DISKUZE K ČLÁNKU Proč se ve Formuli 1 nepoužívají airbagy?

Asi každý někdy viděl vůz, kterému se po nehodě aktivovaly airbagy. Ty jsou jedním z nejdůležitějších pasivních bezpečnostních zařízení, které se v moderních automobilech nachází. Airbag byl vynalezen Johnem W. Henrickem již v roce 1952. V F1 se dělá pro bezpečnost pilotů obrovské množství práce, proč se tedy v monopostech nikdy neobjevil?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč se ve Formuli 1 nepoužívají airbagy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 27.02.2021 12:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 27.02.2021 03:41
Možná bych doplnil článek o systém HANS, který… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Sainz prej totálně v testech zničil monopost. On má ty svoje zkraty. Uff pamatuji jak to opřel o svodidla způsobem který byl směšný a dodnes to nechápu. Ten to bude mit ve Ferrari těžký.

    + 0 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Možná bych doplnil článek o systém HANS, který částečně airbag v oblasti hlavy nahrazuje.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama