DISKUZE K ČLÁNKU GP VELKÉ BRITÁNIE: Drama na Silverstone zapsalo nové jméno do knihy vítězů - Carlos Sainz

Bývalé vojenské letiště Silverstone má svůj půvab pro fanoušky F1 i piloty - především to tu "všechno začalo" a pak v závodním poli je nemálo domácích pilotů, takže se bylo na co těšit. A průběh 74. Grand Prix Velké Británie tomu dal za pravdu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP VELKÉ BRITÁNIE: Drama na Silverstone zapsalo nové jméno do knihy vítězů - Carlos Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 07.07.2022 15:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hwrychlik H. (Hlasovalo 9 lidí) 03.07.2022 21:02
Binotto tvrdí že neměli rozestup pro dvojzastávku… »
» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 03.07.2022 20:05
Hrdina závodu jednoznačně Leclerc....za to jak… »
» Hwrychlik H. (Hlasovalo 6 lidí) 03.07.2022 16:55
Tak Halo pravděpodobně opět zachránilo jeden… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        To je slovo do pranice.
                        Ujel by Max i Charlesovi, kdyby mu to nekleklo a ještě kdyby si Charles nepoškodil křídlo? Těžko říct. Sainzovi Max nějak moc neujížděl. Péro třeba Sainze na stejných gumách na konci nestahoval. Otázka je, jestli chtěl, když už na to neměl čas.
                        A v minulých závodech? V Kanadě byl na konci i Sainz rychlejší než Max. Vyhrál by Charles, nestartovat z konce pole? Já bych tipl, že jo.
                        V Baku Charles vedl. Byl rychlejší nebo pomalejší? Těžko říct, bylo to těšné a nejasné.
                        V Monaku by jasně vyhrál Charles, byl nejrychlejší.
                        Ve Španělsku vypadl Charles z prvního místa.
                        V předchozích byl rychlejší RB...

                        Osobně bych si netroufl říct, které z těch aut je lepší. Protože posledních 5 závodů to ovlivňují poruchy a tragédové na zídce Ferrari. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • Bukvice

    Bukvice

    37.48.51.XXX
    Tak letos je asi rozhodnuto. Mercedes nemá auto a Ferrari je banda amatérů, co ten titul ani nechce. Vytlačení mimo dráhu se opět řeší jen u někoho, což není dobře.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Závod jsem naštěstí viděl jen ze záznamu, takže jsem se ani moc nerozčílil, ale to co tam předváděli včera komisaři, mělo Massiho rukopis. 02

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    217.170.106.XXX
    Tvl, já to fakt nechápu. On je s půlkou křídla rychlejší než kolega. Nechají ho zdržovat několik kol a Mercedes stáhnout náskok a v rozhodující chvíli ho nechají na starých gumách.
    Za mne s Pérem jezdci dne.
    Být ním, tak už si to beru osobně. Podruhé mu strategií sebrali vítězství ve prospěch pomalého kolegy. I přes ty odstoupení mohl být bodové kousek za Maxem. Sainz jen opět předvedl, že je o ligu niž.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jj284b

      jj284b

      178.40.39.XXX
      bol rychlejsi koli tomu ze bol v DRS... ak by sa vymenili, bol by zasa rychlejsi Sainz..

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        217.170.106.XXX
        Sainz se ho díky DRS krátkou dobu držel, ale Leclerc zajel hned tuším 2x nejrychlejší kolo. Nakonec Sainze utrhl. Byl rychlejší před výměnou na tvrdé, tak po výměně.
        Nechat ho brzdit byla hloupá chyba, kterou by u RB ani Mercedesu neudělali. Tohle se řeší tak, že když se prohození pozic ukáže zbytečné, pozice se vrátí. Tedy když si budeme hrát na to, že nemají jasnou jedničku a dvojku. 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Nemusí mít jasnou jedničku a dvojku... Nicméně, když je jeden z nich jasně rychlejší a bojují s vozy konkurence, pak nedává smysl, aby se brzdili...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            217.170.106.XXX
            Výkonnostně mají jasnou jedničku. Ale můžou si hrát na "férový" přístup. To je otázka toho, jestli chtějí titul.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              194.212.104.XXX
              a to je ten největší rozdíl mezi Ferkama a RB. u RB je sice jasné, kdo je jednička a kdo dvojka, ale i dvojka v případě problémů jedničky letí dopředu a bere body soupeřům. u Ferek si je berou navzájem i při závodě, když může jednička nahnat body vůči jedničce hlavních soupeřů.
              ale jako fanda F1 jako takové si na to stěžovat nebudu. mě se ten závěr moc líbil, spousta akce, pěkné souboje... jen jsem se bál, aby do toho ještě nějak "citlivě" nezasáhli páni komisaři. bylo by jim to podobné. ale naštěstí svá ega tentokrát udrželi na uzdě a platí to, co se dělo na trati. i když s tím trestem/netrestem pro Cunodu docela pobavili. co by asi dělali, kdyby si mezi tím těch 5s při zastávce v boxech odpykal? ostatní by nuceně zastavili taky? 18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Tak on i RB nechal vyhrát Péra v Monaku a nemusel. Mohl dát přednost Maxovi. Max by získal víc bodů, ale možná by přišli o vítězství Péra. Takže se zcela logicky rozhodli nechat Péra vyhrát.
                Ale tohle prostě nedává smysl. Vidí, že Sainz se vleče tak moc, že je Hamilton rychle dohání a nechají to x kol bez odezvy. Když už se přiblíží dost blízko, že už i nejvěšímu amatérovi docvakne, co se stane, nechají Leclerca jet. Co se stane? No časy Leclerca se lehce zrychlí, přestože přišel o DRS. Sainz se chvíli drží, protože to DRS získal. Ale nedrží se dlouho. Jakmile z DRS vypadne, jede přezout. Ale Hamilton je už blízko i Leclerca a když se dostane na DRS, jede přezout i ten.
                Hamilton se zcela logicky pokouší zůstat na trati co nejdéle, protože je na žlutých pořád stejně rychlý, jako Ferka na tvrdých a doufá v SC. Kdyby to pořadí prohodili hned, měl by Charles větší rezervu, Sainz stejnou. Takto je štěstí (měl o 1-1,5s pomalejší pitstop), že Ham vyjel až za nimi. V jednu chvíli měl náskok ještě větší. Mít rychlý pit o nějaké kolo dřív, vyjel by možná před nimi. A možná ne, bylo to těsné.
                Nepřezutí Charlese je zbytečné komentovat. Diletantismus nejvyššího kalibru. Okecávat to možným zdržením Sainze je trapné. I kdyby to nestihli před Hamiltonem, vyhrál by Charles a Sainz by Hamiltona dal. Pokud by zase předvedl trapný výkon, horší jak čtvrtý být nemohl. Při katastrofickém scénáři by dopadli stejně. Že Charles nakonec čtvrtý dojel, to bylo famózní. Nezbývá, než před ním smeknout.
                Když se vrátím k tématu TR, pak bych to bral, kdyby šlo o férový souboj. A po podělání strategie ChL, na tom už nic férového nebylo. A předtím se to dělá velice jednoduše. Vysvětí se pilotovi, že má kolegu pustit a pokud se tato strategie ukáže neúčinná nebo zbytečná, pozice se vrátí. Je to fér a nepřichází se pak o body.
                A pokud jsem to zaznamenal správně, oni řekli Sainzovi, že má krýt Charlesovi záda. Ale Sainz řekl "no tááák, to snad né". A tak ne, no. nevím, v jaké stáji by si tohle pilot dovolil. Tak možná jen Hamilton v Mercedesu.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Tak je rozdíl jezdci nařídit nebo naordinovat strategii, která ho odsune na 2. místo ať se děje, co se děje... A je rozdíl mu dát šanci a poté co ji nevyužije, tak ho stáhnout...

              Mně je sympatické, že Sainz tu šanci dostal a nemyslím si, že je to nutně špatně... Chtěli silnou jezdeckou dvojici a byla by škoda ji zabíjet nesmyslnou direktivou... Ale sakra, když ten vpředu nestíhá a ten vzadu zoufale ztrácí čas, načež je oba dojíždí konkurence... Tak není co řešit...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                je vidět, že jsi nepochopil... Pokud by to řídili jako profíci a ne italští poslíčci na pizzu, tak je prohodili okamžitě a pokud by leclerk nedokázal jet rychleji, tak by pozice vrátili...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Viz odpověď Tomovi11 nahoře.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Binotto tvrdí že neměli rozestup pro dvojzastávku. A proto zničí závod raději jezdci jedoucímu o titul. To je fakt dement, to se jinak ani nedá nazvat.
    Jinak komisaři rozhodli, že nebudou řešit vytláčení Schumachera mimo trať. Připomeneme si to do dvou závodů, kde to bude úplně jinak. Jsem o tom přesvědčen. Přijde Rakousko a někoho ze středu pole okamžitě opentlí.

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.168.XXX
      To co řekl Mates je čistý bullshit. Čtvrtý jezdec v pořadí měl ztrátu 30 sekund, čili Sainz by i přes čekání u dvojzastávky ztratil jen jedno místo a Hamiltona pak rozhodně mohl dát. Je zajímavé že v Monaku čas na dvojzastávku byl a tam to kvůli ní Čárlí těžce odskákal. Ferrari letos připravilo Leclerca už o 4 možné vítězství, 2x technickě DNF a 2x šílená strategie. To je něco naprosto neuvěřitelného.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama