DISKUZE K ČLÁNKU Putování s Kimi Räikkönenem

Určitě znáte ten pocit, když někdo provází vaší profesní kariéru a postupně se z nepříliš oblíbeného jedince mění v osobnost, k níž cítíte postupně větší a větší respekt. Ačkoliv jsme právě absolvovali velice vydařenou Grand Prix USA, velký prostor věnuji právě Räikkönenovi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Putování s Kimi Räikkönenem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 05.11.2018 13:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 23.10.2018 23:58
Já Kimimu fandil prakticky od začátku. Jakmile… »
» Bigben (Hlasovali 3 lidé) 24.10.2018 21:45
Dík za vzpomínku na Petrsona.Já v té době začínal… »
» kakaa (Hlasovali 2 lidé) 23.10.2018 21:47
Nojo, všechna čest a mám opravdu radost, že to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pavel A.

    Pavel A.

    82.117.137.XXX
    Roberte, ten "souboj" Fittipaldi - Regazzoni byl v USA 1975... ...Lauda už měl titul zajištěný a asi by vyhrál i bez této pomoci... Rega se opravdu dost "flákal" v zatáčkách...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bigben

    Bigben

    109.238.43.XXX
    Dík za vzpomínku na Petrsona.Já v té době začínal se sledováním F1. A tvoje vzpomínka na nástěnku ve mě vyvolala vzpomínku na naši nástěnku v roce 1977 kde bylo napsáno : Slade dětem-někdo umazal čárku nad "a" a pak koncové "k" no a učitelé věděli prd o nějaké hudební skupině...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Já Kimimu fandil prakticky od začátku. Jakmile skončil, respektive ohlásil roční pauzu, Mika Hakkinen, vybral jsem si dalšího nadějného Fina Kimiho. A byl mi čím dál sympatičtější. Nejen, že jezdil po čertech dobře, ale jeho jízdní styl byl vyspělý a fér od začátku. Vzpomínám si pouze na jedinou kolizi, kterou kladu Kimimu za vinu a kterou mne naštval. A to, když v Monaku zkazil závod a umístění na stupních vítězů Suttilovi.
    Loni jsem tu napsal jeden postřeh z GP Maďarska, kde jsem při cestě na okruh četl na plakátu "Kdo má rád Kimiho, nemůže být špatný člověk". Pár zdejších diskutérů se přihlásilo, že s Kimim sympatizují (ale některým to příliš nevěřím). Docela by mne zajímaly důvody proč je Kimi tak v oblibě? Jezdecké výsledky má poslední dobou nepřesvědčivé. K novinářům je velmi chladný a skoupý na slovo a ti mu to také náležitě vracejí negativní reklamou. Vím i o případech, kdy Kimi dává velmi neochotně autogramy, nebo se dokonce fanouškům podepisovat odmítá. A že by se v něčem podbízel,vůbec nepřipadá v úvahu. To všechno jsou fakta, která nikomu oblibu nezískají. Tak kde, kde, je ten fenomén jménem Kimi Raikkonen? Jak je možné, že někdo takový má takové množství fans, že jejich počtem může konkurovat Hamiltonovi, Alonsovi, či Vettelovi s Verstappenem se všemi jejich excesy i úspěchy?
    Mně se na Kimim líbí jeho jízdní styl (ohleduplný k soupeřům, avšak rasantní), jeho komentáře (kdy hodnotí jen svůj výkon a výsledek a odpouští si hodnocení druhých, případně rady druhým), bývá k sobě většinou kritický a hlavně ten kluk má charisma (není to tuctový tajtrlík, jakých je v současné F1 docela dost.) 03
    Co se týče závodění v letošní GP USA, tak k tomu jsem se vyjádřil už v diskuzi pod článkem s výsledky. A jsem rád, že i Robert to viděl podobně a hned vytáhl z rukávu, vlastně z archivu své encyklopedické paměti, pár podobných závodů ze sedmdesátých let.
    A rozhodování komisařů? Tak k tomu se nehodlám stále dokola vracet. Píšu to už desítky let, že není konzistentní a protěžuje lídry. 02

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • bombík

      bombík

      82.117.130.XXX
      Skvěle sepsáno. Když se to vše sečte, tak Kimi se zkrátka chová chlapsky. A navíc se mi líbí jak mluví s novináři, v jeho odpovědích vidím trochu srandy z toho celého cirkusu kolem. Ptají se třeba po závodě na věci, které každý viděl, tak co jim asi tak může říkat nového. Když se ho po jeho předchozím vítězství za Lotus v Melbourne jaktože vyhrál, tak řekl: záleželo přece na šetření pneu, tak jsem to dělal...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        s těmi dotazy novinářů, to mají sportovci obecně dost těžké. když si novinář v otázce rovnou i odpoví, tak vlastně není co říct. a Kimi je v tomhle mistr 11.

        imaginární modelový rozhovor:
        reportér: jel jste vpravo a pak uhnul vlevo a soupeře předjel vnitřkem zatáčky. jak jste předjetí viděl vy?
        Kimi: stejně.

        proto mám Kimiho rád. je to svým způsobem rebel a dost značně v tomhle vyčnívá z řady. takových je málo. je jedinečný a i negativní reklamu na jeho osobu, já vnímám převážně pozitivně. myslím si, že právě proto má tolik fandů, i když není v jednom šiku s ostatními. ti mi v tomhle po pravdě trošku splývají.

        RoBertino - díky, vyplatilo se na další paddock nějaký ten závod počkat 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Pro bombíka i toma11:
          Ano to je další věc, která je mi na Kimim sympatická. Že nebere sešněrovanou a sterilní F1 a ani sebe, smrtelně vážně. U něho je hned vidět, zda ho to baví, nebo nebaví. Když ho to baví, ak dokáže být fakt rychlý a hodně dobrý pilot. Když ho to nebaví, jezdí velmi průměrně. A na šéfech stájí, za které startuje, by mělo být, aby dokázali tento živel motivovat. Určitě by se jim odvděčil.
          Kimi je takový James Hunt současné F1. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            RoBertino

            178.17.4.XXX
            Až na to, Odine, že James rozhodně nebyl Iceman. 16 16 Vzpomeňme na kultovní film Formula Uno - Febbre della velocitá, kde mu pořadatel nechtěl povolit se napít z lahve šampusu před výjezdem na trať a James ji prostě rozflákal...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Však jsem napsal "současné F1". Je mi jasné, že se nedá srovnávat Kimi s Jamesem, stejně jako se nedá srovnávat F1 sedmdesátých let s tou současnou.
              Ale co se týče jistého rebelství, nespoutanosti a talentu, je srovnávat lze. Hunt byl "oheň", Raikkonen je "led". Ačkoliv jsou oba povahově opační, přec se liší svými činy od ostatních do šeďě prostředí sešněrovaných pilotů. 03

              Jo a velké díky za vzpomínku na Petersona. Ačkoliv jsem mu nefandil, tak mne jeho smrt zasáhla nejvíce. Ani když umřel můj první favorit Cevert, jsem nebyl tak smutný a rozhozený, jako když zemřel Ronnie. Tehdá jsem si naivně myslel, že v následující sezóně je řada na něm, aby získal s Lotusem titul. A smrtí o ten titul přišel... 05

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • RoBertino

                RoBertino

                178.17.4.XXX
                Jistě, Chapman tvrdil, že Mario vyhraje v roce 1978, Ronnie přijde na řadu o rok později. Jenže takovéhle plánování bylo horší než to socialistické. On to Ronnie pochopil a ještě před smrtí se upsal McLarenu. A jak ukázala historie, i kdyby v Lotusu zůstal, tak by asi tahal za hodně krátký konec. Viz dvojice Andretti a Reutemann.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  No on to Ronnie s Chapmanem neměl zrovna jednoduché. Collin se cítil podveden Ronnieho odchodem k Marchu. A tak po jeho návratu do Lotusu mu bylo jasně řečeno, že je jen dvojkou. Bohužel pro Petersona se Lotusu povedl majstrštik, který ovlivnil kola dějin v F1. A Andrettimu tak spadl do klína titul. Pro mne je to jeden z nejnezaslouženějších titulů mistra světa vůbec. (Vzhledem ke kvalitám týmového kolegy). A to můžeme diskutovat o jediných titulech i jiných pilotů, které jsem zažil: Hunt, Rosbergové, Scheckter, Jones, Mansell, Hill, Villeneuve, Button, Raikkonen. Všichni tito byli "vyrovnanějšími", nebo lepšími, svých týmových kolegů.
                  Jó, tehdá se výkonnost týmů měnila hodně rychle. A soupeři okopírovali geniální řešení prakticky okamžitě. Tak že to, co stačilo na dominanci před rokem, napřesrok bylo passé. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Pavel A.

                Pavel A.

                82.117.137.XXX
                Taky jsem slyšel, že po Andrettim měl titul u Lotusu slíben i Ronnie. Možná to bylo řečeno někdy uprostřed sezóny 1978, ale pravdou je, že Peterson pro rok 1979 podepsal u McLarenu...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    46.135.12.XXX
    Nojo, všechna čest a mám opravdu radost, že to Kimi dal a že to nebyla souhra náhod, ale odmakaný výsledek 21

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama