DISKUZE K ČLÁNKU FIA vyslýchá stížnosti pilotů, zasahuje proti poskakování

Mezinárodní automobilová federace (FIA) se rozhodla zareagovat na četné stížnosti jezdců, kteří trpí poskakování nové generace monopostů spoléhajících při tvorbě přítlaku zejména na přísavný efekt.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA vyslýchá stížnosti pilotů, zasahuje proti poskakování

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 18.06.2022 12:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 17.06.2022 12:25
Poskakování zmizí samo postupným vývojem vozů,… »
» -Tony- (Hlasovalo 6 lidí) 17.06.2022 15:22
Všem je jasné, odkud "vítr foukal"… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 17.06.2022 18:12
twl,podívej se laskavě na nějaké závody z 80tých… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          twl,podívej se laskavě na nějaké závody z 80tých let, než tady zase začneš kázat nesmysly. Ten tvůj sedminásobnej by nebyl schopen v tehdejším autě absolvovat ani jedno ostré kolo. 5ízení bylo bez posilovače, řadilo se na klasickém Hčku se spojkou a ta spojka kladla odpor 150kg! Podívej se co jsou dnešní piloti F1 za chcípáčky a jak vypadali piloti dříve. Ano, současná pravidla položila na piloty F1 větší fyzické nároky, ale pořád je to auto komfortnější než F2... Přestaň tady omlouvat tvého oblíbence, jen proto, že mu fandíš. Byl zkrátka zvyklý na komfort a najednou to holt bolí. Pořád to ovšem není nic proti tomu, co musel zvládat senna s prostem a nikdo z nich si tenkrát nevyplakával u novinářů, že je řízení náročné nebo nebezpečné, protože tenkrát F1 řídili chlapi!

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Tráva byla zelenější, kyselo bylo kyselejší 04

            Tohle já nežeru... To ale nic nemění na tom, že mám obrovský respekt k jezdcům z minulosti...

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              aspoň že ten respekt 11

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.60.XXX
                Sbírám modely F1 a řekněme, že můj zájem končí někde rokem 2000... Současné vozy jsou pro mě nezajímavé... Moji nejoblíbenější piloti jsou z 80, 90 let... To ale neznamená, že nevnímám jak velkou výzvu současní jezdci postupují... A současně největší respekt mám k borcům asi ze 60tých let co jezdili hranu na Nurburgringu... A nejen tam...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.12.XXX
    Když se na to podívám hodně dozadu, tak je fakt zvláštní, že tenhle koncept pravidel připravoval tým FIA x let a neviděli ze všech možných dat, že tenhle problém může nastat. Já jsem čekal, že tu koncepční formuli taky někdo testoval. Nebo to byla jen maketa?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.176.XXX
      No to fakt vypadá že se "testovalo" jen virtuálně v počítačích a na modelech, ale reálná testovací mula která by odjela skutečné kilometry nebyla žádná. A na to že auta s přísavným efektem skákala na přelomu 70. a 80. let se asi zapomnělo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ono je problém v tom, že se to v aerodynamických tunelech, kde můžou testovat jen se zmenšenými modely a při omezené rychlosti větru neprojevuje. Překvapilo to i týmy.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Samotné poskakování by nemuselo být tak bolestivé. Dřív normálně jezdili přes vysoké obrubníky a nestěžovali si. Nové nízké pneumatiky už ale nepohltí tolik rázy. Přidáme tuhé zavěšení a máme drtizad.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.176.XXX
    Poskakování zmizí samo postupným vývojem vozů, tak jako před 40 lety. Nevím jestli je nutné aby do toho zase uměle zasahovala FIA. Navíc při zásazích FIA mě poslední dobou (cca 15 let) napadá slavný výrok Viktora Černomyrdina, "Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky"

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      souhlas. aneb cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.176.XXX
        Díval jsem se na tu směrnicu. Je to příšerně složité a má to navíc milion vyjímek. Takže z toho zas bude hezký guláš 17

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          no právě. složitost a výjimky. dvě nejhorší věci, které se v pravidlech mohou vyskytnout. a pokud jsou k jedné věci současně... 05

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          jojo, nepohodlný tým může dostat naprosto jednoduše disq a schová se to v podstatě za cokoliv z tohoto paskvilu. Stejně tak, když budou chtít někoho zpomalit, protože to poskakování měří v těžišti vozu a tím se to dá okecat, i když to na kameru bude skákat jako koza o mercedesu...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Lubomír O.

    Lubomír O.

    37.188.191.XXX
    Pokud má tohle opatření něco vyřešit, muselo by se do sezóny nacpat ještě pár dní testů. Pokud totiž skákající týmy budou mít jen dva tréninky na vyladění auta na vyšší světlou výšku, a pak už na to nebudou moct šáhnout, tak kdy by asi tak měly prostor vyzkoušet řešení poskakování? Jasně, nabízí se říct, že při dalších předsezonních testech, ale to by letos mohly asi rovnou v Kanadě vyhlásit oba tituly pro RedBull..

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    85.207.74.XXX
    A RB nebude muset jet na ty čtyři poslední podniky. To už budou mít oba tituly dávno v kapse! 😂

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • NickickiN

    NickickiN

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama