DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen zkouší trpělivost Lotusu. Bude si muset na řízení zvyknout?

Kimi Räikkönen nedá inženýrům Lotusu spát. Permanentně je dohání k šílenství tím, že není spokojený s řízením vozu E20 a požaduje stále jiné nastavení. Kdy už bude Kimi konečně spokojen? Blíže o problému informoval web Skysports.com.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen zkouší trpělivost Lotusu. Bude si muset na řízení zvyknout?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 04.06.2012 12:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 11 lidí) 01.06.2012 06:25
Je mi ho líto. Když si vzpomenem zase na… »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 02.06.2012 10:45
Ty to asi moc nechapes co ? Kimi je se… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 4 lidé) 01.06.2012 10:47
... hehe04 pekne sa im teraz vracaju tie… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Treba len z oboch strán viac pochopenia, ústretovosti a trpezlivosti,... ...aby inžinieri vysvetlili čím všetkým je možné a ako riadenie ovplivniť a on sa musí presne vyjadriť, ako on cíti a vníma auto. Ak sa to podarí, bude to len dobre pre tím, aj keď to stojí dáku námahu. Povedať, že sa to nedá, je hlúposť. Dá sa všetko, len záleží za aký čas a cenu a to je rozhodujúce. Kimi by sa však už zo známych nastavení mal poučiť natoľko, aby vedel presnejšie špecifikovať problém a nastavenie prebehlorýchlejšie a lepšie, ako to bolo v Monacu, kde on chcel niečo iné a inžinieri mu pripravili miesto nastavenia, nové prekvapenie. Musí tam byť súhra a pracovníci, ktorí tam robia si musia uvedomiť, že sú tam v práci a nie na výlete a ak to odfláknu, je jednoducho po závode a Kimi to môže zabaliť. 18

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Ja si zase myslím, že Kimi je najmenej tak dôležitý, ako vyladenie auta na gumy. A na vyladení na gumy pracujú podstatne viac. Ak chcú vyhrávať, tak musia makať. Ak si niekto myslí, že Kimi im nedáva dostatočné informácie, nech sa prevezie po trati - možno bude chytrejší.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Karel

    89.102.15.XXX
    jo jo Kimiho chápu, FFB je mrcha :))

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    213.160.177.XXX
    ... hehe04 pekne sa im teraz vracaju tie predsezonne vyhlasenia, ze s Kimim su jedna rodina a vedia prekonat vsetko aj v tazkych casoch. uz vtedy som hovoril, ze kecaju hluposti a teraz sa to pomaly zacina ukazovat.

    + 4 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • magellan

      89.177.88.XXX
      Samozřejmě že PR vždy přehání, ale nedovedu si představit, že bych v monacu měl jezdit na hraně v jakémkoli autě, když bych si nebyl jistý řízením při zatáčení. To je jako když přesednu z octavie II do 207ky, tam mi ten posilovac tak moc nevyhovuje (reálně, štve mě hodně), jezdim s nim o dost pomalejc.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.103.81.XXX
      Ty to asi moc nechapes co ? Kimi je se zakladnim nastavenim spokojenej ale vi, ze to jde udelat lip a ze jim to pomuze jeste jezdit rychleji. Tak se o to snazi. A ze se jim to nedari, to je holt smula ale to neznamena, ze by ho za to nejak kamenovali. Prinejhorsim reknou, ze to neumej a vylepsej neco jinyho...

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    109.164.3.XXX
    nervy v kýblu Tak 3 týdny předělávat řízení podle toho jak si pán přeje, aby pak po odjetí jednoho kola řekl, že s tímto řízením už do toho nesedne? To bych toho člověka poslal asi do pr.... To z toho museli být ti mechanici pěkně na palicu 12

    + 11 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Frciiik

      109.164.3.XXX
      Na druhou stranu mu zase věřím, že to potřebuje mít v ruce, v Monacu dvojnásob. To su teda zvědavý, jak toto dopadne.

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        89.103.81.XXX
        Je mi ho líto. Když si vzpomenem zase na Truliho, tak když dostal ten novej posilovač, zajel další závod úplně famózně. To není o vymýšlení, to je prostě fakt. Nadruhou stranu už to trvá moc dlouho a tým se mohl zabývat jinýma věcma. Kór, když Romainovi to nevadí a jezdí s tím rychle... Zapeklitá situace. Doufám, že se jim to povede rychly dát do kupy.

        + 11 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Eracer

          62.168.11.XXX
          Romain s tím jezdí rychle, ale Kimi ještě rychleji, dej mu to o co si žádá a dá ti titul. V McLarenu i Ferrari mu to byli schopni dát tak proč ne v Lotusu. Jinak Romain je velice kvalitní jezdec, to už jsem říkal v minulosti.

          + 15 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ja

            95.102.217.XXX
            Ono nie je na škodu, keď si v tom Lotuse trochu zamakajú,

            Čo sa teraz od Kimiho naučia , v budúcnosti akoby našli!03

            To, že so povedal,že to preháňa, som myslel zo žartu.On určite vie prečo to tak chce.
            Je to jedna z možnosti,ako dostať s pneumatík maximum:

            + 12 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              Jo, není to na škodu. Kimi ví, co říká, není to průměrný jezdec, co si "navymýšlí". Pak jim to vrátí. Navíc sami říkali, že poskytuje týmu dobrou zpětnou vazbu, takže tohle je její součást - akorát vyžaduje si trochu víc máknout. 03

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • ja

    95.102.217.XXX
    Povoľte mu rely Fínska a riadenie bude určite vporiadku.03

    Kimi mám ťa rád, ale už asi preháňaš!

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • shyt

      95.103.166.XXX
      to sa im vsetko zide tie skusenosti s zizenim do buducnosti neboj sa

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jiva61

    212.158.158.XXX
    Jen,aby Lotus měl trpělivost s ním.To jeho vymýšlení se může začít zajídat jak šéfům tak mechanikům.Plno zbytečné práce(určitě i peněz),to moc na pohodovou práci v týmu nevypadá.

    + 13 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Eddie Cheever v červeném overalu ve své nejúspěšnější sezóně 1983

Jak Eddie Cheever v duelu s Villeneuvem (ne)dostal Ferrari

Startovní pole pro příští ročník má svou definitivní podobu

Startovní pole pro rok 2025. Převážná část týmů se změnami

Horner a Pérez se dohodli - Mexiko opět nebude mít v F1 svého zástupce

Očekávané je skutkem. Pérez končí, jeho nástupce je znám. Pouhý den po oznámení odchodu Mexičana

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama