DISKUZE K ČLÁNKU Alonso věří, že má šanci u všech stájí. Za určitých podmínek ale nevylučuje ani konec kariéry

Přestože Alonso nedokončil Indy 500, tak opět ukázal, že je jezdcem světového formátu. A takový pilot si zaslouží i pořádné auto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso věří, že má šanci u všech stájí. Za určitých podmínek ale nevylučuje ani konec kariéry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 21.06.2017 14:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 30.05.2017 12:57
Pokud odejde Kimi, je docela možné že by si… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 30.05.2017 13:21
"...prijde Honda se spickovym motorem (a ona… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 30.05.2017 13:31
Zrovna na příkladu McLaren + Honda je vidět, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Ještě to s Fernandem bude hodně zajímavé 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.228.XXX
Krátký vývoj? Dyť to vyvíjejí už 4-5 let a nedostali se zatím ani k pohonné jednotce, která by přežila dva závodní víkendy.
Mercedes stihl navrhnout a postavit funkční, spolehlivou a výkonnou jednotku za poloviční dobu (rozhodnutí, že nebudou R4T, ale V6T padlo v létě 2011, v testech na začátku 2014 měli víceméně hotovo, 2.5 roku).

Syrovej Mercedes z prvních testů r. 2014 by byl výrazně lepší volba než to, co je Honda schopná dodat dneska.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.228.XXX
Nevloudil. McLaren s Hondou dostal od auta s motorem Renault víc než sekundu v kvaldě na Monako. Vlastně dostal od auta s motorem Renault víc než sekundu v každé kvaldě, která se letos jela.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.228.XXX
"...Honda ma problem, ale jeji motory vyhravaji titul..."

No, vlastně moc ne. Od té doby, kdy se Chevrolet v r. 2012 vrátil do IndyCar a jsou tam dva (trapnou epizodu Lotusu snad ani nepočítám) výrobci, vyhráli piloti s Chevroletem za zadkem 4/5 titulů (čestný úspěch vydřel Hondě Dixon r. 2013) a i letos jsou zatím první dva s Chevym. Mezi konstruktéry si Honda neškrtla vůbec, tam Chevrolet bral všechno.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
S tou reklamou je to fakt, nechapu. Je to zavodni motor a v INDY to stale plati. Spravny zavodni motor se ma po zavode rozsypat. To znamena, ze ma vycerpat zovotnost, protoze z neho ma byt vycerpana vsechna zivotnost. V INDY to stale plati narozdil od F, ktera se posunula nekam k vytrvalostnim zavodum. Problem je, ze jak je vse hnane na vykon a delane na hrane tak se obcas z motoru zakouri. Vzpominam na doby, kdy jeste F1 byla F1 a kdyz byl nekdo ve vedei, tak to nemel jisty, protoze kazdym kolem se dalo cekat ze to auto nekde zdechne 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.114.XXX
Já myslím, že nepřeháním, pokud opravdu čteš všechna vyjádření je z toho poznat, že neví. A sorry, ale to, že Honda má jinak spolehlivé výrobky nijak nezpochybňuju, ale zdá se, že v tomhle případě na to namají. Ostatně nebyly by první ani poslední. Je fajn, že jim věříš, ale vírou body nezískají 03 . Současné motory jsou složité a jen proto, že jsou v něčem dobří nebo, že kdysi měli úspěchy ... tak to nefunguje. Mě je Honda sympatická, což o to, taky bych jí přál, ale to už by se alespoň NĚCO muselo dít. Plácání se 3 sezony na chvostu je docela haluz s přihlédnutím ke kvalitě auta a pilotů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Že vyhrávají (pokud se nic nevysype) o tom není sporu. Aspoň tam je motor výkonný.
Ale že taky trošičku neví, co s tím, je taky pravda. A zase se to po.ere tomu asi nejsledovanějšímu (mimo jiných, kteří taky motor udolali). To je panečku reklama...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

195.88.143.XXX
Honda zatim vypada, ze bude jezdit i po roce 2021, takze bych byl v klidu, spise bych se bal o vysledky Renaultu, ten je vykonove v pohode na dostrel. Pockejme rok dva 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

195.88.143.XXX
INDY je takovy problem, ze motory Honda vyhraji, to je fakt smutne. Ford mel podobne problemy a Mercdes dokonce z INDY utekl, protoze vubec nevedeli co s timn jak se jim to sypalo. Takze ano, Honda ma problem, ale jeji motory vyhravaji titul 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

195.88.143.XXX
Ten Renault se tim tam nejak vloudil ne? Pro me zatim neni Renault zadna moznost, ktera by vedla k cili, ktery ma McL 03
Honda nedojizdi, ale je v takovem vykonovem srabu, ze v kvalde porazi i tovarni Renault. To je pro me hodne smutne 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

195.88.143.XXX
Neprehanej, Mercedes do vyvoje vrazil nejvetsi cas a vyplatilo se, Ferrari do letoska nevedelo jak na to a i letos ta jejich spolehlivost neni buhvi jaka. Renault je kapitola sama pro sebe, jak rikas kolikrat nevedeli kde je problm a to uz se s nimi tahlo nekolik let. Jak reaguval RB vsichni vime. Renault mel stesti, ze v dobach atmo motoru aerodynamika RB byla spicka, takze RB vitezil, jinak by jsme skuceni RB slyseli uz hodne dlouho. Takze pocinani Hondy je vlastne jen dusledek extra sloziteho motoru a kratkeho vyvoje. Mercedes sam rikal, ze by dopadl podobne, kdyby takto rychle vstoupil do F1. Takze bud v klidu a cekej 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

195.88.143.XXX
Ja take cekam, ale uz necekam tak natesen jako minule a letosni sezonu, ale v klidu cekam az to prijde 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

195.88.143.XXX
Zase to nesmis prehanet, Honda vi proc a jak, ale cas nejde nicim nahraddit. ostatni vyrobci stravili vyvojem motoru mnohem vetsi dobu, takze maji naskok. Je treba dat Honde jeste tok, dva a uvidime kde bude. Jeji vyrobky jsou spickove, takze se nebojim, ze by za par let nebyly pred Renaultem 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
I když to nechci, tak podle mého Alonso zakotví v Americe a zajede si Le Mans.
U Hondy je to od ničeho k ničemu. Řekli, že rekup. systémy už mají zvládnuté, jen je třeba zvětšit turbo (2016) a ejhle - ani to nefunguje. Přitom bych řekl, že když motor nemá výkon, tak turbo by mělo mít docela "lébung", protože tolik nemusí tlačit.
V INDY zase přiznávají, že neví, proč se jim motory sypou. Další celosvětový trapas. Místo aby dělali jedno pořádně, tak dělají víc věcí naprd.
A výkonový propad? Stačí se podívat na rychlosti z Monaka - všichni jedou max. přítlak, DRS nemá takový vliv a ztrácejí 11Km/h. A ještě mají furt nějaký pentle...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

188.120.212.XXX
Jako vím že v F1 je všechno možný ale po těch jeho kecech do medii že ferrari bude stejně věčně druhý by ho neměli brát už z principu... já osobně jsem byl neskonale šťastnej když z Ferrari vypadl nebavilo ho bejt věčně druhej tak ať si jezdí na chvostu. můj názor je že Kimi (bohužel) do důchodu a k sebovi buď Peréz nebo Bottas pokud by šel Alo do merglu a nemáš dle mě pravdu že ve ferku potřebujou dva špičkové piloty :-) stačí jeden a jeden nosič vody :)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.114.XXX
No já ti nevím. Pochybuju, že Alonso šel do McLarenu s vidinou jízdy na chvostu pole bez šance na zlepšení. U Hondy si vybájili jakousi pohádku, McLaren uvěřil, Alonso uvěřil. Jasné nikdo nečekal, že se od začátku budou prát o titul, ale takovou bídu ? Ne nečekal to nikdo. Bohužel ani Honda. První testy a přišla sprcha, studená, hodně studená. Pak přišly kecy na téma, že je to nový a musí se to vyladit atd. Po katastrofální sezoně 2015, přišlo mírné, opravdu mírné zlepšení, ale to už Japonci zjistili, že z toho víc nevyždímou. Tak to zkusili jinak a útočí na nejhorší sezonu McLarenu všech dob. Hurá. Jako vážně myslíš, že příště nebo někdy jindy to bude lepší ? Vždyť základní problém Hondy je, že nic nechápou. Neví proč, neví jak. Jen ví, že to nejde. Nejenže nevěřím v zázračné kroky, já ani nevěřím v kroky vpřed. Honda si ukousla moc velký sousto a z McLarenu udělala pojízdnou laboratoř. Je jen otázka času kdy někomu dojde trpělivost a celý to ukončí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Honda z ničeho nic najednou se špičkovým motorem nepřijde. Musí postupně krok za krokem zlepšovat spolehlivost a zvyšovat výkon. A to vše musí postupně ověřovat na autě McLarenu. To co uvidíme letos je předzvěst roku dalšího. Na zázračné skoky už nevěřím.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.154.XXX
Zrovna na příkladu McLaren + Honda je vidět, že ty stížnosti (btw proč vydírání? Mate jenom naznačuje, že za současných podmínek přestane firma Red Bull obchodovat s firmou Liberty Media a organizací FIA) Red Bullu jsou docela opodstatněný. Mimo triumvirátu Mercedes x Ferrari x Renault neexistuje varianta. Když to McLaren zkusil, pohořel i s celou slavnou Hondou. Tři roky téhle mizérie (bez viditelného světla na konci tunelu) by většinu soukromých týmů nalomily nebo úplně pohřbily. Takovej Williams pár špatných rozhodnutí a smolných okolností nerozdejchal doteď.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.28.XXX
Jako její vlastní tým...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.28.XXX
Letošní sezóna je pro McL-H jedno velké testování... Škoda. Smutné je, že takový renomovaný výrobce jako Honda si neví rady. Kolikrát ani nevědí, kde je problém, natož pak jak ho řešit... Mít vpředu čtyři týmy, to by byl rachot.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama