DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton se na předpokládané vítězství nadřel, Pérez po další kolizi s Oconem zlým mužem + VIDEO

Výzva v Ardenských hvozdech, to je Spa-Francorchamps a ikonický okruh, kde se dle některých odborníků a pilotů odděluje zrno od plev a mistři od učedníků. Dechberoucí úseky a značné převýšení dělá z belgické trati místo, které stojí za to shlédnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton se na předpokládané vítězství nadřel, Pérez po další kolizi s Oconem zlým mužem + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 29.08.2017 12:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 27.08.2017 16:46
A u Hamiltona je pro tebe použití nejtvrdší směsi… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 27.08.2017 19:08
Jo, jako vždy. Nejdřív se vždy první v pořadí… »
» Easy (Hlasovali 4 lidé) 27.08.2017 15:36
Ferrari mě velmi mile překvapilo, ve Spa jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Jó? A kde jsi sebral ten údaj? Dneska to pilotům trvalo okolo 23-24 sec. od zajetí do boxové uličky a snížení rychlosti, k opuštění boxů a možnosti nabrat závodní rychlost.
                  Jistě, že záleží na okruhu a délce boxů a rozdíly nějaké jsou.
                  Já mluvím o celkové ztrátě, kterou pilot nabere, když zajede k pitstopu a kterou tudíž musí dohánět, oproti těm, kteří nestavěli.

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    193.165.236.XXX
                    Jasně. A to, že piloti v závodní stopě na projeti kolem boxů několik vteřin potřebují taky, jsi nějak nepostřehl. Kolik tedy byla ztráta těch, co přezuli??? Asi 17s??? Jak dlouho F1 sleduješ??? Týden? Co, že jsi to psal o ignorantech? Samozřejmě bez urážky. 12

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Libor P.

                      Libor P.

                      89.190.61.XXX
                      Presne tak, 25 sec. to byvalo driv. Dneska, kdyz zajel Ham do boxu, tak mel Vettel naskok cca 13,5 sec. a po vymene ztracel cca 2,5 sec, to asi neni 25 sec. ztrata, ze? 12

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • mi88ki

                      mi88ki

                      165.72.200.XXX
                      Někteří lidí nechápou, že když musí jezdci na trati v T1 skoro zastavit, tak je relativní ztráta hodně jiná oproti tratím, kde musí brzdit a akcelerovat pouze vůz, který je na zastávce. V simulátoru, kde je čas zastavení okolo 2.5 sekundy je ve Spa ztráta na čase kola kolem 17 sekund.
                      Těch Odinových 23 sekund je nesmysl.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Ohledně toho, že Max vyžírá všechnu smůlu asi tak: v životě nakonec každý má co si zaslouží, a každý sklidí jen to co zasel. Max loni hodně sel, a letos holt sklízí. 03

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        S tím souhlasím. Jenom mě mrzí, že "neslízel", v sezóně ve které "sel". A opět musím vzpomenout, že tomu tak bylo, jen díky podivnému rozhodování komisařů.
        "Boží mlýny", nebo spravedlnost, či jak to kdo chce nazvat, fungují v tomto případě se značným zpožděním. Podle mne, Max letos jezdí dobře, bez velkých kontroverzí a já mu za to přeji lepší umístění. Loni bych ho nejraději diskvalifikoval z celého šampionátu. 03

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          10.151.145.XXX
          Ano máš pravdu, tak by to bylo lepší. Já doufám že se z toho Max nepoloží, přestane mít smůlu a pokud ho přejdou ty jeho telecí léta, mohl by být příjemným oživením v dalších letech.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Meteor

    Meteor

    78.45.244.XXX
    Zdá se, že Honda 3.5 a 3.6 se moc neosvědčily. Honda nepřivezla ani výkon, ani spolehlivost. Spec 3 už vypadala slibně, ale ukazuje se že to bylo víc štěstí než organizovaný pokrok Hondy...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    193.179.208.XXX
    Prvni dva borci se postarali o zajimavy zavod na cele.
    Co mi ale rozum nebere jsou finske "tymove dvojky". Hamilton s Vettelem nakladali Riciardovi sekundu na kolo a Kimi a Bottas s nim nedokazali ani drzet tempo? Co to jako ma byt? To maji jine, slabsi auta, nebo je opravdu tak velky propastny vykon v jezdecke vykonnosti?
    Jinak zazrak, ze pri prvni kolizi brcu z FI nedoslo k nejake drsne kolizi, kdyz vedle nich byl jeste tusim Grosjean a dalsi piloti za nimi ve 300km rychlosti.
    Ten Perez asi dost tezce nese, kdyz je stajovy kolega rychlejsi.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    u té FI už ze svých pilotů musejí být na větvi. ale jako promo docela dobrý. alespoň jsou více v záběrech, více se o nich píše.... 03
    o Alonsovi a McL/Honda se snad už ani nemá cenu bavit. až jsem se divil, v jakém byl klidu, když bezprosředně po svém odstoupení mluvil s novináři. asi už si zvyknul 09 ale začátek měl parádní. bohužel to dlouho nevydrželo

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Vedení jim právě zakázalo od příštího závodu spolu závodit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        193.179.208.XXX
        Uz bylo na case. Jen jsem opravdu zvedavy, zda to Perez dodrzi, pokud pojede za Oconem a bude mit sanci na predjeti diky DRS atp. Moc tomu neverim. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Začátek závodu se Alonso překonával. Bylo hezké ho vidět na sedmém místě. Jenže pak motor Honda zaúřadoval a All ztrácel jednu pozici za druhou. No a pak motor doúřadoval. Myslím si že zrovna teď si Alonso balí kufry a chystá se na odchod z McLarenu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Jenom spekuluji, ale nebylo to tím, že museli začít trochu šetřit palivo? Mohl být Alonso konkurenceschopný v počátku závodu jen díky tomu, že měl spotřebu jak tank ?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Ferrari na ultrasoftech nedá Mercedes na softech 05 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Rozdíl 1,4 sekundy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        To Hamiltonovi stačí

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          Já to myslel tak, že to je hodně - trochu jsem čekal, že ho Vettel po restartu na rovince dá. Zajímavé bylo, jak dokázal Mercedes vyšroubovat ten výkon - bez DRS jel jen o něco málo pomaleji, Vettel si neškrtl.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hixaxon

            hixaxon

            213.220.208.XXX
            To vypadalo jako jeden z mála momentů, kdy zapracoval motor Mercedesu v Mercedesu se softwarem Mercedesu naplno i v závodě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Libor P.

            Libor P.

            89.190.61.XXX
            Vettel se po restartu na DRS nedostal, teda pokud sem si vsiml, taky sem myslel, ze ho da, ale jak vyjel vedle neho, tak bylo videt, ze ten motor na to nema, Mercedes je porad silnejsi.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Startovní pole pro příští ročník má svou definitivní podobu

Startovní pole pro rok 2025. Převážná část týmů se změnami

Horner a Pérez se dohodli - Mexiko opět nebude mít v F1 svého zástupce

Očekávané je skutkem. Pérez končí, jeho nástupce je znám. Pouhý den po oznámení odchodu Mexičana

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama