DISKUZE K ČLÁNKU Další americký závod: Formule 1 se v roce 2023 vydá do nočního Las Vegas + FOTO

Představitelé Formule 1 oznámily plány na návrat do atraktivního Las Vegas, kde se již v příští sezóně v listopadu pojede noční závod, a to netradičně - v sobotu. Smlouva byla podepsána na tři roky, záměrem je ale zůstat tam dlouhodobě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Další americký závod: Formule 1 se v roce 2023 vydá do nočního Las Vegas + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 05.04.2022 12:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 31.03.2022 10:38
F1 a Amerika je potřeba z hlediska bussinesu… »
» badys (Hlasovali 2 lidé) 31.03.2022 08:53
Jo klasika ,ve městě a večer za vysokým plotem . … »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 31.03.2022 12:14
víc závodů dělá z F1 "běžnější" zboží.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            Já jsem za mlada neviděl všechny závody ani když se jich jelo sedm. 04
                            Teď by se ti hodila možnost záznamu. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • jumpman

                              jumpman

                              178.255.168.XXX
                              no vidíš a já jich viděl mnohem víc za mlada... V té době to dávala ORF1 pravidelně 14 a byl to svátek

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    37.188.244.XXX
                    Hádáme se jen proto, že nás to baví... Jinak to moc smysl nemá... Je těžký srovnávat jezdce v rámci jediného ročníku, když každý má jinou techniku... Natož napříč historií... I kdyby se počet VC nezměnil... Těžko vítězství na současných tratích srovnávat s vítězstvím na starém Nurburgringu... Já tam jsem podělanej v moderním autě, když hraju na konzoli / PC... Nechápu ty borce co tam jezdili hranu v rakvích , které jim mohli kdykoli exnout... Kdykoli mohlo začít na části trati pršet a vlítnuli by do toho bez jakéhokoli varování... Zkrátka každá doba má svoje, srovnávat se to nedá...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      jako tohle beru. Ale v podstatě sám uznáváš, že Tě ta historie zajímá a v tom je za mě hlavní kouzlo F1. Samozřejmě, že se všechno posouvá, a pro mě jsou piloti z historie skuteční hrdinové, protože zvlášť v 70tých letech každou sezonu se někdo zabil a muselo to chtít celého chlapa do toho sednout a dát plný plyn. Když vezmeš, že clark dal kvalifikaci na ringu v 67 za 8:04 (o 10s rychleji než druhý hulme) a teď se podívej, kde jsou časy moderních aut a jak vypadalo auto F1 v roce 67 11

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    F1 a Amerika je potřeba z hlediska bussinesu vylepšovat. O tom žádná. Na druhou stranu začínat mít obavy který celkově směrem se to ubírá. A že bude pře-formulováno, tak o tom taky žádná. Někomu to může vyhovovat, ale já teda jsem raději pro 18 závodů maximalně. Odpočinek potřebují všichni. No uvidíme...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Jo klasika ,ve městě a večer za vysokým plotem . To bude ten pravý zážitek.
    Když v Americe , tak já bych jezdil třeba v Laguna Seca, tam se mi trať , když závodí motorky líbí. Na můj vkus začíná být těch městských závodů moc.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David.S.

      David.S.

      92.61.80.XXX
      Do měst to táhnou zase jen peníze...
      Můžeme být rádi, že jsou tu ještě staré klasické okruhy jak v Itálii, Belgii, Brazílii apod..
      Závodění mezi ploty, kde se sotva vlezou 2 auta vedle sebe, bych škrtal ze seznamu.
      Monako je děs už min. 10 let, ale ty prachy co to přináší.............

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        185.100.196.XXX
        Souhlas, akorát Monako je supr, pořád stejný, děs jsou ta obrovská auta

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          Přesně tak. Tratě jsou jedna věc. A úzké jsou pro dnešní monstra i ty klasické. Třeba Holandsko. I Belgie a Austrálie jsou letos upravené...
          Mě městské tratě nevadí. Pokud se dá předjíždět, závodit a pokud to není v pro Evropu nepříznivých časech, tak ať jezdí třeba na Marsu 03.
          Jsou to spojené nádoby. Když chtějí jezdit tam, kde jsou prachy, tak holt ty auta musí být bezpečná, když ty tratě nejsou, takže jsou velká. Holt se k tomu musí přizpůsobit tratě. I ty městské se musí vybrat tak široké, aby se tam dalo jezdit. Ale dokud se auta vejdou do městské brány v Baku, tak v pohodě 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • David.S.

          David.S.

          92.61.80.XXX
          OK, jo to je taky pravda je to jedno s druhým. Auta jsou dneska obrovská, ale nic to nemění na tom, že městské okruhy nemám rád už od začátku co F1 sleduji a je to děs, když stále přibývají...
          Nejvíc trash trať byla Valencie

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          37.188.243.XXX
          Monako je zdaleka nejhorší "trať" a vláček tam byl už desítky let dozadu.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Z hlediska závodění máš pravdu. Na druhou stranu vidět ostrý kolo v kvaldě je bomba, jakou jinde neuvidíš.
            Trochu doufám, že letos se tam předjíždět bude.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Startovní pole pro příští ročník má svou definitivní podobu

Startovní pole pro rok 2025. Převážná část týmů se změnami

Horner a Pérez se dohodli - Mexiko opět nebude mít v F1 svého zástupce

Očekávané je skutkem. Pérez končí, jeho nástupce je znám. Pouhý den po oznámení odchodu Mexičana

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama