DISKUZE K ČLÁNKU GP TURECKA: Sedmý titul jistil Hamilton vítězstvím + VIDEO

Když dosáhl Michael Schumacher sedmého titulu, málokdo předpokládal, že neuteče z hlediska historie F1 tolik vody, a bude mít po svém boku konkurenta. Lewis Hamilton v náročném závodě dokončil další díl své skvělé kariéry.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP TURECKA: Sedmý titul jistil Hamilton vítězstvím + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 132, poslední 18.11.2020 08:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 15.11.2020 15:02
Vettel žartuje na Binottov účet: "Dnes sme… »
» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 15.11.2020 13:21
Závod jako řemen! Stačí troška vody a hned je to… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 15.11.2020 13:35
Dneska se mi líbilo jak Pepa Král zahlásil na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • grol2

    grol2

    193.8.87.XXX
    Zajímavé bylo opotřebení pneu na prvních třech autech. Vettel měl pneu sjeté úplně jinak než první dva. Zadní gumy hodně, přední minimálně. Asi na jeho autě fakt něco hodně nefunguje, když se mu takhle chová. To se pak těm jeho věčným piruetkám nedivím, když se mu v průběhu závodu stává auto čím dál více přetáčivým. Paradoxně za těchto podmínek se mu zadek s v průběhu závodu spíše uklidňoval, což je věc, kterou on potřebuje...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    GRAHAM 17:26 15.11.2020 109.81.213.XXX
    "Jinak Honda něco nového testuje na současných motorech pro příští rok"

    To jako jak? To jako, že na současných testuje nebo na těch pro příští rok? 18
    Na současných nic nejde a na motorech pro příští rok testují i ostatní. Chce to dávat přesné info, to ale od tebe nelze čekat, když si stále protiřečíš 03

    Zatím jsem si jen zapsal, že Mercedes dle tebe uteče Hondě příští rok, psáno tak 14 dní, ikdyž níže zase píšeš, že vývoj Hondy vypadá slibně 12
    A také mám poznamenán sen, jak doufáš, že McL bude příští rok bojovat s RB. No když vezmu v úvahu týmy, Mercedes, RB, Ferrari a AM, tak tam prostě nevidím prostor do 4. fleku pro McL. Jedině snad, že by opálil letošní Mercedes.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Spekuluje se o nějakých nových materiálech...ve zkratce jde o opotřebení. Prý žádné nebude. 12 No a Honda má teď zase jiný zvuk. Něco opravdu zkouší...a testují

      A nebud drzej 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Ještě jsem doplnil minulý příspěvek.
        Máš to napsat pořádně, že Honda si patentovala nový materiál na stěny válců, aplikován pomocí plasmového nástřiku, kdy materiál vydrží větší tlaky ve válcích s menším opotřebením. Měl by se zvýšit výkon o dost, ale co to je o dost? Taky snad mluvili o zivotnosti, kdy jiné motory budou ztracet rychleji výkon s opotrebenim, nez tento novy Hondy. Mergl byl v materialech ohledne nastriku valcu vzdy na spici, hodne mu toho dodavali externi firmy, vcas nakupoval, mel cas na vyvoj, uvidime co bude pristi rok. To by mohlo byt take pristi rok rozhodujici. Ale rozhodujici bude, jak vidno i letos, auto. To proste dela mnoho desetin rozdilu a ne ty 2 desetiny na motoru.
        Testuje se to v Sakure pro motor na příští rok a ne na současných motorech. Jinak i jiní testují.
        Libilo se mi, jak si se vysmival spekulacim, ze RB chce prevzit motor Honda a jak se zda, tak to vypada ze si se opet spetl. Marko ted snad zebra, aby jeste pro rok 2022 vyvinuly hlavu pro nova synteticka paliva a snad by to mohlo klapnout. Nepredbijeme a uvidime.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Celé je to stejně vázané na to zmrazení vývoje. V tom RB nemá šanci držet krok. Všichni tři ostatní motoráři do toho sypou 300-500 milionů EUR za rok. To je oproti 2x17M (za RB a STR) o jiných penězích a provoz obou stájí a motor se jim z cca 0,5 miliardy může zvednou k miliardě za rok. Nemluvě o tom, že tam Honda nejspíš nenechá své špičkové inženýry. Ale to se dá ošetřit nějakou formou spolupráce.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Jak spletl ? Jsem netušil, že někdo si vymyslí , že se zmrazí vývoj motoru.... gró F1. Zmraženej motor můžeš vyvíjet i ty sám v obejváku. S tím vylezli až posléze...

          Na ty dvě desetiny zapomeň, to nejde přepočítat že Honda ztrací 25 HP.....musíš brát v potaz kilometrový výkon, to jest včetně ERS, který fakt nejsou stejný. 13 Na druhou stranu, motory jsou už v pohodě....

          Jinak Honda "něco" prý už testuje teď....možná něco dalšího chtěli vrznout do AT Gaslyho, ale asi díky počasí to nechali bejt. Vím spekulace, ale četl jsem to....

          Tvoje opět splet je jinak..... Honda byla loni vždy výkonově poslední. 11 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Navíc aby se celé to mrazení vývoje ještě neotočilo proti nim. Pokud se RB nepovede optimálně využít žetony a ocitnou se mimo boje o titul, pochybuji, že do toho bude Honda v druhé půlce sezóny dramaticky investovat, případně vyvíjet motor pro rok 2022. Stejně to zase bude nějaký Ták Hujer nebo nějaká jiná pytlovina, tak co by z toho měli? 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Ono se mrazí i v roce 2021. Ano rok 2022 by mohl být problém.....pokud by zůstali s motorem 2021 a ostatní zvyšovali výkon. Ale do 25 HP by to bylo asi v klidu...

              Ono je ale možné že AN má něco dobrého vymyšleného a motor Hondy je dle toho postavený na míru. To jinde nedostanou a museli by to zahodit.... tam si tipnu, že je zakopán pes nejvíce. O tohle hrajou.....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                No vidíš, tohle mě ani nenapadlo. Je pravda, že motor Hondy je hodně kompaktní, což skýtá určitou aerodynamickou výhodu a dost možná bude mít i zajímavě položené těžiště. Pokud si dobře pamatuji, tak Renault měl ty motory robusnější, ale také výkonnější a spolehlivější. Oproti továrnímu Renaultu a nově s jejich motory jedoucímu McLarenu měli náskok o parník, ale o kolik si polepšili/pohoršili v relativní výkonnosti balíku těžko říci. Ono i s ohledem na Mercedes to moc porovnat nejde. I jím se občas něco nepovede a ostatní se k ním přiblíží bez většího úsilí.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Něco k diskuzi. 12

    [odkaz na stránku]

    Apropo CA prej taky nebyl ....a ono nic. 12 Adi taky nedorazil. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Jinak Hellhogr tady mate čtenáře Verstappen nic takového o Hondě neřekl. Tu storry jak nešel ke komisařům a že Honda má opustit F1 si imho vymyslel. Pokud ne ať uvede zdroj. 12 13

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      U něj běžná záležitost.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.245.XXX
        Kluci, že neumíte číst i jiné zdroje není můj problém, Graham má očividně problém semnou, protože mu netleskám za každý komentář, když si neustále protiřečí

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Já si neprotiřečím, to zaprvé, Mclaren se letos málo zlepšuje, respetive jiní se zlepšují značně více....a kritizuji tým , kterému fandím.....a nemyslím že nějak zásadně, ale hlavnbě to je realita, která lze podpořit čísly.

          Za druhé nejdříve si zde psal že to psal Autosport a najednou to tady není. Smazal jsi to....Takže jsi tu nejspíše lhal. 11 Není to tam.... 11 Tak se polepši a najdi to někde. Hlavně nám tady netvrď, že to smazal i Autosport..
          18

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.245.XXX
            Já to nesmazal, to redakce, obrať se na ně a psal jsem německý autosport to je trochu rozdíl od anglického 04

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Tak věřím že ti smažou i tohle 18

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.245.XXX
                Proč? neumíš hledat? tvoje mínus 11 jojo McL má tak špatnej vývoj, že i přes CP jedou výborně a to nemluvě o těch DNF 13

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Oni pro jistotu smazali celé stránky. Nedalo mi to a podíval se, jestli něco takového existuje. Jinak na Motorsportu ani na AMuSu také nic není.
                Jinak pokud se jedná o tyto méně závažné prohřešky, je normální, že místo pilota tam jde soutěžící. Ono tam stejně není moc co vysvětlovat. Pokud telemetrie ukáže nějakou technickou závadu, jde to tam stejně obhajovat inženýr. Pokud je pilot zbrklý a přemírou optimismu se dostane za čáru, tak tam není moc co vysvětlovat. Pokud pilot nedojede poslední, tak na to stejně podají ti za ním, co by tím mohli získat, protest. A trest přijde, protože pravidla jsou zrovna v tomhle dost jasná. 04
                Takže je dost možné, že tam Max nešel. Jen se nekoná žádná senzace, je to naprosto normální. 12

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  On tu občas dost úmyslně mystifikuje...v módu šikovného překrucováni a přidávání si ....vytváří své příběhy co se nestaly. 12

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Však já ho moc dobře znám. Kdyby ten příběh měl mít nějakou váhu, tak oficiální zdroje, kde by se to řešilo, kdyby to byl prohřešek. Ale on by to určitě nebyl. Kdyby tam někoho semlel a jednalo se o trestné body do licence, tak by tam musel. Ale tohle je jen časové pencle, se kterou by nic neudělal. Navíc bych řekl, že pokud tam není nutnost jít, tak vzhledem k distancím a minimalizování kontaktu ho tam nejspíše ani sami komisaři nechtěli. 04

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama