DISKUZE K ČLÁNKU Alfa Romeo ve Varšavě odhaluje nový vůz C41 + FOTO

Alfa Romeo je třetím týmem, který představuje monopost pro sezónu 2021. Slavnostní události ve Varšavě se účastní oba závodní jezdci: Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen, nechybí ani rezervní pilot Robert Kubica. Polsko si zvolila kvůli svému hlavnímu sponzorovi - společnosti PKN Orlen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alfa Romeo ve Varšavě odhaluje nový vůz C41 + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 23.02.2021 13:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 22.02.2021 15:39
tohle mi nepřijde jako "vzor" mercedes,… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 22.02.2021 15:43
myslíš si, že když loni nedokázal williams… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 22.02.2021 15:20
Tím to není.....prostě ten typ nosu je přínosný.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když vidím ten nos po vzoru Mercedesu, tak odhaduji, že ten už hodně lituje poskytnutí svého konceptu RP díky čeho tento koncept teď začínají kopírovat i jiné týmy.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Tím to není.....prostě ten typ nosu je přínosný. A proč vymyšlet něco jiného, na jeden rok, když tohle funguje a ví se to a je to vyzkoušené.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tohle mi nepřijde jako "vzor" mercedes, ale spíš opácnutej mcl...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Jenže s touto koncepcí přišel Mercedes. Ostatní už pouze kopirují a není se čemu divit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          To není pravda a jak James Allison řekl: vždy můžete mít řešení, které se zdá být perfektní, pak někdo to řešení použije, ale upravý ho a najednou vidíte, že jste prostě nenašli to nejlepší řešení. To je stejné jako u typu předního křídla s kterým přišlo Ferrari, ale ladí ho ostatní týmy

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            No, úzký čumák asi napadl všechny, ale mnozí od něj ustoupili kvůli zpřísněným nárazovým testům a dalším zase nevyhovoval kvůli
            menší síle tlačit vzduch pod podlahu.
            Mergl se díky penězům a technickému zázemí rozhodl vzduch širokým čumákem nenasávat, ale nechat ho proudit vrchem kolem čumáku.
            A jak šel čas, tak se dalo lecos okoukat a časem by se stejně všichni vydali pouze jedním směrem.
            U křídla Ferrari se rozhodli vyhnat vzduch mimo vůz. Tím ztratili kus přítlaku, ale na rovinkách díky menšímu odporu zase měli vyšší rychlost. To jim nakonec pomohlo i při podvůdku s palivem, kdy tu rychlost hodně lidí přikládala aeru a na motor se až tak zblízka nedívala.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              od kdy mercedes používá průduchy v nose? Tohle začal první používat mcl, po něm red bull (alespoň v této konfiguraci) a teď to má alfa. Je pravda, že jednodušší variantu měli už loni. A říct, že "úzkej čumák" je patent mercedesu je stejný jako říct, že křídlo je patentem ferrari, protože to dali na vůz F1 v 68 jako první...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Nevím na jaký příspěvek odpovídáš, ale já o průduších ani patentech nepsal.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  citace "Jenže s touto koncepcí přišel Mercedes. Ostatní už pouze kopirují a není se čemu divit. "
                  podívej se na to auto a uvidíš průduchy... 14

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Já měl na mysli obtékaní vzduchu kolem nosu, né systém F-Duct.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      já mluvím o voze a ty o koze 12 mě šlo především o to, že mercedes má sice užší nos než konkurence, ale mcl přišel s tím, že má ve špici 3x průduch a pokud srovnáš nos alfy, mcl a mercedesu, tak nos alfy se nejvíc podobá řešení mcl, nikoliv mercedesu. A proto jsem psal, že mercedes nemá patent na úzkej nos, protože to řešení je lehce odlišné....

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        No právě. Pořád meleš o něčem o čem jsem vůbec nepsal. Už několikrát jsem Ti to vysvětlil, ale Ty si stále meleš svou.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jumpman

                          jumpman

                          178.255.168.XXX
                          citace: "Když vidím ten nos po vzoru Mercedesu"
                          tak nevím že bys o tom nepsal 19

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            O nosu jsem psal, ale taky jsem psal o obtékaní vzduchu kolem nosu.
                            V žádném případě nenapsal nic, co by se mělo týkat průduchy s následným protékání vzduchu vnitřkem nosu z úplně jiné éry o čem se snažíš psát ty.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Hezké zbarvení, možná hezčí než loni.
    Překvapil mě Antonio, vypadá drsně se strništěm a bez ocasu! 11

    Ale výkonnost odhaduji jak loni - pár bodů, před Wilíkama a HAASem, ale daleko od středu pole .... ale jak píšete záleží na tom jak moc se zlepší motor od červených podvodníků: 18

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Letos už Alfa ani Haas na Williams mít nebude.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No nevím, to fakt záleží na motoru od Ferrari. Williams by se měl vykašlat na tento rok a soustředit se na 2022.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Williams rozšířil spolupráci s Mercedesem už teď. Právě proto zatím více věřím Williamsu než Alfě.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama