DISKUZE K ČLÁNKU Arrivabene vzkazuje: "Nikdo mi nemusí dávat lekce vzdělávání - ani Marko"
Spor mezi Ferrari a Red Bullem se přenáší i do těch nejvyšších pater. Piloti už si přes média vyříkali své, obrazně řečeno si navštívenky vyměnili i šéfové. Po Hornerově vyjádření o dodatečném trestu pro Vettela se nyní ozývá i druhá strana.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Arrivabene vzkazuje: "Nikdo mi nemusí dávat lekce vzdělávání - ani Marko"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kevvin
18:15 02.11.2016 185.73.103.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
VáclavI
12:41 02.11.2016 176.74.128.XXXRoberte Pavelko - snad se neurazíš, když ti budu tykat... Proč zase takový "nenápadný" útok na představitele RB?
"Na základě těchto kroků (omluva Vettla přímo a posléze znovu dopisem) se prezident FIA rozhodl, že „VÝJIMEČNĚ nepodnikne žádná disciplinární řízení proti panu Vettelovi“.
Z toho je zřejmé, že zástupci RB očekávali oprávněně potrestání, a pokud se trestat nebude, tak se budou divit.-
RoBertino
12:54 02.11.2016 83.208.82.XXXVážený Václave,
proč útok? Horner v článku, na který je v tomto textu odkaz, jasně řekl, že by se divil, kdyby nebyl Vettel potrestán za své výroky. Takže ať FIA udělila výjimku či nikoliv (a za takové výroky, kterých se Sebastian dopusil, klidně trestat mohla hlava nehlava), Horner na základě svého výroku bude překvapený. A k oné omluvě - následná lítost je samozřejmě polehčující okolnost, ale rozhlédněme se kolem sebe a položme si otázku, lze někoho urazit s tím, že se mu pak omluvím a bude to smazáno? Jak už jsem napsal - Vettela chápu v jeho rozpoložení, ale rozhodně neomlouvám. Navíc to není kluk jakým pořád ještě je Verstappen (i od něj už jsme slyšeli v rádiu leccos zajímavého), takže přes veškerý stres by měl myslet na to, co se stane, když pošle Whitinga tam, kde záda ztrácejí své jméno publikovatelné před 22. hodinou.-
VáclavI
13:40 02.11.2016 176.74.128.XXXNechápu, proč uvádíš "Třeba i podvědomá myšlenka, že by jeho týmu ubyl krátkodobě soupeř, kdyby FIA udělila provinilci závodní distanc" - toto mě přijde už příliš. To jsi mohl taky napsat, že Horner to chce schválně, protože Vettlovi se poslední dobou moc nedaří, Kimi je zřejmě lepším pilotem, a tak chce někoho lepšího, aby bylo možno ještě bojoval o 2. místo PK. Dle mého, mohl článek úvodní odstaveček vypustit a byl by lepší, než uvádět nesmysly.-
RoBertino
14:40 02.11.2016 83.208.82.XXXAle no tak. V minulosti, když docházelo k diskvalifikacím, tak to bylo z nadpoloviční většiny proto, že tým podal protest. Namátkou - GP Španělska 1976, GP Velké Británie 1976, GP Švédska 1977, GP Brazílie 1981 a tak bych mohl pokračovat. A teď ruku na srdce, činilo se tak jenom v zájmu spravedlnosti nebo proto, že pro tým byla vyhlídka posunout se v pořadí? Já na tom nevidím nic špatného. A to i přesto, že můžeme protestující nazývat žalobníčky. Vettelovi se poslední dobou noc nedaří, Kimi je zřejmě lepším pilotem, ale v průběžném hodnocení to vypadá obráceně
-
-
-
mi88ki
14:15 03.11.2016 165.72.200.XXXTo je asi tak, jako když ti ve fotbale nepísknou penaltu, když soupeř jasně zahrál rukou a rozhodčí ti řekne pokračuj, vše bylo v pořádku. Jenže zatímco ve fotbale se rozhodčí musí rozhodnout okamžitě a může se přehlédnout , tak ve formuli jedna, může použít techniku a záznam a rozhodnout se, když už viděl více.
.
Lidi mají emoce, nejsme stroje, takže je zcela normální, že si člověk uleví, když se cítí poškozen a zde o tom nebylo pochyb, protože dodatečným potrestáním Maxe, vlastně v tomto případě maršálové opravili svůj původní chybný verdikt. Takže omlouvat by se měl spíš Charlie Sebovi, že ho svým původně chybným verdiktem, připravil nejen o nervy.
. Sebovi se nedivím pokud je pravda, když Charlie nejdřív informoval Ferrari, že vše bylo od Maxe v pořádku.
Osobně bych taky musel nějak ventilovat svou frustraci a nejspíš bych Maxe předjel pomocí zkrácení tratě ve stejném místě a pak vzkázal Charlimu, že jsem to právě projel taky po vzoru "férového" průjezdu Maxe.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek