DISKUZE K ČLÁNKU Australské drama do posledních metrů přineslo vavříny Vettelovi + VIDEO
Jakkoli se v první polovině závodu zdálo, že australská Grand Prix bude nudným podnikem, dvojí katastrofické zastávky v boxech týmu Haas změnily ráz úvodního klání a do posledního kola nebylo jisté, jaké bude složení na stupních vítězů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Australské drama do posledních metrů přineslo vavříny Vettelovi + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
badys
10:26 26.03.2018 46.13.68.XXXOtázka je proč byl Kimi tak brzo povolán do boxů. ? V normálním týmu se strategi dělá pro toho jezdce ,který je momentálně ve výhodnější pozici. Strategii co použilo Ferrari nebyla pro Kimiho výhodná , protože byla zbytečně brzo .(pro Kimiho). Naopak pro Vettla byla výhodná , s tím že pozdějším přezutím by měl v závěru lepší gumy a bud by Kimihi někde předjel a nebo by ho Kimi pustil s argumentem že je pomalejší. Hass nakonec pomohl ještě výrazněji ,ale to se někdy stává.-
Mike17
10:54 26.03.2018 185.149.130.XXXProtože pokoušet se o podseknutí má smysl, když je aspoň nějaká naděje. Když se náskok zvyšoval, naděje se zmenšovala. Co je na tom nepochopitelné? Nebýt VSC vyšlo by to nastejno, dřív nebo později. A kdyby chtěli Vettela prosadit dopředu, bylo přece naprosto jedno, jestli to udělají s pistopem v 19-tém kole, nebo v 29-tém kole. Situace by byla naprosto stejná.
Ty vaše teorie by měly dávat aspoň minimální smysl.-
GRAHAM
11:38 26.03.2018 77.236.218.XXXChlapi, na tohle se vykašlete. Vždy jde "dokázat" že TR je a i vždy až na vyjimky lze naladit časově i logicky opak.
Osobně tvrdím jedno. TR u Ferrari existuje a bude existovat. Teď ale na začátku sezóny, chtěli porazit Mercedes a jedno kým. Jen to tak vyšlo. TR lze namalovat na cokoli a lze to i skoro vždy vyvrátit. Hádání o ničem....
Vettel s KR prostě soutěžit mezi sebou moc často nebudou, na tom se asi shodneme.
-
Mike17
11:51 26.03.2018 185.149.130.XXXTak TR bude vždy existovat u všech, kde půjde o titul. To není patent Ferrari. Pokud bude sezona jako loni, pak určitě bude Ferko Vettela protěžovat. Je logické protěžovat rychlejšího.
Ale pokud si Kimi udrží rychlost z Melbourne a bude pravidelně Seba zajíždět, nevidím důvod, proč by neměli stejně protěžovat Kimiho. Neplatí mu miliony jen proto, aby mu pak kazili schválně strategie.
Mně tu jen vadí teorie, že mají Kimiho jen proto, aby měli komu co kazit i v případech, kdy z toho jednička nemá žádný prospěch. Hledat TR v takto logických pitstopech je fakt úlet. A většina fandů Kimiho tu TR včera taky neviděla.-
badys
12:20 26.03.2018 46.13.68.XXXKdyby chtěli Vettla prosadit dopředu způsobem "Kimi počkej na Vettla a nech se předjet" to by bylo na první závod dost nestravitelný. Takhle ho dostali dopředu docela elegantně. Proč nezaútočíli na Mercedes Kimiho lepší stratégií . Použilo někdy Ferrari Vettla , aby měl z toho jakoukoliv výhodu Kimi - neviděl jsem to , nepamatuji . Ale obráceně to bylo několikrát. Já vím Vettel měl víc bodů v šampionátu , takže logický je zvýhodněn občas Vettel . Jak se může do takové situace ale dostat Kimi aby měl víc bodů , když je celý víken rychlejší než kolega ,v závodě je před ním , ale tým ho horší strategií stejně šoupne za Vettla. Kimi tomu říká smůla. Já si to nemyslím .-
Mike17
12:29 26.03.2018 185.149.130.XXXAle v době pitstopů přece nemohli mít tušení, že vyjede VSC. Nebýt něj, tak se nic nezměnilo. Vůbec nic. Dojeli by HAm, Rai, Vet. Tak co je na tom za podraz??? Podraz je v tom, že vyjel VSC a celý to přeházel? Ten ho šoupnul za Vettela, ne strategie.
I Vettelovi někdy podělali strategii, jen o tom pak nikdo nediskutuje a nikdo za tím TR nehledá.
A ano, protěžují Vettela. Jako rychlejšího. Logicky. Tak jako u všech týmů. Ale v závodech, kde to dává smysl. Ne jak tady, když neměli tušení co se za pár kol stane za zmatek.-
badys
16:01 26.03.2018 46.13.68.XXXMercedes vůbec ted neřeším. Kimi a Vettel ale také soupeří mezi sebou ne. A jde mi o to , že Kimimu celý víkend vyšel a byl rychlejší než Vettel . I v závodě dobře odstartoval ,byl před Vettlem a celý závod ho nikdo nepředjel , žádnou chybu neudělal, ale jeho tým mu strategií zařídil , že skončil za svým kolegou . Nezáleží kdo vyhrál ani o jaké pořadí šlo. Představ si kdyby to jiné týmy udělali svým zavodnikum. Třeba Hamovi , nebo Alonsovi , co myslíš Ti by udělali humbuk .......v těchto případech by si to bud tymy nedovolily a nebo by zmínění piloti brzo odešli. Ted pojedou do Bahrajnu už s nějakou pozicí v tabulce .. no a Vettel v čele , Kimi třetí a už ztrácí.-
Mike17
16:53 26.03.2018 185.149.130.XXXProboha projeď si ten závod znovu!!! VSC posunulo Vettela dopředu, NE PITSTOP. Samotný pitstop na pořadí nezměnil vůbec, ale vůbec nic. Nebýt VSC, Vettel by se poslušně zařadil na 3. místo. Ani Hamilton, ani Alonso by žádný humbuk nedělali, protože by viděli to samé. Že VSC nevysílá TÝM ALE KOMISAŘI. Pochop to!!!!!
Že vyjede nikdo netušil.
Tak se zkus smířit s tím, že pro jednou přálo štěstí Vettelovi. Myslím, že přežít se to dá.-
badys
18:07 26.03.2018 46.13.68.XXXMně VSC vůbec nezajímá , pokud máš dva piloty jedné stáje na stejných gumách a mají oba zajet jedno gumy vyměnit . Tak , pokud nechceš někoho zvýhodnit či poškodit , provedeš výměnu tak , že první z nich jede na výměnu první a druhý následující kolo. Po výměně je stejné pořadí jak před výměnou.
Příklad : pokud první z dvojice zajede ze 60kol. závodu v 20kole na výměnu a druhý v35kole. Budou po výměně také ve stejném pořadí jak před výměnou, ale na konci závodu bude ten který měnil později ve výhodě a s největší pravděpodobností se před svého kolegu dostane. V tomto případě skoro určitě , protože i když to trat svým charakterem neumožní ,dostane příkaz z týmu , že brzdí rychlejšího kolegu tak at ho pustí. Což je logické. A já si myslím , že to byl hlavní důvod proč tak brzo volali Kimiho do boxů. V té době o VSC nikdo nemohl nic tušit. Jinak v pohodě.-
Mike17
18:45 26.03.2018 185.149.130.XXXTak jestli je jediné férové řešení pitstopů, jak to popisuješ (první v pořadí jede první a druhý hned následující kolo), tak mi prosím vysvětli, proč ani jeden z týmů tento postup v neděli nepoužil. Ani jeden!!!!!!!!! Jak to??? Všichni chtěli někoho protěžovat? Tak proč ti to vadí jedině u Ferarri????-
badys
21:01 26.03.2018 46.13.68.XXXTak jasně , že to není jediné možné, záleží na okolnostech . V případech kdy se staví během závodu jen jednou , piloti z jedné stáje jedou za sebou, jedou na stejné sadě a gumy odcházejí přirozenou jízdou - to myslím žádná jezdecká chyba ,probrždění atd, tak stáj, která má dva rovnocenné piloty bude volat na výměnu gum v pořadí jak jsem popsal. Samozřejmě v týmu , kde je nováček , nebo Ti dva piloti jsou kvalitativně odlišní , tak pak výhodnější pitstop použijí na lepšího pilota. Celé co chci říct je , že tím jak v závodech přistupují k Rajkonenovi, vidím že ve Ferrari je Vettel prostě jedničkou. Nemá cenu to dál rozebírat.-
Mike17
09:50 27.03.2018 185.149.130.XXXTen postup, který popisuješ, se používá v podstatě jen tehdy, pokud tým změnu doslova nechce (to je taky TR). Nebyl nejmenší důvod volat Vettela hned po Kimim, když za ním ho nikdo neohrožoval. Tento postup je naprosto běžný a u Ferrari se použil třeba v opačném pořadí loni v Bahrajnu. Kupodivu nikdo neobviňoval F z TR ve prospěch Kimiho, ale zase tu byli lidé, kteří v tom viděli ubližování Kimimu příliš pozdním pitem. Ferrari si prostě nevybere. Ať provede pity jakkoliv, vždy to bude TR pro Vettela. Jo Vettel byl jedničkou a protěžovaný. Ale protože byl rychlejší a v závodech, kde už bylo jasné, na koho mají jet. Nikdy to nebylo na začátku sezony. A tady to nedává žádný smysl, protože na pořadí by pitstop neměl žádný vliv, kdyby nebyl VSC.
-
-
odin
14:49 27.03.2018 46.135.17.XXXTak se mrkni kdy většina zajížděla k výměně.
Ze špičky měnil nejdříve Kimi následován Hamem. A to ještě udělal na příkaz Ferrari Bububu (dvě kola před výměnou zajel fialové sektory), aby Mergly přesvědčil.
Ostatní jeli k pitům okolo 24-25 kola a jsem přesvědčen, že nebýt VSC tak vydrží ještě déle. Čili na konci by měl Vettel červené gumy a expres rychlost ve srovnání s Kimim. Ty bys pak dle pošahané LOGIKY obhajoval jejich výměnu.-
Mike17
15:14 27.03.2018 185.149.130.XXXKdy většina?
18 Kimi, 19Ham, 20 LeClerk, 21 ver, 22 Sainz, Hart, Magn, 23 Ocon, 24 HUlk, Perez, Gros
Tedy 11 z v té době 17-ti jedoucích vozů měnila před VSC. Aspoň si to ověř, něž to plácneš, většino.
I kdyby Vettel dál ztrácel na US a přezul by na SS, tak co? Jestli byly o 0,5s rychlejší než S, pak by jezdil stejně rychle jako Hamík, někde víc jak 10s za ním. Tak by se jako stalo co? Těch 10s by se vypařilo, objevil by se náhodou za ním a pak by se nadnesl a přeletěl? Na trati, kde skoro nikdo nikoho nepředjel, tak on by si namazal nejrychlejší auto v poli? Dojel by třetí že? Další trapný argument, který ti vůbec nesedí. Kromě toho, že vytvale ignoruješ fakt, že Vettel na volném vzduchu byl celou dobu a bylo teda naprosto šumák, kdy zajede Kimi s Hamíkem. Opakuji, naprosto šumák. Ale tenhle detail se ti nehodí ke špinění Ferka co? Tak prostě budeme dělat, že ten detail neexistuje.-
odin
16:36 27.03.2018 46.135.17.XXXZase si upravuješ moje názory podle svého. Kdy LeC, Mag, Ver,Oco,Har,Sainz patřili v závodě ke špičce ? (myšleno v době výměny. Byl v té chvíli někdo z nich vůbec na bodech? Možná Ver.
Trapný argumenty máš jen ty. Vet by se nemohl zjevit za Hamem, kdyby nejprve nepředjel Kimiho. A to je ten kámen úrazu. Na trati sice nikdo nikoho příliš nepředjížděl, ale Kimi by uhnout nejspíše musel. Vždyť je to logické, když by byl Vettel tak rychlý. Bohužel příčiny jeho rychlosti už nikdo nezkoumá. A s tím mám problém. Však já ti tvé současné argumenty ještě o hubu omlátím, během sezóny.-
Mike17
20:22 27.03.2018 185.149.130.XXX"Tak se mrkni kdy většina zajížděla k výměně." Promiň, nevidím tam žádnou zmínku o špičce. Ta je až v souvislti s KImim. Tak to příště napiš jasně. Vettel by s tou ztrátou těžko dojel i Kimiho. Ale jestli to chápu dobře, pak celá tvá doměnka o TR je založená na tom, že by Kimi musel Vettela pustit. A úplně ti uniklo, že situace by byla stejná, ikdyby Kimi zajel později. Naprosto stejná, když nešlo teda najednou vůbec o Hama, pak bylo naprosto šumák, kdy zajede Kimi. Vettelovi optě NEZAVAZEL!!!!!!! Takže zase jsi mimo.
-
-
-
-
-
-
-
-
manson
14:31 26.03.2018 89.177.216.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
GRAHAM
12:22 26.03.2018 77.236.218.XXXTak týmová režie to je vždy. I když není. Co kluci z boxů řeknou , to dělají.... Rejžujou to všem. Včera to zkusily "nějak" a náhodně to vyšlo. Otázkou je, zda by KR , pokud by to nevyšlo a vše šlo standartně, dojel relevantně druhý. Nevím. Za mne to včera TR nebyla, šli naslepo a něco zkusili. TR ale asi přijde....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek