DISKUZE K ČLÁNKU GP TOSKÁNSKA: Dvojí přerušení a 8 zničených vozů lemovalo Hamiltonův triumf, obě Ferrari na bodech
Měla to být oslava velkého jubilea týmu Ferrari a místo toho se spíš vzpomínalo na legendární hru nazvanou Destruction Derby. Během prvních sedmi kol se poroučelo z trati po dvou kolizích hned šest monopostů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP TOSKÁNSKA: Dvojí přerušení a 8 zničených vozů lemovalo Hamiltonův triumf, obě Ferrari na bodech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovalo 7 lidí)
13.09.2020 18:40
Renault s Ricciardem občas předvedou parádní… »
» spinelesssheep
(Hlasovalo 7 lidí)
13.09.2020 18:44
Vettel hrůza no, ale zase při 1000. závodě pro… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
21:19 14.09.2020 77.240.103.XXX
Jo a nevytvořil jsem konspirace, ale vyčetl jsem to z tabulek (jak je tvým zvykem) a následně z toho vytvořil závěr (což bys měl pochopit, když to děláš také).
Tak že mě plky o tom, že jeden pilot má vždy více poruch nezajímají. Neporovnávám totiž, poruchy týmových kolegů, ale poruchy Hondy letos a loni. (Opět velký výsměch ) A tady to vypadá jednoznačně už v půlce zkrácené letošní sezóny. A dokonce se to nejvíce projevuje, což je nemilé (Emile), u jejich TOP pilota. Proto mne napadla ona řečnická otázka. (Protože to nebývá u TOP týmů zvykem, když míří za titulem, alespoň dle dr. Marka).
Tak že mě plky o tom, že jeden pilot má vždy více poruch nezajímají. Neporovnávám totiž, poruchy týmových kolegů, ale poruchy Hondy letos a loni. (Opět velký výsměch ) A tady to vypadá jednoznačně už v půlce zkrácené letošní sezóny. A dokonce se to nejvíce projevuje, což je nemilé (Emile), u jejich TOP pilota. Proto mne napadla ona řečnická otázka. (Protože to nebývá u TOP týmů zvykem, když míří za titulem, alespoň dle dr. Marka).
odin
18:05 14.09.2020 77.240.103.XXX
A ještě dovětek.
Miku, co je to problém s elektronikou? Uvědomuješ si vůbec, že celá pohonná jednotka Hondy je řízena elektronicky? A že za to řízení odpovídá Honda?
Verstappen hlásil ztrátu výkonu, což si já překládám jako selhání pohonné jednotky. A že bylo způsobeno poruchou v elektronice, je docela možné. Pokud to RedBull nefalšuje a nesvádí na elektroniku (z nějakých důvodů, aby soupeřům nevyžvanili problémy, se kterými se potýkají).
Nicméně stále čekám na tvé vysvětlení, zda je na vině Honda, nebo tým. A chápu, že ani jednu odpověď nechceš napsat a třetí varianta není.
Smutné...
Miku, co je to problém s elektronikou? Uvědomuješ si vůbec, že celá pohonná jednotka Hondy je řízena elektronicky? A že za to řízení odpovídá Honda?
Verstappen hlásil ztrátu výkonu, což si já překládám jako selhání pohonné jednotky. A že bylo způsobeno poruchou v elektronice, je docela možné. Pokud to RedBull nefalšuje a nesvádí na elektroniku (z nějakých důvodů, aby soupeřům nevyžvanili problémy, se kterými se potýkají).
Nicméně stále čekám na tvé vysvětlení, zda je na vině Honda, nebo tým. A chápu, že ani jednu odpověď nechceš napsat a třetí varianta není.
Smutné...
odin
17:57 14.09.2020 77.240.103.XXX
Ano souhlasím, že nevíme co se děje uvnitř týmu a asi se to hned tak nedozvíme. Usuzuji pouze z indicií (jako konečně vždy). V dnešní F1 podléhá utajení kompletně všechno. A ne povrch vylézá pouze to, co někdo záměrně chce, aby vylezlo (ale pak to může být i podvrh) a nebo průšvihy, které chtě, nechtě musí FIA řešit (pokud nepodléhají zvláštnímu utajení).
Jestli mají, či nemají před Vettelm co skrývat bych nechal otevřené. Já si myslím, že na příští sezónu asi toho moc netají. Ale podle mne Ferrari příští sezónu odepsalo už na začátku té letošní a cílí na rok 2022. A tam mají co skrývat tutově. Navíc Ferrai jezdilo vždycky na jednotku a dvojku, tak že mne ten propastný propad Seba nijak nepřekvapuje. Jenom tvrdím, že není ntak špatným pilotem, jak se zdá z letošní sezóny, ale zárověň, není tak dobrým pilotem, jak by se zdálo ze sezón předešlých.
Jestli mají, či nemají před Vettelm co skrývat bych nechal otevřené. Já si myslím, že na příští sezónu asi toho moc netají. Ale podle mne Ferrari příští sezónu odepsalo už na začátku té letošní a cílí na rok 2022. A tam mají co skrývat tutově. Navíc Ferrai jezdilo vždycky na jednotku a dvojku, tak že mne ten propastný propad Seba nijak nepřekvapuje. Jenom tvrdím, že není ntak špatným pilotem, jak se zdá z letošní sezóny, ale zárověň, není tak dobrým pilotem, jak by se zdálo ze sezón předešlých.
odin
17:41 14.09.2020 77.240.103.XXX
Miku, proč ty se vždycky, když jsi v koncích, uchýlíš k psaní pitomostí? Pokud konspiruji, tak to většinou napíšu. Sleduji F1 padesát let a moje úvahy vycházejí z padesátiletých zkušeností. Ne Miku, to, co tvrdí Horner, potažmo Marko, nebo Wolff, či jiní šéfové týmů, většinou není čistá pravda. F1 se nějak vyvíjela a vyvíjí se dále. A je dobré ten vývoj zachytit a analizovat. A teď nemluvím o technice, ale o strategiích a o vnitrotýmových srategiích. I v sedmdesátých letech byli občas určeni piloti č.1 a č.2. ale většinou šlo o "džentlmenskou dohodu". Až postupem času se tyto věci staly součástí smluv a později i jistého poliikaření a podrazů, jak ze strany týmu, tak ze strany pilotů.
Leclerc zajíždí letos Seba rozdílem třídy a možná i několika tříd. Což loni nebylo. Loni (když byl, alespoň v počátku č.2) svedl se Sebem vcelku vyrvnaný souboj a (podle mne) vítězství větším rozdílem si podělal v Brazílii, když Vettelovi neuhnul. Teď jde o to, kdo celkově tímto ztratil více? (Asi to ukáže až budoucnost). Ale ve vztahu k Ferrari určitě ztratil více Vettel. A letošní sezóna to dokazuje. To ty a tobě podobné naivky si myslí, že je v F1 všechno fér, že oba piloti jezdí s nejvyšší podporou týmu a mají stejnou techniku a rozdíly tvoří jejich umění. A pokud tomu tak není, tak se to děje jen v týmech, kterým nefandíte. (Obrovský výsměch)
Tak laskavě přestaň podsouvat blbosti, kterým nevěříš ani ty. Kapišto?
Leclerc zajíždí letos Seba rozdílem třídy a možná i několika tříd. Což loni nebylo. Loni (když byl, alespoň v počátku č.2) svedl se Sebem vcelku vyrvnaný souboj a (podle mne) vítězství větším rozdílem si podělal v Brazílii, když Vettelovi neuhnul. Teď jde o to, kdo celkově tímto ztratil více? (Asi to ukáže až budoucnost). Ale ve vztahu k Ferrari určitě ztratil více Vettel. A letošní sezóna to dokazuje. To ty a tobě podobné naivky si myslí, že je v F1 všechno fér, že oba piloti jezdí s nejvyšší podporou týmu a mají stejnou techniku a rozdíly tvoří jejich umění. A pokud tomu tak není, tak se to děje jen v týmech, kterým nefandíte. (Obrovský výsměch)
Tak laskavě přestaň podsouvat blbosti, kterým nevěříš ani ty. Kapišto?
Mike17
16:00 14.09.2020 185.149.130.XXX
Tak si to spočítej sám, jestli to zvládneš. Schválně, co ti vyjde.
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
Petr Hloušek
13:34 14.09.2020 194.36.94.XXX
Takže jsi ochoten připustit že Vettel když je na odchodu dostává záměrně horší techniku? Nebo jen když se ti to hodí do krámu?
A co se hondy týče, tak teď trochu zklamání, ale oproti poslenímu roku RB s Renaultem je honda pořád mnohem spolehlivější
A co se hondy týče, tak teď trochu zklamání, ale oproti poslenímu roku RB s Renaultem je honda pořád mnohem spolehlivější
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek