DISKUZE K ČLÁNKU Revoluční změna pravidel v roce 2017 bude velkým rizikem, míní Wolff
Šéf Mercedesu nemá nic proti opatřením, která by měla napomoci zlepšení podívané pro diváky, ale podle jeho názoru míří Formule 1 příliš daleko ve snaze rychle prosadit plánované změny. Myslí si, že by se díky tomu mohl rok 2017 stát velmi riskantní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Revoluční změna pravidel v roce 2017 bude velkým rizikem, míní Wolff
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Lord Mystic
13:36 23.02.2016 79.110.38.XXXmě zvýšení přítlaku o 50% přijde jako cesta do pekel. je sice hezké že budou kroužit rychleji ale předjíždění toto rozhodně uškodí. už nyní je obtížné držet se blízko za jiným autem i když jste rychlejší protože přítlak je narušovám rozvýřeným vzduchem auta před vámi. podle mě se měl přítkal o něco zmenšit a měla se hledat řešení jak rapidně zvýšit mechanickou přilnavost - lepší a širší pneu atp. tohle mi přijde jako slepá ulička k ještě větší nudě ohledně přejíždění... -
-
Alfred
13:41 23.02.2016 78.41.168.XXXDřív se celou sezonu nonstop testovalo...teď se netestuje skoro vůbec a hlavně nevím jestli by se chtělo po Pirelli i méně zastávek - tudíž pneumatiky s uměle omezenou životností které by měly zároveň vydržet významně vyšší přítlak by problém být mohl a dost možná taky je. Ono mělo Pirelli problém dodat pneumatiky i s menšími nároky - viz defekty v Silverstone, Vettelova loňská hysterie ve Spa, změna konstrukce během sezony 2013.....-
-
Alfred
14:21 23.02.2016 78.41.168.XXXJestli se vyrobit nesporně dají je vedlejší, i když já v F1 takové gumy které by vydržely masivní přítlak a svou životností také zabezpečili víc jak 1-2 pity nviděl. Psal jsi že by to neměl být problém...a on je to problém už teď, takže další slohovky nejsou nezbytně nutné.-
-
Alfred
14:40 23.02.2016 78.41.168.XXXNo jo ty nevíš, ale Bridgestone ani Michelin v F1 nikdy nenabídli pneu, která by jezdce nutila jezdit víc zastávek....jak se chce zrovna teď od Pirelli a nezdá se že by to nechtěli i nadále. Tudíž nevím odkud se bere tvá jistota že s tím problém neměli.-
-
Alfred
15:09 23.02.2016 78.41.168.XXXJenže Bridgestony se měnily 3x pouze proto, že týmy jezdili 3x tankovat ...ne proto, že je k tomu nutila degredace gum. Kanada 2010 byla výjimkou z pravidla které nijak nedokazovala že se dá vyrobit guma o jaké se bavíme, ale jak se dá zmrvit de facto celozávodní guma. Že se jeli poslední závody na jednu zastávku je pravda (tedy jak u kterého vozu), ovšem tím se vracíme k tomu, že tohle nebyl stav jaký se od Pirelli požadoval - a hned sme zase u toho že to BYL a JE problém vyrobit už při méně kontraproduktivních požadavcích.
No a teď se zamysli jestli bys bez toho mrkajícího smajla nevypadal méně ...no, raději předejdu redakční úpravě příspěcvku. Z mé strany to můžeš považovat za ukončeno -prostor pro argumenty jsi neměl, nemáš a mít nebudeš a slovíčkařit s tebou nemíním. Zdar.
-
Mike17
15:37 23.02.2016 93.99.87.XXXJasně, že se měnilo víc kvůli tankování. Ale jistou degradací trpěly také. Jinak by to asi nestálo za výměnu.
A čím více bude výměn, tím líp ne? Pokud mají "problém" vyrobit něco co snese vyšší přetížení, spíš jim bude dělat menší problém vyrobit gumy, co vydrží čtvrtinu závodu, než gumy co vydrží celý závod. Nebo máš pocit, že je to naopak?
Argumenty máš podobně relevantní, takže souhlas. Nemá smysl tu psát desítky komentů, když ani jeden nemá pro svůj názor důkaz.
Pokud tě smailíci iritují natolik, že nedokážeš psát k věci bez osobních útoků, obrať se na redakci. Třeba je zruší. Já žil v domnění, že jsou k dispozici proto, aby se mohly používat. Mimochodem u Odina ti nevadí?
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:16 23.02.2016 93.99.87.XXXOceňuji, že sis všiml, že měli v roce 2013 problémy dodat gumy i s menšími nároky. Jsou tu lidé, kteří dodnes tvrdí, že to byl uměle vytvořený komplot Red Bullem, kterého se zúčastnili jeho konkurenti.
Mimochodem ve Spa to byla Vettelova hysterie, nebo problém Pirelli dodat pneumatiky i menšími nároky? Ono se to tak trochu bije.
-
-
-
-
jumpman
12:27 23.02.2016 178.255.168.XXXtak v současné situaci se mercedesu povedlo posatvit nejlepší balík a ostatní je jen pomalu dotahují, pokud by se schválila radikálně jiná pravidla, tak by mercedes nejspíš ostrouhal a na svoji dominanci by mohl pouze vzpomínat. Je tedy jasné, že mercedes by nejraději neměnil nic a red bull zase všechno, je to jen o zájmech jednotlivých týmů. Pravidla by tedy měla určit FIA po konzultacích se všemy týmy, ale měla by je zkrátka vydat a nediskutovat o nich-
-
jumpman
13:55 23.02.2016 178.255.168.XXXno, pokud bys to přečetl celé, tak píšu, že by to s týmy měli konzultovat - tzn. prodiskutovat reálný přínos, reálné problémy, ale rozhodnout by měla FIA na základě námitek týmů a hlavně na základě vlastních inženýrských názorů. Pokud si pravidla budou dělat jenom týmy, tak se nikdy nic smysluplného neschválí, vždy to bude kočkopes, protože si (logicky) každý tým chce zachovat svoji silnou stránku a potlačit silnou stránku soupeře -
-
rock
14:19 23.02.2016 37.188.239.XXXTeď mne zrovna nenapadá nic, co by mohlo být nereálné. Teda pokud po nich nebudou chtít třeba vydolovat ze 100 kg benzínu > 1300 kWh nebo po nich nebudou chtít zkonstruovat kruhové brzdové kotouče s průměrem 20cm a obvodem 80. To se staví těžko.
Ale pokud se budou držet zákonů klasické fyziky v euklidovském prostoru, tak je reálné všechno.-
jumpman
14:28 23.02.2016 178.255.168.XXXno jasně :-) ale je otázkou kolik co může stát a kolik to reálně přinese a jestli to nebude spíš na škodu.
Já osobně bych se přikláněl k návratu 2m rozchodu a tím uzpůsobení přítlačných křídel a plochy podlahy a širších pneu. Myslím, že by to pro zlepšení závodění stačilo...
-
-
-
Lord Mystic
13:11 23.02.2016 79.110.38.XXXale mercedes by naopak na radikální změně pravidel mohl i zásadně vydělat, protože on má jedny z největších zdrojů, vyladěný tým konstruktérů a celé mu to jako automibilce funguje na výbornou. podle mě jim utečou ještě víc.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
- 1. Trénink (10:30 - 11:30)
- 2. Trénink (14:00 - 15:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek