DISKUZE K ČLÁNKU GP TURECKA: Sedmý titul jistil Hamilton vítězstvím + VIDEO
Když dosáhl Michael Schumacher sedmého titulu, málokdo předpokládal, že neuteče z hlediska historie F1 tolik vody, a bude mít po svém boku konkurenta. Lewis Hamilton v náročném závodě dokončil další díl své skvělé kariéry.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP TURECKA: Sedmý titul jistil Hamilton vítězstvím + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
grol2
12:52 16.11.2020 193.8.87.XXXZajímavé bylo opotřebení pneu na prvních třech autech. Vettel měl pneu sjeté úplně jinak než první dva. Zadní gumy hodně, přední minimálně. Asi na jeho autě fakt něco hodně nefunguje, když se mu takhle chová. To se pak těm jeho věčným piruetkám nedivím, když se mu v průběhu závodu stává auto čím dál více přetáčivým. Paradoxně za těchto podmínek se mu zadek s v průběhu závodu spíše uklidňoval, což je věc, kterou on potřebuje... -
Senor
11:49 16.11.2020 178.255.168.XXXGRAHAM 17:26 15.11.2020 109.81.213.XXX
"Jinak Honda něco nového testuje na současných motorech pro příští rok"
To jako jak? To jako, že na současných testuje nebo na těch pro příští rok?
Na současných nic nejde a na motorech pro příští rok testují i ostatní. Chce to dávat přesné info, to ale od tebe nelze čekat, když si stále protiřečíš
Zatím jsem si jen zapsal, že Mercedes dle tebe uteče Hondě příští rok, psáno tak 14 dní, ikdyž níže zase píšeš, že vývoj Hondy vypadá slibně
A také mám poznamenán sen, jak doufáš, že McL bude příští rok bojovat s RB. No když vezmu v úvahu týmy, Mercedes, RB, Ferrari a AM, tak tam prostě nevidím prostor do 4. fleku pro McL. Jedině snad, že by opálil letošní Mercedes.-
-
Senor
12:03 16.11.2020 178.255.168.XXXJeště jsem doplnil minulý příspěvek.
Máš to napsat pořádně, že Honda si patentovala nový materiál na stěny válců, aplikován pomocí plasmového nástřiku, kdy materiál vydrží větší tlaky ve válcích s menším opotřebením. Měl by se zvýšit výkon o dost, ale co to je o dost? Taky snad mluvili o zivotnosti, kdy jiné motory budou ztracet rychleji výkon s opotrebenim, nez tento novy Hondy. Mergl byl v materialech ohledne nastriku valcu vzdy na spici, hodne mu toho dodavali externi firmy, vcas nakupoval, mel cas na vyvoj, uvidime co bude pristi rok. To by mohlo byt take pristi rok rozhodujici. Ale rozhodujici bude, jak vidno i letos, auto. To proste dela mnoho desetin rozdilu a ne ty 2 desetiny na motoru.
Testuje se to v Sakure pro motor na příští rok a ne na současných motorech. Jinak i jiní testují.
Libilo se mi, jak si se vysmival spekulacim, ze RB chce prevzit motor Honda a jak se zda, tak to vypada ze si se opet spetl. Marko ted snad zebra, aby jeste pro rok 2022 vyvinuly hlavu pro nova synteticka paliva a snad by to mohlo klapnout. Nepredbijeme a uvidime.-
jon
12:31 16.11.2020 90.176.154.XXXCelé je to stejně vázané na to zmrazení vývoje. V tom RB nemá šanci držet krok. Všichni tři ostatní motoráři do toho sypou 300-500 milionů EUR za rok. To je oproti 2x17M (za RB a STR) o jiných penězích a provoz obou stájí a motor se jim z cca 0,5 miliardy může zvednou k miliardě za rok. Nemluvě o tom, že tam Honda nejspíš nenechá své špičkové inženýry. Ale to se dá ošetřit nějakou formou spolupráce. -
GRAHAM
14:00 16.11.2020 109.81.213.XXXJak spletl ? Jsem netušil, že někdo si vymyslí , že se zmrazí vývoj motoru.... gró F1. Zmraženej motor můžeš vyvíjet i ty sám v obejváku. S tím vylezli až posléze...
Na ty dvě desetiny zapomeň, to nejde přepočítat že Honda ztrací 25 HP.....musíš brát v potaz kilometrový výkon, to jest včetně ERS, který fakt nejsou stejný. Na druhou stranu, motory jsou už v pohodě....
Jinak Honda "něco" prý už testuje teď....možná něco dalšího chtěli vrznout do AT Gaslyho, ale asi díky počasí to nechali bejt. Vím spekulace, ale četl jsem to....
Tvoje opět splet je jinak..... Honda byla loni vždy výkonově poslední.-
jon
16:43 16.11.2020 90.176.154.XXXNavíc aby se celé to mrazení vývoje ještě neotočilo proti nim. Pokud se RB nepovede optimálně využít žetony a ocitnou se mimo boje o titul, pochybuji, že do toho bude Honda v druhé půlce sezóny dramaticky investovat, případně vyvíjet motor pro rok 2022. Stejně to zase bude nějaký Ták Hujer nebo nějaká jiná pytlovina, tak co by z toho měli?-
GRAHAM
17:55 16.11.2020 109.81.213.XXXOno se mrazí i v roce 2021. Ano rok 2022 by mohl být problém.....pokud by zůstali s motorem 2021 a ostatní zvyšovali výkon. Ale do 25 HP by to bylo asi v klidu...
Ono je ale možné že AN má něco dobrého vymyšleného a motor Hondy je dle toho postavený na míru. To jinde nedostanou a museli by to zahodit.... tam si tipnu, že je zakopán pes nejvíce. O tohle hrajou.....-
jon
08:33 18.11.2020 90.176.154.XXXNo vidíš, tohle mě ani nenapadlo. Je pravda, že motor Hondy je hodně kompaktní, což skýtá určitou aerodynamickou výhodu a dost možná bude mít i zajímavě položené těžiště. Pokud si dobře pamatuji, tak Renault měl ty motory robusnější, ale také výkonnější a spolehlivější. Oproti továrnímu Renaultu a nově s jejich motory jedoucímu McLarenu měli náskok o parník, ale o kolik si polepšili/pohoršili v relativní výkonnosti balíku těžko říci. Ono i s ohledem na Mercedes to moc porovnat nejde. I jím se občas něco nepovede a ostatní se k ním přiblíží bez většího úsilí.
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
23:52 15.11.2020 109.81.213.XXX -
-
-
-
GRAHAM
20:24 15.11.2020 109.81.213.XXXJá si neprotiřečím, to zaprvé, Mclaren se letos málo zlepšuje, respetive jiní se zlepšují značně více....a kritizuji tým , kterému fandím.....a nemyslím že nějak zásadně, ale hlavnbě to je realita, která lze podpořit čísly.
Za druhé nejdříve si zde psal že to psal Autosport a najednou to tady není. Smazal jsi to....Takže jsi tu nejspíše lhal. Není to tam.... Tak se polepši a najdi to někde. Hlavně nám tady netvrď, že to smazal i Autosport..
-
-
-
jon
11:40 16.11.2020 90.176.154.XXXOni pro jistotu smazali celé stránky. Nedalo mi to a podíval se, jestli něco takového existuje. Jinak na Motorsportu ani na AMuSu také nic není.
Jinak pokud se jedná o tyto méně závažné prohřešky, je normální, že místo pilota tam jde soutěžící. Ono tam stejně není moc co vysvětlovat. Pokud telemetrie ukáže nějakou technickou závadu, jde to tam stejně obhajovat inženýr. Pokud je pilot zbrklý a přemírou optimismu se dostane za čáru, tak tam není moc co vysvětlovat. Pokud pilot nedojede poslední, tak na to stejně podají ti za ním, co by tím mohli získat, protest. A trest přijde, protože pravidla jsou zrovna v tomhle dost jasná.
Takže je dost možné, že tam Max nešel. Jen se nekoná žádná senzace, je to naprosto normální.-
-
jon
11:58 16.11.2020 90.176.154.XXXVšak já ho moc dobře znám. Kdyby ten příběh měl mít nějakou váhu, tak oficiální zdroje, kde by se to řešilo, kdyby to byl prohřešek. Ale on by to určitě nebyl. Kdyby tam někoho semlel a jednalo se o trestné body do licence, tak by tam musel. Ale tohle je jen časové pencle, se kterou by nic neudělal. Navíc bych řekl, že pokud tam není nutnost jít, tak vzhledem k distancím a minimalizování kontaktu ho tam nejspíše ani sami komisaři nechtěli.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
- 1. Trénink (10:30 - 11:30)
- 2. Trénink (14:00 - 15:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek