DISKUZE K ČLÁNKU GP KATARU: Hamilton vítězí, Alonso po sedmi letech na stupních vítězů

Nová trať pod umělým osvětlením, změna na startovním roštu doslova v hodině dvanácté, další dominantní výkon Lewise Hamiltona a obrovská radost v boxech Alpine. Verstappen po poklesu na sedmou startovní příčku alespoň minimalizoval ztráty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP KATARU: Hamilton vítězí, Alonso po sedmi letech na stupních vítězů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 213, poslední 25.11.2021 09:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 21.11.2021 16:59
Zajímavý závod, ty obrubníky bych povinně… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 21.11.2021 17:01
Nezlob se, ale to už trochu přeháníš, odklízeli… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 21.11.2021 17:04
No spíš budou mít radost z úspěchu svého… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    88.103.225.XXX
    Pokud Mercedes myslí vážně boj o oba tituly, pak se musí okamžitě zbavit Bottase a nahradit ho Russellem. Za poslední čtyry závody získal ten zoufalec 26 bodů. Hamilton 87 bodů a Peréz, jakožto dvojka RBR, 55 bodů. Max získal 89 bodů.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Je to bohužel tak, Ocon s Alpine by to zvládl lépe... Neskutečná ostuda... Tenhle titul si musí LH vyjet komplet sám a v konstruktérský titul můžem jen doufat, modlit se...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.160.XXX
      Moc bych VB nevyčítal Mexiko a Katar ..

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Chápu, že ti co LH a Mercedesu nefandí, tak VB nemají co vyčítat... Pro ně dělá svou práci na 120%...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          185.100.196.XXX
          No nebýt Valtteri šikovný v Maďarsku, bylo by o titulu v jezdcích téměř rozhodnuto a když k tomu připočtu že dělal testovacího panáka s motorama, tak vyčítat mu že nemá bodů jako LH je dost nespravedlivé. Včera jen blbě odstartoval, tým ho nechal schválně dlouho na sjetých pneu - vina je na týmu

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Nikdo mu nevyčítá, že nemá body jako LH... To je zase příklad slaměného panáka... To co se stalo v Maďarsku LH pomohlo samozřejmě hodně, ale těžko jako fanoušek za to můžu být VB vděčný... Testování je běžná věc, kor pro pilota, který nejede o titul, na tom není nic podřadného...

            "Jen blbě"... On odstartoval naprosto katastrofálně a po první zatáčce měl před sebou oba RB a x dalších aut, za kterými pak ztrácel a ztrácel... Není se co divit, že mu tým naordinoval riskantnější strategii...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              Včera špatně odstartoval, ale pak se dostal zpět do pozice dojet 3 tedy maximum a tým mu to znovu zkazil. V Mexiku a hit od Ricciho je taky jeho chyba? Chce to bejt trochu soudnej

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • badys

                badys

                46.13.68.XXX
                Úplný nesmysl, včera Tým Mercedesu Botasovi NIC nezkazil.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.160.XXX
                  Ne? a proč tak nesmyslně prodlužovali ten pit až prdla guma? to si taky určoval Bottas ne? 18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    194.228.96.XXX
                    Tohle je fakt zoufalé, vyjádřím se jen k té gumě... Nevím jestli je to pokus o další demagogii, nicméně VB guma nepraskla... Ale byla proříznutá jízdou přes obrubníky... Nejednalo se tedy o únavu materiálu, ale o náhlý defekt... Ostatně vyjádření VB i Mercedesu hovoří jasně... Nebylo možné to predikovat a přišlo to z ničeho nic. Není to chyba Mercedesu, ani VB...

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.160.XXX
                      Demagogie? Pirelli jasně řeklo, že medium dá 29 kol, kolik na nich byl VB? přes 30?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        31.30.160.XXX
                        Byl na nich 36 kol a jel dál, nevím na co Mercedes čekal? tohle si o to minimálně koledovalo nebo chceš říct, že týma zase vědí víc než Pirelli a vracíme se k 2013-2012? 20

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Bottase jsem nikdy včera neviděl reálně bojovat o třetí pozici.To je výplod tvé fantasmagorie. Po startu z 6. místa ho předjel i jedenáctý Peréz. Sám se neposunul nikam. Jedině strategií měl šanci na posun výš, ale to by nesměl zlikvidovat auto ježděním přes obrubníky. Ostatně v Kataru se staly obrubníky osudnými vícero pilotům, kteří jezdí stále mimo trať.
                          Navíc původní koment nebyl jen ke včerejšímu výkonu. Od chvíle, kdy s ním Mercedes neprodloužil smlouvu je ještě horší, než býval v minulosti. A to se tady vždycky snažím dvojky omlouvat. Ocon dokázal Peréze chvíli brzdit s mnohem horším autem. Peréz Bottase předjel a ten ani nestihl spočítat, kolik aut se před něj dostalo. Fakt bych si přál, vidět Russella s Bottasovým autem. Jsem přesvědčen, že by i odborník HellHogr čuměl jak Bottaska na výfuky soupeřů, co lze s tím autem reálně zajet.

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Jako nechci moc rýpat, ale že by Bottas, Russell a Latifi byli ti, co nejvíc jezdí přes pangjety?
                            Obecně se na našich diskusích soudí, že to nejvíc dělá Vettel a Verstappen. 12
                            Já bych řekl, že u Bottase mohlo jít o to, že na žlutých jel mnohem delší stint, než bylo zdrávo. 03
                            I oba Wiliamsy na těcj gumách kroužili už víc než 30 kol.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Co se týče přejíždění obrub, koukal jsem na kvaldu a Verstappen s Hamiltonem si nemají co vyčítat, oba byli každou chvíli mimo trať všemi čtyřmi. Co se týče opotřebení, tak jsem přesvědčen, že defekty vznikaly díky přejíždění obrub. A Williamsy jely na tvrdých, stejně jako třeba oba piloti Alpiny přes třicet kol a nic. 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Těžko říct. Já během závodu nesjížděl onboardy a nepočítal počet vyjetí na obrubníky a míru vyjetí.
                                S Alpinou máš jistě pravdu. Mají tuším na nich o kolo nebo dvě víc, na druhou stranu přezouvali později a měli lehčí auto. Navíc minimálně Alonso mohl jet klídku, soupeři mu odpadli sami, neměl kam spěchat a proč vyjíždět víc. A možná by měli defekt v příštím kole.
                                Můžeš mít pravdu, ale to že se tak stalo jen na výrazně ojetých gumách (všechny přes 30 kol) podle mne taky není náhoda. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Náhoda to jistě není. Dnešní uměle degradující gumy se prostě opotřebovávají. Ale já tvrdím, že je rozdíl jezdit s degradující pneu jen po silnici a přejíždět s ní každou chvíli obruby. Dokonce si troufnu tvrdit, že asi hrálo nezanedbatelnou roli, jak na ty obruby najížděli - úhel. Protože co jsem si všiml, tak docházelo k oddělení běhounu od boku pneumatiky.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                          • HellHogr

                            HellHogr

                            31.30.160.XXX
                            Aha, takže VB včera nepředjel Tsunodu, Strolla, obě Ferrari, Norrise, Ocona ... výplod mé fantasmagorie? koukni na ten záznam. Mimochodem VB co jezdil 3 a měl mít jeden pit, tak měl náskok na Alonsa 22,5s a na Peréze 20s to znamená, že by třetí dojel. Spíš mi vysvětli proč ho drželi na medium, co měli vydržet dle Pirelli 29 kol tak 36 kol a dál? to je chyba VB? prosím vysvětli mi to, protože tenhle útok od tebe vážně nechápu. Mimochodem ano, VB je rak marnej, že i přes Katar a Mexiko (ne jeho vinou oboje) je furt bodově před Perézem, ono to chce taky někdy racionálně přemýšlet bez snahy někoho shazovat. Mimochodem Ham odjel na medium 21 kol a už měl problémy, ale jsitě, za vše špatné u Medvědů může VB 04

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Nevím, zda by mu náskok okolo 20 sec. stačil na uhájení pozice během pitstopu. Osobně nejsem o tom přesvědčen.
                              Na žlutých ho drželi proto, že se ztratil pozice na startu, na piloty Redbullů. Mergl potřeboval mít oba piloty v boji o stupně vítězů.
                              Ty na jedné straně argumentuješ tím, že by ho jeden pitstop dostal nahoru. A druhou větou to chceš vysvětlit. Nemám data a tudíž nevím zda měli okno pro pitstop nachystané. Též se mi to zdálo dlouhé, ale myslím, že ty gumy ten dlouhý stint vydržet měly. A chyba byla v nečisté jízdě Bottase. Proč praskla guma Gaslymu v kvaldě? Vždyť měla za sebou necelé dvě kola. A Pirelli určitě dalo životnost delší...
                              Ano uznávám, že některé bodové ztráty nejdou pouze za Bottasem. Na druhou stranu se podívej, co s novými motory dokázal Hamilton a co Bottas. I po startech z konce pole by si měl cca 5-6 místo bez problémů zajišťovat. On jezdí naplno jen, když může vyhrát. Pokud ho Hamilton předjede, tak pustí pozice i Maxovi. 03

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama