DISKUZE K ČLÁNKU Alonso věří, že má šanci u všech stájí. Za určitých podmínek ale nevylučuje ani konec kariéry

Přestože Alonso nedokončil Indy 500, tak opět ukázal, že je jezdcem světového formátu. A takový pilot si zaslouží i pořádné auto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso věří, že má šanci u všech stájí. Za určitých podmínek ale nevylučuje ani konec kariéry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 21.06.2017 14:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 30.05.2017 12:57
Pokud odejde Kimi, je docela možné že by si… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 30.05.2017 13:21
"...prijde Honda se spickovym motorem (a ona… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 30.05.2017 13:31
Zrovna na příkladu McLaren + Honda je vidět, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          195.88.143.XXX
          Neprehanej, Mercedes do vyvoje vrazil nejvetsi cas a vyplatilo se, Ferrari do letoska nevedelo jak na to a i letos ta jejich spolehlivost neni buhvi jaka. Renault je kapitola sama pro sebe, jak rikas kolikrat nevedeli kde je problm a to uz se s nimi tahlo nekolik let. Jak reaguval RB vsichni vime. Renault mel stesti, ze v dobach atmo motoru aerodynamika RB byla spicka, takze RB vitezil, jinak by jsme skuceni RB slyseli uz hodne dlouho. Takze pocinani Hondy je vlastne jen dusledek extra sloziteho motoru a kratkeho vyvoje. Mercedes sam rikal, ze by dopadl podobne, kdyby takto rychle vstoupil do F1. Takze bud v klidu a cekej 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.228.XXX
            Krátký vývoj? Dyť to vyvíjejí už 4-5 let a nedostali se zatím ani k pohonné jednotce, která by přežila dva závodní víkendy.
            Mercedes stihl navrhnout a postavit funkční, spolehlivou a výkonnou jednotku za poloviční dobu (rozhodnutí, že nebudou R4T, ale V6T padlo v létě 2011, v testech na začátku 2014 měli víceméně hotovo, 2.5 roku).

            Syrovej Mercedes z prvních testů r. 2014 by byl výrazně lepší volba než to, co je Honda schopná dodat dneska.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Honda z ničeho nic najednou se špičkovým motorem nepřijde. Musí postupně krok za krokem zlepšovat spolehlivost a zvyšovat výkon. A to vše musí postupně ověřovat na autě McLarenu. To co uvidíme letos je předzvěst roku dalšího. Na zázračné skoky už nevěřím.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.103.114.XXX
          No já ti nevím. Pochybuju, že Alonso šel do McLarenu s vidinou jízdy na chvostu pole bez šance na zlepšení. U Hondy si vybájili jakousi pohádku, McLaren uvěřil, Alonso uvěřil. Jasné nikdo nečekal, že se od začátku budou prát o titul, ale takovou bídu ? Ne nečekal to nikdo. Bohužel ani Honda. První testy a přišla sprcha, studená, hodně studená. Pak přišly kecy na téma, že je to nový a musí se to vyladit atd. Po katastrofální sezoně 2015, přišlo mírné, opravdu mírné zlepšení, ale to už Japonci zjistili, že z toho víc nevyždímou. Tak to zkusili jinak a útočí na nejhorší sezonu McLarenu všech dob. Hurá. Jako vážně myslíš, že příště nebo někdy jindy to bude lepší ? Vždyť základní problém Hondy je, že nic nechápou. Neví proč, neví jak. Jen ví, že to nejde. Nejenže nevěřím v zázračné kroky, já ani nevěřím v kroky vpřed. Honda si ukousla moc velký sousto a z McLarenu udělala pojízdnou laboratoř. Je jen otázka času kdy někomu dojde trpělivost a celý to ukončí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            195.88.143.XXX
            Zase to nesmis prehanet, Honda vi proc a jak, ale cas nejde nicim nahraddit. ostatni vyrobci stravili vyvojem motoru mnohem vetsi dobu, takze maji naskok. Je treba dat Honde jeste tok, dva a uvidime kde bude. Jeji vyrobky jsou spickove, takze se nebojim, ze by za par let nebyly pred Renaultem 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              89.103.114.XXX
              Já myslím, že nepřeháním, pokud opravdu čteš všechna vyjádření je z toho poznat, že neví. A sorry, ale to, že Honda má jinak spolehlivé výrobky nijak nezpochybňuju, ale zdá se, že v tomhle případě na to namají. Ostatně nebyly by první ani poslední. Je fajn, že jim věříš, ale vírou body nezískají 03 . Současné motory jsou složité a jen proto, že jsou v něčem dobří nebo, že kdysi měli úspěchy ... tak to nefunguje. Mě je Honda sympatická, což o to, taky bych jí přál, ale to už by se alespoň NĚCO muselo dít. Plácání se 3 sezony na chvostu je docela haluz s přihlédnutím ke kvalitě auta a pilotů.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lotus se ve vzpomínkách našich čtenářů také objevuje

Vánoční výzva F1 přinesla zajímavé čtenářské názory. Nejvíc se fandí klasickým týmům

Eddie Cheever v červeném overalu ve své nejúspěšnější sezóně 1983

Jak Eddie Cheever v duelu s Villeneuvem (ne)dostal Ferrari

Startovní pole pro příští ročník má svou definitivní podobu

Startovní pole pro rok 2025. Převážná část týmů se změnami

Horner a Pérez se dohodli - Mexiko opět nebude mít v F1 svého zástupce

Očekávané je skutkem. Pérez končí, jeho nástupce je znám. Pouhý den po oznámení odchodu Mexičana

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama