DISKUZE K ČLÁNKU Nedostižitelný Vettel dobyl pro Red Bull zakletý Montreal

KANADA - ZÁVOD; Sebastian Vettel všem hned po startu ujel, ve zbytku pole maximum možného vybojoval Alonso. Mercedes opravdu vyřešil problémy s pneumatikami. Räikkönena smůla neopustila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nedostižitelný Vettel dobyl pro Red Bull zakletý Montreal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 97, poslední 11.06.2013 21:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 28 lidí) 10.06.2013 00:13
Montreal Tak rychlé vyklizení pozic Lotusem jsem… »
» hixaxon (Hlasovalo 21 lidí) 09.06.2013 22:35
pirelli Schválně, kolik lidí bude po tomto… »
» erdedy (Hlasovalo 20 lidí) 09.06.2013 22:06
??? RAI - 0,0 s nastavenim na sucho? GRO -100,00… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      Na skysports ted rikali, ze po 64 zavodech v rade nema Mcl vuz v Top10 10

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    89.29.32.XXX
    Kimi to jsem zvedav od ktereho kola musel Kimi setrit benzin, ze nebyl schopny predjet Riciarda. Ve 25 kole ztracet na lidra zavodu 52 sekund je docela ranec a optimisticti fandove Lotusu tohle na suchu a relativne teplem pocasi necekali ani ve zlem snu.

    Mcl katastrofa, Jenson evidentne moc dobre vedel, proc si pral vodu a promenlive pocasi 09

    A docela ranec, jak moc jsou rozdilne povrchy trate, kdyz v Barcelone na nejtvrdsich smesich se jelo na 4 zastavky a musely jeste setrit a v Kanade v pohode na 1-2 a to jezdci nijak zvlast setrit pneu nemuseli.

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.102.107.XXX
      Tak ja tak optimistickej rozhodne nebyl a ze skutecnosti jsem byl taky zklamanej. Lotus jako obvykle na rovince nikoho nedal a nez nekoho predjel, byla to vecnost. Meli by kluci trochu zapracovat protoze FI byla tentokrat rychlejsi nez oba monoposty Lotusu...

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        uz od lonske sezony si rikam, jestli je to vina Kimiho a nastavenim jeho auta, jeho stylem jizdy, kdyz setri pneu apod. nebo je v tom nevinne. Kdyz si vybavim letosni Bahrajn, kdy Grosjean z 11. mista predjizdel jedno auto za druhym a jel narozdil od Kimiho stejnou strategii jako ostatni tak jenom autem to asi nebude a da se vyladit tak, ze predjizdet se da. Skoda, ze na to neni zadny clanek od odborniku, rad bych vedel, proc tomu tak je, ze Kimi v provozu docela trpi a prakticky nepredjizdi.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          88.212.36.XXX
          SKus sa zamysliet preco jazdci RB maju podobne problemy a vyhrali posledne 3 roky co sa dalo. Holt bud vsatis na max speed, alebo to tahas vo zvysku okruhu. Zrejme su tam mudresi, kto zisti co je tomu ktoremu jazdcovi vyhodnejsie v sucte casov na kolo pocas celych pretekov.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.29.32.XXX
            no jde o to, ze jak Seb tak Mark dokazou v pohode predjizdet i v provozu, kdyz pred sebou maji pomalejsi vozy. Seb nekolikrat stratoval z druhe desitky a koncil prvni a nepamatuju si zavod, kdy on nebo mark tvrdnuli za autem ze stredu pole a nedokazali ho predjet cely zavod, jako jsem to naproti tomu u Kimiho videl nekolikrat behem sezony 2012-2013. Takze se zkus zamyslet sam a vymyslet neco lepsiho 03

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • skejpa

              skejpa

              89.102.107.XXX
              Ona je taky otazka, jestli to v RBR nejak neresili. Mam pocit, ze pred dvema rokama timhle RBR taky hodne trpel ale pak se to najednou nejak zlepsovalo a uz loni a letos jeste vic, nemaji problem s predjetim prakticky nikoho - dokonce daj i Mercedes a FI, coz uz chce poradnou maximalku...

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                potom mi z toho plyne, ze je to problem Kimiho vice riskovat a jeho zamernym nastavenim vozu. Protoze Grosjean takove problemy ma mnohem mene nez Kimi.

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • skejpa

                  skejpa

                  89.102.107.XXX
                  Grosjean ma jinak nastavene auto ale dnes mel uplne stejny problem jako Kimi, jen ti vzadu se lepe predjizdeji...

                  + 5 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    je mozne, ze obema blbe natankovali a tak oba setrili skoro cely zavod a ve skutecnosti by meli na vyrazne lepsi umisteni. Je otazka kolik toho Lotus prizna a co se o te jeji katastrofe na trati dozvime. Protoze co jsem sledoval Livetiming, tak Grosjean po druhe zastavce mel ztratu na soupere pred nim 9s a stejne jezdil pomalu. Dneska to asi nebylo jenom o tom, ze nedokazali predjet, ale asi ani rychle jet nemohli kvuli palivu, nebo jednoduse na to nemelo auto.

                    + 6 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • CaesarF1

      CaesarF1

      109.202.91.XXX
      V Barceloně ale dostávali gumy na frak, trat jsou samý dlouhý zatáčky a týmy ještě neuměli s nima tak pracovat. Kanada rovinky a pár šikanek. Ale je fakt, že lotus byl těžká pomalost a jezdec jako Kimi dostat 1 kolo není nic moc. Spíš si myslím, že odted začne oddělovat zrno od plev a ukáže se kdo zaspal kdo bude chodit často na bednu.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        mas recht, ze charakter trate hraje taky dulezitou roli. Mozna je potom na zvazeni, ze by meli udelat vice nez 4 smesi tj. nejake supertvrde, ktere vydrzi i v Barcelone a jinych extremne narocnych okruzich na pneu.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    89.24.157.XXX
    Myslím si, že výkonem v závodě Massa všem kritikům zavřel hubu. Probojovat se z šestnáctého místa na osmé, je hodně dobrý výkon. A to, jak v posledním kole předjel Raikkonena navzdory vypnuté DRS, jenom potvrdilo jeho kvality.

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • čabry

      90.178.62.XXX
      Přesně podle mě super výkon tak ydržím mu palce at mu to začne zas jít. podle mě supr výkon01

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.102.107.XXX
      Massa vybornej. Jen si myslim, ze Kimiho dal s DRS. V poslednim kole uz zlute vlajky nesvitili mam dojem.

      + 14 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      v poslednim kole bylo DRS povolene, taky bylo krasne videt jak Massa na te rovince najednou vyrazne zrychlil. Navic je treba si rict, ze Kimi mel vyrazne starsi pneu, takze pro me spise otaznik, proc to Massovi trvalo tak dlouho.

      Kdyz se veme ze jeho tymovy kolega jezdil podobne casy jako vitez, tak posun z 16. na 8. neni s takovym autem podle me az tak mimoradny vykon. Dostal kolo od viteze. Jestli je tohle potvrzeni kvalit no to necham na ostatnich.

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        89.24.157.XXX
        Trvalo mu to tak dlouho, že Kimi je bojovník a nedá pozici zadarmo. Toho povoleného DRS jsem si nevšiml, ale i tak si myslím že Massa ukázal hodně. Když si uvědomíte že Kimi startoval devátý a Massa šestnáctý, tak je to fakt dobrý výkon.

        + 11 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Massa zajel dobře, ale nezapomeň, že Kimi musel šetřit palivo. A měl určitě blbé nastavení. Rozhodně ne jako špička.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.29.32.XXX
          S autem, ktere rychlostne melo na to bojovat o vitezstvi nevim, jestli je posun z 16. mista na 8. nejaky zazracny vykon. Podle me by to zvladlo 80% pilotu startovniho pole. Lewis minulou sezonu v Barcelone dokazal dojet 8. a startoval 24. A to je Barcelona na predjizdeni narocnejsi. Takze pro me nijak nadprumerny vykon.

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.29.32.XXX
            vim ze zde byly vykony kdy z posledniho mista dosahli jezdci na bednu, ale to bylo diky promenlivym podminkam a vyjezdu safety caru. Proto jsem uvedl priklad s Lewisem, protoze v tom zavode se jelo taky celou dobu na suchu a zadny SC ani preruseni zavodu stejne jako dnes se nekonalo.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama