DISKUZE K ČLÁNKU GP SINGAPURU: Velký návrat Vettela, Mercedes bez pódia + VIDEO
Papírové předpoklady jsou roztrhány, údajně vyždímaný a zlomený Vettel se vrátil na nejvyšší stupínek. V náročném závodě lemovaném v závěru trojím safety carem se vypořádal s nočním závodem nejlépe a drží vlajku Ferrari na vítězném stožáru už po třetí závod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP SINGAPURU: Velký návrat Vettela, Mercedes bez pódia + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Miroslav D.
02:21 23.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
juras
20:51 22.09.2019 90.177.218.XXXNo závod celkově poněkud prapodivnej...hlavně úvodní část kdy piloti na prvním místech kroužili jakoby jezdili zahřívací kola...a nejrychlejší na trati byl Russell na nejpomalejším Williamsu. Tohle je normální?
Myslím že závod Formule 1 je sprint...taková atletická čtyřstovka...ne závod na 5 kilometrů kde se taktizuje a to včetně tempa.
mnozí tady závod velebí...ano bylo to vcelku zajímavé, ale jinak jsme právě dnes přemýšlel nač mít v šampionátu víc jak jedno Monako. Mám takovej dojem že kdysi vznikaly městské okruhy kvůli tomu že nebylo dost vyhovujících skutečných závodních okruhů. Přece jen kdysi bylo lepší jet v ulicích Detritu nebo Long Beach...než na okruhu se špatným zabezpečením kde při větších rychlostech víc hrozil nějakej malér.
A co dnes? Vyhovujících okruhů je podle mě dost...místo toho sledujeme závod v Singapuru kde vlastně jen zastaví auto na trati kvůli poruše a nebo malému poškození...a na trať musí SC. Prostě je to poněkud paradoxní...
No nic, to jen takové malé zamyšlení. K závodu jen tolik že skončil dost překvapivě...papírový favorit vyhořel, tajný kůň závodu byl neviditelný (ale spolehlivě dojet na bedně), Ferrari je jako polité živou vodou.
No potěš koště...já velký kritik Vettela...se ho zastanu. Udělal jsem to už v Kanadě, a dneska opět. Když čtu komentář ve smyslu jako že ho Leclerc "drtivě" poráží v kvalifikacích...tak přemýšlím jak moc někdy mozek ovládá nenávist a zaslepenost.
Faktem je že Vettel zajel v kvalifikaci velmi dobře (jo, byl až třetí, ale když vezmu v potaz slova Leclerca který řekl že se třikrát během toho kvalifikačního vítězného kola viděl ve zdi, nepřijde mi to vůbec tak hrozný). V závodě jel Vettel bez chyby (které mu v poslední době tak komplikují život). Zůstává tedy zamyšlení nad strategií, a tady bych si všiml toho úvodního stintu...taktická bitva kdy všichni adepti na vítězství stínovali Leclerca s cílem odjet na měkkých solidní porci kol tak aby se dalo po jednom přezutí prakticky dojet do cíle. Do toho vstupoval fakt že díky slabému tempu se pole jako obvykle nenatáhlo tolik...a při brzkém pit-stopu hrozilo že pilot uvízne v provozu mezi pomalejšími vozy. Jak Ferrari, tak Mercedes čekal...a do riskantního overcutu se jim nechtělo. Nakonec to zkusilo Ferrari s Vettelem...a včas povolalo i Leclerca...díky tomu má dneska double. Mercedes to vzal konzervativně...a proto skončil mimo stupně vítězů. Nutno dodat že to trefil i Redbull s Verstappenem.
Těžko říct jak je to s týmovou režií ve Ferrari...dneska to nebylo úplně přehledný...Vettel mohl na dřívějším pitstopu vydělat jako prodělat.
Popravdě chápu případně to že Ferrari se snaží Vettelovi zvednout bojovou morálku, jestli bude v Maranellu jezdit i příští rok (na což má smlouvu) nebude jim k ničemu jako odevzaná hromádka neštěstí.
Jen si myslím že u Ferrari to vůbec nebudou mít jednoduché...Leclerc se hodně rychle vžil do role lídra...a myslím si že dva lídrové ve Ferrari být nemůžou.
Jinak to byla ve středu pole taková přetahovaná...kde nad všemi o kousek čněl Norris.-
Fanda.LH
21:35 22.09.2019 83.240.61.XXXNesouhlasím s tím, že je to další Monako, dnes se předjíždělo hodně, ale hlavně ve středu pole.. Nicméně manévry velice pěkné... Být to na mě tak pro tenhle závod dám k dispozici jen nejměkčí směs a děj se vůle boží... Každý by věděl, že jede na 2 zastávky a musel si to nějak rozložit... Jinak se Singapurem jsem velice spokojený, závody tam jsou mnohem zajímavější než na spoustě běžných tratích...
Co se týče té týmové režie... Vettel na tom nemohl prodělat, stejně jako LH nemohl zajet o kolo dříve a vydělat na tom... To jsou nesmysly, které se tu objevují, ale vychází z neznalosti nebo neschopnosti si dát 1 a 1 dohromady... Vettelovi hrál do karet fakt, že Ferrari určovalo tempo, že zkrátka Charles určoval jak rychlá kola LH pojede... Celý ten problém, který s tím máme... Spočívá v tom, že Ferrari naordinovalo Charlesovi nějaké tempo, on ho dodržoval a po své zastávce vyjel za Vettelem, který měl výhodu jednoho kola naplno... Kdyby Charles zrychlil, tak si ho bez problémů pokryje... Ale on o tom ani nevěděl, ani mu Vettel neprávem získanou pozici nevrátil...-
juras
18:59 23.09.2019 90.177.218.XXXPo bitve je kazdej general...
Jinak vubec to nebylo tak jednoduche a jednoznacne. Ferrari sice Leclercem urcovalo tempo a urcite mohlo s jistou pravdepodobnosti spocitat spravnou strategii k vitezstvi...ale cas zastavek souperu a hlavne vyjezd SC naplanovat nemohli...takze porad tady byly dve silne promenne.
Nevim jestli byla skutecnym cilem Vettelovi prvni zastavky snaha dostat ho pred Leclerca...nebo spis snaha pokryt strategii a snazit se neprijit o vitezstvi.
Myslim ze kdyby Ferrari poslalo do boxu prvniho Leclerka...a on by uvizl v provozu...obvinili by jste zas Ferrari...a zas z poskozeni Leclerca.
Podle me to napsal nejlip Graham...Ferrari udelalo vsechno dobre...ma double...ale toho hnoje co se na nej kyda je hruza.
-
-
-
snebka
20:12 22.09.2019 185.151.252.XXXJe škoda, že se po tomhle závodě řeší tady v diskuzi jediná věc, jakoby se v Singapuru nic jiného nestalo.
Vettel konečně vyhrál a podle mě z něj spadlo velké břímě, takže se fakt těším na jeho výkony. A Leclerc bude správně namotivovaný na příští závody (Sice se jede Soči, takže to vidím na nudný závod a 1-2 pro Mercedes ). Albon se první polovinu závodu docela držel. Možná to bylo tím, že se jelo fakt pomalu, ale i po zastávkách v boxech byl hned za Mercedesy, což je slušný výkon, když vezmu v potaz, že ani Max jim moc neujížděl. McLaren konečně slušné body, trochu jsem se v závěru bál o Landa, když ho dotahoval Gasly, naštěstí to dobře dopadlo. Ale teď už to chce konečně čistý závod pro oba piloty. To zamíchání jezdců ze středu pole a velké trojky bylo taky docela zábavné, vidět Giovinazziho na prvním místě po několik kol byl docela bizardní pohled. Boje ve středu pole opět nezklamaly. Renault má v posledních závodech slušnou formu, zhruba jako loni. Jsem zvědav jestli příští rok bude pokračovat v progresu nebo bude tápat jako letos, Ricciardo už si očividně na auto zvykl a jezdí dobře. A za týden Soči. Spolu s Paul Ricard a Abu Dhabi trať, která by mi rozhodně nechyběla, ale poslední dobou se ty závody docela daří, tak snad to bude pokračovat i v Rusku -
Jindrich K.
19:45 22.09.2019 91.229.253.XXXAčkoliv nejsem fanda Vettela a LeClerc je mi sympatičtější tak zdejší diskuze je opravdu směšná . Podle toho to vypadá, že Vettel je někdo kdo nezvládne ani tříkolku a jen nejlepší auta a protěžování způsobili, že z té tříkolky nespadl. Buď jak buď Vettel vyhrál 53 GP a to se nestane náhodou, ani kdyby měl auto o 5s na kolo rychlejší a všichni od FIA + manažeři týmů byli jeho strejdové. Holt ten špatnej Vettel prostě jezdit umí a pokud mu ušijou strategii na míru tak vyhraje. Mimochodem vlastně vyhrál i v Kanadě, takže tak zlej nebude. LeClerc pokud je o tolik lepší než pomalý protěžovaný budižkničemu Vettel, tak měl něco vymyslet na trati. Tak doufejme, že ho tato zkušenost posílí a nestane se z něj plačka.-
Mansell_fan
19:49 22.09.2019 37.188.188.XXXTak legendární hláška že měl Seb v letech svých triumfů o dvě třídy lepší auto (tedy že ostatní jezdili ve formuli 3) se tu objevuje celkem často-
-
-
Jindrich K.
20:16 22.09.2019 91.229.253.XXXJo kdysi jsem o tom psal. Dá se na to koukat buď tak, že je prostě tak špatný, že z horšího než třetího místa nevyhraje, nebo je naopak tak dobrý a vždy se kvalifikuje vysoko aby snáz vyhrál . Každý kdo má hlavu nejen na to aby mu do ní nepršelo, se lehce dovtípí, že pravda nebude ani na jedné straně. Vždy je potřeba kvalitní auto aby výhra byla možná. Já tedy osobně cením Alonsa víc než Vettela, ale spíš na základě sympatií než úspěchů, ale ani Alonso s McLaren nevyhrával. Se špatným to nejde a s dobrým to taky nejde vždy, je hodně proměnných přece. Když Vettel vyhrál s TR nebo když vyhrával s RB či první výhry u Ferrari, tak ho tady všichni vynášeli do nebes. Obvykle se předpokládalo, že ho Kimi sfoukne a ono prd. No a když narazil na LeClerca tak by měl jít do důchodu protože je k ničemu. Touhle optikou by ale do důchodu musela přesně půlka startovního pole
-
-
-
Miroslav D.
20:01 22.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek