DISKUZE K ČLÁNKU Maximální rychlosti jsou při testech v Bahrajnu o více než 20 km/hod vyšší než loni

Před zahájením testů jsme slyšeli spoustu hlasů, že jsou nové vozy F1 pomalé. Lewis Hamilton se dokázal přiblížit na 1,9 vteřiny k loňskému pole position. Ovšem na cílové rovince dostáváme poměrně jasnou odpověď. Maximální rychlosti vzrostly o více než 20 km/hod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Maximální rychlosti jsou při testech v Bahrajnu o více než 20 km/hod vyšší než loni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 24.02.2014 10:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 17 lidí) 21.02.2014 19:53
Prosím tě, přestaň nás obšťastňovat rozumováním… »
» Pikaso (Hlasovalo 11 lidí) 21.02.2014 20:00
Uvidíme. Je to hezké a dobře se to poslouchá.… »
» Pikaso (Hlasovalo 8 lidí) 21.02.2014 20:05
Mě by spíš zajímalo odkud tyto informace máš ??… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zlo

    46.13.146.XXX
    rychlost osmička, menší křídla, větší výkon....maximálka v Bahrajnu vyšší než ve Spa. Supr

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    46.13.146.XXX
    top speed 01 01 01 01 to je ono

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    Šetření S tím šetřením bych to neviděl až zas tak závažně :) Šetřit palivo se šetřilo i loni dost. Ale počítal jsem jak by to mohlo být na okruhu Silverstone (přišel mi takový nejprůměrnější, ohledně délky rovinek :) ) Takže jsem laicky došel, že při maximálním průtoku paliva, tedy 100l/h, by závodníci ujeli něco přes 85% závodní vzdálenosti, takže se opravdu nebojím, že týmy budou nějak extra šetřit palivo, jedině pokud si to nějak blbě naplánují a v závěru jim bude docházet, ale jinak si nemyslím, že by bylo šetření mnohem větší než loni. A navíc díky těm dementním Pirellkám stejně nebudou moct jet naplno, takže si myslím, že větší omezující faktor budou Pirelli než palivo :)

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    Uvidíme. Je to hezké a dobře se to poslouchá. Otázkou je zda takových časů bude možno dosáhnout i v závodě. Aby se nám nestalo, že v kvalifikaci budou vozy o 5 nebo možná i více sekund rychlejší než v závodě. Ze závodu by se tak mohl stát odporný vláček "trabantů". Kdo neví proč tato varianta hrozí ??? No je to jednoduché. Všichni se rozčilují nad tím, že do závodu bude povoleno maximální množství paliva 100 kg. Nikdo nám však zatím neřekl, kolik nové motory potřebují na 100 kilometrů. Je tedy docela možné, že spotřeba je sotva na hraně a z důvodu spotřeby třeba ani nebude moci nikdo v závodě jet na plný plyn. To jsou třeba otázky, které by zajímali mě. Je stanovený počet litrů na závod dostačující tak, aby se mohlo opravdu závodit a jezdit na plný plyn ??? S pozdravem Pikaso.

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Jezdci budou na plný plyn jezdit určitě. Otázka je, s jakým režimem motoru, nebo jinak - kolik toho třeba na Monze najedou s nejvýkonnější mapou. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.171.XXX
      V Monaku mozu ist cely zavod na plno, v Monze nie. Uz to bolo par krat pisane na roznych weboch.
      Samozrejme neda sa ocakavat ze udajnych takmer 900 Hp co ma Mercedes v kvalifikacnom rezime bude mat aj cez preteky. Kym nebudu preteky su to len hypotezy, no ak sa bude prilis setrit na rok 2015 je mozne zvysit hmotnostny limit paliva, ako uz FIA par krat potvrdila. Podla mojho nazoru ak sa nebude jazdit v 90 % pretekov na plno a bude sa setrit vyrazne palivo, ten limit sa musi posunut. Kludne aj na 120kg na preteky, kto bude mat uspornejsi motor bude mat tak ci tak vyhodu.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        178.17.100.XXX
        Nechci tě moc urážet, ale neodpověděl jsi na ten základní dotaz. O motoru renault jsi psal jako by jsi tam byl, nebo jako by jsi byl přímo jeho tvůrce. Čerpání z různých webů je sice hezké, ale pokud je píšou pouze kolegové jako jsme my, pak je nutno to brát s rezervou. Proto mě zajímal zdroj tvých informací a to ne, ten a ten web, ale ten a ten konkrétní autor, kterému mohu věřit, protože vím, že je ve formuli zběhlý a hlavně se tam stále pohybuje. Navíc vysvětlení, že v Monaku jo, je vlastně zcela mimo mísu. v Monaku snad nikdy nejela žádná formule na maximu. Na plný plyn je podle mého názoru na maximum auta a ne na plný plyn na dvě sekundy, pak brzda a stále dokola. Dokonce většina týmů v Monaku nevyužívá ani všechny převodové stupně, takže se podle mého názoru nedá mluvit o jízdě na plný plyn ve smyslu na maximum možností auta a jeho spotřeby. Zjednodušeně pokud budu brát časy v závodech, dalo by se odhadnout, že v Monaku by mělo dojít ke zlepšení, protože tam auta prostě nejezdí na plný plyn a nebudou mít tedy takovou spotřebu.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        178.17.100.XXX
        sorry, to patřilo k té druhé reakci. Pomátla mě slovenština.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pepa

      78.45.168.XXX
      Kapor nám to vysvětlí, má kontakty.

      + 15 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kimi

        37.48.53.XXX
        Myslíš Kaporovy kontakty na Renault nebo na tu Léčebnu, kde bydlí? 12

        + 13 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Funferr

    62.204.242.XXX
    To bylo keců.. Dalo se to čekat troufam si rict, ze na konci sezony budou vozy zajizdet lepsi casy nez letos..

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    To, že zákazníci Renaultu zaostávajú na rovikách,... ...je v tom, že nemajú správne volené posledné dva posledné prevody (sú krátke), k výkonu a krútiacemu momentu trakčného elektromotora a preto súčet charakteristík pre danú trať vyššiu rýchlosť nedovoľujú. Ešte to môžu však zmeniť, nie je začiatok závodnej sezóny. 11

    + 8 / − 29

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      95.173.85.XXX
      Prosím tě, přestaň nás obšťastňovat rozumováním úplně mimo mísu 02

      + 17 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      178.17.100.XXX
      Mě by spíš zajímalo odkud tyto informace máš ??? Ty jsi ve spojení s někým od Renaultu ??? Nebo s někým z týmů ??? Abych pravdu řekl dokonce si nejsem ani jistej tím, že mají všichni zákazníci Renaultu stejnou převodovku a už vůbec ne o tom, že jí mají všichni stejně nastavenou. Pokud vím týmy mají 30 možností nastavení převodů na sezonu. Pokud budu spekulovat i na jedné trati se nastavení jednotlivých týmů můžou lišit. Takže odkud jsou tvé informace ??? S pozdravem Pikaso.

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Inkognito

        78.157.167.XXX
        Co já vím tak letos si nastavují převody fixně na celou sezonu :-) Takže při teste si myslím že hledají ideální poměry

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.143.171.XXX
        Tento rok bude jeden pomer na vsetky GP ;-)

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          178.17.100.XXX
          No jsem rád, že alespoň částečně tu někdo !!! skoro ví o čem mluví !!! 30 různých poměrů to bylo ještě nedávno, tuto sezonu to není dle mého povědomí fixně jedno nastavení, ani třicet, ale je to 8 a v těch se musí vejít do rozmezí všech VC, kdy na každou je vlastně ideální poměr jiný. Největší problém bude samozřejmě na VC Monaka a v Monze. Ty jsou každá na jednom okraji a jsou tak specifické, že si týmy budou muset zvolit ten nejlepší kompromis, proto, aby nemuseli obětovat 2 nastavení převodů kvůli dvoum VC. Teda aspoň myslím

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Najlepší kompromis,.. ...to je tá optimalizácia prevodovky na celý rok, pričom sa tu však bere ohľad aj na mapovanie pohonnej jednotky ako celku, kde pri výjazde a dotáčaní na maximálku aj u dielčích rýchlostí pri jazde na uvedený rýchlostný stupeň, bude spaľovaciemu motoru 1,6 V6 Turbo podporovaný jednosmerný trakčným motorom MGU-K v určitom časovom úseku, ktorý bude závislý od SW riadiacej jednotky, teda sa bude jednať o integráciu týchto častí pohonného ústrojenstva tak, aby výsledok úplne pokryl požiadavky, všetkých tratí VC F1, teda aj Monaca, ktoré sa pôjdu v r. 2014. 11 14

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Dočká se Lewis Hamilton u Ferrari kýženého 8. titulu?

"Hamiltona bych do Ferrari nebral, talentem je Leclerc," říká Binotto

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • Kvalifikace (23:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (20:00 - 21:00)
    • 1. Závod (00:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama