DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull hrozí odchodem z F1, partnerství s Renaultem v krizi

Red Bull se po sérií mistrovských titulů po přechodu na hybridní pohonné jednotky v minulém roce nedaří. Nespokojenost s Renaultem a dominancí Mercedesu narůstá, proto nyní rakouská stáj začíná hrozit odchodem z Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull hrozí odchodem z F1, partnerství s Renaultem v krizi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 23.03.2015 11:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 38 lidí) 15.03.2015 22:45
Typický RedBull Co čekat od výrobce limonád?… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 29 lidí) 15.03.2015 21:50
trapáci shrňme si to - renault postavil špatný… »
» hixaxon (Hlasovalo 28 lidí) 15.03.2015 20:53
ticho po pěšině Maaamíííí, bůůůů, smrk-smrk, oni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jurgenb

    109.105.36.XXX
    Pro ty, co to považují jen za brekot Mercedes postavil nejlepší motor i káru a korunoval to výbornými piloty.

    Ani ve svých nejlepších letech RB neměl takovou dominanci jakou si užívá (a právem) nyní Mercedes. Nicméně pravdou zůstává, že proti RB byly během 4 let změněny pravidla 7x!! A vskutku jen kvůli tomu, aby RB nezvýšil svůj odstup oproti ostatním.
    Mercedesu to nikdo (nevím proč, když proti RB a i dříve to použito bylo) neudělá.

    Věc druhá - RB s motory Renault měly vždy nejnižší spotřebu, ale zároveň i nejnižší výkon. Mercedes má jedno z nej šasi (ne-li nejlepší), o motoru se nemá cenu bavit, tam to je jasně nejlepší, nejspolehlivější a zároveň nejvýkonější.

    Takže milá FIA, jak mají ostatní dohnat Mercedes tak, abychom my, diváci, viděli alespoň nějaké předjíždění? Zároveň podotýkám, že tím předjížděním nemyslím to, že Mercedesy předjíždí i třetího v pořadí o kolo!!!

    Mě se stávající svázaná pravidla vůbec nelíbí. Kde jsou nějaké nápady? V kýblu, FIA je preventivně zakázala na další tři roky.

    + 29 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Iscarian

      Iscarian

      89.177.211.XXX
      Což o to, já jsem pro, aby se uvolnil vývoj a mohlo se vylepšovat v průběhu sezóny, FIA s týmy se zamotali do začarovaného kruhu s šetřením a takový je výsledek...

      + 12 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      176.74.128.XXX
      Vypisuješ nezmysli. Tie keci RB o riadení u FIA atď. možno vychádzajú z dnešného prehlásenia FIA o tom,že týmy musia nainštalovať do motorov senzory prietoku paliva i do iných častí motora. Experti predpokladajú,že to je preto,lebo sa objavil motor,ktorí toto pravidlo obchádza tým,že motor saje palivo i v čase, keď nepracuje /monopost brzdí/, tým sa v priestore pred tryskami zvýši množstvo paliva i jeho tlak,ktorý následne samozrejme nedovolene zvyšuje výkon motora. A ktorý motor má najvýraznejší rozdiel vo výkone medzi testami a 1. závodom? Ktorý motor v Barcelone mal Top speed skoro rovnaký ako Mercedes a v AUS vyrázne stráca?

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jurgenb

        109.105.36.XXX
        1) strašně rád si vypisuji s anonymem. Když jsi zvládl napsat komentář, zkus se i podepsat - nestyď se za své názory.
        2) nenapsal jsem ani jeden nesmysl. Vše, co jsem napsal, dává smysl a je to také pravda.
        3) zatím se neví, který motor to je. Indicie mohou ukazovat na Renault, ale zatím to není potvrzené, takže vyčkejme.
        4) Ricciardo má použitý už druhý motor. Na sezónu má celkem čtyři. Takže kdy chce Renault nasadit zlepšení? Až jezdci z RB a TR budou "bez motorů" a budou mít furt 10 míst penalizace na startu? To bude už pozdě.

        Já osobně jasně chápu RB, že je v prdeli a aniž by to on sám způsobil. Do Renaultu nalil mega prachů a výsledek? Nula (nebo i hůř než nula).

        + 17 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Samozřejmě, že jsi žádný nesmysl nenapsal, ale takhle žel anonymové obvykle reagují "vypisuješ nezmysly/hluposti/sprostosti." Je otazka, jestli ma cenu na takova pochybna individua reagovat a ztracet s nimi cas, kdyz o diskusi zajem nemaji - jen si neco anonymne plivnout. Slusny clovek, ktery ma zajem o seriozni diskusi, si zvoli alespon nick. Coz u anonymnich pokrytcu cekat pochopitelne nemuzes. Kazdemu je jasne, proc a kdo voli anonymitu.

          + 21 / − 14

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Tomáš Holič/Coehoorn

          176.74.128.XXX
          Zabudol som sa podpísať. Nezmysli tvrdíš,že FIA kôli RedBullu menila 7 krát pravidlá. FIA ich 7 krát upravovala,lebo RedBull obchádzal ducha pravidiel. Pokial Mercedes nič také nerobí tak je to v poriadku. Najviac je vtipné, že rôzne obmedzenia vývoja, poštu motorov na sezónu presadil hlavne Rencek a RedBull, Rencek dokonca hrozil odchodom,pokial nebude po jeho. Ferrari presadzovalo silnejšie motory+ menej obmedzený vývoj o Mercedese sa moc nehovorilo. Takže je vtipné,že teraz si na tie stupídne pravidlá prábe RB sťažuje.

          + 18 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hixaxon

            hixaxon

            89.177.88.XXX
            Coehoorn, možná i souhlas, ale jen za předpokladu, že dodáš linky na to, jak tato pravidla chtěl nejvíc Renault.

            Selským rozumem mi to moc nepasuje, bych tipoval právě nejsilnějšího, tedy Mercedes.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Můžu se zeptat, jakým stylem byly výfukové difuzory, nebo mapování motoru obcházením pravidel? 20
            FIA se mohla vždycky přetrhnout, aby RB tu dominanci zničila. Každou sezonu. 03

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Tak byl RedBull dominantní každou sezónu? Nebo nebyl? Už se v těch tvých názorových ekvilibristikách ztrácím.18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • anonym

      92.62.227.XXX
      blbost - renault nemíval nejnižší výkon - to jen red bull jezdil s největším přítlakem (nakloněným vozem) a měli tak větší přítkal ale menší maximálku - a stále brečeli že mají nejmenší výkon i když to pravda nebyla. jak by také mohli vyhrát v monze že... a na podobných polopravdách a zkreslených informacích parazituje red bull i nadále a blbne hlavu i všem fandům co do toho tolik nevidí.

      + 23 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jurgenb

        109.105.36.XXX
        Promiň, ale nesmysl. RB měl nejvyšší přítlak, ale zároveň nejnižší výkon motora. Nebudu se s tebou pří, zkus si najít články z před tří let.

        + 9 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Samozřejmě, že ten anonymní chudák opět plivnul blbost. Ztráta času s anonymními trolly, kterým nejde o rozumnou diskusi, pouze provokují. 03

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        66.85.129.XXX
        tak to doloz nejakym konkretnim dukazem. Protoze se ma za dane, ze Renault byl o nejakych 30 koni slabsi, ale mel lepsi ovladatelnost a nizsi spotrebu, neboli neco za neco. Dnesni Renault ma stejnou, nebo dokonce vyssi spotrebu, nez motor Mercedes, ale pritom vykonove hrube zaostava a i ta ovladatelnost je na tom asi spatne. Neboli jeden velky pruser proti konkurenci.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ...

          193.165.74.XXX
          Renault dostal několikrát možnost upravit motor i pro zvýšení výkonu, ke konci V8 určitě nezaostávali.
          A obecně kdo ty jednotlivé motory měřil, že to mohl porovnávat??
          To byli pouze interní výpočty a ty nemusí být přesné..

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Honza

    94.112.166.XXX
    Útoky na Mercedes Chápu, že jsou naštvaní. Ano nemají dobrou pohonou jednotku. Nicméně mě neskutečně irituje, když tým, který měl před zimou docela dobrou výchozí pozici, teď začne volat po změně pravidel, aby zakryl vlastní neschopnost. (Naopak je mi velmi sympatická práce Ferrari. A to jsem nikdy nebyl jejich fanda.)

    Uzavřel bych to asi takto. Drahý pane Marko, pokud někdo zabíjí závody F1, tak je to právě váš tým, protože nedokážete se všemi prostředky, co má vyrobit konkurence schopné auto. Možná to chtěl přes zimu míně přemýšlet, jak ostatním podrazit nohy prostřednictvím změny pravidel a více se soustředit na vývoj motoru.

    + 20 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      66.85.129.XXX
      on je v tom ale docela podstatny rozdil. Narozdil od Ferrarri tym RB nevyrabi vlastni motory, ale maji externiho dodavatele. A ten asi nasliboval hory doly a skutek utek. Potom je tezke se divit RB, ze jsou nastvani, pokud je jinak auto konkurenceschopne. A i ta spolehlivost neni zrovna uzasna, kdyz je 50% umrtnost.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama