DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se přidává ke kritikům Las Vegas: Jezdit bez fanoušků je divné
Fanoušci v ochozech okruhu v Las Vegas asi nebudou přístupem FIA k nové trati příliš nadšeni. Za své dolary si zatím užili pouhých osm minut formule 1 a jejich reakce se dají srovnat s tím, co jsme viděli v Indianapolis 2005.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo se přidává ke kritikům Las Vegas: Jezdit bez fanoušků je divné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
17:57 17.11.2023 78.80.107.XXXSouhlasím s Ricim. To pořád slyšíme, že např. štěrk nejde dát za obrubníky kvůli bezpečnosti, a teď tohle...
Veškeré škody na Sainzově Ferku, ale i na Oconově Alpince, by měl hradit pořadatel a FIA by měla upustil od jakýchkoliv sankcí či penalizací. Navíc bych tyto opravy a díly rozhodně nepočítal do finančních stropů.-
airwar1939
19:54 17.11.2023 176.74.150.XXXKomisaři udělením trestů opět jen potvrdili svou dlouhodobou nekompetentnost. Letos naštěstí už o nic nejde, ale pokud by se ještě bojovalo o titul, mohla by být taková penalizace naprosto zásadním zásahem do sportovní soutěže.-
-
Racek
01:49 18.11.2023 78.80.232.XXXAsi opravdu nemohli, není to poprvé co se něco podobného stalo a precedent je precedent... I když asi cítíme, že je to vrcholně nespravedlivé ... Mimochodem, neměl by se na náhradě škody podílet viník, který je zde asi jasný?
Svět je nespravedlivej, stejně jako příroda a vše okolo ...
-
-
-
GRAHAM
19:54 17.11.2023 109.81.115.XXXTome, už jsi dost starý na to , aby jsi věděl že vše se posuzuje dle pravidel. Nejde to jinak. A dle toho se taky rozhodne, nejde to jinak. Musí se to dát do pravidel a pak je to možné aplikovat.
To bych tady mohl začít skuhrat za konkurenci, že Sainz bude mít zcela nový motor a Lando už brousí ten samej tuším 9 závodě v kuse a ostatní taky nemají nový motor a nový motor bude logicy nějaká výhoda že. Oni taky za ten kanál nemohou. Je potřeba se na to koukat ze všech uhlů pohledu a nejen z toho jak to komu vyhovuje.-
RoBertino
02:04 18.11.2023 185.63.97.XXXNejsem tak dobrý znalec jako někteří odborníci na pravidla, jako třeba při přenosech závodů, ale zajímalo by mě, jak by FIA řešila situaci, kdyby někdo v tréninku napálil soupeře zezadu - zničil mu převodovku a poškodil motor. "Pachatel" by vyvázl s ťuknutou přídí a postižený by dostal - dle pravidel - penalizaci za vyměněné komponenty. Já nevím, školy nemám, ale jsem jediný, komu se zdá, že v tomhle případě to zase není tak zcela v pořádku???-
GRAHAM
10:59 18.11.2023 109.81.115.XXXNa všechno pravidla pamatovat logicky nemohou. Není potřeba znát pravidla, ale už by jsi mohl vědět, že se podle nich rozhoduje. Pouze podle nich. Co je spravedlivé nebo není, je v tu chvíli nepodstané.To je potřeba si v hlavě nastavit a napořád. A od toho vše řešit. A že to je občas nespravedlivé ? Ano je !! A vždycky nějaká ta "nespravedlnost" bude i v budoucnu.
Ano to co píšeš ohledeně převodovky , motoru... tak je a ano, není to spravedlivé. Taky by nebylo spravedlivé, že dotyčný dostane nový motor a ostatní pojedou s motorem starým. Vždy tam něco najdeš, co není spravedlivé.
Viník bude potrestán. Vím to ti nepomůže. Jsou věci které je potřeba akceptovat, přestože nikdy nebudou spravedlivé. To je život.
Ve finále je tahle striktnost lepší, než když si tam může "člověk" může vrznout třeba vyšší moc. Jednou jó, jednou né, jak komu , jak kdy a tak dále. Toho se pak zneužívá, nadužívá, někomu ano, jinému nic.... A to je značně horší.
Tahle občasná nespravedlnost, je aspoň pro všechny stejná a nejde s ní manipulovat a nejde ohýbat.-
RoBertino
11:28 18.11.2023 185.63.97.XXXVážený Grahame, stejně tak víte, že každé pravidlo se dá ohnout nebo vysvětlit jinak. Kolik penalizací už bylo odvolaných a co třeba rok 1984, kdy Balestre vyloučil Tyrrella z MS a on ještě nějakou chvíli prosadil, že závodit může. Bohužel stejně jako nemálo zdejších přispivatelů se domnívám, že onen termín force majeure by měl být aplikován v případě, že jde o nutnost a nikoli výhodu. Nebo by na to mělo být pamatováno v pravidlech, o kterých se domníváte, že nemohou myslet na všechno. V případě tak prestižního produktu, jakým F1 je, by to naopak mělo být zásadou a pravidlem. Jinak to opravdu bude cirkus. Nebo snad budeme tvrdit, že jen proto, že se odmítáme zabývat nepravděpodobnými jevy, tak prostě nemohou nastat? Do tragédie v Los Rodeos 1977 také nikdo nepředpokládal, že by se fatálně srazila dvě letadla na ranveji - výsledkem bylo 583 mrtvých. O něco dříve ve stejném roce také nejspíš nikdo nepředpokládal, že bude někdo pobíhat po trati - Tom Pryce a Jansen van Vuuren dokázali, že to má fatální následky - a přesto se dodnes sem tam po tratích vesele běhá dál. Diletantství nebo jenom přehlížení s toužebným přáním "ono se to nějak zvládne"?-
GRAHAM
12:44 18.11.2023 109.81.115.XXXJá jsem to vysvětlil zcela jasně, jaká je realita pro člověka který musí rozhodovat dle pravidel, která jsou jasně daná. Komisaři 3 hodiny hledali něco, aby Sainz nemusel mít penalizaci. Nic nenašli. takže třeba tohle viditelně ohnout nejde.Měniš motor, 10 míst... nazdar. Takže tohle pravidlo ohnout fakt nejde a ani vysvětlit jinak.
-
RoBertino
15:01 18.11.2023 185.63.97.XXXJe zásadní rozdíl měnit motor z vlastního rozhodnutí nebo potí, co to pilot rozstřelí o zeď nebo ho utaví. Ale tady tým nenesl žádnou vinu a pokud by byla trať v perfektním stavu (kdo ji vlastně kontroloval a uznal za způsobilou???), tak se komponenty měnit nemusely. Proč se tedy vůbec zmiňuje force majeure, když tohle byl naprosto komorní příklad? Mimochodem: rok 1978, Riccardo Patrese dle vyšetřování zavinil nehodu Ronnie Petersona a dostal jeden závod distanc. O necelého půl roku později byl John Watson viníkem nehody a vyřadil kromě J. Schecktera a N. Piqueta další piloty, a vyvázl bez trestu. Michael Schumacher zapříčinil nehodu J. Villeneuva v posledním závodě roku 1997 a byl diskvalifikován z druhého místa v šampionátu. Ayrton Senna v roce 1990 záměrně vytlačil Alaina Prosta v Japonsku z trati, ale že by byl jeho výsledek z dané sezónu taktéž vymazán, si opravdu nepamatuji. Takže jak to je s tím ohýbáním? A to vůbec nezmiňuji zásadní rozpory v posuzování nehod, ale to je jen poznámka na okraj.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 26.11.2023
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. H... Celé pořadí