DISKUZE K ČLÁNKU Alonso věří, že má šanci u všech stájí. Za určitých podmínek ale nevylučuje ani konec kariéry
Přestože Alonso nedokončil Indy 500, tak opět ukázal, že je jezdcem světového formátu. A takový pilot si zaslouží i pořádné auto.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso věří, že má šanci u všech stájí. Za určitých podmínek ale nevylučuje ani konec kariéry
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
rock
09:26 31.05.2017 37.188.228.XXX
Krátký vývoj? Dyť to vyvíjejí už 4-5 let a nedostali se zatím ani k pohonné jednotce, která by přežila dva závodní víkendy.
Mercedes stihl navrhnout a postavit funkční, spolehlivou a výkonnou jednotku za poloviční dobu (rozhodnutí, že nebudou R4T, ale V6T padlo v létě 2011, v testech na začátku 2014 měli víceméně hotovo, 2.5 roku).
Syrovej Mercedes z prvních testů r. 2014 by byl výrazně lepší volba než to, co je Honda schopná dodat dneska.
Mercedes stihl navrhnout a postavit funkční, spolehlivou a výkonnou jednotku za poloviční dobu (rozhodnutí, že nebudou R4T, ale V6T padlo v létě 2011, v testech na začátku 2014 měli víceméně hotovo, 2.5 roku).
Syrovej Mercedes z prvních testů r. 2014 by byl výrazně lepší volba než to, co je Honda schopná dodat dneska.
rock
09:01 31.05.2017 37.188.228.XXX
"...Honda ma problem, ale jeji motory vyhravaji titul..."
No, vlastně moc ne. Od té doby, kdy se Chevrolet v r. 2012 vrátil do IndyCar a jsou tam dva (trapnou epizodu Lotusu snad ani nepočítám) výrobci, vyhráli piloti s Chevroletem za zadkem 4/5 titulů (čestný úspěch vydřel Hondě Dixon r. 2013) a i letos jsou zatím první dva s Chevym. Mezi konstruktéry si Honda neškrtla vůbec, tam Chevrolet bral všechno.
No, vlastně moc ne. Od té doby, kdy se Chevrolet v r. 2012 vrátil do IndyCar a jsou tam dva (trapnou epizodu Lotusu snad ani nepočítám) výrobci, vyhráli piloti s Chevroletem za zadkem 4/5 titulů (čestný úspěch vydřel Hondě Dixon r. 2013) a i letos jsou zatím první dva s Chevym. Mezi konstruktéry si Honda neškrtla vůbec, tam Chevrolet bral všechno.
uzivatel001639
07:56 31.05.2017 89.111.73.XXX
S tou reklamou je to fakt, nechapu. Je to zavodni motor a v INDY to stale plati. Spravny zavodni motor se ma po zavode rozsypat. To znamena, ze ma vycerpat zovotnost, protoze z neho ma byt vycerpana vsechna zivotnost. V INDY to stale plati narozdil od F, ktera se posunula nekam k vytrvalostnim zavodum. Problem je, ze jak je vse hnane na vykon a delane na hrane tak se obcas z motoru zakouri. Vzpominam na doby, kdy jeste F1 byla F1 a kdyz byl nekdo ve vedei, tak to nemel jisty, protoze kazdym kolem se dalo cekat ze to auto nekde zdechne
Jindrich K.
22:27 30.05.2017 89.103.114.XXX
Já myslím, že nepřeháním, pokud opravdu čteš všechna vyjádření je z toho poznat, že neví. A sorry, ale to, že Honda má jinak spolehlivé výrobky nijak nezpochybňuju, ale zdá se, že v tomhle případě na to namají. Ostatně nebyly by první ani poslední. Je fajn, že jim věříš, ale vírou body nezískají . Současné motory jsou složité a jen proto, že jsou v něčem dobří nebo, že kdysi měli úspěchy ... tak to nefunguje. Mě je Honda sympatická, což o to, taky bych jí přál, ale to už by se alespoň NĚCO muselo dít. Plácání se 3 sezony na chvostu je docela haluz s přihlédnutím ke kvalitě auta a pilotů.
Radon
20:43 30.05.2017 84.242.97.XXX
Že vyhrávají (pokud se nic nevysype) o tom není sporu. Aspoň tam je motor výkonný.
Ale že taky trošičku neví, co s tím, je taky pravda. A zase se to po.ere tomu asi nejsledovanějšímu (mimo jiných, kteří taky motor udolali). To je panečku reklama...
Ale že taky trošičku neví, co s tím, je taky pravda. A zase se to po.ere tomu asi nejsledovanějšímu (mimo jiných, kteří taky motor udolali). To je panečku reklama...
uzivatel001639
20:28 30.05.2017 195.88.143.XXX
Honda zatim vypada, ze bude jezdit i po roce 2021, takze bych byl v klidu, spise bych se bal o vysledky Renaultu, ten je vykonove v pohode na dostrel. Pockejme rok dva
uzivatel001639
20:27 30.05.2017 195.88.143.XXX
INDY je takovy problem, ze motory Honda vyhraji, to je fakt smutne. Ford mel podobne problemy a Mercdes dokonce z INDY utekl, protoze vubec nevedeli co s timn jak se jim to sypalo. Takze ano, Honda ma problem, ale jeji motory vyhravaji titul
uzivatel001639
20:24 30.05.2017 195.88.143.XXX
Ten Renault se tim tam nejak vloudil ne? Pro me zatim neni Renault zadna moznost, ktera by vedla k cili, ktery ma McL
Honda nedojizdi, ale je v takovem vykonovem srabu, ze v kvalde porazi i tovarni Renault. To je pro me hodne smutne
Honda nedojizdi, ale je v takovem vykonovem srabu, ze v kvalde porazi i tovarni Renault. To je pro me hodne smutne
uzivatel001639
20:20 30.05.2017 195.88.143.XXX
Neprehanej, Mercedes do vyvoje vrazil nejvetsi cas a vyplatilo se, Ferrari do letoska nevedelo jak na to a i letos ta jejich spolehlivost neni buhvi jaka. Renault je kapitola sama pro sebe, jak rikas kolikrat nevedeli kde je problm a to uz se s nimi tahlo nekolik let. Jak reaguval RB vsichni vime. Renault mel stesti, ze v dobach atmo motoru aerodynamika RB byla spicka, takze RB vitezil, jinak by jsme skuceni RB slyseli uz hodne dlouho. Takze pocinani Hondy je vlastne jen dusledek extra sloziteho motoru a kratkeho vyvoje. Mercedes sam rikal, ze by dopadl podobne, kdyby takto rychle vstoupil do F1. Takze bud v klidu a cekej
uzivatel001639
20:14 30.05.2017 195.88.143.XXX
Ja take cekam, ale uz necekam tak natesen jako minule a letosni sezonu, ale v klidu cekam az to prijde
uzivatel001639
20:13 30.05.2017 195.88.143.XXX
Zase to nesmis prehanet, Honda vi proc a jak, ale cas nejde nicim nahraddit. ostatni vyrobci stravili vyvojem motoru mnohem vetsi dobu, takze maji naskok. Je treba dat Honde jeste tok, dva a uvidime kde bude. Jeji vyrobky jsou spickove, takze se nebojim, ze by za par let nebyly pred Renaultem
Radon
19:55 30.05.2017 84.242.97.XXX
I když to nechci, tak podle mého Alonso zakotví v Americe a zajede si Le Mans.
U Hondy je to od ničeho k ničemu. Řekli, že rekup. systémy už mají zvládnuté, jen je třeba zvětšit turbo (2016) a ejhle - ani to nefunguje. Přitom bych řekl, že když motor nemá výkon, tak turbo by mělo mít docela "lébung", protože tolik nemusí tlačit.
V INDY zase přiznávají, že neví, proč se jim motory sypou. Další celosvětový trapas. Místo aby dělali jedno pořádně, tak dělají víc věcí naprd.
A výkonový propad? Stačí se podívat na rychlosti z Monaka - všichni jedou max. přítlak, DRS nemá takový vliv a ztrácejí 11Km/h. A ještě mají furt nějaký pentle...
U Hondy je to od ničeho k ničemu. Řekli, že rekup. systémy už mají zvládnuté, jen je třeba zvětšit turbo (2016) a ejhle - ani to nefunguje. Přitom bych řekl, že když motor nemá výkon, tak turbo by mělo mít docela "lébung", protože tolik nemusí tlačit.
V INDY zase přiznávají, že neví, proč se jim motory sypou. Další celosvětový trapas. Místo aby dělali jedno pořádně, tak dělají víc věcí naprd.
A výkonový propad? Stačí se podívat na rychlosti z Monaka - všichni jedou max. přítlak, DRS nemá takový vliv a ztrácejí 11Km/h. A ještě mají furt nějaký pentle...
Cooper
19:54 30.05.2017 188.120.212.XXX
Jako vím že v F1 je všechno možný ale po těch jeho kecech do medii že ferrari bude stejně věčně druhý by ho neměli brát už z principu... já osobně jsem byl neskonale šťastnej když z Ferrari vypadl nebavilo ho bejt věčně druhej tak ať si jezdí na chvostu. můj názor je že Kimi (bohužel) do důchodu a k sebovi buď Peréz nebo Bottas pokud by šel Alo do merglu a nemáš dle mě pravdu že ve ferku potřebujou dva špičkové piloty :-) stačí jeden a jeden nosič vody :)
Jindrich K.
14:38 30.05.2017 89.103.114.XXX
No já ti nevím. Pochybuju, že Alonso šel do McLarenu s vidinou jízdy na chvostu pole bez šance na zlepšení. U Hondy si vybájili jakousi pohádku, McLaren uvěřil, Alonso uvěřil. Jasné nikdo nečekal, že se od začátku budou prát o titul, ale takovou bídu ? Ne nečekal to nikdo. Bohužel ani Honda. První testy a přišla sprcha, studená, hodně studená. Pak přišly kecy na téma, že je to nový a musí se to vyladit atd. Po katastrofální sezoně 2015, přišlo mírné, opravdu mírné zlepšení, ale to už Japonci zjistili, že z toho víc nevyždímou. Tak to zkusili jinak a útočí na nejhorší sezonu McLarenu všech dob. Hurá. Jako vážně myslíš, že příště nebo někdy jindy to bude lepší ? Vždyť základní problém Hondy je, že nic nechápou. Neví proč, neví jak. Jen ví, že to nejde. Nejenže nevěřím v zázračné kroky, já ani nevěřím v kroky vpřed. Honda si ukousla moc velký sousto a z McLarenu udělala pojízdnou laboratoř. Je jen otázka času kdy někomu dojde trpělivost a celý to ukončí.
Situs
13:44 30.05.2017 85.70.164.XXX
Honda z ničeho nic najednou se špičkovým motorem nepřijde. Musí postupně krok za krokem zlepšovat spolehlivost a zvyšovat výkon. A to vše musí postupně ověřovat na autě McLarenu. To co uvidíme letos je předzvěst roku dalšího. Na zázračné skoky už nevěřím.
rock
13:31 30.05.2017 37.188.154.XXX
Zrovna na příkladu McLaren + Honda je vidět, že ty stížnosti (btw proč vydírání? Mate jenom naznačuje, že za současných podmínek přestane firma Red Bull obchodovat s firmou Liberty Media a organizací FIA) Red Bullu jsou docela opodstatněný. Mimo triumvirátu Mercedes x Ferrari x Renault neexistuje varianta. Když to McLaren zkusil, pohořel i s celou slavnou Hondou. Tři roky téhle mizérie (bez viditelného světla na konci tunelu) by většinu soukromých týmů nalomily nebo úplně pohřbily. Takovej Williams pár špatných rozhodnutí a smolných okolností nerozdejchal doteď.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek