DISKUZE K ČLÁNKU GP KATARU: Hamilton vítězí, Alonso po sedmi letech na stupních vítězů

Nová trať pod umělým osvětlením, změna na startovním roštu doslova v hodině dvanácté, další dominantní výkon Lewise Hamiltona a obrovská radost v boxech Alpine. Verstappen po poklesu na sedmou startovní příčku alespoň minimalizoval ztráty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP KATARU: Hamilton vítězí, Alonso po sedmi letech na stupních vítězů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 213, poslední 25.11.2021 09:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 21.11.2021 16:59
Zajímavý závod, ty obrubníky bych povinně… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 21.11.2021 17:01
Nezlob se, ale to už trochu přeháníš, odklízeli… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 21.11.2021 17:04
No spíš budou mít radost z úspěchu svého… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    88.103.225.XXX
    Pokud Mercedes myslí vážně boj o oba tituly, pak se musí okamžitě zbavit Bottase a nahradit ho Russellem. Za poslední čtyry závody získal ten zoufalec 26 bodů. Hamilton 87 bodů a Peréz, jakožto dvojka RBR, 55 bodů. Max získal 89 bodů.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Je to bohužel tak, Ocon s Alpine by to zvládl lépe... Neskutečná ostuda... Tenhle titul si musí LH vyjet komplet sám a v konstruktérský titul můžem jen doufat, modlit se...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.160.XXX
      Moc bych VB nevyčítal Mexiko a Katar ..

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Chápu, že ti co LH a Mercedesu nefandí, tak VB nemají co vyčítat... Pro ně dělá svou práci na 120%...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          185.100.196.XXX
          No nebýt Valtteri šikovný v Maďarsku, bylo by o titulu v jezdcích téměř rozhodnuto a když k tomu připočtu že dělal testovacího panáka s motorama, tak vyčítat mu že nemá bodů jako LH je dost nespravedlivé. Včera jen blbě odstartoval, tým ho nechal schválně dlouho na sjetých pneu - vina je na týmu

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Nikdo mu nevyčítá, že nemá body jako LH... To je zase příklad slaměného panáka... To co se stalo v Maďarsku LH pomohlo samozřejmě hodně, ale těžko jako fanoušek za to můžu být VB vděčný... Testování je běžná věc, kor pro pilota, který nejede o titul, na tom není nic podřadného...

            "Jen blbě"... On odstartoval naprosto katastrofálně a po první zatáčce měl před sebou oba RB a x dalších aut, za kterými pak ztrácel a ztrácel... Není se co divit, že mu tým naordinoval riskantnější strategii...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              Včera špatně odstartoval, ale pak se dostal zpět do pozice dojet 3 tedy maximum a tým mu to znovu zkazil. V Mexiku a hit od Ricciho je taky jeho chyba? Chce to bejt trochu soudnej

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • badys

                badys

                46.13.68.XXX
                Úplný nesmysl, včera Tým Mercedesu Botasovi NIC nezkazil.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.160.XXX
                  Ne? a proč tak nesmyslně prodlužovali ten pit až prdla guma? to si taky určoval Bottas ne? 18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    194.228.96.XXX
                    Tohle je fakt zoufalé, vyjádřím se jen k té gumě... Nevím jestli je to pokus o další demagogii, nicméně VB guma nepraskla... Ale byla proříznutá jízdou přes obrubníky... Nejednalo se tedy o únavu materiálu, ale o náhlý defekt... Ostatně vyjádření VB i Mercedesu hovoří jasně... Nebylo možné to predikovat a přišlo to z ničeho nic. Není to chyba Mercedesu, ani VB...

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.160.XXX
                      Demagogie? Pirelli jasně řeklo, že medium dá 29 kol, kolik na nich byl VB? přes 30?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        31.30.160.XXX
                        Byl na nich 36 kol a jel dál, nevím na co Mercedes čekal? tohle si o to minimálně koledovalo nebo chceš říct, že týma zase vědí víc než Pirelli a vracíme se k 2013-2012? 20

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Bottase jsem nikdy včera neviděl reálně bojovat o třetí pozici.To je výplod tvé fantasmagorie. Po startu z 6. místa ho předjel i jedenáctý Peréz. Sám se neposunul nikam. Jedině strategií měl šanci na posun výš, ale to by nesměl zlikvidovat auto ježděním přes obrubníky. Ostatně v Kataru se staly obrubníky osudnými vícero pilotům, kteří jezdí stále mimo trať.
                          Navíc původní koment nebyl jen ke včerejšímu výkonu. Od chvíle, kdy s ním Mercedes neprodloužil smlouvu je ještě horší, než býval v minulosti. A to se tady vždycky snažím dvojky omlouvat. Ocon dokázal Peréze chvíli brzdit s mnohem horším autem. Peréz Bottase předjel a ten ani nestihl spočítat, kolik aut se před něj dostalo. Fakt bych si přál, vidět Russella s Bottasovým autem. Jsem přesvědčen, že by i odborník HellHogr čuměl jak Bottaska na výfuky soupeřů, co lze s tím autem reálně zajet.

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Jako nechci moc rýpat, ale že by Bottas, Russell a Latifi byli ti, co nejvíc jezdí přes pangjety?
                            Obecně se na našich diskusích soudí, že to nejvíc dělá Vettel a Verstappen. 12
                            Já bych řekl, že u Bottase mohlo jít o to, že na žlutých jel mnohem delší stint, než bylo zdrávo. 03
                            I oba Wiliamsy na těcj gumách kroužili už víc než 30 kol.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Co se týče přejíždění obrub, koukal jsem na kvaldu a Verstappen s Hamiltonem si nemají co vyčítat, oba byli každou chvíli mimo trať všemi čtyřmi. Co se týče opotřebení, tak jsem přesvědčen, že defekty vznikaly díky přejíždění obrub. A Williamsy jely na tvrdých, stejně jako třeba oba piloti Alpiny přes třicet kol a nic. 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Těžko říct. Já během závodu nesjížděl onboardy a nepočítal počet vyjetí na obrubníky a míru vyjetí.
                                S Alpinou máš jistě pravdu. Mají tuším na nich o kolo nebo dvě víc, na druhou stranu přezouvali později a měli lehčí auto. Navíc minimálně Alonso mohl jet klídku, soupeři mu odpadli sami, neměl kam spěchat a proč vyjíždět víc. A možná by měli defekt v příštím kole.
                                Můžeš mít pravdu, ale to že se tak stalo jen na výrazně ojetých gumách (všechny přes 30 kol) podle mne taky není náhoda. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Náhoda to jistě není. Dnešní uměle degradující gumy se prostě opotřebovávají. Ale já tvrdím, že je rozdíl jezdit s degradující pneu jen po silnici a přejíždět s ní každou chvíli obruby. Dokonce si troufnu tvrdit, že asi hrálo nezanedbatelnou roli, jak na ty obruby najížděli - úhel. Protože co jsem si všiml, tak docházelo k oddělení běhounu od boku pneumatiky.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                          • HellHogr

                            HellHogr

                            31.30.160.XXX
                            Aha, takže VB včera nepředjel Tsunodu, Strolla, obě Ferrari, Norrise, Ocona ... výplod mé fantasmagorie? koukni na ten záznam. Mimochodem VB co jezdil 3 a měl mít jeden pit, tak měl náskok na Alonsa 22,5s a na Peréze 20s to znamená, že by třetí dojel. Spíš mi vysvětli proč ho drželi na medium, co měli vydržet dle Pirelli 29 kol tak 36 kol a dál? to je chyba VB? prosím vysvětli mi to, protože tenhle útok od tebe vážně nechápu. Mimochodem ano, VB je rak marnej, že i přes Katar a Mexiko (ne jeho vinou oboje) je furt bodově před Perézem, ono to chce taky někdy racionálně přemýšlet bez snahy někoho shazovat. Mimochodem Ham odjel na medium 21 kol a už měl problémy, ale jsitě, za vše špatné u Medvědů může VB 04

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Nevím, zda by mu náskok okolo 20 sec. stačil na uhájení pozice během pitstopu. Osobně nejsem o tom přesvědčen.
                              Na žlutých ho drželi proto, že se ztratil pozice na startu, na piloty Redbullů. Mergl potřeboval mít oba piloty v boji o stupně vítězů.
                              Ty na jedné straně argumentuješ tím, že by ho jeden pitstop dostal nahoru. A druhou větou to chceš vysvětlit. Nemám data a tudíž nevím zda měli okno pro pitstop nachystané. Též se mi to zdálo dlouhé, ale myslím, že ty gumy ten dlouhý stint vydržet měly. A chyba byla v nečisté jízdě Bottase. Proč praskla guma Gaslymu v kvaldě? Vždyť měla za sebou necelé dvě kola. A Pirelli určitě dalo životnost delší...
                              Ano uznávám, že některé bodové ztráty nejdou pouze za Bottasem. Na druhou stranu se podívej, co s novými motory dokázal Hamilton a co Bottas. I po startech z konce pole by si měl cca 5-6 místo bez problémů zajišťovat. On jezdí naplno jen, když může vyhrát. Pokud ho Hamilton předjede, tak pustí pozice i Maxovi. 03

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama