DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull je v dobré formě, potřebujeme jen trochu zrychlit, domnívá se Ricciardo

Sebastian Vettel podle Daniela Ricciarda předvedl v předsezónních testech skvělou rychlost s novým Ferrari. Red Bull potřebuje trošku přidat, jinak je podle něj ale před začátkem sezóny v dobré formě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull je v dobré formě, potřebujeme jen trochu zrychlit, domnívá se Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.03.2017 12:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 17.03.2017 09:37
Pro první závod chystají obrovský balík vylepšení… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 17.03.2017 10:00
By me zajimalo, proc celou zimu delaji a pak… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 17.03.2017 12:26
Upgrade pro Barcu bych neresil s tim prijde asi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Kdyby to psali na konci roku, tak by tvrdili ze jsou ve vyborne forme. No a kdyz vidi, ze zima se moc nepovedla, tak jsou v dobre forme, to o necem napovida. Zatim bych to videl na propad vykonosti. Uvidime prvni zavod, tam priveze spousta tymu nove veci, takze se vykon muze dost lisit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Pro první závod chystají obrovský balík vylepšení, úplně bych je podle těch časů v testech neodepisoval. Uvidíme.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        By me zajimalo, proc celou zimu delaji a pak privezou polovicate auto na testy a testuji neco co ve vysledku nenasadi do prvniho zavodu. Do prvniho zavodu pak nasdi hodne jine komponenty.
        Pripada mi to, ze maji neco pripravene a asi jsou si jisti, ze to bude fungovat a nechteji aby to nekdo opalil.
        Nejak mi hlava jejich postup nebere, ale aerodynamicky je RB asi silny jako vzdy. Problem vidim trochu v motoru, jestli bude stacit na Mercedes a jak se zda i na hodne povedene letosni Ferrari. Tady bych si tipnul, ze stacit RB celkove nebude.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.140.XXX
          Tak Renaultu kompletní přestavba PJ dle všeho celkem vyšla, nalezli problém na dynamometru v ERS ještě před nasazením na dráze, kromě Mercedesu posbírali nejvíce dat z trati a jezdili v konzervativním módu ERS. Důležité je, že drží ICE a zásadní konstrukční věci typu přehřívání, olejový systém, vibrace, správné detonování atd. Dle TOP speed se přiblížili Mercedesu a podle mě jsou si nyní 3 výrobci velmi blízko, nejvíce za celou dobu hybrid éry. Velmi doufám, že Renault spolehlivost dožene již od prvního závodu. Pže pro RB to bude zásadní při boji o titul a pro tovární tým při boji o 5., snad třeba i 4. místo v PK (ok, tady jsem přehnaný optimista, ale bylo by skvělé bojovat s Williamsem o TOP 4). Jestliže se Renaultu opravdu povede upgrade chystaný na Barcu, můžou být oba cíle (titul pro RB a TOP4 v PK pro Renault) snad reálné! Držím palce! :) 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Upgrade pro Barcu bych neresil s tim prijde asi kdekdo. Dulezity bude vykon na zacatku. Z toho co jsem videl, mi prijde zatim suverenni Ferrari a pokud se ukaze v uvodnim zavode silny jako v testech je o titulu rozhodnuto. Titul zatim vidim jasne MercedesXFerrari. Zatim si nemyslim, ze ma RB sanci na titul. Vidim ho na 3. miste, ale az prvni zavod opravdu ukaze jak na tom kdo je.
            Jsem zvedav na tovarni Renault, bude dulezite, jak moc jsou dobri v aeru, protoze vzhledem ke slabsi jednotce to budou mit s Williamsem hodne tezke. Drzme palce, at se jim dari a verim, ze i na to 4. misto by mohli mit. Jenze tady to bude hodne husty, spatne nebude ani FI a TR se stejnym motorem nebude chtit take dat kuzi lacino. Takze Renault muze byt jak 4. tak 8.
            Jinak je hezke jak pises, ze nalezli problém na dynamometru v ERS ještě před nasazením na dráze. A to si predstav, ze Honda uvadi, ze na dynamometru zadny problem nevidelia podivej v sasi McL. To zakulisi je hodne zajimave a spoluprace McL-Honda asi moc nespolupracuje.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama