DISKUZE K ČLÁNKU Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Sezóna 2024 je za námi a v Abú Dhabí byla napsána poslední kapitola. Od prvního tréninku bylo zřejmé, že Ferrari a potažmo Leclerc budou na kratší straně provazu, ačkoliv se ve svých prohlášení snažili udržet bojovnou náladu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 11.12.2024 21:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 08.12.2024 17:58
Maxovi bych zakázal ten E-game... Začínám mít… »
» Mr.B (Hlasovali 3 lidé) 08.12.2024 19:07
Velký respekt mechanikům Ferrari za upřímnou… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 08.12.2024 20:01
Bylo by potřeba oboje. Aby mu neuhýbali a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • hurthys

      hurthys

      89.177.138.XXX
      Trochu to připomíná situaci u McLarenu 2007, že? Mistr vs chovanec. S tím rozdílem, že Leclerk už není žádným nováčkem, ale ambiciózní je úplně stejně. Tipuju, že tam bude hodně horko, Leclerk bude silný v kvalifikacích, zatímco Ham bude těžit ze svých zkušeností a bude silnější v závodech.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        109.81.172.XXX
        Právě 03 18 Taky mě to napadlo. I když Hamilton by už mohl být svými sedmi tituly uspokojen. Pořád by pro něho mohla být šance na rekordní osmý titul lákavá, kór když mu to v 2021 zhatili páni z FIA. A Leclerc ? No ten svůj první titul touží získat určitě. A je "domácím" pilotem již pevně usazeným v týmu. Docela bych tentokrát přál Ferrari, aby se jim to auto povedlo. Ale i Norisovi bych ten titul přál, tak že taky McLaren musí mít solidní auto. 18 18 18 A mohl by to být "masakr" v celé sezóně. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Bottas dostal taky 10s, ne? Pak pokud vím odstoupil, dávat mu dalších 10s nějak postrádá smysl. Nebo se pletu?
      K tvým otázkám:
      -Nemyslím si, že RB nějak ztrácí. Ztratil svou dominanci koncem jara. Od té doby se spíš zlepšil. Z posledních 5 závodů 2x vyhrál, což dokázal už jen Mercedes.
      -Všechny 3 stáje RB dohnaly. Opět už na jaře. Jen ty výkony tradičně kolísají.
      -Co bude příští rok těžko říct, já bych neodepisoval ani jednu ze 4 špičkových stájí.
      -A možná Hamilton šťastnou ruku mít bude. Kdo ví. Mercedes na konci sezony taky vyhrál, dokonce měl double. Blbý pro něj je, že tam je Leclerc. Je na něj moc dobrý a je tam doma. Na rozdíl od tebe si nemyslím, že někdo dostane přednost. Nedostával ani teď. Přednost dostane jeden z nich až poté, co prokáže, že je lepší jak ten druhý. Tlačit pomalejšího smysl nemá.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        109.81.172.XXX
        Bottas prý dostal pět míst v dalším jeho závodě. (Alespoň dle vyjádření odborníků z Nova sport). 03
        No, pokud budou v boji o titul čtyři týmy, tak to bude hodně dobrá sezóna a možná se zase začnu pravidelně koukat. 03 12
        Miku, já jsem nepsal, že někdo dostane přednost. Kde to zase čteš? Já jsem napsal, že bude sranda. A souhlasím s tebou, že je Leclerc hodně dobrý, ale zároveň si myslím, že i Hamilton ve svých čtyřiceti letech bude dobrý také. (To jenom ty jsi v minulosti odepsal zrovna Hamiltona s Alonsem ve čtyřicítce z F1). A pokud bude mít Ferrari auto schopné boje o titul, tak bude sranda. Protože si tihle dva nic nedarují a tým to bude muset ukočírovat. Kapišto? (Takto jsem svůj koment myslel) 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          -Ok, o tom trestu jsem nečetl, ale asi ho trápit nemusí, když nemá sedačku pro příští rok. Myslím, že se v takovém případě přenáší trest do posunu na roštu.
          -Jo, souhlas. Může to být hodně zajímavá sezona. Žádný z nich snad nepředvede žádné velký únik, když jsou stabilní pravidla několik let.
          -Promiň, napsal jsi to doslova v poslední větě. Kopíruji: "Kdo dostane přednost? 18" 03

          já si myslím, že je Hamilton pořád dobrý. Ale evidentně každý rok na Russella ztrácí víc a víc a letos už na něj prostě neměl. A já si jen nemyslím, že je Leclerc výrazně horší, než Russell. Takže si myslím, že šance Hamiltona na titul jsou minimální. Právě kvůli tomu věku. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            109.81.172.XXX
            OK. Kdo dostane přednost, byla spíše řečnická otázka. Protože si myslím, že pokud nastanounějaké třenice (viz. 2007 Ham x Alo, nebo Ham x Ros u Mercedesu), pak bude muset tým nějak reagovat a minimálně stanovit nějaká vnitřní pravidla a dohlídnout na jejich dodržování. Pokud vím, tak i u McLarenu v 2007 taková pravidla existovala, ale Ham se jimi neřídil a Denis to nemínil řešit.
            Tak spíše jsem to myslel v tomto kontextu. 03

            Já si pořád nemyslím, že by věk neměl nějak hodně limitovat dobrého pilota s TOP autem v boji o titul a to i proti svému týmovému kolegovi. Tak uvidíme.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.12.XXX
      K tomu vývoji RedBullu. Já nad tím přemýšlím už delší dobu a co mi blesklo hlavou bylo, že možná nejde ani tak o vývoj jako o to, že tomu auto Red Bull nerozumí. Když jsem koukal na první tréninky druhé poloviny sezóny, tak Max to auto strašně hejtil. Nakonec ale většinou našli to lepší nastavení a on byl konkurenceschopný. Ne nutně nejrychlejší, ale rozhodně to nebylo tak, že by ztrácel 3 desetiny na kolo. Tudíž já si myslím, že Adrian jim bude chybět právě proto, že kolikrát dokázal rychle vyřešit otázky nastavení auta. Red Bull to svádí na slepou vývojovou uličku, ale asi nebude náhoda, že největší problémy začali mít těsně předtím, než Newey oznámil odchod a oni ho odstřihli od hlavního dění. On vždycky stavěl superrychlá auta, ale za cenu náchylnosti vozu na různé věci. Například když odešel z McLarenu, tak auto pro sezónu 2006 stavěl ještě on, i když v té sezóně už byl u Red Bullu a McLaren byl proti sezóně 2005 tak třetinový. On sám tenkrát v rozhovoru řekl, že se diví, že to auto není lepší a myslím, že to bylo ze stejného důvodu, jako je to tady, že bez Neweyho prostě McLaren neuměl využít jeho potenciál.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        109.81.172.XXX
        Jj. Popsal jsi to dobře a podle mne i logicky. 01
        Tak jsem zvědav, jak na tom bude Red Bull bez Neweyho a bez Hondy.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    85.71.3.XXX
    Líbilo se mi, jak Piastri do vysílačky sarkasticky okomentoval předjetí mistra světa. A po pár kolech ho dostihla karma, když to zezadu napral do Colapinta, za což dostal stejných 10 sekund. 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    McLaren je prvním týmem, který kdy ukončil sezónu bez DNF. Neskutečná spolehlivost.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Souhlas, ale pouze jen v případě, že budeme eliminovat sprinty - GP USA v Miami Norris nedokončil. A fatální nehody? Těch bylo ve špičkových týmech minimum...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Jasně že řeším jen hlavní závody.04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No co se týká spolehlivosti techniky, tak RB měl taky problém jen jednou s brzdami v Austrálii.
        Pak už to bylo jen o nespolehlivosti Pereze. 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          řeč je o špičkových týmech, a ty sem cpeš Pereze...
          letos jsme měli na roštu F1 přece tři a půl špičkového týmu, ne? 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            No a toho půl týmu byla spolehlivá půlka. Jen jedna součástka se u RB kazila a to ta mexická. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    89.176.85.XXX
    I když měl McLaren v sezoně jako tým menší výpadky, jsou jediní, kdo dokázali bodovat s oběma piloty ve všech závodech. Žádná fatální havárie, žádný defekt. Po zásluze titul pro tým.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Omlouvám se za své hnidopišství, ale co to Piastriho 13. místo v Miami, za to body dostal? A ve sprintech nebodovali hned dvakrát.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama