DISKUZE K ČLÁNKU GP VELKÉ BRITÁNIE: Drama na Silverstone zapsalo nové jméno do knihy vítězů - Carlos Sainz

Bývalé vojenské letiště Silverstone má svůj půvab pro fanoušky F1 i piloty - především to tu "všechno začalo" a pak v závodním poli je nemálo domácích pilotů, takže se bylo na co těšit. A průběh 74. Grand Prix Velké Británie tomu dal za pravdu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP VELKÉ BRITÁNIE: Drama na Silverstone zapsalo nové jméno do knihy vítězů - Carlos Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 07.07.2022 15:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hwrychlik H. (Hlasovalo 9 lidí) 03.07.2022 21:02
Binotto tvrdí že neměli rozestup pro dvojzastávku… »
» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 03.07.2022 20:05
Hrdina závodu jednoznačně Leclerc....za to jak… »
» Hwrychlik H. (Hlasovalo 6 lidí) 03.07.2022 16:55
Tak Halo pravděpodobně opět zachránilo jeden… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      Tak jsem se ještě kouknul na prasení Schumachera (vytlačení a zavření) a jeden může být rád, že místo něho nebyl v souboji Magnum. To by ho po roce opět vytahovali zpod gum, akorát o zatáčku dříve.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    To odstavování porouchaných vozů nechápu. Ocon dnes to mohl lehce zaparkovat někde v prostoru nájezdu do starých boxů, ne on dojede až do 3/4 rovinky. O co mu šlo? Závod už byl stejně v háji.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Tak LEC a LH názorně ukázali, že není pravda, že se do Copse vejde jen jedno auto. A ukázali, že se tam dá dokonce předjet soupeře vnějškem. Někdo by měl namixovat onboard LH z loňska s letoškem.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      217.170.106.XXX
      Jo. Uvidíš tam jednu velkou změnu. Hamilton dnes trefil apex.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.183.80.XXX
        To by chtělo nějaký důkaz. Ale ne zas nějakou pochybnou animaci. Podle onboardu z 2021 jel krásně na apex, jenže soupeř také i když byl ještě vedle něho.
        Opravdu doufám, že někdo proloží ty 2 onboardy do sebe.

        JJ, objeví se zde mišánek a šup, už mám mínus.Jen si posluž.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.170.106.XXX
          Dal jsem ti teď na ten původní komentář plus, abys nefňukal, když ti na tom tak záleží. Sorry, že ti to obvinění nevyšlo.
          Záběrů loňské kolize jsou spousty. Apex minul o víc jak metr. Jet to dnes stejně, byl by v půlce vozu Leclerca.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hwrychlik H.

            Hwrychlik H.

            90.183.80.XXX
            To je jak s bulikem. Apex minul jen kvůli tomu, že ještě předtím došlo ke kontaktu. A možná budeš vědět, že po kontaktu to jaksi normální stopou nejede ale dojde k vychýlení dráhy. A světe div se, vždy to je ven ze zatáčky. Tolik k tomu tvému netrefení apexu a sorry že ti to opět nevyšlo.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              217.170.106.XXX
              Až na to, že ke kontaktu došlo v době, kdy na tom apexu už pomalu měl být a špice jeho auta na něj vůbec nemířila. To je jen takový malinkatý detailík, kterým se jistě nenecháš rozhodit. 03
              A vůbec. Kam se poděl loňský argument, že měl Max dost místa a Lewis neměl důvod mu ho nechávat víc. Ten byl mnohem lepší, než se snažit někoho ukecat na to, že měl šanci apex trefit. 03

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hwrychlik H.

                Hwrychlik H.

                90.183.80.XXX
                Opravdu jak s bulikem. Co řekneš na toto?
                https://youtu.be/2a1lEfBNEFs?t=20
                Už měl být na apexu? amozřejmě že špice tam nemířila, apex se většinou atakuje vnitřním kolem. Možná někdo ani neví co to ten apex vlastně je.
                Takže sorry že ti to opět nevyšlo.

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  217.170.106.XXX
                  Psal jsem "pomalu měl být". Přeložím: byl kousek před apexem.
                  Ani omylem na něj nesměřoval. Jet stopu metr až dva od normální stopy. Jet tak včera, Leclerc by skončil na stejném místě. Včerejšek hezky ukázal, jak by to dopadlo, kdyby jel Hamilton normální stopu. Vyjel by za Maxem. Bylo výhodnější kolidovat. 03

                  + 1 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Hwrychlik H.

                    Hwrychlik H.

                    46.234.161.XXX
                    Takže znova, přijde ti záběr z onboardu před střetem jako že jede mimo apex? Mohl by jsi nám to tedy nakreslit do toho onboardu jak na něj ani omylem nesměřoval?

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      To jako myslíš vážně? V té době, kdy to video máš zastavený, je už dávno po kolizi a navíc jeho kola ani nemíří na čáru, ale někam kus doleva od ní. Letos ji přejel celým levým kolem.
                      https://www.youtube.com/watch?v=u9vLC820tNU
                      Tady máš kýžené srovnání. Bohužel časově to plně nesedí.
                      Těsně před nárazem v roce 2021 musíš zastavit video tak, že ta červená čára je těsně pod ukotvením Hamiltonova zrcátka. Letos je Hamilton na stejné pozici ve chvíli, kdy je čára pod písmenkem S na jeho nápisu Ineos na hallu.
                      Mrkej, o kolik je blíž pravému okraji dráhy a pak se raději vrať k verzi, že neměl povinnost jet ideální stopu. To je jediný argument, který v tomto případě dává smysl. 03

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Hwrychlik H.

                        Hwrychlik H.

                        90.183.80.XXX
                        Aha, 20 sekunda je dávno po kolizi.To by mě zajímalo co je tedy ihned po kolizi.
                        A prý přejel čáru v Copse levými koly. 18 18 18
                        Najdi si jiného vola na tu tvou dětinskou "diskuzi".

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Ano,ve chvíli spuštění je už po té kolizi. Nenaděláš nic.
                          A máš tu dávno napsánu opravu z levého na pravé kolo. Napsal jsem ji víc jak 2,5h před tímto tvým příspěvkem. Proč jsem ji napsal, přestože jde o jasný překlep, který většina hned pochopí? Protože jsem tušil, že nic jiného, než točení se na přeřeknutí mít nebudeš. 03
                          Aneb krásná ukázka dětinského přístupu k diskusi. 04

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Mimochodem na to srovnávací video koukám nic nemáš.
                          Takže ti zřejmě došel rozdíl v drahách Hamiltona vloni a v neděli. 01

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Na třetím řádku má být samozřejmě celým pravým kolem, ne levým.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Hrdina závodu jednoznačně Leclerc....za to jak bojoval i když ho vlastní tým doslova spláchnul do záchodu.
    Sainzovi gratulu k prvnímu vítězství ale každej musí vidět, jaká haluz to byla. Velká souhra okolností, sorry.

    Junior první body, první krok ke zlepšení reputace 01

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama