DISKUZE K ČLÁNKU McLaren oznámil prodloužení kontraktu s Norrisem

V předvečer tréninkových jízd na GP Monaka oznámil McLaren, že jeho jezdecká sestava se v nejbližších letech nezmění. Oranžový monopost budou i nadále pilotovat Lando Norris a Daniel Ricciardo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren oznámil prodloužení kontraktu s Norrisem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 20.05.2021 17:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 20.05.2021 13:31
Cajk....ten chlapík, myšleno Seidl spadl Mclarenu… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 20.05.2021 09:03
Svojí jedničku je potřeba si hýčkat 11 »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 20.05.2021 09:32
Kuj železo dokud je žhavé a Norris je teď žhavý… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
Zadní křídla bude muset upravit více týmů, Mercedes teda mezi ně nepatří? “Ano, i my budeme muset upravit naše křídlo. Budeme ho totiž muset změkčit,” uštipačně zareagoval Wolff.

“Naše křídlo je extrémně pevné a splňuje neslavně známý článek 3.8, že musí zůstat nehybné. Tento nový test, který představili, je nedomyšlené řešení, které nám dává příležitost změkčit celé křídlo a do budoucna s ním více hýbat,” doplnil narážející na fakt, že po zavedení nového pravidla bude platit měsíční přechodná fáze, při které se bude na testy přihlížet s 20% tolerancí.

.... to je teprve výsměch kde je popírána samotná práce FIA 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Právě že to není jisté, fakt bych si přál aby to někdo zkusil - protestovat. Ono jako s těma kanálkama, hodně lidí tvrdilo že se to nedá prokázat a bum, přišel trest. Stačí mít odvahu a ukázat že taková účelová aktivní aerodynamika není povolená a byla vyrobena s tímto záměrným ohýbacím účelem, což je proti pravidlům 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Procesní rychlost no

Jak by dopadl protest? No FIA by ho musela zamítnout jinak by popřela sama sebe 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01
Za mne každý hledá díru v pravidlech, ze které by kápla nějaká výhoda. Seidl dělá, jako by to v Mclarenu nikdy nedělali.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Však Seidl napadá proč s tím FIA čeká tak dlouho, to je nefér pro ty kteří to flexibilní skutečně nemají. Už jsem to psal, v případě protestu není jistý jak by to u podezřelých týmů dopadlo protože ty kamery mluví o opaku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Podle současných pravidel to není flexi ale to už se motáme v kruhu 12

Však ale FIA má právě tu pojistku v pravidlech kdy může sama od sebe při podezření změnit testy, ne?
A tohle pravidlo FIA aktivovala a od nějakého závodu se zpřísňují testy....a potom už bude všechno zase super a zalité sluncem 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Napadáme, že jsme tohle řešili i u ulitého startu, kdy to některým jezdcům (nejvíce nas** lidí bylo klasicky když to prošlo Vettelovi 12) prošlo bez trestu
Kamery viděli, že se daný jezdec pohnul před zhasnutím světel, což nesmí, ale použitý senzor pohyb neregistroval => díra v měření=> díra v pravidlech 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
On to není pohyblivý aerodynamický prvek? Podle mě je a podle mnohých taky. Jde o to jestli FIA by neměla použít i jiné vymáhací prostředky a podle mě se k tomu jen nemá 03 Je to o tom zda jsi ochotný vnímat co říká Seidl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Dokonale napsáno. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No v pravidlech je věta o tom, že se nesmí používat flexi prvky ale jak víme, nikdy nic není 100% pevné, takže pravidla taky určují testy na ověření flexibility a těmi RB prochází.
Až bude v pravidlech něco o použitelnosti přesně kalibrovaných kamer a daném měření v laboratorních podmínkách, tak pak ano, pak McLaren si může stěžovat.
Ale v dnešní podobě to prostě díra v pravidlech je protože RB podle nýnějších pravidel flexi křídla nemá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tam to podle mě taky už dávno zašlo příliš daleko, tiše se to přechází.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Já zpomaluju, to je věkem a dá se to pochopit. To tys na tom hůř, ty nemaš z čeho zpomalovat, rychlej jsi byl akorat v módu tam zpátky a bylo prej vymalováno. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jakou díru, že se to špatně hlídá? To není díra v pravidlech, to je o tom aby FIA dělala ve vymahatelnosti pravidel lepší práci. To pravidlo je totiž jasný a jak říká Seidl, všichni vědí oč jde. Pokud někdo vyrábí křídlo tak aby se s tlakem efektivně ohýbalo a tak bylo nápomocno k dalším aerodynamickým účelům s měnící se rychlostí, což už se vlastně ani netají, pak je to špatně a v konfliktu s pravidly. Tam jde opravdu o to že kdyby si na to FIA posvítila a jednoznačně řekla že tudy cesta pro týmy nevede a bude za to trestat, že jako důkaz o takovém úmyslu použije i dostupné kamery a pokud na nich bude zjevná pravidelná účelová flexibilita tak bude trestat, tak by najednou rozdíly ve flexibilitě byly téměř nepozorovatelné. Je to spíše o přístupu dozorčího orgánu než o vysloveně díře. Nebo ať to u předního a zadního křídla povolí zcela když to není schopna dostatečně ohlídat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No nevím, když nebude hledat a využívat díry v pravidlech protože to přeci není správné, tak se daleko nedostane. Sory ale tak to je.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
A co teprve až se ukáže na přední křídlo jako flexi wings - dnes na to poukázal Paul di Resta, že tohle má i Mercedes a má to víc než RB

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Podle mě zpomalil jsi ty

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Cajk....ten chlapík, myšleno Seidl spadl Mclarenu z nebe, 01 01 01

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Tak je jasný které týmy zpomalí....viz ohebná křídla. 12 A taky se tím zreální výkony motorů......on Peréz nemohl ani s tím ohebným křídlem Ričiho předject. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Seidl k ohebným křídlům: "Je jasné, že s pružnými křídly máte zjevně velkou výhodu, zejména na tratích, jako je Baku," řekl. "Místo nejvyšší rychlosti můžete jednoduše mít mnohem více přítlaku. Proto se toto téma každou chvíli vrací. Ale opět existují předpisy a každé auto musí dodržovat předpisy, jednoduché. “

Seidl trval na tom, že pouze proto, že křídla projdou současnými testy flexibility, neznamená, že jsou legální.

"Testy, které jsou v současné době zmíněny v předpisech, jsou zavedeny, aby dodatečně podpořily FIA, aby bylo možné přímo zkontrolovat, zda vozy vyhovují předpisům. Neznamená to však, že kritériem je pouze tento test, pokud je vůz legální nebo ne. Se záběry, které jsou k dispozici z Barcelony, si myslím, že je celkem jasné, co se tam děje, a my prostě doufáme, že FIA ​​v této věci nyní ukáže velmi silnou ruku, protože z našeho pohledu je to prostě nepřijatelné, protože to dává týmům, které dodržují předpisy ve velké nevýhodě. “
...... rozumím mu.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Kuj železo dokud je žhavé a Norris je teď žhavý až až 03 Myslím že je to pro něj teď výborná doba a z McLarenu dostane nějaký ten pěťák navíc a zajistí si další budoucnost, bude mít tak klid na další společný růst. McLaren a Norris může být velmi dlouhodobé, silné a úspěšné spojení.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama