DISKUZE K ČLÁNKU GP FRANCIE: Překvapení? Zapomeňte. Nadvláda Mercedesu trvá + VIDEO
Jestliže se svět F1 obracel k okruhu v Le Castellet v naději, že se snad povede něco v průběhu šampionátu 2019 něco změnit, už tréninky a kvalifikace leccos napověděly a závod to jenom potvrdil. Vítězná vlna Stříbrných šípů stále nebyla přerušena.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP FRANCIE: Překvapení? Zapomeňte. Nadvláda Mercedesu trvá + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
23.06.2019 17:35
Co říct o tomhle závodě? No nevím.
Lewise to snad… »
» Mansell_fan
(Hlasovali 4 lidé)
23.06.2019 17:39
Ať už to s Riccim dopadne jakkoliv, myslím že to… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr Hloušek
18:17 24.06.2019 194.79.55.XXX
jsem zvědav, jestli Valtteri ještě letos ukradne aspoň jedno auto
daaviid23
15:57 24.06.2019 90.182.169.XXX
Mclaren ve svých nejlepších letech dokázal dát druhému týmu v závodě kolo a spousta lidí to nazývá zlatým obdobím F1.
Obecně vzato rozdíly mezi týmy byly historicky ještě větší než jsou teď. My jsme jen zmlsaní roky 2010-2014, kdy ty rozdíly až na výjimky byly opravdu malé. Toho můžeš dosáhnout jen těžkou regulací, která půjde ale proti podstatě F1.
Zkráceně řečeno, tak nízkej strop si strč za klobouk.
Obecně vzato rozdíly mezi týmy byly historicky ještě větší než jsou teď. My jsme jen zmlsaní roky 2010-2014, kdy ty rozdíly až na výjimky byly opravdu malé. Toho můžeš dosáhnout jen těžkou regulací, která půjde ale proti podstatě F1.
Zkráceně řečeno, tak nízkej strop si strč za klobouk.
HellHogr
15:48 24.06.2019 86.49.242.XXX
Musím říct, že ohlasy na včerejší závod konečně snad donutí liberyt a FIA ke krokům co skutečně pomůžou, a to si představte jak bude vypadat závod v Nizozemsku, tam to bude ještě horší proces, opravdu včera byl staršný závod rozhodla ho šetrnost k pneu - to ne kvůli Pirelli, ale kvůli prodloužení doyb v boxech, trať dobrá pro challange ale ne samotný závod, proboha i v Maďarsku se závodí daleko lépe, jako hlavní problém vidím opravdu v tom, jak to ptýmy si můžou dovolit vyvijet dva projekty najednou a sypat obrosvké peníze, ten rozdíl prostě nesmažete, navíc i výběr tratí je ne moc dobrý každým rokem .. je potřeba mít stabilní pravidla s rozpočtem 120mil a hotovec, nezapočítat do něj pouze platy zaměstnanců a administratviu HR, jinak tolhe bude dál a dál pokračovat ..
GRAHAM
15:02 24.06.2019 77.236.218.XXX
Honda jim dala čísla na rok 2019 a mysleli že to bude stačit. Taky pak měli problém, že jim to nefungovalo a rozešli se s AVL a Ilienem. Kupodivu Illien je tam dál a pořád spolupracují. Mají ztrátu a vývoj jde pomalu. Nečekali že Renault tolik kW přidá a o Ferrari nemluvě.
Někdo zde psal, tuším Hogr, že Renault bude v Monze taky navyšovat výkon. Sice to neštymuje s prohlašením CA , který sliboval navíšení 50 kW a ty už má Riciardo, ale zřejmě ( pokud je to pravda) se rozhodli uspíšit vývoj pro rok 2020. Další motor Renaultu má avizován opět velký výkon. Zda jim to bude fungovat a zda to bude ten o kterém hovořil Prost je ve hvězdách, to spekuluji. V každém případě výkon lze pořád posouvat. Ferrari přetáhlo důležitého motorového inžinýra Ferku , takže to o něčem taky svědčí. No bude ještě mela. Bohužel jak Renault tak Mclaren jsou na tom s šáskem oproti TOPce špatně.
Mclaren zkopíroval řešení Mercedesu, kdy jim v zatačkách klesá předek, tak snad je to posune.Ale tohle stačit nebude.Stejně budou všechno "přesouvat" na rok 2021 a teď je úkolem držet 4-5 místo a snižovat ztrátu, to jest dokázat že stavět monoposty umějí.
Někdo zde psal, tuším Hogr, že Renault bude v Monze taky navyšovat výkon. Sice to neštymuje s prohlašením CA , který sliboval navíšení 50 kW a ty už má Riciardo, ale zřejmě ( pokud je to pravda) se rozhodli uspíšit vývoj pro rok 2020. Další motor Renaultu má avizován opět velký výkon. Zda jim to bude fungovat a zda to bude ten o kterém hovořil Prost je ve hvězdách, to spekuluji. V každém případě výkon lze pořád posouvat. Ferrari přetáhlo důležitého motorového inžinýra Ferku , takže to o něčem taky svědčí. No bude ještě mela. Bohužel jak Renault tak Mclaren jsou na tom s šáskem oproti TOPce špatně.
Mclaren zkopíroval řešení Mercedesu, kdy jim v zatačkách klesá předek, tak snad je to posune.Ale tohle stačit nebude.Stejně budou všechno "přesouvat" na rok 2021 a teď je úkolem držet 4-5 místo a snižovat ztrátu, to jest dokázat že stavět monoposty umějí.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek