DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton se na předpokládané vítězství nadřel, Pérez po další kolizi s Oconem zlým mužem + VIDEO

Výzva v Ardenských hvozdech, to je Spa-Francorchamps a ikonický okruh, kde se dle některých odborníků a pilotů odděluje zrno od plev a mistři od učedníků. Dechberoucí úseky a značné převýšení dělá z belgické trati místo, které stojí za to shlédnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton se na předpokládané vítězství nadřel, Pérez po další kolizi s Oconem zlým mužem + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 29.08.2017 12:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 27.08.2017 16:46
A u Hamiltona je pro tebe použití nejtvrdší směsi… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 27.08.2017 19:08
Jo, jako vždy. Nejdřív se vždy první v pořadí… »
» Easy (Hlasovali 4 lidé) 27.08.2017 15:36
Ferrari mě velmi mile překvapilo, ve Spa jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Srovnáváš nesrovnatelné.
                Pokud by Hamiltona povolali oproti Vettelovi ještě k jednomu pitstopu navíc a dali mu nejtvrdší směs, pak by tvé argumenty měly nějakou váhu. Protože přesně to udělali Kimimu. Takto jen plácáš nesmysly. Ostatně, tak, jako vždy.

                + 3 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  193.165.236.XXX
                  Jo, jako vždy. Nejdřív se vždy první v pořadí povolává první k pitstopu. Najdu příklad, kdy ne, najednou to neplatí vždy a srovnával nesrovnatelné. Pak je vždy podraz, dát někomu na poslední stint nejtvrdší směs. Ukážu, že to není jen u Ferrari a zase srovnavám nesrovnatelné. Asi pitstop navic nějak záhadně mění vlastnosti směsi. Ono je to spíš o tom, že ať se udělá Vettelovým kolegům jakákoliv strategie, vždy je to podraz a nedá se to s ničím srovnat. 13

                  + 5 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        193.165.236.XXX
        Omlouvám se. Je v tom rozdíl. Kimi dostal tu nejtvrdší směs na víc jak dvojnásobně dlouhý stint. Ne jen na 11kol. Už jsi mne poučil, že nejde srovnávat nesrovnatelné. 12

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Icewoman

          Icewoman

          178.255.168.XXX
          Že tě to pořád baví 02

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            193.165.236.XXX
            Copak? Vadí ti moc, že vám ukazuju, když vidíte podraz u Kimiho ve věcech, u kterých vám to jindy připadá normální? Tak mi v klidu napiš, proč to je dnes OK a u Kimiho není jiné vysvětlení, než podraz stáje na svého pilota. V situaci, kdy Vettelovi nijak nepomohli, jen udajně schválně ztratili body.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Icewoman

              Icewoman

              178.255.168.XXX
              Dnes pravděpodobně u Hamiltona OK proto, že na US si stěžovali na puchýřkování a s měkkou byli asi spokojenější, nakonec, v pátečním tréninku stejný čas jako Ferrari na US.
              Odin měl pravděpodobně na mysli jinou ignoranci, ale ty hodíš kličku jiným směrem... Vadí mi, že někteří nedokážete uznat, že Ferrari jede výhradně na Vettela. Ale nemá cenu to pořád řešit, to je jen ztráta času.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                193.165.236.XXX
                A loni, když byly směsi ještě měkčí, třeba podobný důvod mít nemohli? Nebo třeba to, že by na nejměkčí směs to byl příliš dlouhý Sting. Tak dlouhý, jaký nikdo jiný z nějakých důvodů nezkusil? 03
                Vím dobře, jakou ignoraci Odin myslel. Ale já mu stejně hodím jen časy na čistém vzduchu, k bodům mu klidně pričtu i to co zpochybňuje a stejně to nevyjde podle jeho představ. Tak jen hodí hlášku o ignoraci a z diskuse se vypaří. Takže ano, pak je to ztráta času. 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Protože dnes to bylo ovlivněno SC. Za normálních podmínek by výměna navíc znamenala dohánět ztrátu cca 25 sec. na nejpomalejších gumách.
              Jak je tvým zvykem, opět srovnáváš nesrovnatelné. Buď fit. 13

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                193.165.236.XXX
                A kdo kde řeší výměnu navíc??? Tobě hrozně vadilo použití nejtvrdší směsi. Dnes použil Mercedes na ještě kratší Sting také nejtvrdší. Tenkrát úmyslný podraz od týmu, dnes logický krok. Jakou roli v tom hraje proboha SC a počet pitstopů??? 13

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Co to meleš? Mně vadilo, že Kimi dostal od Ferrari naordinován stint navíc oproti ostatním (včetně Vettela) a ještě ho přezuli z nejtvrdší na nejtvrdší směs. Tedy výhoda žádná, krom nepatrného vylepšení, které znamenalo jisté "ojetí" předešlé nejtvrdší směsi.
                  Vždyť jsme se spolu dohadovali i o tom, když jsem napsal, že mi to nedává smysl a že bych pochopil, pokud by dostal stint navíc na nejměkkčích, tedy nejrychlejších.
                  Fakt argumentuješ debilně.
                  Ale co taky od tebe čekat, když nechápeš rozdíl mezi pitstopem během SC a regulerním pitstopem v závodní fázi. A také časovou ztrátu při pitstopu navíc. Komu není z hůry dáno...(krásně to řekla paní Hlaváčová v "Básnících")

                  + 3 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    193.165.236.XXX
                    Já dobře chápu, že loni byl rozdíl mezi novou a přes 20 kol starou směsi klidně i sekunda. Podle okruhu a směsi. Takže mi taky neuniklo, že výměna neznamená 25s ztrátu. Obzvlášť, když ani samotná výměna 25s netrvá. Pokud někoho nedokážeš předjet na ojetých, dává smysl to zkusit na nových. Pro ty, co už to nějakou dobu sledují, celkem samozřejmá věc.
                    Ale byl jsi to ty, komu vadilo použití právě nejtvrdší směsi a nedávalo ti smysl nepouziti nejměkčí. Dnes ti to smysl dává.
                    Jestl ty máš z hůry dáno, mohl sis všimnout, že jsem o dnešních pitstopech nenapsal ani slovo, natož abych je srovnával. To je pak celkem těžký hodnotit, co je komu dáno, když si tu zase vymýšlíš věci, které jsem nepsal. Ale to už je taková naše přátelská tradice, co? 03

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      O dnešních pitstopech jsi nepsal nic? Hned tvoje první reakce je o srovnání pitstopů, respektive použití nejtvrdší směsi.Snažíš se převést diskuzi pouze na fakt použití nejtvrdší směsi v posledním stintu. A bagatelizovat můj názor z loňska, kdy Kimimu obuli při pitstopu navíc, oproti ostatním nejtvrdší směs, a kdy jsem to považoval za podraz.
                      Ne Miku, za tu dobu, co F1 sleduji jsem použití nejtvrdší směsi v posledním stintu viděl mockrát. Dokonce s touto taktikou Kimi u Lotusu slavil úspěchy. Ale nikdy jsem neviděl povolat pilota jedoucího na nejtvrdší sadě s reálnou možností dojet na ní do cíle bez ztráty pozice, aby byl povoláván ještě jednou a dána mu stejná sada a on tak ztratil několik míst. Takovou taktiku používá, krom dalších věcí, jako je úmyslné porušování pečetí, pouze Ferrari.
                      Dnes mi to smysl částečně dávalo, protože Hamilton nemusel dohánět ztrátu pitstopu navíc, kterou ty záměrně přehlížíš.

                      + 3 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Icewoman

                        Icewoman

                        178.255.168.XXX
                        Wolff uvedl, že dnes už neměli k dispozici novou US.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        193.165.236.XXX
                        Psal jsem o použití nejtvrdší směsi v posledním stintu. O samotném pitstopu nic. Takže netuším, jaké pitstopy jsem měl údajně srovnávat.
                        Tvoje rozhořčení, že nepoužili nejměkčí ti klidně najdu. To nebude problém. Dnes ti to připadá logické. V obou případech jsou k tomu důvody. Loňské jsem ti včera znovu napsal. Jestli někdo musí dojíždět, nebo nesmí být předjet, přece rychlost a trvanlivost směsí nemění. To neprehlizim. 13 13

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
              • Libor P.

                Libor P.

                89.190.61.XXX
                Vymena znamena ztratu cca 17 vterin, uz se par let netankuje a auto nestoji v boxech 11 vterin.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  193.165.236.XXX
                  Nejen, že si ještě nevšiml, kolik se ztratí výměnou. On si doteď ještě nevšiml, že se použitím nových gum časová ztráta zase ztahuje. 03

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    193.165.236.XXX
                    Koukám, že si toho doteď nevšimli ještě další 2. A já myslel, že tu jsou samí dlouhodobi fanoušci. 12

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Startovní pole pro příští ročník má svou definitivní podobu

Startovní pole pro rok 2025. Převážná část týmů se změnami

Horner a Pérez se dohodli - Mexiko opět nebude mít v F1 svého zástupce

Očekávané je skutkem. Pérez končí, jeho nástupce je znám. Pouhý den po oznámení odchodu Mexičana

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama