DISKUZE K ČLÁNKU Alfa Romeo ve Varšavě odhaluje nový vůz C41 + FOTO

Alfa Romeo je třetím týmem, který představuje monopost pro sezónu 2021. Slavnostní události ve Varšavě se účastní oba závodní jezdci: Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen, nechybí ani rezervní pilot Robert Kubica. Polsko si zvolila kvůli svému hlavnímu sponzorovi - společnosti PKN Orlen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alfa Romeo ve Varšavě odhaluje nový vůz C41 + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 23.02.2021 13:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 22.02.2021 15:39
tohle mi nepřijde jako "vzor" mercedes,… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 22.02.2021 15:43
myslíš si, že když loni nedokázal williams… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 22.02.2021 15:20
Tím to není.....prostě ten typ nosu je přínosný.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když vidím ten nos po vzoru Mercedesu, tak odhaduji, že ten už hodně lituje poskytnutí svého konceptu RP díky čeho tento koncept teď začínají kopírovat i jiné týmy.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Tím to není.....prostě ten typ nosu je přínosný. A proč vymyšlet něco jiného, na jeden rok, když tohle funguje a ví se to a je to vyzkoušené.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tohle mi nepřijde jako "vzor" mercedes, ale spíš opácnutej mcl...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Jenže s touto koncepcí přišel Mercedes. Ostatní už pouze kopirují a není se čemu divit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          To není pravda a jak James Allison řekl: vždy můžete mít řešení, které se zdá být perfektní, pak někdo to řešení použije, ale upravý ho a najednou vidíte, že jste prostě nenašli to nejlepší řešení. To je stejné jako u typu předního křídla s kterým přišlo Ferrari, ale ladí ho ostatní týmy

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            No, úzký čumák asi napadl všechny, ale mnozí od něj ustoupili kvůli zpřísněným nárazovým testům a dalším zase nevyhovoval kvůli
            menší síle tlačit vzduch pod podlahu.
            Mergl se díky penězům a technickému zázemí rozhodl vzduch širokým čumákem nenasávat, ale nechat ho proudit vrchem kolem čumáku.
            A jak šel čas, tak se dalo lecos okoukat a časem by se stejně všichni vydali pouze jedním směrem.
            U křídla Ferrari se rozhodli vyhnat vzduch mimo vůz. Tím ztratili kus přítlaku, ale na rovinkách díky menšímu odporu zase měli vyšší rychlost. To jim nakonec pomohlo i při podvůdku s palivem, kdy tu rychlost hodně lidí přikládala aeru a na motor se až tak zblízka nedívala.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              od kdy mercedes používá průduchy v nose? Tohle začal první používat mcl, po něm red bull (alespoň v této konfiguraci) a teď to má alfa. Je pravda, že jednodušší variantu měli už loni. A říct, že "úzkej čumák" je patent mercedesu je stejný jako říct, že křídlo je patentem ferrari, protože to dali na vůz F1 v 68 jako první...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Nevím na jaký příspěvek odpovídáš, ale já o průduších ani patentech nepsal.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  citace "Jenže s touto koncepcí přišel Mercedes. Ostatní už pouze kopirují a není se čemu divit. "
                  podívej se na to auto a uvidíš průduchy... 14

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Já měl na mysli obtékaní vzduchu kolem nosu, né systém F-Duct.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      já mluvím o voze a ty o koze 12 mě šlo především o to, že mercedes má sice užší nos než konkurence, ale mcl přišel s tím, že má ve špici 3x průduch a pokud srovnáš nos alfy, mcl a mercedesu, tak nos alfy se nejvíc podobá řešení mcl, nikoliv mercedesu. A proto jsem psal, že mercedes nemá patent na úzkej nos, protože to řešení je lehce odlišné....

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        No právě. Pořád meleš o něčem o čem jsem vůbec nepsal. Už několikrát jsem Ti to vysvětlil, ale Ty si stále meleš svou.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jumpman

                          jumpman

                          178.255.168.XXX
                          citace: "Když vidím ten nos po vzoru Mercedesu"
                          tak nevím že bys o tom nepsal 19

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            O nosu jsem psal, ale taky jsem psal o obtékaní vzduchu kolem nosu.
                            V žádném případě nenapsal nic, co by se mělo týkat průduchy s následným protékání vzduchu vnitřkem nosu z úplně jiné éry o čem se snažíš psát ty.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Hezké zbarvení, možná hezčí než loni.
    Překvapil mě Antonio, vypadá drsně se strništěm a bez ocasu! 11

    Ale výkonnost odhaduji jak loni - pár bodů, před Wilíkama a HAASem, ale daleko od středu pole .... ale jak píšete záleží na tom jak moc se zlepší motor od červených podvodníků: 18

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Letos už Alfa ani Haas na Williams mít nebude.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No nevím, to fakt záleží na motoru od Ferrari. Williams by se měl vykašlat na tento rok a soustředit se na 2022.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Williams rozšířil spolupráci s Mercedesem už teď. Právě proto zatím více věřím Williamsu než Alfě.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen ukázal, jak se bojuje za týmové barvy

Ohlédnutí za GP Saúdské Arábie

Letecký pohled na okruh v Džiddě

GRAFIKA: Startovní rošt v Džiddě - Red Bull v 1. řadě před Ferrari

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Kvalifikaci ovládl Verstappen, Bearman v bitvě s Hamiltonem

Max Verstappen v Bahrajnu

V závěrečném tréninku nejrychlejší Verstappen, Bearman desátý. Zhou havaroval

Carlose o víkendu za volantem neuvidíme

Ferrari náhle mění sestavu: Sainz se už v Bahrajnu nesveze, místo něj povolán nováček

Max Verstappen s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Saúdské Arábii pro Verstappena, druhý pro Alonsa

Lewis Hamilton, Max Verstappen a George Russell společně na pódiu

Verstappen k Mercedesu? "Bylo by to vzrušující," reaguje Russell

Fernando Alonso v Bahrajnu

Scházejí nám 3 či 4 desetiny, popisuje zklamaně Alonso. Briatore pro něj hledá tu nejlepší možnost

Max Verstappen pro sezónu 2024

U Red Bullu vládne napětí dál, Verstappen volá po konci Hornera. Odejde Max ke konkurenci?

Max Verstappen a Sergio Pérez přivezli Red Bullu 29. double

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen nečekal, že vše bude tak snadné

  • Pátek

    • 1. Trénink (2:30 - 3:30)
    • 2. Trénink (6:00 - 7:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (2:30 - 3:30)
    • Kvalifikace (6:00)
  • Neděle

    • Závod (5:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama