DISKUZE K ČLÁNKU Další americký závod: Formule 1 se v roce 2023 vydá do nočního Las Vegas + FOTO
Představitelé Formule 1 oznámily plány na návrat do atraktivního Las Vegas, kde se již v příští sezóně v listopadu pojede noční závod, a to netradičně - v sobotu. Smlouva byla podepsána na tři roky, záměrem je ale zůstat tam dlouhodobě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Další americký závod: Formule 1 se v roce 2023 vydá do nočního Las Vegas + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Fanda.LH
17:34 31.03.2022 37.188.187.XXX
Já bych to řešil nemistrovskými závody... Kde by mohli vyzkoušet i různé formáty závodu a týmy např své juniory... Jako např. ve fotbale... Zápasů se hraje mnoho, ale část je liga, část pohár, část Evropské poháry, nároďáky apod... Tzn. udělal hlavní šampionát o xx závodech a zbytek jako nějakou nadstavbu... A mohl by sis vybrat co sledovat budeš a co ne... Když bude 30+ závodů v rámci MS... Můże se stát, že nějaký vynecháš a ztratíš chuť sledovat dál...
tom11
13:30 31.03.2022 194.212.104.XXX
máš z velké míry pravdu. doba je, bohužel, taková. mě třeba esport vůbec nebaví. a to nejen formule, ale obecně. jinak jsem taky sportovní maniak a koukám skoro na všechny možné sporty. ale pokud bych si měl vybrat, tak v přímém přenosu vítězila vždy F1. a to možná právě proto, že jí nebylo tolik. ostatního jsem si užil jindy. ale kde je ta hranice? na dvaceti, na třiceti závodech?
ono to bude také jiné v Americe, kde mají Indy Car, NAS Car... a jiné v Evropě, kde se na tyhle série kouká jen zcela zanedbatelné procento ( spíše promile ) lidí a pro které ( myšleno tržně ) ani tyhle série nejsou určené. F1 je globální a tak tu holt budeme mít závody, které se vymykají Evropským standardům a mají blíže těm Americkým. jen je otázkou, zda je to správně a zda to F1 prospěje. to ale uvidíme za pár let.
za sebe bych klidně maličko "vyhladověl", než se přesytil a vím, že jakmile by se jelo, k F1 bych se od čehokoliv jiného rád vrátil.
ono to bude také jiné v Americe, kde mají Indy Car, NAS Car... a jiné v Evropě, kde se na tyhle série kouká jen zcela zanedbatelné procento ( spíše promile ) lidí a pro které ( myšleno tržně ) ani tyhle série nejsou určené. F1 je globální a tak tu holt budeme mít závody, které se vymykají Evropským standardům a mají blíže těm Americkým. jen je otázkou, zda je to správně a zda to F1 prospěje. to ale uvidíme za pár let.
za sebe bych klidně maličko "vyhladověl", než se přesytil a vím, že jakmile by se jelo, k F1 bych se od čehokoliv jiného rád vrátil.
Fanda.LH
13:08 31.03.2022 194.228.96.XXX
Spíš jak jsem psal dříve... Dnes je obrovské množství obsahu... Sám F1 miluju, ale když zrovna neběží, tak nesmutním protože mám na dosah ruky sledování jiných sportů, filmů, seriálů... Zkrátka, jak to fungovalo dříve, že bylo možné nechat diváka vyhladovět a pak se o to víc těšil / si toho vážil, tak to zkrátka dneska nefunguje... Dnes si ten divák najde jinou zábavu... Tzn. pokud nechceš aby ti potenciálně zdrhnul, tak ho musíš krmit neustále... Nesmíš ho přesytit, ale nesmíš ho nechat hladového...
Ještě bych doplnil, že je tu esport... Pravidelně sleduju jednu sérii na YT s podobným zájmem jako reálné závody... Tzn. může se F1 snažit být exkluzivní, ale to neznamená, že ten prostor nezabere někdo jiný a to přímo v jejich disciplíně...
Ještě bych doplnil, že je tu esport... Pravidelně sleduju jednu sérii na YT s podobným zájmem jako reálné závody... Tzn. může se F1 snažit být exkluzivní, ale to neznamená, že ten prostor nezabere někdo jiný a to přímo v jejich disciplíně...
Petr Hloušek
12:44 31.03.2022 194.79.55.XXX
já městský okruhy taky nemusim, Monako je taková vyjimka
tom11
12:14 31.03.2022 194.212.104.XXX
víc závodů dělá z F1 "běžnější" zboží. mě, jako fanouškovi, by nevadilo, kdyby se jezdilo třeba každý týden. ale pro F1 je to tak trošku degradace. F1 byla vždy něco speciálního, něco exkluzivního, něco, na co se člověk nějakou dobu těšil. při třiceti závodech od března do prosince se z toho stává spíše tuctovka, kterou když jeden týden vynecháš, tak to moc nevadí, protože příští neděli se jede zase.
ale jde o prachy. majitelem F1 je komerční firma, která potřebuje pro své akcionáře vydělávat. to chápu. i když to dělají tak nějak po americku ( jak jinak, když je to americká firma, že ano ). tak my si z toho holt musíme vybrat to dobré. za sebe říkám, že je fajn, že je F1 dostupnější, že je spousta informací, jsou parádní nové záběry přímo z přileb pilotů.... určitě těch plusů najdeme dost dalších. má to i své mínusy, ale ty si sami pro sebe zkusme pro vlastní dobro potlačit
ale jde o prachy. majitelem F1 je komerční firma, která potřebuje pro své akcionáře vydělávat. to chápu. i když to dělají tak nějak po americku ( jak jinak, když je to americká firma, že ano ). tak my si z toho holt musíme vybrat to dobré. za sebe říkám, že je fajn, že je F1 dostupnější, že je spousta informací, jsou parádní nové záběry přímo z přileb pilotů.... určitě těch plusů najdeme dost dalších. má to i své mínusy, ale ty si sami pro sebe zkusme pro vlastní dobro potlačit
Ligier
11:41 31.03.2022 37.188.151.XXX
Mně se celkem Las Vegas kdysi líbilo, i když tedy ta trať byla hrozná... Ale další noční závod za mne naprd. Nelíbí se mi to.Větší počet GP mi taky nepřijde nějak super. Je fakt, že závodníci dřív kombinovali víc serii a dávali to, třeba jeli i F2 bo lepší peníze, ale doba je jinde. Za mne bylo zajímavější vidět je třeba v Le Mans než 30 závodů...
tom11
11:04 31.03.2022 194.212.104.XXX
Přesně tak. Tratě jsou jedna věc. A úzké jsou pro dnešní monstra i ty klasické. Třeba Holandsko. I Belgie a Austrálie jsou letos upravené...
Mě městské tratě nevadí. Pokud se dá předjíždět, závodit a pokud to není v pro Evropu nepříznivých časech, tak ať jezdí třeba na Marsu .
Jsou to spojené nádoby. Když chtějí jezdit tam, kde jsou prachy, tak holt ty auta musí být bezpečná, když ty tratě nejsou, takže jsou velká. Holt se k tomu musí přizpůsobit tratě. I ty městské se musí vybrat tak široké, aby se tam dalo jezdit. Ale dokud se auta vejdou do městské brány v Baku, tak v pohodě
Mě městské tratě nevadí. Pokud se dá předjíždět, závodit a pokud to není v pro Evropu nepříznivých časech, tak ať jezdí třeba na Marsu .
Jsou to spojené nádoby. Když chtějí jezdit tam, kde jsou prachy, tak holt ty auta musí být bezpečná, když ty tratě nejsou, takže jsou velká. Holt se k tomu musí přizpůsobit tratě. I ty městské se musí vybrat tak široké, aby se tam dalo jezdit. Ale dokud se auta vejdou do městské brány v Baku, tak v pohodě
GRAHAM
10:38 31.03.2022 88.103.238.XXX
F1 a Amerika je potřeba z hlediska bussinesu vylepšovat. O tom žádná. Na druhou stranu začínat mít obavy který celkově směrem se to ubírá. A že bude pře-formulováno, tak o tom taky žádná. Někomu to může vyhovovat, ale já teda jsem raději pro 18 závodů maximalně. Odpočinek potřebují všichni. No uvidíme...
Petr Hloušek
09:46 31.03.2022 185.100.196.XXX
Souhlas, akorát Monako je supr, pořád stejný, děs jsou ta obrovská auta
David.S.
09:37 31.03.2022 92.61.80.XXX
Do měst to táhnou zase jen peníze...
Můžeme být rádi, že jsou tu ještě staré klasické okruhy jak v Itálii, Belgii, Brazílii apod..
Závodění mezi ploty, kde se sotva vlezou 2 auta vedle sebe, bych škrtal ze seznamu.
Monako je děs už min. 10 let, ale ty prachy co to přináší.............
Můžeme být rádi, že jsou tu ještě staré klasické okruhy jak v Itálii, Belgii, Brazílii apod..
Závodění mezi ploty, kde se sotva vlezou 2 auta vedle sebe, bych škrtal ze seznamu.
Monako je děs už min. 10 let, ale ty prachy co to přináší.............
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
Max VERSTAPPEN - Kvalifikace (22:30 - 23:14)
- Trénink (18:30 - 19:30)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek