DISKUZE K ČLÁNKU Lotus čekal na vítězství dlouhých 25 let
Lotus představuje pro svět formule 1 pojem aktuálně srovnatelný pouze s Ferrari, McLarenem či Williamsem. Kimi Raikkonen v Abú Zabí potěšil všechny fanoušky slavného týmu, když do statistiky připsal jubilejní 80. vítězství.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lotus čekal na vítězství dlouhých 25 let
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Zix.
12:24 05.11.2012 78.102.229.XXXLotus Taky sem si včera říkal,že se musim kouknout po kolika letech to vůbec Lotus vyhrál,i když je to samozřejmě už úplně jinej Lotus.
Rozhodně se mi líbí,když je Lotus takhle vysoko, než když byl na chvostu pole,jako v minulých letech. A určitě nejsem sám kdo je za to rád.
-
1958MrLotus1994
13:03 05.11.2012 81.3.214.XXXEmerson Fittipaldi na své FCB stránce:
Historic Lotus win today, as in 2012 we celebrate 60 years since Colin Chapman created it in 1952, and 40 years since my first F1 title with them. Many people know of Colin Chapman’s talent and effort to create the history, brand and legend that Lotus is today; congratulations to Hazel, Clive and the whole family!
Mario Andretti na Twi...:
Well done Kimi #iceman & @Lotus_F1Team great to see "black&gold" in winner circle again
Posledni dva Mistři světa této značky.
-
-
1958MrLotus1994
09:59 05.11.2012 81.3.214.XXXLotus Moc hezky napsané!Krátké,ale výstižné!
Jen bych chtěl poopravit jednu zásadní maličkost:,,Lotus,, jako konstruktér v F1 vyhrál 79krát(Team Lotus+jiné soukromé teamy které používali šasí Lotus)
Samotný,,Team Lotus,,jich má na svém kontě,,jenom,,73!
A tady je právě kámen úrazu,proč někteří fandové mají v tomto zmatek!
Colinův milovaný team už neexistuje a ani tento nový ,,Lotus F1 team,,není jeho nástupce.Ale jako konstruktér a značka může připisovat do statistik nové údaje.
A včera se tak po tolika letech stalo! -
odin
07:47 05.11.2012 77.240.96.XXXLotus Já považuji za hezčí než Lotus 79 jeho předchůdce Lotus 78. Ono vůbec v 70-tých letech přšla na svět spousta krásných formulí. Např. Ferrari 312T4, Wolf WR01, Arrows A2, Ligier JS11. Co auto, to originál se vším všudy. Každý vůz jiný jak tvarově, tak vlastnostmi. Nápady se kradly až v další sezóně, kdy ti kreativnější byli zase o kus dál. Jo, to byla nádherná doba v oblasti F1. Bohužel tehdá umíralo v těchto nádherných autech příliš mnoho pilotů....-
-
odin
11:18 05.11.2012 77.240.96.XXXNo, ony jsou to spíše takové nostalgické kecy. Ale občas si říkám. Jak by asi obstáli všichni ti dnešní mistři světa v tehdejších podmínkách?
Dokázali by správně odhadnout výměnu pneumatik? A koho by se vysílačkou ptali jak nastavit "žlutý knoflík", aby bylo auto rychlejší a mohli předjet? Když tehdá žádné vysílačky ani knoflíky na volantech nebyly. A riskovali by úmyslné havárie pro zisk titulu, když by hrozil velmi pravděpodobně požár a možnost uhoření v autě?
Pro mě to byl tehdá mnohem větší adrenalin. Protože tehdá piloti jezdili mnohem více "na hraně", než dnes. Tehdá jízda tzv. "na hraně", znamenala jízdu na hraně života a smrti. Dnes znamená jízdu na hraně "stravitelnosti komisařů", případně zisku, nebo ztráty bodů. Čímž nechci tvrdit, že je to dnes špatně. Naopak !!! Škoda každého ztraceného života.-
1958MrLotus1994
11:49 05.11.2012 81.3.214.XXXHa-Ha.To samé jsem chtěl taky napsat.
Ale shrnu to do dvou vět!
Kolik dnešních mistrů světa nebo ostatních jezdců a jak by si vedlo,při pocitu na startu,že dnes se nemusím já nebo někdo z mých kolegů vrátit domů!
Což bylo do konce 70.let celkem běžný jev! -
Zix.
12:21 05.11.2012 78.102.229.XXXTaky se mi na dnešní Formuli 1 nelíbí,že jezdci ani nemůžou jet na plno(ted kvůli Pirelli) a aby se vůbec dokázali předjet,tak jim tam musej DRS,KERS a otázka jestli nepřibudou další kraviny.
A taky je trochu blbý,že je tolik závodů,protože jezdec klidně může chybovat ve 3 závodech,protože pak má min. 15 dalších na nápravu,aby konkurenta stáhnul. Tehdy tohle nehrozilo.-
odin
13:29 05.11.2012 77.240.96.XXXJá si myslím, že současní piloti na plno jezdí. Výmluvy na Pirelli slouží pouze k ospravedlnění neúspěchu. Dnes (na konci sezóny) už snad všechny týmy zvládají pneu a jezdí prakticky na jedinou povinnou zastávku. Díky obrovskému tempu ve vývoji se stále více a více pravidly omezuje rychlost aut. A díky obrovskému množství peněz v rozpočtech týmů, není problém skopírovat do příštího závodu jakoukoliv vychytávku soupeřů. Pak jsou nutné umělé systémy, které umožní alespoň nějaké předjíždění. I když letos se podle mě předjíždělo dost často i bez DRS. A s množstvím závodů máš pravdu. On je to všechno vlastně začarovaný kruh. Jak s tím počtem závodů, tak s penězi a umělými systémy.Každopádně, mně se letošní sezóna líbila se vším všudy.
-
Zix.
14:49 05.11.2012 78.102.229.XXXNa Pirelli se spíš vymlouvaj jen ty piloti,kterým to moc nejde.
Myslim si,že takovej Schumi kvůli tomu dost trpí a ani nemůže pořádně ukázat co v něm je.
K DRS - je letos hodně předjíždění,ale sou okruhy na kterých by se bez DRS nepředjíždělo skoro vůbec.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 7.7.2024
GP Velké Británie52 kol (306.198 km)
Silverstone Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (16:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek