DISKUZE K ČLÁNKU Konec v mistrovském hávu: Hamilton nedal soupeřům šanci
Špička měla už prakticky celá své jisté, takže snad jen pár soubojů ve středu pole mohlo přitáhnout diváky k poslednímu závodu sezóny 2019. Nakonec jsme prožili závod spíše ospalý a nijak nás nenutící hryzat si nervozitou přinejmenším nehty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Konec v mistrovském hávu: Hamilton nedal soupeřům šanci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 5 lidé)
01.12.2019 17:39
Tak Gratulace pro CHECA!!! Dnes Nejlepší v závodě… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Pepino60
18:12 01.12.2019 217.197.149.XXX
Tak nám skončil poslední závod letošní sezóny a nám nezbývá než se těšit na další a doufat, že bude ještě lepší a to ve všech směrech. Co se týká dnešního závodu: Ferrari opět ukázalo, že jejich nevyučení stratégové by měli jít uklízet veřejné záchodky kde by byli jistě užitečnější a neplést se do něčeho o čem nemají ani páru. První hrubá chyba byla pustit Vettela do Q2 na červených gumách. Když už se tak stalo měl si počínat tak, aby toho při závodě náležitě využil. To znamená lepší start než ti před ním na tvrdší sadě v začátku závodu se měl dostat minimálně přes Verstapena a najet si nějaký čas k dobru k vůli dřívějšímu pitstopu. Nic z toho nezvládnul naopak dokázal se roztočit už v přípravném kole Q3, což svědčí o jeho opravdovém tentu provozovat kolotočářskou společnost a do konce závodu jel vyhlídkovým tempem. Druhá hrubka pozdní vypuštění jezdců v Q3. Nejprve jsem mysle, že se mi to zdá ovšem realita byla bohužel tvrdá. Už když jsem viděl ten čas a to že stále čekají asi na poselství z hůry mi bylo jasné, že tohle nedopadne dobře. Z toho, že Leclerc zastavil v boxech ještě dříve než Vettel jsem byl přímo na omdlení a to byla další hrubá chyba týmu. Posledním hřebíkem do rakve byla další zastávka obou jezdců, která vlastně nic neřešila. Max si stěžoval na výkon motoru, ale přesto byl schopen za několik kol dohnat šestisekundovou ztrátu na Leclerca a předjet ho. Nad tím by se měli u Ferrari zamyslet pokud jsou toho ještě schopni. Samozřejmě jako dlouholetý fanda Ferrari hodnotím pčedevším je ovšem musím vyzdvihnout výkony i dalších pilotů jako je Bottas, který se propracoval z posledního místa až na špici, Verstapena, který jel opravdu skvěle a to nejen tento závod, ale také piloti McLarenu se konečně začali pohybovat v té první desítce už několik závodů po sobě a to je velmi potěšující. No a co k letošní sezóně? Víte, já Mercedes moc nemusím vlastně je mi tento tým dost odporný. Počínaje hybridní érou byla pravidla psána vlastně dle jejich scénáře. Na hybridní pohonné jednotce pracovali už pět let předtím, než tato éra začala. Nikdo se nikdy neptal proč mají takový náskok. Nikoho nezajímalo jejich spalování oleje, nepovolený systém aktivního zavěšení, ohřev hydrauliky olejem s převodovky a další a další podvody. Nikdo na ně nikdy nepodal žádný protest a to ani když se na voze Hamiltona pracovalo již po technické přejímce. Loni si vydupali úpravu pneumatik pro tři závody a hle ono se na nich jezdilo letos celou sezónu. Všichni s nimi měli nějaký ten problém. Některý tým menší nekterý větší. Ferku bohužel nesedly vůbec. jediný kdo neměl letos problémy s pneu byl Mergl. Jaké překvapení, že?! Ovšem přes všechny tyto negativní fakta musím sportovně uznat ač mně to jako fandu Ferrari netěší, že jejich stratégové jsou o dvě třídy výš než ti u Ferrari. Že jejich technika je maximálně spolehlivá. Vždyť Lojza vlastně dojel letos všechny závody. Mají schopnost rychlého rozhodování a řešení krizových situací. Tohle všechno Ferrari chybí a já doporučuji tomuto týmu s okamžitou platností se zbavit Binnota a Vettela. Tihle dva totiž táhnou tým k zemi. Binnoto tím, že je neschopný vést a Vettel tím, že je pomalý dělá školácké chyby a neumí jezdit za tým. Závěrem snad jen tolik: doufám, že se jim konečně rozsvítí v těch jejich inženýrských makovicích a že příští rok příjdou s něčím co je konečně na ten titul dostane.
Slaby.odvarek
17:56 01.12.2019 185.73.109.XXX
Velká škoda, že to tenkrát nevyšlo, ale ruku na srdce když by stratégové na zdi nebyli jelita, tak by to i možná dopadlo jinak.
Vieux-Fours
17:41 01.12.2019 86.49.249.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
SergioPÉREZ
17:39 01.12.2019 78.108.157.XXX
Tak Gratulace pro CHECA!!! Dnes Nejlepší v závodě, První ze zbytku světa f1..Více už z toho nebyla šance vyždímat! Jak už to tak chodí, s takovou formou to bude rozbalovat v Austrálii...GO!!!
(((Che co)))
(((Che co)))
Vieux-Fours
17:24 01.12.2019 86.49.249.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
HellHogr
17:23 01.12.2019 89.24.35.XXX
Tak on každý normální člověk viděl, že závody 09 a 10 v Abu byly kroužící, do doby než měl někdo problém, to že z toho dělá někdo něco jinýho už je úplně jiná věc, jinak doporučuju onboard Sainze a poslední kolo závodu, to je naprostá pecka
Mansell_fan
17:20 01.12.2019 213.220.223.XXX
Mám. Chleba se lámal později. A právě tehdy Bottas nestačil. A pak zas najednou začal jezdit když už bylo rozhodnuto.
tom11
17:08 01.12.2019 185.99.177.XXX
závod jako takový moc napětí neměl. byly chvíle, kdy to zajímavé bylo, ale to bylo hlavně na konci, kdy se jelo v jeden moment o desátý flek, zároveň byl souboj o sedmou příčku, o čtvrtou a ještě k tomu stahoval Valteri Charlese. jinak docela nuda. Ferka alespoň něco zkusili s tou dvojitou zastávkou - to se mi líbilo. a navíc fans teď nebudou moci spekulovat, koho v Maranellu preferují díky časnější či pozdější zastávce. jestli je totožná strategie a dvojité zastávky výsledkem jednání vedení s piloty, tak to bude příští rok opravdu zábava!!!
sezona jako taková sice taky příliš napětí nepřinesla, tedy alespoň v boji o tituly. ale podle mě zadělala slušně na dobré souboje v příštím roce. těším se na Maxe, McL a hlavně na Ferka. snad se přes zimu dají kluci do kupy.
sezona jako taková sice taky příliš napětí nepřinesla, tedy alespoň v boji o tituly. ale podle mě zadělala slušně na dobré souboje v příštím roce. těším se na Maxe, McL a hlavně na Ferka. snad se přes zimu dají kluci do kupy.
Mansell_fan
17:01 01.12.2019 213.220.223.XXX
To je právě Bottasův problém. On ukazuje že na to má jenom když už o nic nejde.
Mansell_fan
17:00 01.12.2019 213.220.223.XXX
Pokud vyhodí Binotta, tak to bude pěkný konec roku. Snad nejsou v Maranellu slepí a vidí jak ten tým prostě vůbec neumí vést!
odin
16:53 01.12.2019 77.240.103.XXX
Další sezóna je u konce. Hamilton spolu s Mercedesem stále kralují a ti, kteří jim měli ztížit jejich nadvládu (alespoň po testech se tak zdálo a někteří se do této role sami pasovali), paběrkovali.
RedBull si mohl nechat jen zdát o pěti vítězstvích, jak predikoval jejich guru.
Ferrari zase v úvodu neprokazovalo patřičnou rychlost z testů a navíc preferovalo labilního a pomalého pilota. Jo, pokud nebudou mít k dispozici dominantní auto, tak si preferováním Vettela nepomohou. Leclerk dokázal, že patří k mladíkům, kteří jsou na dostatečně vysoké úrovni, aby mohli vyhrávat závody a také tituly. Od prvního závodu protěžovaného Vettela jasně přejel a jsem zvědav, kdo bude v roce 2020 od prvního závodu protěžovaným pilotem?
Loučíme se s Hulkenbergerem. Bohužel, toho moc za celou svoji dosavadní kariéru nepředvedl. A to byl mnohými považován za budoucího šampióna.
Mám radost ze vzestupu McLarenů a také jsem rád, že i Honda konečně vyladila svoji pohonnou jednotku a pravidelně dokončují závody. A dokonce poskytla možnost Red Bullům bojovat v některých závodech o vítězství.
Ranault mne celkově zklamal. Byl to výkon „nahoru a dolů“, nebo spíše dolů a nahoru a zase dolů. Čekal jsem od nich celkem pohodové čtvrté místo. To jsem se seknul.
Kmi jezdil na úrovni svého monopostu. Jednou lépe pak zas hůře. Celkově nic moc. Ale je tam asi, aby pomáhal s autem a také svému týmovému parťákovi a zejména v úvodu sezóny jezdil dobře.Tak se to dá pochopit.
Williams to je samostatný a smutný příběh. A Kubica do tohoto příběhu celkem slušně zapadá. A tak mne napadá jedna myšlenka. Byl Kubica lepším pilotem, než Russell, když na tom byl bodově lépe? Podle mne nikoliv. Ale podle statistik a tabulek jasně ano. A to jsou ty nuance, ve kterých se mnohdy liším svými názory od názorů některých svých oponentů.
Tak sláva vítězům a čest poraženým. A těšme se na příští sezónu…
RedBull si mohl nechat jen zdát o pěti vítězstvích, jak predikoval jejich guru.
Ferrari zase v úvodu neprokazovalo patřičnou rychlost z testů a navíc preferovalo labilního a pomalého pilota. Jo, pokud nebudou mít k dispozici dominantní auto, tak si preferováním Vettela nepomohou. Leclerk dokázal, že patří k mladíkům, kteří jsou na dostatečně vysoké úrovni, aby mohli vyhrávat závody a také tituly. Od prvního závodu protěžovaného Vettela jasně přejel a jsem zvědav, kdo bude v roce 2020 od prvního závodu protěžovaným pilotem?
Loučíme se s Hulkenbergerem. Bohužel, toho moc za celou svoji dosavadní kariéru nepředvedl. A to byl mnohými považován za budoucího šampióna.
Mám radost ze vzestupu McLarenů a také jsem rád, že i Honda konečně vyladila svoji pohonnou jednotku a pravidelně dokončují závody. A dokonce poskytla možnost Red Bullům bojovat v některých závodech o vítězství.
Ranault mne celkově zklamal. Byl to výkon „nahoru a dolů“, nebo spíše dolů a nahoru a zase dolů. Čekal jsem od nich celkem pohodové čtvrté místo. To jsem se seknul.
Kmi jezdil na úrovni svého monopostu. Jednou lépe pak zas hůře. Celkově nic moc. Ale je tam asi, aby pomáhal s autem a také svému týmovému parťákovi a zejména v úvodu sezóny jezdil dobře.Tak se to dá pochopit.
Williams to je samostatný a smutný příběh. A Kubica do tohoto příběhu celkem slušně zapadá. A tak mne napadá jedna myšlenka. Byl Kubica lepším pilotem, než Russell, když na tom byl bodově lépe? Podle mne nikoliv. Ale podle statistik a tabulek jasně ano. A to jsou ty nuance, ve kterých se mnohdy liším svými názory od názorů některých svých oponentů.
Tak sláva vítězům a čest poraženým. A těšme se na příští sezónu…
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek