Diskuze: V Mexiku vítězí Hamilton před Rosbergem, Vettel svedl s Verstappenem tvrdý boj o pódium

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 03.11.2016 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovalo 6 lidí) 30.10.2016 21:59
A já budu mít opět výtku ke strategii Ferrari,… »
» shazec (Hlasovalo 6 lidí) 30.10.2016 22:11
Vettel sice pořád brečí a taky mě to štve, ale… »
» uzivatel002145 (Hlasovali 5 lidé) 30.10.2016 22:16
To akože ked s nikym nebojuje tak si može… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Sám Kimi říkal, že byl rád, že tuto strategii zkusili. Nevím tedy, jestli ho máš za dementa, ale jsem rád, že mne k němu přirovnáváš.
Jen si říkám jak by to dopadlo, kdyby mu dali červenou a ta pár kol před koncem odešla. Byli by to nesvéprávní dementi, kteří nesmyslně riskují jen u Kimiho? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Ale na rozdíl od Mercedesů a Verstappena nepotřeboval udržovat svou tuším 5-tou pozici, ale chtěl se dostat dopředu. To na starých gumách jde dnes dooost blbě. Nemyslíš? Je tedy celkem logické, že se snažili změnit strategii, která slibovala pouze to 5-té místo.
Okolo 4-tého místa by těžko skončil. V půlce závodu (ještě před jeho 2 vyměnou) byl 10s za Maxem a 5,5s za Riccim. Jak by se před ně dostal? Zapnul by dodatečné turbo?
Prostě si zase jen vymýšlíš konspirace proti pilotovi, kterému fandíš a úplně pomíjíš, že sám Kimi byl rád, že tuto strategii zkusili. To, že občas podělali něco i Sebovi ti tvou fantazii taky nijak nekazí. Nejspíš si zase spletli monopost a pokazili mu omylem něco, co chtěli podělat Kimimu, tak jak jsi to měl u RB co? Tam taky omylem podělávali Vettelovi věci, které vlastně chtěli podělávat Webberovi, že? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
01 01 01
4ervené pneu - super měkké, ale též nejrychlejší a nejméně trvanlivé z přivezených směsí.
žluté - měkké a pomalejší a trvanlivější
bílé - středně tvrdé, ale též nejpomalejší a nejtrvanlivější
Tak a teď převedeme Kimiho strategii na výkonnostní pojmy pneu. Výjde nám opravdu "vítězná strategie" 18
odstartoval na opotřebovaných žlutých - jakýsi "střed rychlosti i výdrže. V porovnání s ostatními nic výjmečného. I pozdější vítěz na nich startoval.
Pak dostal nové nejpomalejší a nej trvanlivější.
A pro jistotu další (zbytečná zastávka) pro použité nejpomalejší a nejtrvanlivější.
Kdo tohle vymyslel, byl dement.
Ostatní jeli na žlutých a bílých. Případně červených a bílých.
Smysl to může dávat jedině Mikovi a jemu podobným.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Tak prý Kimi požádal o změnu strategie sám, říká Arrivedeci, aby prý vyprovokovali Red Bull k další zastávce. Škoda, že není i mistrovství světa ve vyprávění pohádek, tam by Ferrari na rozdíl od F1 uspělo na 100% 07

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevvin

Kevvin

185.73.103.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
11 11 18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Spousty let volám po konzistentním posuzování podobných prohřešků. A teď tato neschopnost komisařů dospěla do absurdní roviny. Verstappen a jeho tým (jak je nemám rád), nemohli vědět, že za zkrácení tratě v tomto místě musí "vrátit" neztracenou pozici, jinak příjde trest. V tomto závodě prošel naprosto stejný manévr jinému hájenému pilotovi, bez trestu i bez vyšetřování. Tak že se mohl on i tým oprávněně domnívat, že zkrácení tratě a neprojetí zatáčky č.2 je legální. 03
Jako prase nejezdí jen Max, ale i Seb, který si ještě navíc pořád jen stěžuje a brečí. Což dělal už i v dobách, kdy získával jeden titul za druhým.

Proč by měl Verstappen dojet na nerespektování ostatních a nefér jednání? Senna na to nedojel, Schumacher na to také nedojel. Tak proč zrovna Max by měl na něco tak cizího světu F1 dojíždět???

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Řekla bych, že ani ne tak podobně, jako úplně stejně 04. Bohužel je to čím dál víc "okatější" ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
PR neřeším. Kimi, na rozdíl od ubulenýho Vettela nehledá výmluvy, omluvy, ani nenadává všem v blízkém i vzdáleném okolí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Nejspíše to vidíme podobně, co? 03 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Naprostý souhlas. Především souhlasím s tím, že se sám chová způsobem, kterého je největším kritikem u ostatních. Větší aroganci neznám. A jsem rád, že Vettel dostal penalizaci za způsob jízdy (obrany), za kterou chtěl trestat Verstappena. I nu, "kdo jinému jámu, až se ucho utrhne"... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale vždyť přesně totéž udělali před týdnem v USA a výsledek byl naprosto stejný. Kimi po startu o dvě příčky před Sebem a získává na Seba další časový náskok. Tak je příliš brzy povolán k výměně gum a dostane ještě navíc jeden pitstop oproti ostatním a hlavně oproti Vettelovi. Asi aby to měl frustrovaný Vettel jisté, že dojede před svým týmovým kolegou.
A to, co meleš o tom, jak to mohlo dopadnout, snad ani nemůžeš myslet vážně? Vždyť všechny týmy sledují časy na kolo, svých pilotů i pilotů soupeřů. A prakticky okamžitě ví, zda a jak jim pneumatiky fungují i ve vztahu k soupeřům. Tak by maximálně stačilo zajet o kolo, dvě později k výměně a zas tak velké ztráty by to nebyly. Tak jaképak propadnutí? Vždyť to je hloupost.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Co to meleš? Jaký zase kdyby? Vždyť nebyl problém v Mexiku odjet na jediné sadě celý závod. A všichni, kteří startovali na žlutých jeli na jediný povinný pitstop. Proč Kimi jel na dva? Vždyť mohl vydržet na žlutých podobně dlouho, jako Seb a pak dojet na bílých. Co je na tom za vědu? Skončil by okolo čtvrtého místa.
A co dělali u Ferrari v minulých závodech jiného? Kimi startoval před Sebem i v USA, také si o místo polepšil, respektive včera Seb ztratil. A hned volali Kimouše předčasně k výměně a k více pitům. Výsledek stejný, jako teď. Očividně to nefunguje. Nebo spíše funguje, jak u Ferrari potřebují.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.37.XXX
Mam k tomu dve veci ... kdyz neco na jinem kritizuju, sam to nemuzu delat. A taky oproti minulosti je zmena v tom, ze ted uz je to pevne v pravidlech, to v dobe manevru VES nebylo ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.37.XXX
Ale je to pekne jak z 95% nudny zavod muze jen diky svym 5% rozproudit diskusi 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
No to nepochopíš no :D Mě v tu chvíli nenapadlo, že má na závod jen jednu žlutou sadu protože mi přišlo logický, že jich budou mít celou kupu :D

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevvin

Kevvin

185.73.103.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
3. a k čemu mu to vyčítání bylo, když to stejně VES procházelo celou sezónu? Tak se podle toho zařídil, přestože si nemyslím, že to bylo jen takové 50% oproti Maxovi. Vsadil bych se, že kdyby to udělal stejně Max, tak by mu to zase prošlo, ostatně jako vždy. Ta pentle pro Seba je podle mě pomsta za ty kecy na Charliho. Ostatně tam nejdřív zaznělo, že to bylo od Maxe OK. Seba málem kleplo... Osobně jsem si jist, že tohle bránění se dalo ještě Sebovi tolerovat, vzhledem k tomu co předváděl beztrestně Max po celou sezónu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Já si to taky nemyslím.
Podle mě riskli u Seba, vzhledem k jeho pozici, kdy neměl moc co ztratit, jízdu na ojetých gumách bez pokrytí zastávek nejbližších soupeřů a ukázalo se, že ty žluté hodně ojeté jsou stejně rychlé jako bíle čerstvé. Ale mohlo to dopadnout s tím poměrem výkonnosti gum trochu jinak, tak jak asi předpokládali i ostatní a Seb se mohl naopak hluboko propadnout. Vždyť i Lewis na čerstvých bílých ani nestahoval Seba na těch ojetinách a ten sám komentoval, že ty tvrdší gumy moc nesedí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jo trošku férovosti by neškodilo. Hamilton získal po startu jednoznačnou časovou výhodu a nikdo ho k vyjetí nenutil. Vyhnul se tím případným dalším soubojům a pokusům o jeho předjetí.
Rosberg si to zkrátil jen proto, že mu Verstappen nenechal ani cm, volného místa na trati a nezkrácením by došlo jednoznačně ke kolizi, který by nebyla jeho vinou.
Závěr je jasný. Někteří piloti jsou netrestatelní (Hamilton, Alonso), jiní se trestají za každou pi... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama