DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo podruhé vítězí po dramatu v Budapešti

MAĎARSKO - ZÁVOD; Daniel Ricciardo odjel skvělý závod, vyhrál souboj na trati s Hamiltonem a do karet mu hrál i safety-car.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo podruhé vítězí po dramatu v Budapešti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 126, poslední 04.08.2014 17:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 30 lidí) 27.07.2014 16:10
Rosberg Nechapu breceni Rosberga, ze ho Lewis… »
» Duncan66 (Hlasovalo 17 lidí) 27.07.2014 16:19
ja uz jsem se naucil je docela slusne ignorovat… »
» Duncan66 (Hlasovalo 13 lidí) 27.07.2014 16:12
hlavne kdyz Rosberg 25 kol nezkusil na Vergneho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jako

          89.233.183.XXX
          i kdyby mercedesum dojizdejo jen jednou auto(s velkou pravdepodobnosti vzdy prvni),tak vyhraji pohar konstrukteru..odvolavani se na to ze ziskali pro tym malo bodu nebo ze mohli ziskat o dva, ctyri nebo jeden bod vice je zbytecny a usmevny....03

          + 11 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Tým jede na maximální bodový zisk, klidně ti to může přijít úsměvné, to je tvůj boj. Nicméně postoj Mercedesu je férový a podle toho, co říkal Wolf, to nevypadalo, že by měli s tím, že Lewis Nica nepustil, nějaký zásadní problém. Ono se ani není co divit, Nico zkrátka nikdy nebyl dost blízko na to, aby Lewis jeho puštěním moc neztratil a navíc oba jedou na titul...

            + 1 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Chasnik

            217.117.213.XXX
            Zbytečný a úsměvný to není. Pořád se musíš snažit maximalizovat zisk ze závodů, udržovat tým (nejen piloty) v koncentraci a tempu. Jakmile povolíš, těžko se dostáváš zpět.
            To je jako ve fotbale nebo v hokeji: vedeš o tři góly, vypadá to na pohodové vítězství, tým hraje údržbu. Potom dostane dva náhodné fíky a už se těžko dostává zpátky do tempa.
            Takže povídačky "i kdyby Mercedesům dojíždělo jedno auto..." jsou naprd. Zaprvé nemusí dojet ani jedno, zadruhé, ambice tohoto týmu, jeho akcionářů a sponzorských partnerů jsou jinde. A donátory není radno zbytečně rmoutit. A postavení Merglu v této sezóně je takové, že každý výsledek mimo double se bere mezi vrchností jako neúspěch. A to se nebavím o Wolfovi, Lowovi nebo Laudovi, ale o lidech nad nimi. Protože ti rozhodují o tom, jestli Mergl bude v F1 a kolik chechtáků se tam stříkne. A že to není málo.

            + 4 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jako

              89.233.183.XXX
              chlapi to si nerozumime..s pohledu tymu mate pravdu..jasne ze budou chtit ziskat nejvice bodu v kazdem zavode..to chce kazdy tym...ale myslim ze rozumne uvazujici a fanousci znali formule jedna vedi ze mercedes vyhraje pohar konstrukteru s nehoraznym naskokem tak jako tak..takze jsem jen narazel na nazor toho urciteho fandy(anonyma) ze tam zminil to s tema bodama,ne na tym mercedes nebo vrcholne predstavitele daimleru treba.. a ono nakonec cim vice bodu ziskaji tim vice budou platit... :)

              + 9 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.255.168.XXX
                Opravdu si nerozumíme. Psal jsem o bodech, ale nejde přece jenom o ně. V první řadě jde o vítězství (za které je kupodivu bodů nejvíc 03), protože to je to, co je nejvíc vidět, to chtějí sponzoři, to chtějí páni nejvyšší ve Stuttgartu. Taky si dovedu docela dobře představit, že si Mercedes do včerejška dělal zálusk na zápis do tabulek coby jediný tým v historii F1, který vyhrál všechny závody v sezóně. Techniku na to nepochybně mají. Pořád sice mohou vyhrát zbytek a porazit tak McLaren díky většímu počtu závodů v sezóně, ale uznej sám, že to už prostě není ono.

                Zkrátka a dobře tým jede vždy na maximum možného. Představa, že když mají pohár v konstruktérech jistý, tak se na všechno vybodnou, je... no, řekněme nehodná "rozumně uvažujícího fanouška znalého formule jedna". 03

                + 4 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jako

                  46.135.51.XXX
                  Jde o tebe ja reagoval na tvuj nazor ne na nazor tymu nabo vrcholnych predstavitelu.Me to proste prislo vtipne ze fanousek Mercedesu , kteremu je jasne ze vyhraji PK si stezuje ze v jednom zavode prisli o nekolik malo bodu..Kdyz behem sezony maji uz vic doublu nez mel kdy RB v sezone..Moc jste se premlsali asi, ze vam tohle vadi.. :) Jinak mercedes si nemohl delat zalusk na vitezstvi ve vsech zavodech lezosni sezony...o to prisel uz v Kanade...

                  + 6 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.208.XXX
      Po závodě na Sky s Rosbergem mluvili a on říkal, že ta informace, že ho Lewis pustí, přišla od týmu k němu. Nebyl to jeho požadavek, takže žádné brečení, prostě se jenom zeptal.

      + 3 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Ja Rosberga slysel akorat rikat, ze to budou muset probrat interne a nerekl prakticky nic.
        Kdyz je 1,5s za souperem, tak je docela trapne ptat se, proc me nepusti pred sebe, nebo ne?

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Musíš poslouchat všechno, ne jen to, co se ti hodí. Ale možná to říkal Wolf, teď už fakt nevím a je mi to jedno - podstatné je, že to tam padlo.

          Druhá věc - ta týmová komunikace není online, je to zpožděný záznam, takže tvá dedukce, že se ptal, když jel 1,5 s za Lewisem, je tak trochu mimo.

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            No vida, tak opravdu to říkal Nico a je to hned vedle v článku:

            "Nechtěl jsem, aby mě Lewis pouštěl, tým mě pak o tom informoval. Nevím, co Lewis říkal, musíme si o tom popovídat."
            [odkaz na stránku]

            Teď si může každý, kdo mi za to dal mínus, dát facku. 03 13

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Raider

          85.70.74.XXX
          Opravdu byl mezi nimi po celou dobu rozestup okolo 1,5 s?

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mclmajo

            178.40.195.XXX
            pokiaľ dobre viem tak najnižší rozostup medzi nimi bol v jednom momente 0,7 sek.

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Raider

              85.70.74.XXX
              Já to vidím stejně. Duncan66 trošku vytrhává věci z kontextu.
              Informace o tom, že by měl Lewis vyklidit cestu Rosbergovi přišla v době, kdy byl mezi nimi rozestup pod vteřinu. Nico po nějaké době asi viděl, že se žádné uhýbání nejspíše konat nebude, tak zvolnil.

              + 6 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Hm... Znovu se ukazalo, ze kdyz je alepson cast zavodu mokra, tak je k videni drama az do konce. Skoda ze Bernie misto umeleho osvetleni neinstaluje na okruzich umele kropeni trati vodu 13

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • fo-ol

      89.176.41.XXX
      ale FUJ!!! taky mam rad mokre zavody ale o tech ostrikovacich trati vazne uvazovali a to fakt NE!!!

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        lepsi morky zavod, kde jsou podminky stejne pro vsechny, nez nejake DRS apod. 03
        A nemuselo by to byt vsude. Ale takove okruhy jako je prave Hungaroring to potrebuji jako sul 13

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Jenže přírodní déšť nepřijde z ničeho nic z modrého nebe - všichni mají podrobné meteo údaje, podle kterých se mohou rozhodovat - to je opravdu stejné pro všechny. Umělé kropení by byla loterie. To si můžou o body rovnou házet kostkou a závod si pak střihnout jen pro pobavení. 20

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.72.220.XXX
    P1 a P2 mucha pos*ala, jaké měli štěstí... no nic, těším se, až tu budu číst, jak je ten alonso nejlepší jezdec v poli a jak ricciardo zase nandal vetteloj. 18

    + 6 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      213.216.61.XXX
      Až na to, že P1 a P2 zajeli lépe než drtivá většina pole, možná s výjimkou Hamáče a Kimiho, kteří se probovali dopředu ze zadních pozic. Rozhodně zajeli lépe než P4, P5, P7 nebo P10.
      Není ta mucha spíš autorem tvého příspěvku? 03

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FF

      37.221.245.XXX
      No tak zrovna Vettel, si na smůlu stěžovat nemůže, dneska se štěstím neskončil ve zdi.

      + 18 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama