DISKUZE K ČLÁNKU Revoluční změna pravidel v roce 2017 bude velkým rizikem, míní Wolff

Šéf Mercedesu nemá nic proti opatřením, která by měla napomoci zlepšení podívané pro diváky, ale podle jeho názoru míří Formule 1 příliš daleko ve snaze rychle prosadit plánované změny. Myslí si, že by se díky tomu mohl rok 2017 stát velmi riskantní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Revoluční změna pravidel v roce 2017 bude velkým rizikem, míní Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 23.02.2016 15:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 7 lidí) 23.02.2016 13:36
mě zvýšení přítlaku o 50% přijde jako cesta do… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 23.02.2016 13:04
No asi nebudu s Wolfem moc souhlasit. Když se… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 23.02.2016 12:27
tak v současné situaci se mercedesu povedlo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.38.XXX
    mě zvýšení přítlaku o 50% přijde jako cesta do pekel. je sice hezké že budou kroužit rychleji ale předjíždění toto rozhodně uškodí. už nyní je obtížné držet se blízko za jiným autem i když jste rychlejší protože přítlak je narušovám rozvýřeným vzduchem auta před vámi. podle mě se měl přítkal o něco zmenšit a měla se hledat řešení jak rapidně zvýšit mechanickou přilnavost - lepší a širší pneu atp. tohle mi přijde jako slepá ulička k ještě větší nudě ohledně přejíždění...

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    No asi nebudu s Wolfem moc souhlasit. Když se dřív jezdilo rychleji a na míň zastávek, neměl by být problém opět vyrobit gumy, které to vydrží.
    Ikdyž chápu, proč kope za svoji stranu a Horner za tu opačnou.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      78.41.168.XXX
      Dřív se celou sezonu nonstop testovalo...teď se netestuje skoro vůbec a hlavně nevím jestli by se chtělo po Pirelli i méně zastávek - tudíž pneumatiky s uměle omezenou životností které by měly zároveň vydržet významně vyšší přítlak by problém být mohl a dost možná taky je. Ono mělo Pirelli problém dodat pneumatiky i s menšími nároky - viz defekty v Silverstone, Vettelova loňská hysterie ve Spa, změna konstrukce během sezony 2013.....

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Nepsal jsem, že mají ideální podmínky, ani že to sfouknou za odpoledne, ale že se vyrobit nesporně dají.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          Alfred

          78.41.168.XXX
          Jestli se vyrobit nesporně dají je vedlejší, i když já v F1 takové gumy které by vydržely masivní přítlak a svou životností také zabezpečili víc jak 1-2 pity nviděl. Psal jsi že by to neměl být problém...a on je to problém už teď, takže další slohovky nejsou nezbytně nutné.

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Nevím jak u Pirelli, Bridgestone a Michelin ten problém neměli.

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Alfred

              Alfred

              78.41.168.XXX
              No jo ty nevíš, ale Bridgestone ani Michelin v F1 nikdy nenabídli pneu, která by jezdce nutila jezdit víc zastávek....jak se chce zrovna teď od Pirelli a nezdá se že by to nechtěli i nadále. Tudíž nevím odkud se bere tvá jistota že s tím problém neměli.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Jestli jsem si dobře všiml, tak poslední závody se jely většinou na jednu povinnou zastávku. Pamatuju závody, kdy se gumy Bridgestone měnily i 3x za závod. Z toho pramení můj pocit (ne jistota), že se to provést dá. 03

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Alfred

                  Alfred

                  78.41.168.XXX
                  Jenže Bridgestony se měnily 3x pouze proto, že týmy jezdili 3x tankovat ...ne proto, že je k tomu nutila degredace gum. Kanada 2010 byla výjimkou z pravidla které nijak nedokazovala že se dá vyrobit guma o jaké se bavíme, ale jak se dá zmrvit de facto celozávodní guma. Že se jeli poslední závody na jednu zastávku je pravda (tedy jak u kterého vozu), ovšem tím se vracíme k tomu, že tohle nebyl stav jaký se od Pirelli požadoval - a hned sme zase u toho že to BYL a JE problém vyrobit už při méně kontraproduktivních požadavcích.
                  No a teď se zamysli jestli bys bez toho mrkajícího smajla nevypadal méně ...no, raději předejdu redakční úpravě příspěcvku. Z mé strany to můžeš považovat za ukončeno -prostor pro argumenty jsi neměl, nemáš a mít nebudeš a slovíčkařit s tebou nemíním. Zdar.

                  + 3 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Jasně, že se měnilo víc kvůli tankování. Ale jistou degradací trpěly také. Jinak by to asi nestálo za výměnu.
                    A čím více bude výměn, tím líp ne? Pokud mají "problém" vyrobit něco co snese vyšší přetížení, spíš jim bude dělat menší problém vyrobit gumy, co vydrží čtvrtinu závodu, než gumy co vydrží celý závod. Nebo máš pocit, že je to naopak? 20
                    Argumenty máš podobně relevantní, takže souhlas. Nemá smysl tu psát desítky komentů, když ani jeden nemá pro svůj názor důkaz.
                    Pokud tě smailíci iritují natolik, že nedokážeš psát k věci bez osobních útoků, obrať se na redakci. Třeba je zruší. Já žil v domnění, že jsou k dispozici proto, aby se mohly používat. Mimochodem u Odina ti nevadí? 13

                    + 1 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Oceňuji, že sis všiml, že měli v roce 2013 problémy dodat gumy i s menšími nároky. Jsou tu lidé, kteří dodnes tvrdí, že to byl uměle vytvořený komplot Red Bullem, kterého se zúčastnili jeho konkurenti. 01
        Mimochodem ve Spa to byla Vettelova hysterie, nebo problém Pirelli dodat pneumatiky i menšími nároky? Ono se to tak trochu bije. 12

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Je to komplikované každý má jiný názor .Bezpečnost především.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak v současné situaci se mercedesu povedlo posatvit nejlepší balík a ostatní je jen pomalu dotahují, pokud by se schválila radikálně jiná pravidla, tak by mercedes nejspíš ostrouhal a na svoji dominanci by mohl pouze vzpomínat. Je tedy jasné, že mercedes by nejraději neměnil nic a red bull zase všechno, je to jen o zájmech jednotlivých týmů. Pravidla by tedy měla určit FIA po konzultacích se všemy týmy, ale měla by je zkrátka vydat a nediskutovat o nich

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Hmmm, člověče já souhlasím. 17 03
        Tedy na maličkost: že prodiskutovat s týmy, jestli jsou změny vůbec reálné nemusí být od věci. 03

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          no, pokud bys to přečetl celé, tak píšu, že by to s týmy měli konzultovat - tzn. prodiskutovat reálný přínos, reálné problémy, ale rozhodnout by měla FIA na základě námitek týmů a hlavně na základě vlastních inženýrských názorů. Pokud si pravidla budou dělat jenom týmy, tak se nikdy nic smysluplného neschválí, vždy to bude kočkopes, protože si (logicky) každý tým chce zachovat svoji silnou stránku a potlačit silnou stránku soupeře

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.239.XXX
          Teď mne zrovna nenapadá nic, co by mohlo být nereálné. Teda pokud po nich nebudou chtít třeba vydolovat ze 100 kg benzínu > 1300 kWh nebo po nich nebudou chtít zkonstruovat kruhové brzdové kotouče s průměrem 20cm a obvodem 80. To se staví těžko.

          Ale pokud se budou držet zákonů klasické fyziky v euklidovském prostoru, tak je reálné všechno.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            no jasně :-) ale je otázkou kolik co může stát a kolik to reálně přinese a jestli to nebude spíš na škodu.
            Já osobně bych se přikláněl k návratu 2m rozchodu a tím uzpůsobení přítlačných křídel a plochy podlahy a širších pneu. Myslím, že by to pro zlepšení závodění stačilo...

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Lord Mystic

        Lord Mystic

        79.110.38.XXX
        ale mercedes by naopak na radikální změně pravidel mohl i zásadně vydělat, protože on má jedny z největších zdrojů, vyladěný tým konstruktérů a celé mu to jako automibilce funguje na výbornou. podle mě jim utečou ještě víc.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama