okolností.To ale nesnižuje super výkon našeho superauta. 03 .Nádherný závod,skvělá práce pilotů a boxů.A šampáno poteče určitě i ve Viry Chatillon.Tři RS27 na podiu-to je super.V Bahrajnu náš motor spotřebou nemá konkurenci! (na Monze bude hůř
      Tak jen tak dál a at to frčí jako do ted.
      P.S.Ještě moje omluva Romainovi-bylo to asi fakt autem.Už mi z něj tekly nervy.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ja

      158.195.4.XXX
      Už som tu aj ja! 18 Po nie najvydarenejšej Q a a o štarte sa to dá tiež povedať, som neskutočne držal palce Rosbergovi nech to tam drží čim najdhšie (do prvej výmeny) zašpuntované a tým nech "podusí" Vettela s Alonsom vo vlastnej šťave03 Bohušiaľ nepodarilo sa a Vetel si dokázal vybudovať lexusný náskok a pohodlne s prehľaom zvíťaziť aj napriek tomu, že bol o jeden krát viac v boxoch, ako Kimi. Tým úplne vyvrátil svoje vlastné keci, že s týmito pneumatikami sa nedá jazdiť, alebo len na 70% a ďalšie keci, že úspech môžu sláviť len tí najväčší šetriči. Ako sme mali možnosť vidieť, úspech slávili obidve stratégie a práve tá agresívnejšia , ten najväčší!.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        89.24.20.XXX
        To máš naprostou pravdu.I když proti RB nic nemám a uznávám ho jako velice silného (dnes asi nepřekonatelného) soupeře, jsou mi ty jejich občasné plačky protivné.Chce to mín kecat a víc makat.A jak je vidět pak to jde i přes "špatné pneu od Pirelii".
        Je pravda, že chvílemi má v závodě člověk trochu zmatek, ale zase odhadování strategií týmů a jejich pitstopů tomu dává užasnou dramatičnost.Za mně tedy pro Pirelli jen pochvala za odvedenou práci.Jen škoda,že je závod tak krátký 04
        S Mercedesy bude problém, podle mně budou vyhrávat asi všechny kvaldy.Mají silný motor a v rychlosti na kolo jsou asi nejlepší.Co pak ale s nimi třeba v Monaku to jsem zvědav.To bude vláček!

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ja

          158.195.4.XXX
          Presne tak!! Pirelli si zaslúži len a len pochvalu. Preteky a súboje sú dramatické a plné zvratov, od začiatku až do konca. Nič lepšie sme si nemohli priať. 01 Keď som videl čo sa dnes stalo Massovi, ako mu z ničoho nič odišla pneumatika, tak som si nebol úplne istý, ani s víťazstvom Vettela. Je to až neuveriteľné, ako táto poopľúvaná a neustále kritizovaná "guna" od Pirelli, dokáže džať fanúšikov F1 v neustálom napäti od začiatku až do samého konca.
          S Mercedesom bolo problém už aj minulú sezónu a to tiež hneď od začiatku sezóny, ale potom sa to nejako, tuším po Monacu utriaslo a myslím, že tomu tak bude aj túto sezónu počítam, že tiež začnú viac vsádzať na pretekovú rýchlosť.04

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Arnoux

            89.24.14.XXX
            Komentátor říkal,že se na trati válejí nějaké železné kousky, tak to možná Massa chytil.Ten defekt Mercedesu v 3 treninku byl také záhadný.Jestli tam revolucionáři něco naházeli na trat? Kdoví.
            Medvědi by měli auto určitě trošku poladit na závod.V tomhle nevidím valný smysl.Vyhrát každou kvalifikaci a pak to zdržovat je celkem průšvih.Když jsem viděl ten štrůdl co byl za Rosbergem,čekal jsem nákej šmelc.Při letošních pneumatikách je blbost mít auto s rychlostí na jedno kolo, je to k ničemu a jak předešlé závody ukázali i kvalifikace má jen omezenou důležitost.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.91.26.XXX
        Uvidime, ci bude niekto z RB stekat o gumach, pocas pauzy...11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama