DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace patřila Hamiltonovi, Verstappen ztratil skoro půl sekundy
Kvalifikaci na zítřejší sprint zvládl nejlépe Lewis Hamilton s novou pohonnou jednotkou. Druhou příčku obsadil Max Verstappen, třetí byl Valtteri Bottas.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace patřila Hamiltonovi, Verstappen ztratil skoro půl sekundy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
13:48 13.11.2021 85.158.196.XXX
Přesně tak to vnímám i já. Přitom stačilo aby Max vystoupil a odešel. A nebylo by co řešit, pokud by Lewisův vůz nesplňoval pravidla, přišla by diskvalifikace a vše by bylo OK.
airwar1939
13:39 13.11.2021 85.158.196.XXX
Ham má stejné křídlo jako Botas, takže se řeší proč nesplňuje předpisy jen Hamovo křídlo. Ano mohlo dojít k jeho poškození při jízdě, a i to je na trest. Ale protože s tím křídlem po kvalifikaci manipuloval Max, což je přímo v rozporu s předpisy, tak se řeší zda na to ta manipulace neměla vliv. Ideálně by bylo prokázat že Maxova manipulace s křídlem na to neměla vliv, a potrestat Hama za nelegální křídlo a Maxe za nedovolenou manipulaci s vozem soupeře v ParcFerme. Oba bych hodil na konec závodního pole, alespoň by byla zábava.
GRAHAM
13:33 13.11.2021 88.103.230.XXX
Ale kdeže, bylo to 10 milimetrů a cca 0,39 palce..
A sice diskvalifikace přišla, jenže pak to odvolali. Protože FIA zapoměla zajistit důkazy( zajistit monopost- což nebylo běžné ) a byl soud ( F se odvolalo) a protože prý byla špatná měřící metoda, tak Ferrari bylo osvobozeno. Prostě šlo o ten poslední závod...
A sice diskvalifikace přišla, jenže pak to odvolali. Protože FIA zapoměla zajistit důkazy( zajistit monopost- což nebylo běžné ) a byl soud ( F se odvolalo) a protože prý byla špatná měřící metoda, tak Ferrari bylo osvobozeno. Prostě šlo o ten poslední závod...
airwar1939
13:26 13.11.2021 85.158.196.XXX
Ale to řešíme něco jiného, než je problém s křídlem Hama po kvalifikaci.
HellHogr
13:21 13.11.2021 31.30.160.XXX
Na tom, že to křídlo nebylo bez zasahu další osoby - Maxe Verstappena a tom je celá kauza. Proč jinak VB má křídlo v pořádku? mimochodem u Ferrari v Malajsii 99 nemáš tak úplně pravdu. Protože ty deflektory měli jiné, než co byly zapsany a nahlašeny, oni je potom před závodem vyměnil za jiné a to je zasah zase v parc fermé
jumpman
13:21 13.11.2021 178.255.168.XXX
nevím jestli jsem zbytečně zaujatej. Já nejsem fanouškem ani jednoho z těchto pilotů a ani jednoho týmu. Z hlediska F1 by bylo lepší, kdyby aspoň letos nezískal titul hamilton. Ale od zeleného stolu to vidět nechci. Jenže v letošní sezoně FIA vždy rozhodovala je ve prospěch mercedesu (jako ostatně i v minulosti) takže proto mám skeptický pohled na věc
jumpman
13:18 13.11.2021 178.255.168.XXX
sorry, ale v malajsii 99 deflektor ferrari naměřili o 0,3mm jinde než měl být a nekompromisně diskvalifikovali a to ten deflektor nemá na celkovou funkci vozu takový vliv, jako zadní křídlo. Apropo křídlo red bullu bylo pružnější než křídlo mercedesu také v řádu pár milimetrů...
Jde vždy o výklad a pokud hamiltonovo křídlo nesplňuje předepsané parametry, nikoho nezajímá, o kolik se liší. Zkrátka tím je porušeno pravidlo a FIA už přiznala, že naměřili víc, než povolují pravidla, takže na čem se chceš točit?
Jde vždy o výklad a pokud hamiltonovo křídlo nesplňuje předepsané parametry, nikoho nezajímá, o kolik se liší. Zkrátka tím je porušeno pravidlo a FIA už přiznala, že naměřili víc, než povolují pravidla, takže na čem se chceš točit?
HellHogr
13:13 13.11.2021 31.30.160.XXX
Ale FIA nevydala zprávu, že Hamovo DRS porušuje pravidla, FIA repsektive Jo Bauer vydal stanovisko, že Hamovo DRS mělo větší rozdíl v otevřenosti, než 85mm a ať to prověří komisaři a to je sakra rozdíl. Mimochodem Hamovo DRS bylo v rozptylu 86mm tedy 1mm
HellHogr
13:11 13.11.2021 31.30.160.XXX
No tak 2010 se ukázal problém právě pneu co jedna sada vydržela celý závodní víkend - až na Kanadu. Tady se ukázalo, že týmy viděli co se dělo 2012 a částečně 2013 s pneu a řekli si - hele nebudeme stavět 4x, 5x radši budeme kroužit a takhle to berou všichni, když si přepočtou to co se stojí ty pitstopy a pak následně těžké předjíždění. F1 musí hlavně upravit aero, aby ty vozy mohli jezdit blízko sebe, jinak se nikam neposuneme
Aktuálně
Nadcházející závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek