DISKUZE K ČLÁNKU Cunoda jezdil bez zapnutých pásů, v Itálii bude penalizován. "Možná nás to stálo vítězství," štve šéfa Mercedesu

Juki Cunoda při zmatcích po své druhé zastávce v boxech odjel část Velké ceny Holandska bez zapnutých bezpečnostních pásů. Komisaři jej za to napomínali, což se zřejmě ještě promítne do jeho startovní pozice tento víkend v Monze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Cunoda jezdil bez zapnutých pásů, v Itálii bude penalizován. "Možná nás to stálo vítězství," štve šéfa Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 06.09.2022 13:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 7 lidí) 05.09.2022 10:49
proč by měl Bottas Mercedesu pomáhat? Nemá… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 05.09.2022 10:58
Myslím, že to myslel tak, že díky jeho poruše by… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 05.09.2022 11:15
No, takže vlastně tak jak to nakonec bylo. Jen je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Tak trestat tým nebo pilota za to že mu na trati odešlo auto mi nepřijde úplně správný...to že dojel do boxu s rozepnutými pásy snad nebylo nic tak hroznýho...opentlil bych ho kdyby takhle zkoušel jet víc kol jestli to půjde.
    Těžko říct jestli tým mohl vědět že po opětovném vyjetí ho zastaví ta porucha...

    Pokud Tsunoda dostane trest bude to za těch pět napomenutí...což je asi správný...člověk v zápalu boje udělá blbost...ale jak se správně říká "nic se nesmí přehánět".

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Racek

      Racek

      78.80.232.XXX
      No, bylo to při závodě, mohl do něj někdo narazit nebo on do někoho narazit ... scválně zkuste narazit třeba jen při stovce. Mě pásy zachránily život, když mě jeden člověk na dálnici vybrzdil ... moje jediná havárie za 55 let jezdění v autě. Naproti tomu se jeden známý zásadně nepoutal....no nepřežil to... No a Formule jsou konstruovány tak, že pásy jsou důležitou součástí bezpečnostních systémů, kde jeden navazuje na druhý a DOHROMADY fungují velmi dobře, jak občas vidíme. Dle mě to byl dost velký prohřešek... těch několik vteřin přece mohl obětovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Mimochodem spojení RB-Porsche, které bylo už téměř jisté, vypadá že nakonec nedopadne.
    Zajímavý vývoj situace. Koho pro Porsche místo RB? McLaren?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      37.188.161.XXX
      Prrsne tak, vypada to dobre a Porsche se u RB nechyti. Snad dopadne spojeni RB-Honda i po roce 25 11
      Pro McL bych je uplne nevidel, neni to tym co dokaze vest vyvoj dodavatele motoru, ty musi prijit k hotovymu. Na druhou stranu pak uz neni moc kde brat. Motna bych jako lepsi volbu videl koupi AT a na jejich zaklade postavit spickovy tym. AT s rozumnym rozpoctemm dokazi vcelku hodne. Je otazka co na prodej AT bude rikat RB. Někdy to vypada, ze spolupraciji s ohledem na naklady. Takze jsem zvedav jak toto dopadne. Byl bych radsi pro AT, preci jen by se rozrostl pocet tovarnich a takovych tech papirovych lepsich tymu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      To je zajímavý jak jsou ty média čím dál víc neseriozní...otiskne se zpráva že se provalilo již upečené spojení mezi Redbullem a Porsche...a najednou to není jisté?

      Jakmile Honda oznámila že by se chtěla do F1 oficiálně vrátit...jak jde dohromady přechod Redbullu k Porsche? Honda nakonec dokázala vyhrát s Redbullem titul...investovala do pomoci Redbullu, koneckonců stále se z velké části podílí na letošní pohonné jednotce...chce se vrátit...za stavu kdy Redbull letos dominuje.

      Já tedy nevím...jaké plány má VW...překvapilo mě že se teď psalo že se nebude jednat o motor postavený na stejném základě (upřímně mi to nepřijde vůbec logické...vyvíjet dva naprosto samostatné motory...když obě značky patří pod VW)...ale podle mě by nejlogičtější bylo ze strany VW spojit ty své dvě značky s McLarenem a Williamsem...dvě ikonické značky (které si vytrpěli dost kvůli své tvrdohlavosti) jsou skvělé i marketingově. Dost dobře si neumím představit že VW bude provozovat dva tovární týmy a platit všechny náklady...jestli budou chtít uspět...znamenalo by to investovat prakticky dvakrát tolik co třeba Mercedes. A to mi nepřijde moc smysluplné.
      Aby Audi koupilo Saubera? To co udělalo BMW a prakticky totálně vyhořelo? O Audi a Sauberu se mluví podobně jako o jisté věci jako o Redbullu a Porsche...aby ono to zas taky nebyla jen kachna...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        37.188.245.XXX
        Honda se nepodili z velke casti, ale je to komplet motor Honda. Puvodne melo byt jinak, ale je to tak jako v počátku. RB ma max zacit v budoucnu s udrzbou a nejdy mozna stavbou nove jednotky. Ale tento je Honda.

        U Porsche a Audi to muze byt zajimave tak, ze pokud by staveli spolecne, maji asi balik penez a hodiny na dynamometru a zkusebnich stolicich jako jeden novy vyrobce. Kdyz budou stavet "kazdy svuj", muzou vse 2x a to je proste obrovska vyhoda. Jen je nelegální a je nutne ji legálně asi obhajit. Je jen pouze otazka, jestli z toho nakonec nebude jeden motor s dvojnasobnymi naklady. Je otazka, kolik prislusenstvi budou mit spolecneho a jak moc ty motory budou mit rozdilny blok atd. Spoluprace dle meho bude, protoze za leta zpet kvuli penezum nevstoupili do F1 a ted do toho nasypou na druhou stranu 2x tolik penez nezusi? Nedava zadny smysl, pokud pomineme tu vyhodu na vyvoj

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Během 15 závodů 5 napomenutí? Slušnej výkon 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      37.188.161.XXX
      Tak kdyby se neprokec s pasama do vysílačky tak nebylo co resit. Proste je mladej a nezkusenej 😂

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    ... jak to říct slušně - bylo to od Alpha Tauri velmi amatérské! 02
    No ale stejně pak zastavil i Bottas a Alfou. Otázka je jak by to ovlivnilo závod bez Tsunody. 07

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Max by se propadl za oba vozy Mercedesu a Bottas by posléze Mercedesu pomohl...

      + 0 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        185.100.196.XXX
        proč by měl Bottas Mercedesu pomáhat? Nemá nejmenšího důvodu

        + 7 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Myslím, že to myslel tak, že díky jeho poruše by se pole sjelo. Ne, že by Bottas úmyslně pomáhal.
          Jenže Max by stejně měnil na červené, takže by to nakonec dopadlo asi stejně.

          + 7 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            194.228.96.XXX
            To oni by měnili taky... Max by byl buď v pozici, že nezajede a bude mít vůči Mercedesům nevýhodu... Nebo že zajede taky a bude je muset oba předjet...

            + 0 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No, takže vlastně tak jak to nakonec bylo. Jen je otázka, jestli by Lewise přezuli taky.
              Prostě nebýt VSC, měl by Max jen o 6s menší náskok. Ale kdyby měnili všichni 3, byl by před nimi a jen by jim zamával, jako Russelovi. Pokud by Mercedesy neměnily, dopadli by jako Hamilton.
              Změna žádná. 03

              + 5 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.62.XXX
                Mercedes by dostal šanci vyhrát... A kdyby ne, tak by brali dvojité podium...

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Šanci vyhrát měli asi takovou jakou předvedli. Můžeš si vybrat, jestli měl větší šanci se svou strategií Russel, nebo Hamilton. Za mne ani jeden reálnou. Znovu, Max by bez VSC ztratil jen 6s z 11s náskoku.
                  při výměně všech, by pořád vyjel před nimi, kdyby Mercedes neměnil, pořád by jeli na sjetých žlutých proti novým červeným a dopadli by stejně jako Hamilton. Namazaní na chleba i bez DRS. Takže po vyjetí SC by se nezměnilo vůbec nic. Úplně stejně by se zařadili za sebe.
                  A jo, kdyby vyměnili oba, měli by nejspíš oba pódium. Lewise připravili o 6b a 3 z nich darovali Russelovi.

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    85.162.8.XXX
                    Tahle diskuze dál nedává smysl... Nerozporuji, že by Max vyhrál tak, či tak... Nicméně šance Mercedesu by byla větší... Čistě teoreticky s tvojí argumentací ty závody nemusíme vůbec jezdit... RB s Maxem jasně dominují, tak jim to můžeme odklepnout až dokonce sezóny...

                    Mně vadí jakou šaškárnu tam AT s Tsunodou předváděli a to, že po smrti JB se volá po SC, VSC kvůli každé kravině... Mercedes si totálně namazal na chleba obě Ferrari... Ale díky fázi SC se smazali rozdíly a Charles skončil na bedně... Tj absurdní...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Tak pardon. Ze slov "mercedes by dostal šanci vyhrát" jsem pochopil, že máš za to, že měli šanci vyhrát.
                      Za mne by k tomu byli nejblíž kdyby nevyjel ani VSC, ani SC. Ani tomu nedávám moc šancí, ale propočítat to nejde (nevíme, co by Max přezul a o kolik by byl rychlejší) a těžko říct, jak moc by ho Russell zdržel. Vyjel by 8-10s za Hamiltonem s novými gumami a do konce by bylo přes 20kol....
                      Jo, s Cunodou to bylo lehce absurdní. A souhlasím, že to s těmi SC a VSC kapánek přehání. Ale je to stejné pro všechny. Jednou to pomůže jednomu, podruhé druhému... 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        Fanda.LH

                        85.162.8.XXX
                        Je rozdíl mít šanci a je rozdíl vyhrát... Můj preferovaný scénář by byl, kdyby nebyl VSC a SC... S těmi SC se to přehání strašně moc, že je to stejné pro všechny nesouhlasím, vždy to nahrává těm nejsilnějším... A i kdyby ne, je to prvek náhody, který z toho dělá až příliš nefér záležitost... A můj problém je, že se to děje až příliš často...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Je to prvek náhady a děje se to i na mne příliš často.
                          S čím nesouhlasím je, že to nahrává nejsilnějším. Princip je, že první přijde o svůj náskok a poslední dojede vše co ztratí a má možnost vybojovat body, na které by mohl bez SC zapomenout. Čím víc vzadu pilot je, tím víc času tím získá.
                          Ale ano, někdy z toho může vytěžit i nejsilnější. Možná by se mohlo zakázat během SC a VSC měnit gumy. Pak by to bylo férovější. Ale nejsem si úplně jistý, že by to bylo lepší.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama