DISKUZE K ČLÁNKU Cunoda jezdil bez zapnutých pásů, v Itálii bude penalizován. "Možná nás to stálo vítězství," štve šéfa Mercedesu
Juki Cunoda při zmatcích po své druhé zastávce v boxech odjel část Velké ceny Holandska bez zapnutých bezpečnostních pásů. Komisaři jej za to napomínali, což se zřejmě ještě promítne do jeho startovní pozice tento víkend v Monze.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Cunoda jezdil bez zapnutých pásů, v Itálii bude penalizován. "Možná nás to stálo vítězství," štve šéfa Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
20:09 05.09.2022 88.103.92.XXXTak trestat tým nebo pilota za to že mu na trati odešlo auto mi nepřijde úplně správný...to že dojel do boxu s rozepnutými pásy snad nebylo nic tak hroznýho...opentlil bych ho kdyby takhle zkoušel jet víc kol jestli to půjde.
Těžko říct jestli tým mohl vědět že po opětovném vyjetí ho zastaví ta porucha...
Pokud Tsunoda dostane trest bude to za těch pět napomenutí...což je asi správný...člověk v zápalu boje udělá blbost...ale jak se správně říká "nic se nesmí přehánět".-
Racek
22:39 05.09.2022 78.80.232.XXXNo, bylo to při závodě, mohl do něj někdo narazit nebo on do někoho narazit ... scválně zkuste narazit třeba jen při stovce. Mě pásy zachránily život, když mě jeden člověk na dálnici vybrzdil ... moje jediná havárie za 55 let jezdění v autě. Naproti tomu se jeden známý zásadně nepoutal....no nepřežil to... No a Formule jsou konstruovány tak, že pásy jsou důležitou součástí bezpečnostních systémů, kde jeden navazuje na druhý a DOHROMADY fungují velmi dobře, jak občas vidíme. Dle mě to byl dost velký prohřešek... těch několik vteřin přece mohl obětovat.
-
-
-
Senor
14:27 05.09.2022 37.188.161.XXXPrrsne tak, vypada to dobre a Porsche se u RB nechyti. Snad dopadne spojeni RB-Honda i po roce 25
Pro McL bych je uplne nevidel, neni to tym co dokaze vest vyvoj dodavatele motoru, ty musi prijit k hotovymu. Na druhou stranu pak uz neni moc kde brat. Motna bych jako lepsi volbu videl koupi AT a na jejich zaklade postavit spickovy tym. AT s rozumnym rozpoctemm dokazi vcelku hodne. Je otazka co na prodej AT bude rikat RB. Někdy to vypada, ze spolupraciji s ohledem na naklady. Takze jsem zvedav jak toto dopadne. Byl bych radsi pro AT, preci jen by se rozrostl pocet tovarnich a takovych tech papirovych lepsich tymu. -
juras
20:21 05.09.2022 88.103.92.XXXTo je zajímavý jak jsou ty média čím dál víc neseriozní...otiskne se zpráva že se provalilo již upečené spojení mezi Redbullem a Porsche...a najednou to není jisté?
Jakmile Honda oznámila že by se chtěla do F1 oficiálně vrátit...jak jde dohromady přechod Redbullu k Porsche? Honda nakonec dokázala vyhrát s Redbullem titul...investovala do pomoci Redbullu, koneckonců stále se z velké části podílí na letošní pohonné jednotce...chce se vrátit...za stavu kdy Redbull letos dominuje.
Já tedy nevím...jaké plány má VW...překvapilo mě že se teď psalo že se nebude jednat o motor postavený na stejném základě (upřímně mi to nepřijde vůbec logické...vyvíjet dva naprosto samostatné motory...když obě značky patří pod VW)...ale podle mě by nejlogičtější bylo ze strany VW spojit ty své dvě značky s McLarenem a Williamsem...dvě ikonické značky (které si vytrpěli dost kvůli své tvrdohlavosti) jsou skvělé i marketingově. Dost dobře si neumím představit že VW bude provozovat dva tovární týmy a platit všechny náklady...jestli budou chtít uspět...znamenalo by to investovat prakticky dvakrát tolik co třeba Mercedes. A to mi nepřijde moc smysluplné.
Aby Audi koupilo Saubera? To co udělalo BMW a prakticky totálně vyhořelo? O Audi a Sauberu se mluví podobně jako o jisté věci jako o Redbullu a Porsche...aby ono to zas taky nebyla jen kachna...-
Senor
13:44 06.09.2022 37.188.245.XXXHonda se nepodili z velke casti, ale je to komplet motor Honda. Puvodne melo byt jinak, ale je to tak jako v počátku. RB ma max zacit v budoucnu s udrzbou a nejdy mozna stavbou nove jednotky. Ale tento je Honda.
U Porsche a Audi to muze byt zajimave tak, ze pokud by staveli spolecne, maji asi balik penez a hodiny na dynamometru a zkusebnich stolicich jako jeden novy vyrobce. Kdyz budou stavet "kazdy svuj", muzou vse 2x a to je proste obrovska vyhoda. Jen je nelegální a je nutne ji legálně asi obhajit. Je jen pouze otazka, jestli z toho nakonec nebude jeden motor s dvojnasobnymi naklady. Je otazka, kolik prislusenstvi budou mit spolecneho a jak moc ty motory budou mit rozdilny blok atd. Spoluprace dle meho bude, protoze za leta zpet kvuli penezum nevstoupili do F1 a ted do toho nasypou na druhou stranu 2x tolik penez nezusi? Nedava zadny smysl, pokud pomineme tu vyhodu na vyvoj
-
-
-
-
-
-
Petr Hloušek
10:49 05.09.2022 185.100.196.XXXproč by měl Bottas Mercedesu pomáhat? Nemá nejmenšího důvodu-
-
-
Mike17
11:15 05.09.2022 185.149.130.XXXNo, takže vlastně tak jak to nakonec bylo. Jen je otázka, jestli by Lewise přezuli taky.
Prostě nebýt VSC, měl by Max jen o 6s menší náskok. Ale kdyby měnili všichni 3, byl by před nimi a jen by jim zamával, jako Russelovi. Pokud by Mercedesy neměnily, dopadli by jako Hamilton.
Změna žádná.-
-
Mike17
12:28 05.09.2022 185.149.130.XXXŠanci vyhrát měli asi takovou jakou předvedli. Můžeš si vybrat, jestli měl větší šanci se svou strategií Russel, nebo Hamilton. Za mne ani jeden reálnou. Znovu, Max by bez VSC ztratil jen 6s z 11s náskoku.
při výměně všech, by pořád vyjel před nimi, kdyby Mercedes neměnil, pořád by jeli na sjetých žlutých proti novým červeným a dopadli by stejně jako Hamilton. Namazaní na chleba i bez DRS. Takže po vyjetí SC by se nezměnilo vůbec nic. Úplně stejně by se zařadili za sebe.
A jo, kdyby vyměnili oba, měli by nejspíš oba pódium. Lewise připravili o 6b a 3 z nich darovali Russelovi.-
Fanda.LH
12:45 05.09.2022 85.162.8.XXXTahle diskuze dál nedává smysl... Nerozporuji, že by Max vyhrál tak, či tak... Nicméně šance Mercedesu by byla větší... Čistě teoreticky s tvojí argumentací ty závody nemusíme vůbec jezdit... RB s Maxem jasně dominují, tak jim to můžeme odklepnout až dokonce sezóny...
Mně vadí jakou šaškárnu tam AT s Tsunodou předváděli a to, že po smrti JB se volá po SC, VSC kvůli každé kravině... Mercedes si totálně namazal na chleba obě Ferrari... Ale díky fázi SC se smazali rozdíly a Charles skončil na bedně... Tj absurdní...-
Mike17
13:24 05.09.2022 185.149.130.XXXTak pardon. Ze slov "mercedes by dostal šanci vyhrát" jsem pochopil, že máš za to, že měli šanci vyhrát.
Za mne by k tomu byli nejblíž kdyby nevyjel ani VSC, ani SC. Ani tomu nedávám moc šancí, ale propočítat to nejde (nevíme, co by Max přezul a o kolik by byl rychlejší) a těžko říct, jak moc by ho Russell zdržel. Vyjel by 8-10s za Hamiltonem s novými gumami a do konce by bylo přes 20kol....
Jo, s Cunodou to bylo lehce absurdní. A souhlasím, že to s těmi SC a VSC kapánek přehání. Ale je to stejné pro všechny. Jednou to pomůže jednomu, podruhé druhému...-
Fanda.LH
13:57 05.09.2022 85.162.8.XXXJe rozdíl mít šanci a je rozdíl vyhrát... Můj preferovaný scénář by byl, kdyby nebyl VSC a SC... S těmi SC se to přehání strašně moc, že je to stejné pro všechny nesouhlasím, vždy to nahrává těm nejsilnějším... A i kdyby ne, je to prvek náhody, který z toho dělá až příliš nefér záležitost... A můj problém je, že se to děje až příliš často...-
Mike17
15:58 05.09.2022 185.149.130.XXXJe to prvek náhady a děje se to i na mne příliš často.
S čím nesouhlasím je, že to nahrává nejsilnějším. Princip je, že první přijde o svůj náskok a poslední dojede vše co ztratí a má možnost vybojovat body, na které by mohl bez SC zapomenout. Čím víc vzadu pilot je, tím víc času tím získá.
Ale ano, někdy z toho může vytěžit i nejsilnější. Možná by se mohlo zakázat během SC a VSC měnit gumy. Pak by to bylo férovější. Ale nejsem si úplně jistý, že by to bylo lepší.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
- 1. Trénink (10:30 - 11:30)
- 2. Trénink (14:00 - 15:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek