DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve: Vettel letos pátý titul nezíská, Red Bull je v háji a nepomůže mu ani nové auto

Sebastian Vettel se letos podle Jacquese Villeneuva letos pátého titulu určitě nedočká, Red Bull je podle něj zcela v háji a kvůli motoru Renault mu nepomůže ani nové auto. Motor je naopak trumfem Williamsu, jehož auto je jinak nic moc, stejně jako výkony Felipeho Massy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Villeneuve: Vettel letos pátý titul nezíská, Red Bull je v háji a nepomůže mu ani nové auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 11.03.2014 10:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 12 lidí) 10.03.2014 15:19
Villeneuve a jeho bulvar ten vzdycky alespon… »
» mi88ki (Hlasovalo 12 lidí) 10.03.2014 16:24
Jacques Jacques je živoucím důkazem, že i (pod… »
» uzivatel000733 (Hlasovalo 11 lidí) 10.03.2014 13:16
Villeneuve a ty jeho keci O jeho výkonech hlavně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kimi

    94.113.22.XXX
    Na žádost RedBullu FIA zvažuje zkrácení GP Austrálie na 5 kol... 18

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zahradnik

    109.71.214.XXX
    Palec Neměl by ten Sebastienův palec mířit jiným směrem ??? 13

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    81.200.53.XXX
    je v haji? ale není,to si pište,tak go go red bull14

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Jacques Jacques je živoucím důkazem, že i (pod)průměrný pilot může s dominantním vozem vyhrát titul, takže co týče Massy ví o čem mluví :D

    + 12 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Jacques je možná kecka, ale určitě ne podprůměrný pilot a FW19 byl špičkový, ale z pohledu celé sezóny určitě ne dominantní jako třeba F2004 nebo RB7.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Villeneuve a jeho bulvar ten vzdycky alespon rozesmeje, jak ma o vsem zcela jasno a vi jak to bude. Nepsalo se tady v minulosti, ze ho F1 uz vubec nezajima? Beztak nesledoval ani jeden test, mrknul na nejakou celkovou tabluku a vycucal si ty svoje hypotezy. 11

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petis__

    217.196.216.XXX
    Villeneuvovy tlachy Koukám že mám na jeho názory podobný pohled jako většin zdejších. Připadá že akorát tak úmyslně provokuje, otázka je koho?

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si však na rozdiel od Jequsa myslím,.. ...že v motore1,6 V6 turbo Renault a Mercedes, nie je väčší rozdiel, ako 10 kW, ale gro je vo filozofii spolupráce, ktorý ústi do hlavného riadiaceho programu, jednosmerného trakčného motora s týmto turbomotorom a hlavne na tom, ako sú napísané užívateľské podprogramy užívateľskými tímami odberateľa, teda ich softwerovými špecialistami, kedy sa má trakčný jednosmerný motor okamžite spustiť, pri zošľapnutí plynu pri výjazde z pomalej zátačky, koľko sekúnd má bežať a vypnúť pri koľkých otáčkach turbomotora, ak jeho moment už dosahuje maximum (čiže nezrýchľuje) a treba preradiť na vyšší stupeň. To isté na rovinke, alebo v zóne DRS, kedy už treba zapnúť jednosmerný trakčný elektromotor, aby pracoval x.. sekúnd na to, aby auto dostalo impulz sily a zrýchlilo na maximálnu rýchlosť aj za pomoci otvoreného DRS, čo je impulz sily naviac, čo sa prejaví zvýšením hybnosti telesa, lebo zvýšenie rýchlosti bez zrýchlenia nie je možné. Tomuto musí byť dobre dimenzovaná inštalácia a ochrana pred prehriatím, kde Siemmens ako tvorca programov pre Mercedes, má navrch, lebo ak vie uregulovať atomové elektrárne, pre ktorých riadenie dodáva HW aj SW, tak vie urobiť riadiaci SW pre automobily F1, pre ktoré je to malina, čo Renault samozrejme nevie a preto je Mercedes tam, kde je a Ferrari na tom lepšie ako Rrenault, lebo na La Ferrari tieto módy tento tím už vyskúšal sice s atmosferickým 12 valcom, ale nik ho nemôže upodozrievať, že porušil kódex a odskúšal to s motorom 1,6 V6 Turbo a Renauult zatiaľ nie, lebo to nemal kde namontovať a dokonca brzdil motor bez prevodovky, nad čím ostáva rozum stáť, preto je pozadu a bude dobiehať a nakoniec sa mu to určite podarí. Bude záležať od ich špecialistoch a Red Bullu, či si spolu sadnú, čo už podľ Marka urobili a napíšu niečo zmysluplného, čo bude určite fungovať a ja sa tomu osobne poteším, nech je to čim prv. 01

    + 10 / − 33

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      37.48.38.XXX
      Jejda, další rady profesora Kapora. 20

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      91.127.250.XXX
      ... tak tohle jsou skvosty, neboli "démanty téhle stránky" ... kam se hrabe "nejakej aerodynamik z prostředí F1" ... 11 12 11

      + 7 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      "lebo zvýšenie rýchlosti bez zrýchlenia nie je možné" - naprosto geniální a neotřelá mylšenka. Na Nobelovku...12

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ale chlapci,.. ...nič nového vo Vašich prejavoch závisti a hnevu, že ste ako pisatelia k článku a môjho príspevku, k veci úplne impotentní ! 11 18 Radšej si nerobte hanbu. 14

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Villeneuve opět mele... Villeneuve už mě docela štve. Pořád dělá chytrého a zajímavého, přitom jen kydá smyšlené domněnky a jeho osobní dojmy, které jsou čistě subjektivní, hlavně ale že je zajímavej a je to v médiích (ty přeci jen otisknou každou špínu, ať už je to pravda nebo ne). Už je horší jak Lauda s Markem.

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tom

      90.182.20.XXX
      Tak ono každý názor je subjektivní, od toho je to přece názor :) Objektivita je hrozně citlivý pojem a každý si ho vykládá jinak

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    194.228.198.XXX
    Villeneuve a ty jeho keci O jeho výkonech hlavně ke konci v F1 ani nemluvě20
    prostě když nejsu dost dobrej abych tam jezdil, tak je aspoň všechny pomluvím16
    Tatík to byl borec, on je jen jeho stín!

    + 11 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Villeneuve: Motor je naopak trumfem Williamsu, jehož auto je jinak nic moc20
    Villeneuve Villeneuve,kdybys více četl názory inženýrů, tak bys pochopil že Williams se poslední léta trápil z ofukováním aero prvku od vyfukových plynů.Já Patovy Symondsovy věřím má za sebou nějaké úspěchy a navíc posílil tým o další inženýry.Je jasné že spolehlivost je základ pro začátek potom se bude vylepšovat vůz i když auto je sirové určitě má potenciál na zlepšovaní03

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    147.251.190.XXX
    Nerado odepisovat Myslím si, že Red Bull neradno odepisovat, ano zatím Red Bull ani Renault nevypadá, že ujednou polovinu závodu, ale jak je vidět, tak Renault není zase tak nespolehlivý, například v Caterhamu odjezdili docela dost kol, takže pokud Renault pracovat hlavně na spotřebě a ne na výkonu, což se může projevit v závodech a můžou jet celý závod na 90% výkonu, zatímco Ferrari či Mercedes pojedou na 80% výkonu (otázka je jestli těch 80% výkonu nebude víc než 90% výkonu Renaultu 14 )... Prvních několik závodů budou monoposty trápit dětské nemoci, to je jasné, ale myslí, že od 5 závodu uvidíme, jak na tom skutečně jednotlivé pohonné jednotky jsou 11
    Ale zatím bych v žádném případě Red Bull neodepisoval, bohužel 11

    + 19 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Dočká se Lewis Hamilton u Ferrari kýženého 8. titulu?

"Hamiltona bych do Ferrari nebral, talentem je Leclerc," říká Binotto

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • Kvalifikace (23:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (20:00 - 21:00)
    • 1. Závod (00:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama