DISKUZE K ČLÁNKU Testy uzavřel nejrychlejším časem Verstappen s vylepšeným Red Bullem, druhý Schumacher

Závěrečný den testů ovládl Max Verstappen. Druhý nejrychlejší čas zajel Charles Leclerc. Tyto dva týmy jsou také podle pozorovatelů největšími favority pro začátek sezony.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Testy uzavřel nejrychlejším časem Verstappen s vylepšeným Red Bullem, druhý Schumacher

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 90, poslední 13.03.2022 08:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 12.03.2022 17:14
Ten Mercedes fakt nevypadá dobře. Auto prý skáče… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 12.03.2022 14:11
poslouchal jsem vysvětlení, proč splňují bočnice… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2022 18:03
mercedes zase plácá. Když se na to jejich auto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Crypťaa

    Crypťaa

    88.103.235.XXX
    Ahoj všem, mám dotaz. Jaké profily sledujete na twittru co se F1 týče?
    Díky za tipy! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Já bych měl pro změnu námět na diskusi ohledně zrcátek Mercedesu. Jak tohle kdo vidíte? Je to OK?
    Za sebe si myslím, že zrcátka jsou naprosto v pohodě a to, o čem je debata je vlastně křidélko, na kterém je vlastní zrcátko upevněno. Takže zrcátko netvoří aero prvek a to, že ostatní jej mají na bočnicícha a Mercedes na křidélku je dáno tím, že Mercedes bočnice nemá. Tak holt musel udělat křidélka...
    Tedy trošku s nadsázkou řečeno.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      No je to o výkladu pravidel, zrcátka dle pravidel nemají mít aero efekt a tím, když se přidělají na něco co aero efekt dělá, tak se tím stává součástí podle mě

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Každé uchycení se dělá tak, aby alespoň trochu aeroefekt mělo. A teď se můžeme hádat kdo má pravdu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.161.XXX
          To ano, ale pravidla říkají, že zrcátka nesmí mít aero efekt a když to přiděláš na křídélko, tak to prostě aero efekt musí vytvářet s tím křidélkem

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          To je přesně ono. Ostatní to mají uchycené na bočnicích. Tedy na hlavním aero prvku. Mercedesu by musely levitovat v luftě, tak tam museli udělat křidélka. Ty aero prvkem určitě jsou. Ale je to proti předpisům? Myslím, že ne.
          Tedy alespoň takhle to je, podle mě, prezentováno

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Technicky by stačila trojnožka. Osobně jsem proti všem přebytečným deflektorům, ale jestli se Mergl držel pravidel, tak má na svou vychytávku nárok.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            86.49.231.XXX
            A to je ten hlavní důvod proč Mercedes nemá bočnice. Aby mohl udělat aerokřidélka pro zrcátka a FIA mu v tom nemohla zabránit 03
            FIA je tímto dokonale vytrolena

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              tak ono je to především o výkladu pravidel a v tomto bodě je prý mercedes velice tvůrčí a FIA jim to prý odkývla jen když nebudou ostatní remcat... Ale reálně to podle pravidel úplně není, takže uvidíme, jaký bude další vývoj. Tohle je asi přesně to, proč to nasadili tak pozdě, aby ostatní neměli čas to analyzovat, protože těsně před závodem bude mít každý víc starostí sám se sebou...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Mergl má zrcátka úplně stejné jako všichni ostatní.
      Jó uchycení to už je jiná. Tam už záleží co říkají pravidla. Jestli je Mergl pouze v šedé zóně, tak si zaslouží poklepat po ramenou.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        no, úplně v šedé zóně to není. Ale mercedes musel prý vynaložit dost úsilí a tvůrčích schopností aby to FIA kousla, ale pokud budou ostatní týmy protestovat, tak jim to asi neprojde...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Uvidíme jestli to rogalo budou mít i příští týden.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            upřímně řečeno, líbí se mi, že týmy mají víc vývojových směrů a vypadá to, že všechny +/- fungují. Ale pokud nejsou plněny pravidla, tak by to FIA pouštět neměla hned od začátku...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      194.228.79.XXX
      OK, to je vpoho .... ale proč je to zrcátko přiděláno k tomu velkému "křídlu" dalšíma několika křídélky - to už možná není vpoho. 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        on je právě problém v tom "křídle, které skrývá nárazovou strukturu. Zrcádko musí být připevněno k bočnici a zároveň bočnice musí být "v jednom kuse" a držák zrdcátka nesmí plnit aerodynamickou funkci... Takže pokud vezmeš čistý výklad pravidel tak mercedes nesplňuje ani jeden bod. Ovšem prý mají poměrně solidní "okecání" kdy pod jistým úhlem pohledu je to křídlo jednou součástí bočnice 18
        FIA jim nad tím nejspíš zavřela obě oči vzhledem k tomu co se dělo od poslední GP a bude záležet jestli red bull dá dohromady dost týmů k protestu...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama