DISKUZE K ČLÁNKU Za dobrotu na žebrotu: Vývoj partnerství McLarenu s Mercedesem

McLaren jako konstruktér vozů a Mercedes jako dodavatel motorů, toto spojení dlouhou dobu platilo za jedno z nejsilnějších v F1. Pak ale Mercedes přišel s vlastním týmem a McLaren v podstatě ze dne na den přestal být továrním týmem Mercedesu. Ohledně konce partnerství ale existuje několik paradoxů, které nám připomíná Andrew Benson z BBC.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Za dobrotu na žebrotu: Vývoj partnerství McLarenu s Mercedesem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 31.01.2013 17:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 23.01.2013 15:28
Taky díky. 01 (Inteligentních anonymů je… »
» Zix. (Hlasovalo 6 lidí) 23.01.2013 09:54
Je docela zajímavý a trošku i divný proč je to… »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 23.01.2013 10:59
A kde je ta žebrota z nadpisu? Ta se nejspíše… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Zix.

                  Zix.

                  78.102.229.XXX
                  Vlastní vůz měli už i v roce 1970,jen předtím používali March.03

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.237.XXX
                  Pokud mám správný podklady, tak v sezónách 1968 a 1969 měli šasi Matra, v sezóně 1970 March a na posledních pár závodů sezóny zkoušeli nasadit vlastní konstrukci (Tyrrell 001). Protože ale původní post zmiňoval věrnost TÝMU k výrobci motoru, tak jsem bral v úvahu spíš to, že v letech 1968 a 1969 tenhle tým fungoval pod jménem Matra (Matra International) a od roku 1970 už to byl Tyrrell (nejdřív Tyrrell Racing Organisation, později Elf Team Tyrrell ... pak se to jméno měnilo několikrát, ale už to zůstal Tyrrell až do r.1998 - PIAA Tyrrell)

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    109.80.171.XXX
                    Pravda, já si neuvědomil, že rok 1970 jen neměli vlastní auto, což tehdy bylo celkem běžné (March používalo několik stájí, Lotusy taky atd.). A špatně pochopil roky co myslíš (69+70 ne 68 + 69)

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • anonym

                188.120.195.XXX
                Vida ho, Davida! 03
                Díky za doplnění, tyhle statistické údaje jsou někdy docela zajímavé. 01

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • f1fan

        91.127.161.XXX
        no možno aj preto, že spolu dokázali vitazit v kazdej sezone a pravidelne bojovali o titul. ked sa bavime len o konstrukteroch, od 1995, boli najhorsie 5ty (2004), 2007 som neratal, v 7 sezonach boli druhy, v piatich sezonach boli treti, v troch sezonach stvrti. vynikajuca konzistencia, zdoraznujem konzistencia. preco sa o ferrari hovori ze je uspesne, ked do r. 2000 nevyhral ich jazdec titul 21 rokov? vzdy tam boli a budu a miesto v ich sedacke zvycajne znamena uspech.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama